FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
19.09.2024 klo 19:41:00 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 64 [65] 66
 
Kirjoittaja Aihe: Klubin Kannattajatoiminta vol. 2  (Luettu 302117 kertaa)
3 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Lapi0

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, Huuhkajat


Vastaus #1600 : 14.09.2024 klo 23:34:36

Tämähän on vähän kinkkinen tilanne. Nämä "heitettäisiin hiuksista vittuun, jos voitaisiin kommentit" eittämättä kuulostavat hieman siltä, että salaa ollaan kuitenkin vähän ylpeitä, ja saadaan Gruppoon maininta.

E. Yllöolevaan sama.
Yanarii

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #1601 : 14.09.2024 klo 23:35:12

No jos kerran suurinosa on sitä mieltä, niin ei muuta kuin tuumasta toimeen. Vai pitääkö nämä muutama mätäpaise 1500 päätyläistä panttivankinaan?
Puhun nyt vain omasta puolestani, mutta aktiivipäätyläisenä ja ääneenkannattajana Klubin pelit ovat minulle paikka nähdä ystäviä ja rentoutua futiksen parissa. En halua käyttää sitä aikaa toimiakseni katsomopoliisina.

Perseilyä, uhkailua tai väkivaltaa en hyväksy, mutta jos jotkut naamioituneet junnut pelin jälkeen päättävät lähteä hippasille, niin en ensinnäkään todennäköisesti tunnista heitä seuraavassa pelissä ja, vaikka tunnistaisin, niin minulla ei ole mandaattia pitää heitä katsomosta pois.

Olen puuttunut ja sanonut mielipiteeni esim. bängereistä, mutta kuurolle korville (pun intented) ne ovat menneet.
Pelle-Wermanni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaasan Palloseura


Vastaus #1602 : 14.09.2024 klo 23:43:36

Perseilyä, uhkailua tai väkivaltaa en hyväksy, mutta jos jotkut naamioituneet junnut pelin jälkeen päättävät lähteä hippasille, niin en ensinnäkään todennäköisesti tunnista heitä seuraavassa pelissä ja, vaikka tunnistaisin, niin minulla ei ole mandaattia pitää heitä katsomosta pois.

Seura ja tunnetut kannattajaryhmän johtohahmot vois ottaa yhdessä poliisin kanssa keskustelun ja pohtia, miten pahimmista syöpäläisistä pääsis eroon. Ehkä poliiseilla olis aikaa ja kiinnostusta olla aktiivisemmin ”osana” kannattajakatsomoa, jolloin voisivat tunnistaa ja poistaa häiriköt niin, ettei toisten kannattajien tarvitsisi.

Jos nyt tosiaan hyökkäillään jo lapsiperheiden kimppuun, on viimeinen hetki kannattajien ja viranomaisten yhteistyölle Ylos
svlicu

Poissa Poissa


Vastaus #1603 : 14.09.2024 klo 23:56:18

Mä ihmettelen vaan että missä ne seinäjoen itkevät lapsiperheet oli kun ruudun kuvassa vieraskatsomossa ei näkynyt yhtäkään lapsiperhettä :D Toki silti idiotismia jos oikeasti pitää paikkaansa.
Yanarii

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #1604 : 15.09.2024 klo 00:10:46

Seura ja tunnetut kannattajaryhmän johtohahmot vois ottaa yhdessä poliisin kanssa keskustelun ja pohtia, miten pahimmista syöpäläisistä pääsis eroon. Ehkä poliiseilla olis aikaa ja kiinnostusta olla aktiivisemmin ”osana” kannattajakatsomoa, jolloin voisivat tunnistaa ja poistaa häiriköt niin, ettei toisten kannattajien tarvitsisi.

Jos nyt tosiaan hyökkäillään jo lapsiperheiden kimppuun, on viimeinen hetki kannattajien ja viranomaisten yhteistyölle Ylos
Tässä varmasti ainakin osa totuutta. Aktiivi en ole, joten minulla ei ole asiaan tällä tavalla mahdollisuutta vaikuttaa.

Kuten aikaisemmin sanoin, niin arvostan suuresti kaikkea, joita aktiivit ovat tehneet kannattajatoiminnan edistämisessä. Minkään muun seuran kannatus ei pääse lähellekään päädyn tasoa.

Toivoisin kuitenkin aitoa vuorovaikutusta aktiivien keskuudessa, jotta tällaista ei pääsisi jatkossa tapahtumaan.
Gunner16

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Arsenal


Vastaus #1605 : 15.09.2024 klo 00:10:51

Mä ihmettelen vaan että missä ne seinäjoen itkevät lapsiperheet oli kun ruudun kuvassa vieraskatsomossa ei näkynyt yhtäkään lapsiperhettä :D Toki silti idiotismia jos oikeasti pitää paikkaansa.
Eihän tällä palstalla pahemmin mistään oikeusvaltioperiaatteista olla välitetty, vaan jonkun uuden nimimerkin ensimmäinen viesti on poikkeuksetta sanasta sanaan faktaa. Klubifanit ovat syyllisiä, kunnes toisin todistetaan.

Ja ennen kuin joku nyt suuttuu minullekin, niin tottakai on tuomittavaa, mikäli lapsiperheitä kohtaan on käyttäydytty aggressiivisesti. Eikä todellakaan poista vastuuta mahdollisilta tekijöiltä, mutta tämä aggressiivinen käytöskin on melko subjektiivinen käsite. Toki mikäli tämä alkuperäisen viestin kertomus pitää paikkansa, niin tuskin ihan pelkistä keskisormen näytöistä on pippurisumutetta laitettu jakoon.
törömömmö

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Aina laadukkaan keskustelun puolella.


Vastaus #1606 : 15.09.2024 klo 00:11:45

Mä ihmettelen vaan että missä ne seinäjoen itkevät lapsiperheet oli kun ruudun kuvassa vieraskatsomossa ei näkynyt yhtäkään lapsiperhettä :D Toki silti idiotismia jos oikeasti pitää paikkaansa.

Jossain muussa katsomonosassa, kuten lapsiperheet yleensäkin?
minävaa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves


Vastaus #1607 : 15.09.2024 klo 01:31:21

Mä ihmettelen vaan että missä ne seinäjoen itkevät lapsiperheet oli kun ruudun kuvassa vieraskatsomossa ei näkynyt yhtäkään lapsiperhettä :D Toki silti idiotismia jos oikeasti pitää paikkaansa.

Ainahan lapsiperheet on ympäri stadionia eivätkä siellä vieraskarsinassa. Korkeintaan vieraskarsinan vierestä paikat.
Anorok

Paikalla Paikalla


Vastaus #1608 : 15.09.2024 klo 02:04:01

Suomen laki ei tunne porttikieltoa, mutta silti sellaisia määrätään aktiivisesti ainakin ravintolamaailmassa, joten miksi ei sitten futiksessakin voisi
Latvis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MP


Vastaus #1609 : 15.09.2024 klo 03:12:29

Suomen laki ei tunne porttikieltoa, mutta silti sellaisia määrätään aktiivisesti ainakin ravintolamaailmassa, joten miksi ei sitten futiksessakin voisi

On noita futiksessakin Suomessa määräilty.
Kausari

Paikalla Paikalla


Vastaus #1610 : 15.09.2024 klo 07:40:50

Mä ihmettelen vaan että missä ne seinäjoen itkevät lapsiperheet oli kun ruudun kuvassa vieraskatsomossa ei näkynyt yhtäkään lapsiperhettä :D Toki silti idiotismia jos oikeasti pitää paikkaansa.
Tulisiko mitenkään mieleen, että idiotismi voisi vaikuttaa myös paikallisten lapsiperheiden oloon?

Sama kysymys noille pipopäille. Tuliko taas tehtyä hyvää HJK nimiselle seuralle ja heidän kannattajille ja perheille? "Gruppo on aina seuraa tärkeämpi"...
Mazaa

Poissa Poissa


Vastaus #1611 : 15.09.2024 klo 08:14:14

Mielellään tuosta kuulisi toisenkin version.
QPS12

Poissa Poissa


Vastaus #1612 : 15.09.2024 klo 08:25:20

Seura ja tunnetut kannattajaryhmän johtohahmot vois ottaa yhdessä poliisin kanssa keskustelun ja pohtia, miten pahimmista syöpäläisistä pääsis eroon. Ehkä poliiseilla olis aikaa ja kiinnostusta olla aktiivisemmin ”osana” kannattajakatsomoa, jolloin voisivat tunnistaa ja poistaa häiriköt niin, ettei toisten kannattajien tarvitsisi.

Jos nyt tosiaan hyökkäillään jo lapsiperheiden kimppuun, on viimeinen hetki kannattajien ja viranomaisten yhteistyölle Ylos

Ihan ensimmäiseksi voisivat tehdä selväksi, että millään tavalla naamioituneena ei ole mitään asiaan päätyyn.
Jalitsumies

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Nigel Winterburnin munat ja pekoni


Vastaus #1613 : 15.09.2024 klo 09:02:43

Jos tuo alkuperäinen lainaus olisi linkattu oikein niin ehkä useampi olisi löytänyt oikean topicin ja myös tämän viestin:

Tarkennettakoon ettei oltu fanimatkalla itse mukana eikä SJK kannattajien joukossa kun episodi sattui. Seurattiin ottelua muutenkin faniporukan lähellä ja satuttiin sattumalta pelin jälkeen sivustaseuraajiksi kun HJK:n "fanit" olivat haastamassa riitaa. Ei tästä nyt traumoja varmasti jäänyt mutta huono maku jäi suuhun muuten hienosta tapahtumasta.
Gunner16

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Arsenal


Vastaus #1614 : 15.09.2024 klo 09:24:01

Jos tuo alkuperäinen lainaus olisi linkattu oikein niin ehkä useampi olisi löytänyt oikean topicin ja myös tämän viestin:

Niin, onhan tuossa pieni nyanssiero, että onko käyttäydytty aggressiivisesti lapsiperheitä kohtaan, vai ovatko lapsiperheet sattuneet näkemään, kun vierasfaneille on käyty huutelemassa jotain.

Onhan tuo mahdollinen myllyjen hakeminen joka tapauksessa tyhmää toimintaa, mutta vaikuttaa tämäkin juttu saaneen foorumilla aika paljon turhia lisäkierroksia.
Hundijalan Piski

Poissa Poissa


Vastaus #1615 : 15.09.2024 klo 10:10:00

🎯Miten tälle ei oikeesti ole voitu tehdä mitään? Riihilahti nyt pois vaipanvaihdosta hetkeksi ja palaveria pystyyn virkavallan kanssa!
Eihän eilen tainnut olla kukaan lupilaisista naamioituneena katsomossa, ainakaan sen perusteella mitä Ruudusta peliä katsoin.
Ameobi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Futis


Vastaus #1616 : 15.09.2024 klo 10:23:40

Tarkennetaas nyt yksi juttu. Eli kohtaus tapahtunut matsin jälkeen stadionin ulkopuolella? Vaikka joku estäisi jonkun pääsyn katsomaan pelejä, niin eihän se estä metsä- tai katumyllyjen hakemista?
Raaka-Juhani

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK ja Huuhkajat


Vastaus #1617 : 15.09.2024 klo 11:08:05

Onko eilisestä välikohtauksesta uutisoitu jo?
Ryan R

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Russell was not even there


Vastaus #1618 : 15.09.2024 klo 11:27:06

Onko eilisestä välikohtauksesta uutisoitu jo?

En jaksa lukea kaikkia tänne kertyneitä viestejä, mutta onko tästä nyt siis mitään muita todisteita, kuin se yksi viesti eilen luodulta nimimerkiltä? Luulisi nyt silminnäkijöitä riittävän jos poliisikin on joutunut hutkimaan sumutteilla sinne tänne. Ainakaan siinä n. 5min loppuvihellyksen jälkeen ei urheilukadun pohjoispäädyn tietämillä näkynyt mitään, kun siitä pysäkille rauhassa käveltiin.

Toki eiköhän tämäkin nyt jossain savon perseessä käänny siihen, että tällä viestillä vähätellään tapausta, tai oikeastaan pikemminkin kiistetään koko homma ja minä olen myssy päässä myllyttänyt lapsia jossain stadionin läheisyydessä.
« Viimeksi muokattu: 15.09.2024 klo 11:29:29 kirjoittanut Ryan R »
Laeski

Poissa Poissa


Vastaus #1619 : 15.09.2024 klo 11:44:23

Nordiksen parkkikselle pelin jälkeen tuli Maija pillit päällä ja teiniultrat juoksi korvat luimussa, eli jotain on ainakin tapahtunut
Pohdiskeleva tunnelma

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: IF Gnistan


Vastaus #1620 : 15.09.2024 klo 11:49:34

Toki eiköhän tämäkin nyt jossain savon perseessä käänny siihen, että tällä viestillä vähätellään tapausta, tai oikeastaan pikemminkin kiistetään koko homma ja minä olen myssy päässä myllyttänyt lapsia jossain stadionin läheisyydessä.


Joka kerta näiden tapausten yhteydessä homma kääntyy ainakin siihen, että saadaan joku klubirunkkujen virallisista tiedottajista laittamaan foorumille tämän kaltainen uhriutuminen.
Ryan R

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Russell was not even there


Vastaus #1621 : 15.09.2024 klo 12:32:57

Joka kerta näiden tapausten yhteydessä homma kääntyy ainakin siihen, että saadaan joku klubirunkkujen virallisista tiedottajista laittamaan foorumille tämän kaltainen uhriutuminen.

Lähempää kuin odotin Ylos
Vanha mylly

Poissa Poissa


Vastaus #1622 : 15.09.2024 klo 12:33:34

Onhan tuo nyt aivan tiedetty juttu, että suspectit ja muutamat vanhemmat suun kautta hengittäjät pyrkii Nordiksen parkkiksella hakemaan leikkiseuraa. Siksihän ne hepat ja muut siellä pelien jälkeen pyörii. Huutista päätyläisille, joille tulee ”yllätyksenä”. Salaa tykkäätte, kun ette itse uskalla. Tyhmää vaan, kun ei muita tuo leikki kiinnosta.
-Ako-

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves


Vastaus #1623 : 15.09.2024 klo 12:35:49

Pitikö tulla Vanhalla myllyttäjällä?
Bunuel

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kansandemokraattinen jalkapallo


Vastaus #1624 : 15.09.2024 klo 12:38:00

Kyllä nämä väkivaltaiset saastat pitäisi hakata porukalla paskaksi.

 
Sivuja: 1 ... 64 [65] 66
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa