sama. Riemukas loppu (olin jo sammuttamas telkkaa) ja hymyilyttää vieläkin. FA Cupis olisin toivonut parempaa, mut ehkä tärkeempi nyt hoitaa sarjapaikka ajoissa ja syksyllä uuteen nousuun.
Itse, for real, turvauduin Branthwaiten ja Alcarazin törmättyä ultimaaliseen "Hail Mary"-liikkeeseen ja "vedin piuhan seinästä". Olin seuraillut pitkän linjan kopiitin&päiväkotikaverin kanssa matsia WA:lla ja se alkoi piippaamaan n. kolme minuuttia päätökseni jälkeen. Tiesin että jotain oli tapahtunut mutta maltoin sentään puoli viiden vessareissuun asti. Silloin pitikin tosin lyödä Lenovo uudestaan tulille ja kärkkyä viimeiset kymmenen minuuttia pois kuleksimasta.
Tämä kausi menee nyt vielä miten menee mutta suora lainaus em. kopiitilta ennen peliä kertonee muuten fiilikset: "Se mikä osittain huolestuttaa on Moyes. Ei siksi että se ois jotenkin elämää suurempi taktikko vaan siksi että se on oikeasti sininen toisin kuin Dyche ja muut edeltävät managerit. 'Jätkät, tää on vika derby täällä joten mehän hoidetaan tää' voi olla perin ttumainen vastus."
Kaveri on nyt päivän mököttänyt
![:D](http://futisforum2.org/Smileys/original/grin.gif)