FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
17.08.2019 klo 23:46:42 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

FF2-kauppa:kauppa.ff2.fi, Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 107 [108]

Kirjoittaja Aihe: Espanjaan menossa-apua kaivataan  (Luettu 296370 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Erkki J

Paikalla Paikalla

Vastaus #2675 : 07.08.2019 klo 13:42:51

Tervehdys, Sevilla-asiantuntijat.

Olen Sevillassa syyskuun lopulla, ja huomasin, että viidennellä peliviikolla (22.9. https://www.laliga.es/en/calendar-2019-2020) pelataan Sevilla - Real Madrid. Pari kysymystä aiheeseen liittyen:

1) Milloin selviää tarkka ajankohta pelille?
2) Milloin lippuja voi ostaa ja miten? Jääkö niitä jakoon sevilla nettisivujen online-myynnissä vielä tavalliselle kansalle?
3) Missä hinnoissa liput pyörivät ja tarvitseeko alle 5-vuotiaiden maksaa niistä?

Kiitos vastaajille!

En varsinaisesti asiantuntija ole, mutta olen käynyt katsomassa juurikin pelin Real Madridia vastaan ja lippuja sai lippuluukulta ennen peliä.
Siinä oli kaikennäköistä lippukauppiasta tarjoamassa lippuja, mutta me käveltiin suoraan tiskille ostamaan ne liput. Hintaa en muista.
Quique Elomaa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Pohjois-Päijänteen Pursiseura

Vastaus #2676 : 08.08.2019 klo 11:11:45

Olen Sevillassa syyskuun lopulla, ja huomasin, että viidennellä peliviikolla (22.9. https://www.laliga.es/en/calendar-2019-2020) pelataan Sevilla - Real Madrid. Pari kysymystä aiheeseen liittyen:

2) Milloin lippuja voi ostaa ja miten? Jääkö niitä jakoon sevilla nettisivujen online-myynnissä vielä tavalliselle kansalle?
3) Missä hinnoissa liput pyörivät ja tarvitseeko alle 5-vuotiaiden maksaa niistä?

Kiitos vastaajille!

Sevillalla toimii verkkosivujen online-myynti https://www.sevillafc.es/entradas hyvin ja samalle myyntisivustolle tulevat näkyviin myös kausikorttilaisten uudelleenmyyntiin vapauttamia paikkoja vielä hyvinkin lähellä ottelua. Eli vaikka näyttäisikin jossain vaiheessa loppuunmyytyä, lippuja voi tulla vielä tarjolle. Ottelun tarkka ajankohta selvinnee kun europelien kalenterit valmistuvat ja liput tulevat myyntiin yleensä muutamaan seuraavaan otteluun kerrallaan.

Real-peli ykköskategorian pelinä lienee hinnaltaan reilun satasen pitkille sivuille ja alle satasen päätyihin. Käytännössä yleiseen myyntiin tuppaa päätymään lähinnä noita kalliimpien kategorioiden lippuja. Pitäisin kuitenkin täytenä kiehuvaa Sanchez Pizjuania ehdottomasti hintansa väärtinä.
alamaailmanvasara

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves Tampere

Vastaus #2677 : 09.08.2019 klo 11:31:11

Kiitos vastaajille!

Itse olin viime kaudella katsomassa Sevilla - Barcelona peliä. Olin valmistautunut yleiseen myyntiin hyvin ja olin linjoilla kun liput tulivat yleiseen myyntiin. Ne hävisivät kuitenkin järkyttävällä vauhdilla ja en saanut suoraan lippua mitään. Jäin kuitenkin päivittelemään sivua ja ei aikaakaan kun alko hajapaikkoja ilmestyyn ympäri stadionilta. Nappasin täpinöissäni suht suolaisen 150e lipun keskelle kenttää "pääkatsomosta" ja oisko ollut kolmas rivi. Mielettömät paikat.

Lippu ostoni jälkeen kävin vielä useempana päivänä ihan mielenkiinnosta katsomassa niin melkein päivittäin sinne ilmestyi ja vapautui aina uusia paikkoja. Ei siis kannata missään nimessä heittää pyyhettä kehään, vaikka ensimmäisessä rytäkässä lippu ei irtoisikaan.

Kokemuksena ja tunnelman puolesta peli oli kyllä hintansa väärti. Suosittelen myös Real Betisin matseja suurella lämmöllä. Kävin sielä kattomassa Europa Ligan matsin viime kaudella Rennesiä vastaan ja tunnelma oli jopa vielä parempi kuin tuola Pizjuanilla.

Sivuja: 1 ... 107 [108]

Siirry: