FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
12.01.2025 klo 17:42:41 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 62 [63] 64 ... 117

Kirjoittaja Aihe: Tottenham Hotspur 23/24 - Ange Management  (Luettu 329234 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
john white

Poissa Poissa

Vastaus #1550 : 07.11.2023 klo 12:59:37

Ei kahta ilman kolmatta, tai monettako nyt mennään ……… Richarlison :(

Onneksi sentään Johnson on kunnossa.
Job

Poissa Poissa

Vastaus #1551 : 07.11.2023 klo 13:02:29

On kyllä lievästi epämääräinen tämä Rikun somepäivitys:

"The last few months haven’t been easy for me...I’ve had health problems. I’ve already spoken to the doctors and soon I will do surgery on my pubis."

“I think it’s time to rest, to stop for a second. I’ll think about it in the next few days and soon I will do what is best for me.”
Tottis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Spurs

Vastaus #1552 : 07.11.2023 klo 13:22:50

Ange on aiemminkin sanonut, että hän uskoo täysin omaan ideologiaansa jalkapallosta ja se on olennainen osa hänen persoonaansa. Ange on myös sanonut, että hän ei suostu missään tilanteessa tekemään kompromisseja pelityylin suhteen, koska valmentajat saavat kenkää jossain vaiheessa joka tapauksessa ja hän saa sitten mieluummin kenkää pelaamalla tyylillä johon itse uskoo.  Ne jotka odottavat, että Ange laskee puolustuslinjaa Dierin hitauden takia tai Spurs alkaa pelaamaan jotain passiivisempaa prosenttipalloa ovat kyllä pahemman kerran väärässä.  Spurs jatkaa aivan samalla rohkealla ja aktiivisella tyylillä, vaikka varatopparit ovat huomattavasti heikommin tähän pelityyliin soveltuvia. 

Mielestäni oikein hyvä veto Angelta näyttää joukkueelle, että uskoo oikeasti täysin pelityyliinsä vaikka kentällä olisi yhdeksän miestä ja toppareina Dier & PEH.  Pelin aikana Ange antoi pari kertaa toisella jaksolla ohjeita Dierille & PEHille, että nostakaa nyt sitä linjaa ylöspäin, koska Spurs ei mitään kilpikonnaa tule hänen aikanaan koskaan pelaamaan oli tilanne mikä tahansa.  Kuten tässä Lord Bendtner ansiokkaasti aiemmin analysoikin, niin uskon myös että tämä on pitkässä juoksussa huomattavasti parempi valinta kuin pelityylin heittäminen romukoppaan vaikeuksien edessä.

Angepallo on kyllä täydellinen vastakohta monessakin mielessä Mou & Conte-aikaan. 
Narttu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Newcastle & TPS

Vastaus #1553 : 07.11.2023 klo 13:34:33

Ange on aiemminkin sanonut, että hän uskoo täysin omaan ideologiaansa jalkapallosta ja se on olennainen osa hänen persoonaansa. Ange on myös sanonut, että hän ei suostu missään tilanteessa tekemään kompromisseja pelityylin suhteen, koska valmentajat saavat kenkää jossain vaiheessa joka tapauksessa ja hän saa sitten mieluummin kenkää pelaamalla tyylillä johon itse uskoo.  Ne jotka odottavat, että Ange laskee puolustuslinjaa Dierin hitauden takia tai Spurs alkaa pelaamaan jotain passiivisempaa prosenttipalloa ovat kyllä pahemman kerran väärässä.  Spurs jatkaa aivan samalla rohkealla ja aktiivisella tyylillä, vaikka varatopparit ovat huomattavasti heikommin tähän pelityyliin soveltuvia.  

Mielestäni oikein hyvä veto Angelta näyttää joukkueelle, että uskoo oikeasti täysin pelityyliinsä vaikka kentällä olisi yhdeksän miestä ja toppareina Dier & PEH.  Pelin aikana Ange antoi pari kertaa toisella jaksolla ohjeita Dierille & PEHille, että nostakaa nyt sitä linjaa ylöspäin, koska Spurs ei mitään kilpikonnaa tule hänen aikanaan koskaan pelaamaan oli tilanne mikä tahansa.  Kuten tässä Lord Bendtner ansiokkaasti aiemmin analysoikin, niin uskon myös että tämä on pitkässä juoksussa huomattavasti parempi valinta kuin pelityylin heittäminen romukoppaan vaikeuksien edessä.

Ymmärrän mitä tässä haetaan takaa, mutta jos lopputuloksena on se, että heppoinen Chelseakin juoksee läpi puolenkymmentä kertaa, niin ehkä siinä voisi havainnoida ettei systeemi toimi? Ehkä yhden vajaalla vielä, mutta ei ainakaan kahden vajaalla. Pisteet toki rohkeudesta, mutta tyhmänrohkea ei saa muuta kuin sympatiaa.

Angen aikana tuskin tulee toista tilannetta että Spurs olisi kahden vajaalla ja kaksi avainukkoa loukkaantumisen takia vaihdettu, niin jos haluaa pisteistä kamppailla, niin ehkä joskus kannattaa sitten kuitenkin yhden 40 minuutin jakson verran joustaa?

edit. ja siis ettei ymmärretä väärin, niin arvostan toki että yritys on tuollaista ja uskoa on omaan tekemiseen, mutta kaikille jotka ovat joskus jalkapalloa pelanneet, niin lieni itsestäänselvää ettei tuo tule toimimaan.
john white

Poissa Poissa

Vastaus #1554 : 07.11.2023 klo 13:35:47

Lainaus
Ne jotka odottavat, että Ange laskee puolustuslinjaa Dierin hitauden takia tai Spurs alkaa pelaamaan jotain passiivisempaa prosenttipalloa ovat kyllä pahemman kerran väärässä.  

Niin ovat, mutta itse uskon tuon linjan aivan luonnollisista syistä tippuvan. Dier + Davies/PEH …? eivät itse usko ja vetäytyvät.
Tottis

Poissa Poissa

Vastaus #1555 : 07.11.2023 klo 13:43:19

Ymmärrän mitä tässä haetaan takaa, mutta jos lopputuloksena on se, että heppoinen Chelseakin juoksee läpi puolenkymmentä kertaa, niin ehkä siinä voisi havainnoida ettei systeemi toimi? Ehkä yhden vajaalla vielä, mutta ei ainakaan kahden vajaalla. Pisteet toki rohkeudesta, mutta tyhmänrohkea ei saa muuta kuin sympatiaa.

Angen aikana tuskin tulee toista tilannetta että Spurs olisi kahden vajaalla ja kaksi avainukkoa loukkaantumisen takia vaihdettu, niin jos haluaa pisteistä kamppailla, niin ehkä joskus kannattaa sitten kuitenkin yhden 40 minuutin jakson verran joustaa?

Niin, itsehän olisin kyllä peluuttanut linjaa selvästi alempana, kun Dier tuli toppariksi. Dier on ihan käyttökelpoinen toppari ja on pelannut myös Spursissa välillä todella hyvin, mutta korkea linja ja juoksukilpailut eivät sovellu hänelle edes vähän alusta.

Ange on kuitenkin koko uransa ja Spursissa alkukauden saarnannut pelityylinsä ehdottomuuden puolesta ja johtoasemassakin ovat pelaajat saaneet palautetta, koska ovat Angen mielestä alkaneet peruuttelemaan liikaa.  En sano, että olisin itse peluuttanut samalla tyylillä, mutta Angen oman uskottavuuden ja sanoman kannalta tämä oli hyvä veto.  "Put your money where your mouth is"
Yugo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: THFC, TTL

Vastaus #1556 : 07.11.2023 klo 13:45:39

Spurssissa neljäs ulosajo, ensimmäinen suora. Pelatut minuutit/90 jotain 65 luokkaa. Eli joka 17. Peli lentää ulos, eli maksaa sen pari peliä kaudessa. Erittäin karkeasti laskettuna.

Lisäksi aiheuttanut neljä rankkaria, eli reilun 8 pelin välein sieltä tulee joulukortti tai pileet. Tälle kaudelle kasassa 1+2 näistä sekä oma maali vielä päälle.
« Viimeksi muokattu: 07.11.2023 klo 13:49:07 kirjoittanut Yugo »
arse4ever

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: PL winner ?/?

Vastaus #1557 : 07.11.2023 klo 13:48:46

Mutta oliko tuo eilinen nyt varsinaisesti mitään Ange-palloa? Oon mä nyt tällä kaudella ainakin sen reilu viis Spurssin peliä katsonut, mutta en mä missään pelissä oo nähny, että ne vetää joka kerta linjan puoleen kenttään. Vaikka 10v10 pelissä se voisi jopa jossain toimia, kun palloliselle päästään antamaan prässiä, niin eihän toi voinu toimia, kun siellä ei oo ukkoja laittaa pallollisiin kiinni. Nyt tuntuu, että Ange veti jonkun kanin hatusta ja muutti sitä ominaista pelityyliä vetämällä linjan vielä korkeammalle. Ja olihan se nyt jokaiselle katsojalle päivänselvää, että tuolla pelillä jossain vaiheessa kolisee omissa. Ainut yllätys oli, että vain kolme kertaa ja vasta 15min ennen ysikympin täyttymistä niistä eka.

Kai sitä on jotain välimaastoja, kun bussi ja harakiri-linja?
john white

Poissa Poissa

Vastaus #1558 : 07.11.2023 klo 13:52:00

Lisäksi aiheuttanut neljä rankkaria, eli reilun 8 pelin välein sieltä tulee joulukortti tai pileet. Tälle kaudelle kasassa 1+2 näistä sekä oma maali vielä päälle.

Onko siis ihan paska ja pitäisi myydä, jos nyt johonkin kelpaa, tammikuussa ?
Narttu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Newcastle & TPS

Vastaus #1559 : 07.11.2023 klo 13:54:42

Ja oliko se muuten Romero joka ManUa vastaan blokkasi laukauksen kädellä? Siitä olisi voinut vielä pilkulle viedä.
Toffo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS

Vastaus #1560 : 07.11.2023 klo 13:58:57

Osasin kyllä odottaa vaikeata Chelsea-peilä, mutten ihan tällä tavalla. :D  Alkuun tosin näytti että ylikävely tulee tästäkin mutta Romeron sipuli päätti toisin.

On kyllä NLD:t silkkaa friendly-hallihöntsää verrattuna näihin todellisiin derbyihin Chelseaa vastaan Ylos
Tottis

Poissa Poissa

Vastaus #1561 : 07.11.2023 klo 14:00:44

Mutta oliko tuo eilinen nyt varsinaisesti mitään Ange-palloa? Oon mä nyt tällä kaudella ainakin sen reilu viis Spurssin peliä katsonut, mutta en mä missään pelissä oo nähny, että ne vetää joka kerta linjan puoleen kenttään. Vaikka 10v10 pelissä se voisi jopa jossain toimia, kun palloliselle päästään antamaan prässiä, niin eihän toi voinu toimia, kun siellä ei oo ukkoja laittaa pallollisiin kiinni. Nyt tuntuu, että Ange veti jonkun kanin hatusta ja muutti sitä ominaista pelityyliä vetämällä linjan vielä korkeammalle. Ja olihan se nyt jokaiselle katsojalle päivänselvää, että tuolla pelillä jossain vaiheessa kolisee omissa. Ainut yllätys oli, että vain kolme kertaa ja vasta 15min ennen ysikympin täyttymistä niistä eka.

Kai sitä on jotain välimaastoja, kun bussi ja harakiri-linja?

Ei sitä linjaa voi peluuttaa yhtään alempana, jos yritetään pelata aggressiivista prässäämistä ja aktiivista palloa kahden miehen vajauksella kuten Spurs teki toisella jaksolla.  Jos linjaa peluutetaan yhtään alempana, on käytännössä pakko pelata kilpikonnaa, koska muuten jää linjojen väliin aivan liikaa tilaa.  Angen orjallisesti vaatima aktiivinen pelityyli ja kova prässi tilanteesta huolimatta pakotti nostamaan linjan harakiri osastolle. 

Edelleen, itse en näin aggressiivisesti pelaisi kahden vajaalla, mutta ymmärrä kyllä Angen idean.  Ei Spurs nyt niin kovin kaukana ollut 2-2 tasoituksesta. Bentalla, Dierillä ja Sonilla oli kaikilla hyvät paikat tehdä maali, joka on kohtuullisen uskomaton suoritus kahden vajaalla pelatessa ja avauksesta taisi olla 3 kenttäpelaajaa (Son, Porro, Bissouma) + Vicario jäljellä.
arse4ever

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: PL winner ?/?

Vastaus #1562 : 07.11.2023 klo 14:26:49

Ei sitä linjaa voi peluuttaa yhtään alempana, jos yritetään pelata aggressiivista prässäämistä ja aktiivista palloa kahden miehen vajauksella kuten Spurs teki toisella jaksolla.  Jos linjaa peluutetaan yhtään alempana, on käytännössä pakko pelata kilpikonnaa, koska muuten jää linjojen väliin aivan liikaa tilaa.  Angen orjallisesti vaatima aktiivinen pelityyli ja kova prässi tilanteesta huolimatta pakotti nostamaan linjan harakiri osastolle. 

Edelleen, itse en näin aggressiivisesti pelaisi kahden vajaalla, mutta ymmärrä kyllä Angen idean.  Ei Spurs nyt niin kovin kaukana ollut 2-2 tasoituksesta. Bentalla, Dierillä ja Sonilla oli kaikilla hyvät paikat tehdä maali, joka on kohtuullisen uskomaton suoritus kahden vajaalla pelatessa ja avauksesta taisi olla 3 kenttäpelaajaa (Son, Porro, Bissouma) + Vicario jäljellä.

Siitä Spurssille isot propsit, että käytti melkein Chelsean surkeuden hyödyksi ja oli jopa lähellä napata pisteitä.

Ei tietenkään voi vastustajan 16 rajalta asti lähteä prässäämään, jos on vajausta ja linja alhaalla. Mutta ehkäpä kuitenkin olisi ollut järkevämpää tiputtaa sekä prässi- että puolustuslinjaa, kuitenkaan hylkäämättä omaa peruspeliä. Tossa toisessa vaihtoehdossa, kun olisi ollut vielä paremmat mahdollisuudet iskeä vastaan, kun vastustaja olisi myös noussut. No nämä on näitä ja niinkuin nettikirjoittelusta huomaa, niin osa arvostaa Angen päätöksiä ja osa taas pitää erittäin naiivina.
Yugo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: THFC, TTL

Vastaus #1563 : 07.11.2023 klo 14:30:50

Onko siis ihan paska ja pitäisi myydä, jos nyt johonkin kelpaa, tammikuussa ?

Parhaimmillaan jopa loistava, mutta aina kun ajattelee että nyt se on viisastunut niin tulee eilisen kaltainen sekoaminen. Jos joukkue ja valmennus tuon sietää niin pysyköön, mutta kannattaa sitten budjetoida nuo Cutin vääjäämättömän flippaamisen seuraukset. Tai jatkossa jättää kylmästi penkille derbyissä yms. Tämän kauden pistemenetyksistä 4/5 pojoa on ollut pääsyyllinen tämä kyseinen herra: Arsua vastaan OG ja pilkku, eilen pilkku ja väkisin haettu punainen.

Onko siis mielestäsi liigan top-1 -toppari ja haluat pitää avarissa ikuisesti vaikka maksaisi kuinka paljon pisteitä ja voittoja?
« Viimeksi muokattu: 07.11.2023 klo 14:40:39 kirjoittanut Yugo »
Nutmeg

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: LFC

Vastaus #1564 : 07.11.2023 klo 14:41:35

Mielestäni on aivan selvää, että noin surkeassa tilanteessa on fiksuinta turvautua joukkueen vahvuuksiin ja hakea vaikka riskillä hyökkäyksen onnistumisia. Samalla Agne lähetti varsin selvän signaalin miten Spurs pelaa - hyökkäyksen kautta omaa pelityyliä noudattaen, ei peruutellen.

Hyvä valmentaja luo pelillisen identiteetin ja toimivan systeemin. Loistava valmentaja pystyy sen lisäksi vielä reagoimaan yllättäviin tapahtumiin pelin aikana. Pahoin pelkään, että Ange paljasti tässä korttinsa ja tulevaisuudessa tuota puolustuslinjaa tullaan puhkomaan surutta. Tai sitten oppii virheestään. Chelseahan oli vähän shokissa kahden miehen ylivoimalla, että mitäs vittua nyt tapahtuu. Joku parempi joukkue olisi sopeutunut tuohon Spursin itsemurhalinjaan nopeammin ja taululla olisi todennäköisesti ollut nöyryyttävät lukemat.

Ymmärrän, että Angen puheet uppovat kannattajiin kuin veitsi voihin mutta eihän tuolla sopeutumiskyvyllä tulla mitään pidemmän päälle voittamaan. Toinen ongelma on kuluttava pelitapa ja loukkaantumiset, vähän kuten Kloppon alkuaikoina. Myös Carragher oli Skylla sitä mieltä, että noi jatkuvat juoksukilvat puolesta kenttää saattoivat edesauttaa van de Venin loukkaantumista.
« Viimeksi muokattu: 07.11.2023 klo 15:08:25 kirjoittanut Nutmeg »
john white

Poissa Poissa

Vastaus #1565 : 07.11.2023 klo 15:03:04

Onko siis mielestäsi liigan top-1 -toppari ja haluat pitää avarissa ikuisesti vaikka maksaisi kuinka paljon pisteitä ja voittoja?

Ikuisesti, en, mutta 4/5 vuotta kyllä.
journeyman

Poissa Poissa

Vastaus #1566 : 07.11.2023 klo 15:13:00

Minun viestiini ja negailuuni on ehkä tartuttu useamman nimimerkin toimesta.

Ensinnäkin:

- Olen tyytyväinen alkukauteen
- Olen tyytyväinen Angeen
- Olen tyytyväinen meidän top2 toppareihin (puolustin Romeroa mm. kierrostopicissa)
- Olen tyytyväinen Spursin peli tapaan
- Olen tyytyväinen tähän joukkueeseen

Toiseksi:

- Kritisoin eilistä peliä. Ja kun täällä moni kirjoittelija ei näytä lukevan kunnolla niitä viestejä, kun pitää niin kiireellä päästä haukkumaan mm. negailijaksi ja että ansaitsisin Conten valkuksi.
- Minä en kritisoinut sanallakaan korkeaa linjaa alivoimalla. Minähän kehuin sitä yritystä kahden vajaalla. Minä en kirjoittanut missään kohtaa, että joukkueen pitäisi alkaa makoilemaan omalla puoliskolla.
- Eilinen ottelu eteni erinomaisesti kutakuinkin 15min. En tiedä, mitä joukkueelle tapahtui Sonin hylätyn maalin jälkeen. Sehän lähti ihan laukalle. Alettiin antamaan huonoja syöttöjä ja päästettiin Chelsea katkomaan ja luomaan vaarallisia hyökkäyksiä. Ennen tuota rankkariin johtanutta tilannetta, joka sekin lähti tällaisesta lähes käsittämättömästä harhasyötöstä liikkeelle, pelattiin useita tilanteita todella huolimattomasti. Ja kun Romero ajettiin ulos, jatkettiin rohkeaa peliä, mistä en ala syyttelemään, mutta kun se oli sellaista kaaosta, mistä ehkä paras mielikuva on heittelehtivä auto moottoritiellä. Ja tämä auto lähti heittelehtimään jo siinä 15min kohdilla.

On eri asia pelata Angepalloa kypsästi, kuten olemme useassa pelissä nähneet tällä kaudella. Nyt lataus meni yli kenties vastustajasta ja ehkä jopa sen tutusta valkusta johtuen. Joukkue ei enään missään kohtaa palautunut tuosta tilasta.. No kenties kahden vajaalla..

En käsitä, miksi tästä ei saa olla kriittinen. Minusta joukkue nyt vain Angen johdolla heitti kolme pistettä menemään, kun eivät pystyneet ammattimaiseen suoritukseen vaan antoivat tunteilleen vallan viedä joukkuetta... Väärään suuntaan.

