Suomeksi nämä mystiset numerosarjat ovat muuten ryhmityksiä. Naisten joukkueluisteluissa nämä muodostelmat ja formaatiot sitten alimmassa helvetissä.
Accepting your apologies with fully understatement all of your statements down there! Kasvua uuden parissa elämäni mielenkiinnon harrastuksen teeman -laudalla aina taktiikkaan liittyen, vaikka jalkapalloa olen seurannut koko ikäni joskaan koskaan sitä itse edes Maaria-Paattinen nappulasarjassa kotikaupunkini kotilähiön kotikenttä yleisurheilu 360-metrin kentällä lähellä ala-astettamme en koskaan tullut aloittaneeksi uraa itse, kuten valta-osa luokkakavereistani poikia kaikki.
Mitä olen aina pitänyt luonnollisista puhutuista kielistä, ja yhä nykyisinkin vastoin koulutuksen kautta hankittua integroituna osaksi pysyvää maailmankatsomustani pidän niitä yhä vastapainona humaanina hyvänä harrastuksena, niin tuo formations oli alunperin tuttu itselleni, ja olen sen alusta lähtien mieltänyt "muodostelma", mitä form on vastine "muotti, muoto", noin yksinkertaisimmillaan.
Taitoluistelusta en soolo- saati sitten joukkueluistelusta en tiedä siitä virallisesta termistöstä millään kiellellä lainkaan mitään, mutta omien mielenkiinnon kohteideni vähintään sujuva monisäikeinen englanninkielinen termistö on useine merkityksineen eri konteksteissa ja yhteyksissä monesti jo piirtynyt pysyvään pitkä-aikismuistiini, joten otan opistasi vaarin, ja on se hyvä tässä 39-vuotiaana yrittää jäsentää lopulta oikein tuo formations myös "ryhmitys, ryhmityksiä" -tyyliseen pieneen kieli-marginaalialueemme täällä pohjoisessa itäeuroopan nurkassa, miten se ilmaistaan kirjallisesti ja myös puhekieleen sitä kautta variaatioineen.
Kivasti lopulta alkanut säie elämään, mitä muutama sata lukukertaa alkuun ei ollut vielä kukaan tarttunut aiheen vastausta postaamaan, niin ajattelin, että jääkö tämä torsoksi tämä säie, mutta kyllä tästä varmaan keskustelu vielä saadaan.