FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
30.11.2024 klo 11:53:47 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1]

Kirjoittaja Aihe: NJS  (Luettu 1847 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Soccerfanfun918

Poissa Poissa

NJS
: 19.08.2023 klo 17:34:09

Mua ärsyttää nämä yhdensuuntaiset yhteistyösopimukset. Esim. Gnistanista tulee NJSn Ykkösen seurasta pelaajia, jotka ei ainakaan asenteen puolesta ole lähelläkään kakkosen tasoa. Samalla kehityskelpoiset omat pelaajat jotka treenaa mukana ja on sitoutunut niin on penkillä tai ei edes kokoonpanossa. Liikonen ja Ala-Iso ok, mutta nämä muut ei sopeudu kakkosen tasolle edes. NJS pakka on nyt sekaisin, mutta ei oo huoli putoamisesta eikä enää tehtävissä ylöspäinkään. Luulen että kannattais kokeilla paria kundia rosteriin, jos Gnistan haluaa nousta.
Asiantuntija98

Poissa Poissa

Vastaus #1 : 19.08.2023 klo 19:18:51

Mua ärsyttää nämä yhdensuuntaiset yhteistyösopimukset. Esim. Gnistanista tulee NJSn Ykkösen seurasta pelaajia, jotka ei ainakaan asenteen puolesta ole lähelläkään kakkosen tasoa. Samalla kehityskelpoiset omat pelaajat jotka treenaa mukana ja on sitoutunut niin on penkillä tai ei edes kokoonpanossa. Liikonen ja Ala-Iso ok, mutta nämä muut ei sopeudu kakkosen tasolle edes. NJS pakka on nyt sekaisin, mutta ei oo huoli putoamisesta eikä enää tehtävissä ylöspäinkään. Luulen että kannattais kokeilla paria kundia rosteriin, jos Gnistan haluaa nousta.
[/quote
« Viimeksi muokattu: 20.08.2023 klo 09:21:44 kirjoittanut Asiantuntija98 »
Soccerfanfun918

Poissa Poissa

Vastaus #2 : 28.08.2023 klo 23:58:58

Klubitasurissa olisi voinut enemmänkin ollut otettavissa. Ennakolta kovempaa vastustajaa vastaan Otson ilmestyminen maalitolppien väliin toi rauhallisuutta.  Pelin rakentelu sujui ok, mutta sitten kolmanneksella ei montaa tilannetta löytynyt ennen loistavaa tasoitusmaalia. Aksulle upea onnistuminen pitkän loukin jälkeen. Silmiinpistävää oli aika tarkka syöttötyöskentely, jolloin ei tarvinnut virhesyöttöjen takia jatkuvasti sahata edestakaisin puolustuksen kautta hakeen uutta tilannetta. Tarkkaa pelaamista ja vastustaja joutui ottamaan 5 korttia ollen aikamoisen pyörteessä ajoittain varsinkin toisella puoliajalla. Vico piti keskikentän hallussa molempiin suuntiin. Palokärjet yritti pelata Mirolle, mutta parhaimmillaan 3 päällystakkia olis antanut pelata fiksumminkin muille vapaille pelaajille. Palokärjet varmaan kiitollisempia pisteestä kuin Klubi, joka on vielä kärkitaistossa mukana. Molemmilta lopussa tarkkaa peliä, mutta ei oikeen kunnollisia ihtohimoja voittomaalin tekemiseen.
Petteri12

Poissa Poissa

Vastaus #3 : 12.04.2024 klo 08:56:46

Vilkas keskustelu käynnissä näin kauden kynnyksellä:)

Sivuja: [1]

Siirry: