Luuletko sinä, että se on Ruudun tehtävä järjestää/rakentaa itse kunnollinen kuvauspaikka joka kentälle? Jos pitäisi veikata, niin tämä on mennyt kuitenkin niin, että honka ei ole vaivautunut tilaamaan nosturia cup-matsiin, kun puutteesta ei ilmeisesti sanktioita tule toisin kuin Veikkausliigapeleissä.
En luule, mutta Ruutu/Sanoma tuottaa oman tuotteensa ja seisoo sen takana. Jolloin pitäisi olla itseisarvo, että he vaativat järjestävältä seuralta/taholta, että hoitaa ne samat kelvolliset olosuhteet, jotka se on järjestänyt samaiselle medialle jokaiseen muuhunkin otteluun. Paskaahan tuo on Hongaltakin, mutta kyllä se pääsyyllinen on se jonka tuotteesta on kyse ja se joka ei onnistu tämän tason otteluun vaatimaan itselleen kunnon olosuhteita tuottaa
maksullista sisältöä tilaajilleen. Jotainhan se nyt jo itsessään kertoo, että tuohon tapahtumaan lähdetään yhdellä kameralla vähän puuhastelemaan, mutta senhän sinä kätevästi jätit jo lainauksestakin pois, joten ei siitä sitten sen enempää.
Hauska huomio kyllä, ettei kenelläkään tuntunut olevan mitään ongelmaa SalPa-Honka pelin kuvakulmalla viime kierroksella.
Ihan käsittämätöntä perseilyä lähtökohtaisesti Hongan monet touhut on (ja minä jos joku sen kyllä tiedän ja olen myös asiasta useasti tällä foorumilla puhunutkin), mutta kyllä tämän foorumin friikkisirkus paisuttelee usein ihan vaan omaksi ilokseen.