Seuraavat pelit ovat ainakin mielenkiintoisia. Bentaa, Lo Celsoa, Dieriä, Emersonia ja jopa Phillipsiä nähtäneen kentällä toteuttamassa Angepalloa niin hyvässä kuin pahassa. Ehkä myös Giliä..

« Viimeksi muokattu: 07.11.2023 klo 15:39:21 kirjoittanut journeyman »
Josimarin veto

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Iso haalee

Vastaus #1567 : 07.11.2023 klo 15:16:50

Hyvä valmentaja luo pelillisen identiteetin ja toimivan systeemin. Loistava valmentaja pystyy sen lisäksi vielä reagoimaan yllättäviin tapahtumiin pelin aikana. Pahoin pelkään, että Ange paljasti tässä korttinsa ja tulevaisuudessa tuota puolustuslinjaa tullaan puhkomaan surutta. Tai sitten oppii virheestään. Chelseahan oli vähän shokissa kahden miehen ylivoimalla, että mitäs vittua nyt tapahtuu. Joku parempi joukkue olisi sopeutunut tuohon Spursin itsemurhalinjaan nopeammin ja taululla olisi todennäköisesti ollut nöyryyttävät lukemat.

Ymmärrän, että Angen puheet uppovat kannattajiin kuin veitsi voihin mutta eihän tuolla sopeutumiskyvyllä tulla mitään pidemmän päälle voittamaan. Toinen ongelma on kuluttava pelitapa ja loukkaantumiset, vähän kuten Kloppon alkuaikoina. Myös Carragher oli Skylla sitä mieltä, että noi jatkuvat juoksukilvat puolesta kenttää saattoivat edesauttaa van de Venin loukkaantumista.

Höpövitunhöpö ja mistä lähtien joku Carra on ollut lääkäri/fysioterapeutti? Ennemminkin loukkaantumisen aiheutti VARin aiheuttama seisoskelu ja lihasten kylmeneminen.
Nutmeg

Poissa Poissa

Vastaus #1568 : 07.11.2023 klo 15:34:05

Höpövitunhöpö ja mistä lähtien joku Carra on ollut lääkäri/fysioterapeutti? Ennemminkin loukkaantumisen aiheutti VARin aiheuttama seisoskelu ja lihasten kylmeneminen.

Takareisi menee yleensä täysvauhtisessa spurtissa. Mitä enemmän noita tulee niin riski kasvaa kokoajan.
D4

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: COYS!

Vastaus #1569 : 07.11.2023 klo 16:04:42

Minun viestiini ja negailuuni on ehkä tartuttu useamman nimimerkin toimesta.

...snip...

En käsitä, miksi tästä ei saa olla kriittinen. Minusta joukkue nyt vain Angen johdolla heitti kolme pistettä menemään, kun eivät pystyneet ammattimaiseen suoritukseen vaan antoivat tunteilleen vallan viedä joukkuetta... Väärään suuntaan.

Onko täällä nyt hirveästi sinua mielipiteestäsi syyllistetty? (Voi olla, että en vaan ole huomannut.) Eri mieltä on varmaan monikin ollut, mutta mielipiteitä nuokin.

Siis, minusta ihan asiallinen mielipide, jonka perustelut on helppo ymmärtää. Itse olen lopulta sitä mieltä, että vaikka eilinen puolustuslinja oli tosi naivi, oli korkealla linjalla jatkaminen perusteltu ratkaisu Angelta, eikä minulla siihen valittamista ole. Todennäköisestihän tappio olisi tullut millä tahansa taktiikalla, eikä tuo nyt lopulta ihan mahdottoman kaukana onnistuneesta pisteen ryöstöstä eilen ollut.
D4

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: COYS!

Vastaus #1570 : 07.11.2023 klo 16:08:54

Siitä Spurssille isot propsit, että käytti melkein Chelsean surkeuden hyödyksi ja oli jopa lähellä napata pisteitä.

Ei tietenkään voi vastustajan 16 rajalta asti lähteä prässäämään, jos on vajausta ja linja alhaalla. Mutta ehkäpä kuitenkin olisi ollut järkevämpää tiputtaa sekä prässi- että puolustuslinjaa, kuitenkaan hylkäämättä omaa peruspeliä. Tossa toisessa vaihtoehdossa, kun olisi ollut vielä paremmat mahdollisuudet iskeä vastaan, kun vastustaja olisi myös noussut. No nämä on näitä ja niinkuin nettikirjoittelusta huomaa, niin osa arvostaa Angen päätöksiä ja osa taas pitää erittäin naiivina.

Itse mietin tässä jälkeenpäin, että eihän Angeball nyt normaalisti tuolta näytä. Eilenhän Chelsea paljolti piti aika vapaasti palloa n. 60 metrissä, ja pelaajat sitten vuorotellen koittivat ajoittaa läpijuoksuja sopivasti paitsion purkamiseksi. Kyllähän siihen Angepalloon oleellisena osana kuuluu jatkuva prässi ja pallon pitäminen myös omalla jengillä, joiden ansiosta tuollaista jatkuvaa linjan taakse syöttämistä ei pääse tapahtumaan. Eilen kahden miehen alivoima luonnollisesti vaikeutti hommaa, mutta ehkäpä se prässi myöskin passivoitui liikaa, vaikka korkea linja ei moista mitenkään sallisi.
mehico5

Poissa Poissa

Vastaus #1571 : 07.11.2023 klo 17:09:44

Parhaimmillaan jopa loistava, mutta aina kun ajattelee että nyt se on viisastunut niin tulee eilisen kaltainen sekoaminen. Jos joukkue ja valmennus tuon sietää niin pysyköön, mutta kannattaa sitten budjetoida nuo Cutin vääjäämättömän flippaamisen seuraukset. Tai jatkossa jättää kylmästi penkille derbyissä yms. Tämän kauden pistemenetyksistä 4/5 pojoa on ollut pääsyyllinen tämä kyseinen herra: Arsua vastaan OG ja pilkku, eilen pilkku ja väkisin haettu punainen.

MM-kisoissa  kesti kasetti juuri sen viisi peliä ja pytty tuli. Luulen ettei vaan riitä pitkässä sarjassa (+var) fokus olennaiseen. Valitettavaa
Ianway

Poissa Poissa

Vastaus #1572 : 07.11.2023 klo 17:15:40

On kyllä lievästi epämääräinen tämä Rikun somepäivitys:

"The last few months haven’t been easy for me...I’ve had health problems. I’ve already spoken to the doctors and soon I will do surgery on my pubis."

“I think it’s time to rest, to stop for a second. I’ll think about it in the next few days and soon I will do what is best for me.”
Tuon perusteella kärsisi samasta vaivasta joka pilasi Sonin viime kauden?
ziizaah

Poissa Poissa

Vastaus #1573 : 07.11.2023 klo 19:52:00

Joo, kyllä nyt on kortit nähty, eikä Spurs voita mitään. Tämän nerokkaan päättelyn teit kahden miehen vajaalla pelaamisen perusteella.

Fysio Carragherille terveisiä, että se 10min var tarkastelu ja paikallaan seisominen lienee turmiollisempaa kun lihakset kylmenevät.
Nutmeg

Poissa Poissa

Vastaus #1574 : 07.11.2023 klo 20:53:57

Joo, kyllä nyt on kortit nähty, eikä Spurs voita mitään. Tämän nerokkaan päättelyn teit kahden miehen vajaalla pelaamisen perusteella.

Fysio Carragherille terveisiä, että se 10min var tarkastelu ja paikallaan seisominen lienee turmiollisempaa kun lihakset kylmenevät.

Pointti oli se, että mitään plan B:tä ei ole. Samalla sapluunalla mennään vaikka turmioon asti. Huippuvalmentajat tekevät muokkauksia vastustajista ja pelin tapahtumista riippuen. Siihen Ange ei ole ainakaan vielä kyennyt. Onhan Spursilla ollut vaikeuksia myös bussien murtamisessa. Siihen tuo ajokoirafutis ei ole paras mahdollinen.

Hyvin on näköjään Angen tarinat uponneet kun loukkaantumisetkin laitetaan VARin piikkiin. Ihan mielenkiinnosta kauanko kestää lihasten lämmetä sen jälkeen kun peli saa jatkua?

Sivuja: 1 ... 62 [63] 64 ... 117

Siirry: