FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
19.09.2024 klo 04:28:43 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 65 [66]
 
Kirjoittaja Aihe: Klubin Kannattajatoiminta vol. 2  (Luettu 301000 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
diagonaali

Poissa Poissa


Vastaus #1625 : 15.09.2024 klo 12:42:28

Pitää muistaa, että tämä on pieni mutta välttmätön hinta tunnelmasta ja kulttuurista. Koska jos lapsiperheitä ei saa jahdata, niin katsomoissa olisi täysin tyhjää. Ja muutenkin nämä jampathan seuran muodostaa.

Tää on MUN Klubi ja kannatan sitä niin kuin MÄ haluan. Jos (lapsiperheisiin kohdistettu) väkivalta on liikaa, niin sit kantsii varmaan pysyä siellä kotona ja kattoo jotain Pipsa Possua.
Gunner16

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Arsenal


Vastaus #1626 : 15.09.2024 klo 12:42:51

Onhan tuo nyt aivan tiedetty juttu, että suspectit ja muutamat vanhemmat suun kautta hengittäjät pyrkii Nordiksen parkkiksella hakemaan leikkiseuraa. Siksihän ne hepat ja muut siellä pelien jälkeen pyörii. Huutista päätyläisille, joille tulee ”yllätyksenä”. Salaa tykkäätte, kun ette itse uskalla. Tyhmää vaan, kun ei muita tuo leikki kiinnosta.
Ei kai tuo kellekään yllätyksenä tule. Enemmän kysymys tosiaan on, että mitä tuolle tulisi muiden kannattajien tehdä vaikka tietäisivätkin?
Jones

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FCL


Vastaus #1627 : 15.09.2024 klo 12:43:31

Uskomattoman noloa yhteiskunnan saastaa nämä lupihulit.

"Kun liittyy teiän jengiin niin saa päähän sikspäkin".



TJ:n näköinen on lupikannattajakin. Ovat syyntakeettomia.
Yanarii

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #1628 : 15.09.2024 klo 12:43:41

Kyllä nämä väkivaltaiset saastat pitäisi hakata porukalla paskaksi.
Bänniä näistä.
Ryan R

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Russell was not even there


Vastaus #1629 : 15.09.2024 klo 12:45:56

Ei kai tuo kellekään yllätyksenä tule.

Vuosikausia on tuolla tullut pyörittyä, mutta kun kiinnostus kyseistä toimintaa kohtaan on itselläni täysin nolla, niin kyllä se aina vähän yllätyksenä tulee miten joillain riittää energiaa moiseen ja keitä ovat nämä hahmot. En osaisi itse sanoa.

Salaa tykkäätte, kun ette itse uskalla.

Ei, kukaan ei tykkää.
1.9.0.7

Poissa Poissa


Vastaus #1630 : 15.09.2024 klo 12:47:34

Täällä nyt taas yksi viesti viety taas yli muiden toimesta. Todistin itse sivusta tätä kun pojan kanssa pelistä käveltiin ratikalle kun bollis 6 parikymentä klubin junnua meni kentälle ”pelaamaan” jalkapalloa jonka jälkeen poliisii tuli otti sumut esiin ja sanoi että pitää poistua jonka jälkeen kaverit juoksi pois kentältä ja SJK:n kannattajat oli poliisiheppojen takana n.50 metriä näistä ja molemmat huuteli jotain ja loppujenlopuksi mitään ei käynyt. En kuullut että ketään perheitä olisi uhkailtu.
Pub

Poissa Poissa


Vastaus #1631 : 15.09.2024 klo 12:56:02

"Kun liittyy teiän jengiin niin saa päähän sikspäkin".


klassikko
turtle

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SJK, Pacers, Saints


Vastaus #1632 : 15.09.2024 klo 13:05:29

ja loppujenlopuksi mitään ei käynyt. En kuullut että ketään perheitä olisi uhkailtu.

pojankloppi

Poissa Poissa


Vastaus #1633 : 16.09.2024 klo 03:28:11

Olin itse aurinkokatsomossa ja matsista lähdettyä oli siinä muutama nuori sälli ulkona skulaamassa futista. Jonkun näköstä huutelua sjkoo kannattajille, mutta ei mitään sen vakavempaa. Tilannetta en loppuun jäänyt katsomaan kun lähdin sporaa kohden, mutta sen verran mitä itse näin niin mitään vakavaa ei tapahtunut.
Klubihuuhkaja

Poissa Poissa


Vastaus #1634 : 16.09.2024 klo 14:55:50

Eli monta sivua vauhkoamista diagonaalilta ynnä muilta kuolasuilta, kun joku trolli jaksaa keksiä hienon tarinan vaarallisista klubikannattajista. On tämä hieno topic.
Ei kai olisi tietysti pakko lueskella näitä.
Gunner16

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Arsenal


Vastaus #1635 : 16.09.2024 klo 15:13:12

Eli monta sivua vauhkoamista diagonaalilta ynnä muilta kuolasuilta, kun joku trolli jaksaa keksiä hienon tarinan vaarallisista klubikannattajista. On tämä hieno topic.
Ei kai olisi tietysti pakko lueskella näitä.
Ja kaikki ketkä julkeavat ehdottaa, että pitäisikö ensin tutkia ja sitten vasta hutkia, leimataan saman porukan toimesta joko itse huligaaneiksi tai vähintään näiden tukijoiksi.
ginikettu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK (BJK)


Vastaus #1636 : 16.09.2024 klo 15:19:15

Jos siellä jotain on tapahtunut, niin poliisi ja iltapulut tekee usein selväksi, että jotain on tapahtunut. En kiellä tuollaisen tapahtuneen mahdollisuutta, ikävä kyllä urpoa käytöstä on ja jos on tapahtunut, niin toivottavasti poliisi on puuttunut. Enkä nyt tarkoita, että huutelusta pitäisi tehdä kovin isoa numeroa, jos ei ole jotain rasistista huutelua.
Salbir

Poissa Poissa


Vastaus #1637 : 16.09.2024 klo 17:58:10

Täällä on sana sanaa vasten. Uskon pohjalaisia.
diagonaali

Poissa Poissa


Vastaus #1638 : 17.09.2024 klo 19:30:06

Eli monta sivua vauhkoamista diagonaalilta ynnä muilta kuolasuilta, kun joku trolli jaksaa keksiä hienon tarinan vaarallisista klubikannattajista. On tämä hieno topic.
Ei kai olisi tietysti pakko lueskella näitä.

Eli siis varta vasten perustetun nimimerkin kertoma tarina kumoaa sinun mielestäsi aiemmin kerrotun? On tämä hieno topic, pyyhi vähe kuolaa suunpielistäsi.

 
Sivuja: 1 ... 65 [66]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa