FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
06.11.2024 klo 07:57:45 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 3 [4] 5 ... 25

Kirjoittaja Aihe: KuPS 2024 - kohti neljättä perättäistä  (Luettu 123668 kertaa)
1 Jäsen ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
F157

Poissa Poissa

Vastaus #75 : 14.12.2023 klo 17:43:42

Olipas Ex-valmentajalta hyvä avautuminen hänen FB sivulla. Totta joka sana!
Sivurajaltaseuraaja

Paikalla Paikalla

Vastaus #76 : 14.12.2023 klo 18:56:33

Olipas Ex-valmentajalta hyvä avautuminen hänen FB sivulla. Totta joka sana!
Tää oli hyvä vastaisku. Ei yllätä. Siinä meni KuPSilta perintö samalla.
F157

Poissa Poissa

Vastaus #77 : 14.12.2023 klo 19:25:09

Tää oli hyvä vastaisku. Ei yllätä. Siinä meni KuPSilta perintö samalla.
Niin, jos oli oikeasti testamentissa.
2fst4u

Poissa Poissa

Vastaus #78 : 14.12.2023 klo 19:39:52

No kopioikaa nyt tännekin niin saavat ei-facessakin olevat lukea.
Teleguy

Poissa Poissa

Vastaus #79 : 14.12.2023 klo 19:44:13

No kopioikaa nyt tännekin niin saavat ei-facessakin olevat lukea.
Tuolta se löytyy, nyt ensimmäisenä.
https://www.facebook.com/pauliina.miettinen.5
ohilaukaus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Savo AC

Vastaus #80 : 14.12.2023 klo 19:44:49

No nyt saa toimari Kauppila ja SS:n toimittaja Haavisto oikein äidin kädestä. Jos pitää paikkansa, niin melkoista suhmurointia taustoissa pelattu. Veikkaisin ettei tapausta ole vielä suljettu.
Härison

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kuopion Palloseura

Vastaus #81 : 14.12.2023 klo 19:45:02

Tuolta se löytyy, nyt ensimmäisenä.
https://www.facebook.com/pauliina.miettinen.5

Ei aukea ilman kirjautumista.
« Viimeksi muokattu: 14.12.2023 klo 19:47:48 kirjoittanut Härison »
panHard

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS (Kapakka-Banzai)

Vastaus #82 : 14.12.2023 klo 19:51:33

Toivottavasti ei riko ff2:n kopiointisääntöjä
Lainaus
“Ari Lahti, minä en peluuta ketään vain sen takia, että hän on pomon tytär.”

Minulle myönnettiin pari viikkoa sitten Captain’s Ballissa Palloliitton Vuoden valmentaja -palkinto. Olin itse tilaisuuden aikaan reissussa Australiassa, joten apuvalmentajani Tatu kävi pokkaamassa palkinnon puolestani. Kyseisen palkinnon saaminen tuntuu hyvältä, eikä edes se, että Kuopion Palloseura jätti tämän palkitsemiseni mainitsematta omilla kotisivuillaan vähennä sitä kiitollisuutta, jota palkinnon saaminen minussa herättää. Harva jalkapalloa ja KuPSinkin otteita seurannut tietää, mitä kaikkea tähän palkintoon johtanut kausi piti sisällään. Nyt on minun vuoroni kertoa oma versioni siitä, mitä sain kokea toimiessani KuPSin päävalmentajana vajaan puolen vuoden ajan.

Kun minut palkattiin KuPSiin touko-kesäkuun vaihteessa, olin sitä mieltä - ja sanoin sen myös ääneen useassa haastattelussa - että sain parhaan työpaikan, minkä jalkapallovalmentaja voi Suomesta saada. Silloinen toimitusjohtaja, Jarmo Heiskanen, joka minutkin palkkasi, oli ihmisläheinen johtaja, jonka alaisuudessa oli hyvä ja turvallinen tehdä töitä. Pari kuukautta työni aloittamisen jälkeen Heiskanen kuitenkin irtisanottiin KuPSista. Tämän jälkeen asiat alkoivat muuttua. Väliaikaisen toimitusjohtajan astuttua puikkoihin asiat alkoivat lipsumaan erikoisille urille: päätöksiin, joiden pitäisi olla yksin valmennuksen päätäntävallassa (pelaajien peluutus, taktiset asiat) pyrittiin johdon taholta vaikuttamaan sekä suoraan että epäsuorasti. Kävi hyvin nopeasti selväksi, että joukkueessani pelasi uuden pomoni tytär, jonka peluutukseen isä halusi kovasti puuttua. Köysi ympärilläni kiristyi, kun kuulin, että tätä samaa oli tapahtunut myös aikaisemmin. Olin kuvitellut, että tällaista olisi vain juniorijalkapalloilussa, jossa isät ja äidit häärivät joukkueiden taustoilla. Minua oltiin kyllä varoitettu uudesta toimitusjohtajasta, mutta en halunnut uskoa kuulopuheisiin. 

Vähitellen minulle myös selvisi, että Savon Sanomilla oli suuri rooli Kuopion Palloseuran taustalla. Harva se päivä oli Savon Sanomien urheilutoimittaja Kari Haavisto stadionilla urkkimassa jutun aiheita. Jo alkuvaiheessa suksemme menivät pahasti ristiin hänen julkaistuaan lehdessä asioita, joita ei ollut vielä lupa julkaista. Oli heti selvää, että Kariin ei voinut luottaa ja että hänen henkilökohtainen agendansa oli tärkeämpää kuin rehti yhteistyö KuPSin naisten edustusjoukkueen kanssa. Näistä syistä kieltäydyin antamasta hänelle haastatteluita ja kommentteja kauden aikana. Luottamus on minulle kaikki kaikessa. Kunpa vain olisinkin tiennyt, että Haavisto jäi hautomaan kostoa ja odottamaan hetkeä, jolloin voisi iskeä takaisin.

Elin puun ja kuoren välissä. Tuli tavaksi, että aina pelin jälkeen pomo halusi keskustella kanssani pelistä, pelaajien peluutuksesta, taktiikasta ja muista peliin liittyvistä asioista. Hän jopa kritisoi - en tiedä, millä kompetenssilla - Mestareiden liigan pelin jälkeen käyttämäämme taktiikka sekä pelaajien peluutusta. Sain lukea täsmälleen saman kritiikin myös kauden jälkeen Savon Sanomista (kerrassaan merkillinen yhteensattuma), mutta pomoni kielsi tiukasti antaneensa lausuntoja Savon Sanomille. Minun peliä koskevia päätöksiäni kyseenalaistettiin, enkä voinut mitenkään välttyä kokemukselta, että taustalla oli pomoni intressi oman tyttönsä peluuttamisesta.

Tavallinen käytäntö seuroissa on, että valmentaja ei hyväksy alle kahden vuoden sopimuksia. Minä kuitenkin halusin sellaisen hyväksyä, sillä tiesin jo lähtiessäni, että minulla tulee olemaan vaikeata olla poissa kotoani Nurmijärveltä. Siksi allekirjoitin sopimuksen muotoa 1+1. Jo pari kuukautta ennen kauden loppua ilmoitin pomolleni, että ikävöin kotiin ja haluan palata sinne kauden jälkeen. Johto ymmärsi asian ja kysyikin suostumustani uuden päävalmentajan haun aloittamiseen. Luonnollisesti annoin suostumukseni. Ainut ehto, jolla olisin voinut jatkaa päävalmentajana seuraavallakin kaudella, olisi ollut se, että olisin itse saanut valita itselleni apuvalmentajan. Seura ei siihen suostunut, joten asia oli sillä selvä: minä palaisin kotiin. Sovimme pomoni kanssa, että asiasta tiedotetaan julkisuuteen hyvän käytännön mukaisesti niin, että olemme yhdessä päätyneet option käyttämättä jättämiseen, vaikka totuus olikin, että itse halusin palata kotiin. Järkytyksekseni sain lukea muutaman päivän päästä Savon Sanomista, että KuPS yksipuolisesti ei halunnut jatkaa sopimustani. Menin tapaamaan urheilutoimittaja Kari Haavistoa ja pyysin asian oikaisemista, mutta Haavisto vastasi näin: “Kun SINÄ menit antamaan ensimmäisenä Ylelle haastattelun tästä asiasta, niin MINÄ päätin kirjoittaa sen lehteen näin, enkä sitä aio muuttaa.” Pomoni sanoi minulle yrittäneensä saada Haavistoa korjaamaan asian, mutta Haaviston mukaan kukaan KuPSista ei ollut yrittänyt asiaa korjata.

Tässä vaiheessa viimeistään minulle selvisi, että olin keskellä hyväveli-verkostoa, jossa jäsenet KuPS ja Savon Sanomat yrittivät yhdessä eliminoida ja mustamaalata minua, sillä en suostunut tanssimaan heidän pilliensä mukaan. Pahin oli kuitenkin vielä tulossa: Neljä päivää mestaruusjuhlien jälkeen sain lukea Savon Sanomista lehtijutun, jossa minusta ja toiminnastani esitettiin aivan käsittämättömiä väitteitä. Lehtijutussa ei mainittu ainoatakaan nimeä, joka lausuntoja lehtijuttuun olisi antanut. Sen sijaan Haavisto kirjoitti mm.: “KuPS ei halunnut jatkaa yhteistyötä..”, “KuPS haikailee luottopelaajaansa kovasti takaisin.”, “...eivät ainakaan Kuopion Palloseuran mielestä…” Tällaisia sanamuotoja käyttäessään Haavisto siis väittää, että Kuopion Palloseura on antanut lausuntoja lehtijuttuun. Kuitenkin pomoni vt. toimitusjohtaja Vesa Kauppila kivenkovaan vakuutti, että KuPS ei ole antanut mitään lausuntoja Savon Sanomille. Jokainen voi tästä päätellä, että joko Haavisto tai Kauppila valehtelee. Liekö yksi hyväveli-kerhon prinsiipeistä se, että tiukan paikan tullen kannattaa valehdella. Siten saa kätevästi oman pesän pysymään puhtaana ja mustan näyttämään valkoiselta tai valkoisen mustalta. Toinen huomionarvoinen esimerkki tästä laskelmoidusta valehtelusta on se, että eräs salassapidettävä tieto, josta tiesi minun lisäkseni vain Vesa Kauppila, oli myös vuodettu Savon Sanomille ja “hyvä veli” Haavisto päätti sen tyylilleen uskollisena julkaista. Vesa Kauppila “suoraselkäisenä” miehenä väitti myös tällä kertaa, että hän ei ole tietoa lehteen vuotanut. Tämän salassapidettävän tiedon vuotaminen on rikos ja siksi teinkin KuPSista rikosimoituksen. Viiden kuukauden aikana sain ymmärtää, että KuPSin toiminnasta voisi jokunen muukin tehdä oikeusjutun.

Kaikki joukkueurheilussa mukana olleet tietävät, että jokaisessa joukkueessa tapahtuu kauden aikana monenlaisia asioita - konfliktejakin. Kun ryhmä ihmisiä työskentelee päivittäin tiiviisti yhdessä, ei voida välttyä erimielisyyksiltä ja väärinkäsityksiltä. Normaalia on, että tällaisten konfliktien ilmaantuessa, ne käsitellään joukkueen ja seuran sisällä niin, että kaikkia osapuolia kuullaan. KuPSin slogankin on: Tänään perhe. Aina perhe. Ja KuPSin sivuilta löytyvissä seuran arvoissa juhlallisesti todetaan, että “...jossa perhe pitää huolta omistaan.” ja edelleen “...jossa voitot ja tappiot koetaan yhdessä.” Pahasti ristiriidassa näiden sloganeiden ja arvojen kanssa on KuPSin tapa käsitellä ristiriitoja ja tappioita; Kauden aikana asioista ei puhuta, mutta muutama päivä kultajuhlien jälkeen saan lukea itsestäni mitä ihmeellisimpiä väitteitä lehdestä. Lehtijutusta paistaa kilometrien päähän hyväveli-kerhon jäsenten katkeruus ja silmitön kostonhalu. Lehtijuttu käytännössä mitätöi kaiken sen työn, minkä KuPSissa tein ja asettaa yksin minut syypääksi mitä kummallisimpiin asioihin. Lehtijuttu on täynnä outoa vihjailua: asioita ei sanota suoraan, vaan annetaan lukijan ymmärtää, että jotain uutiskynnyksen ylittävää on tapahtunut, vaikka todellisuudessa näin ei ole. Lehtijutun kirjoittaja Kari Haavisto ei ole myöskään kysyttäessä halunnut avata, mihin lehtijutun väitteet perustuvat. Haaviston kirjoittama juttu pitää sisällään niin absurdeja väitteitä ja on niin totaalista yhden ihmisen maalitusta ja mustamaalausta, että sitä lukiessa on pakko välillä tarkistaa, onko kyseessä tosiaan Savon Sanomat vai Seitsemän päivää -lehti. Kyseisestä lehtijutusta on tehty kantelu Julkisen sanan neuvostoon.

Viiden kuukauden aikana, jona valmensin KuPSin edustusjoukkueen naisia, mitään sellaista ei tapahtunut, mikä ylittäisi uutiskynnyksen negatiivisessa mielessä. Tapani valmentaa ja kohdella pelaajiani ja ympärilläni olevia ihmisiä on täysin normaali ja kestää päivänvalon. En ole koskaan sanonut tai tehnyt mitään sellaista, mitä en voisi myös julkisesti sanoa tai tehdä. Myöskään kauden aikana minulle ei kukaan tullut mistään tällaisesta puhumaan. Sen vuoksi Haaviston minusta kirjoittama lehtijuttu tuli minulle totaalisesti “puskista”. En voi olla pohtimatta, olisiko tämä sama tapahtunut, jos olisin mies. Onko miehelle sallitumpaa “olla johtaja”, joka sanoo asioista suoraa, on vaativa ja uskaltaa tarpeen tullen puolustaa omia näkemyksiään ja mielipiteitään myös johtoa vastaan. Onko tässä kyse siitä, että vahvat naiset koetaan miesten maailmassa uhkana? Vahvat naiset pitää hiljentää ja heille pitää “näyttää oma paikkansa”. Voitaisiinko Kuopiossakin jo siirtyä 2020-luvulle, jolloin myös nainen voi johtaa, eikä häntä tarvitse hyväveli-kerhon turvin vaientaa, jos johtamistapa ei itseä satu miellyttämään. Olenko oikeasti ansainnut tällaisen kohtelun siitä syystä, että en peluuta pomoni tytärtä, enkä annan haastatteluita lehtimiehelle, johon en luota.

Noin vuosi sitten - ennen kuin edes tiesin valmentavani koskaan KuPSissa - laadin testamentin, jossa halusin lahjoittaa yhden Kuopiossa sijaitsevan sijoitusasuntoni (arvo n. 50 000€) Kuopion Palloseuran naisjoukkueelle. KuPSissa viettämäni vajaan puolivuotisen aikana ymmärsin, että en voi tukea sellaista seuraa, jonka moraali on täysin päinvastainen kuin omani. Nyt KuPS on eliminoitu testamentistani. Mennyt kausi KuPSissa sai minut vakuuttuneeksi myös siitä, että jos toiminta huippuseuroissa on näin sairasta, niin en halua valmentaa huipputasolla enää koskaan. Onko Suomella varaa menettää liigatason valmentajia vallan väärinkäytön, nepotismin ja sairaan hyväveli-toiminnan takia? Kaiken tämän kokemani jälkeenkin seison edelleen periaatteeni takana: “Ari Lahti, minä en peluuta ketään vain sen takia, että hän on pomon tytär.” Otan mieluummin sitten vaikka potkut.
panHard

Poissa Poissa

Vastaus #83 : 14.12.2023 klo 19:52:57

Onhan tuo... aika hurja
HNV

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Leichte Pflichtverletzung

Vastaus #84 : 14.12.2023 klo 19:57:44

Semmoinen kirjallinen joululahja sieltä.
Jatko-ottelu

Paikalla Paikalla

Vastaus #85 : 14.12.2023 klo 19:59:35

Niin, totuus on aina subjektiivinen asia, absoluuttista totuutta lienee aika harvassa paikassa olemassa.

Tuskin tämä tähän jää enkä tiedä kannattiko Paden  tätä julkaista, mutta ehkä tuota "kasaa" pitää vähän pöllyttää.

On minullekin sanottu ketä pitäisi peluuttaa, totesin, että siitä vaan, kun kerran paremmin tiedät mitä harjoituksissa tapahtuu, mutta sitten minä en ole enää mukana eikä minua tarvita tässä hommassa.
F157

Poissa Poissa

Vastaus #86 : 14.12.2023 klo 20:07:33

Tuskin tämä tähän jää enkä tiedä kannattiko Paden  tätä julkaista, mutta ehkä tuota "kasaa" pitää vähän pöllyttää.

Tottakai kannattaa tuoda asiat kaikkien tietoon. Tämä hyväveliverkosto on kohta 20 vuotta "hallinnut" mölymäen linnaketta.
Mätä täytyy poistaa märkivästä haavasta, että se parantuu.
Aifam

Poissa Poissa

Vastaus #87 : 14.12.2023 klo 20:25:49

Savarin jutusta otteita.

Pieniä palopesäkkeitä alkoi kuitenkin ilmetä nopeasti.
Ensimmäinen niistä oli pidetyn Maja Göthberghin ja Miettisen täydellinen välirikko. Miettinen savusti ruotsalaispuolustajan joukkueesta, ja Göthberg siirtyi Italian toiseksi korkeimmalla tasolla pelaavan perinteikkään Lazion riveihin.

Tärkein tavoite eli jatkopaikka Mestareiden liigan alkukarsintaturnauksesta jäi toteutumatta, ja viime vuoden naisten 230 000 euron rahapotti suli 70 000 euroon.KuPS raivasi karsinnan välierissä tieltään kovan tanskalaisen Kögen hienon taktisen muutoksen turvin. Kunnian voitosta sai Miettinen, vaikka voiton arkkitehti taisikin löytyä toisaalta valmennusryhmästä.

Karsintafinaalissa Miettinen teki pahan taktisen virheen lähtemällä voittopelin toisen puoliajan riskitaktiikalla selvästi heikompaa serbialaista Spartak Suboticaa vastaan. Tappioasemassa käytetty taktiikka ei toiminut lainkaan vahvasti prässänneitä serbejä vastaan, KuPS putosi yllättäen jatkosta ja menetti sievoisen summan rahaa.

Joukkueen harmoniassa oli ongelmia jo Tanskan turnauksen aikana. Pahimmilleen ne kärjistyivät HJK:ta vastaan vieraissa hävityn ottelun jälkeen, kun erimielisyydet valmentajan ja pelaajiston kesken leimahtivat rajuun liekkiin ja saivat pelaajat pyörittelemään päitään.

Miettinen repi kuvainnollisesti kaiken irti joukkueesta, keinoista ja niiden jättämistä jäljistä välittämättä. Tullessaan hän haukkui joukkueen huonokuntoiseksi polkien samalla maahan edeltäjänsä työn.

Padea haastateltu tuohon juttuun
Savon Sanomien haastattelemat joukkueen jäsenet kuvailevat sinua ”vaikeaksi ihmiseksi”. Oletko?

– Voisivatko ne joukkueen jäsenet tulla omalla nimellään julkisuuteen, niin kuin minäkin tulen aina. Eikös se olisi reilua, että tietää, kuka sanoo mitäkin?

– Minä olen suoraselkäinen muitten ihmisten kanssa. Jätän omaan arvoonsa ne paskahousut, jotka eivät uskalla tulla omalla naamallaan suoraan sanomaan. Minä sanon tarvittaessa asiat vaikka pääomistaja Ari Lahdelle tai hallituksen puheenjohtajalle Vesa Kauppilalle. Sen tiedän, että Vesa ei minua alun perinkään hyväksynyt.

Savon Sanomien tietojen mukaan sait kauden aikana varoituksen epäasiallisesta käytöksestä? Miksi?
– Se lähti vitsistä, jonka heitin vastustajan joukkueessa pelanneesta ystävästäni. Joku omasta joukkueestani koki sen epäasialliseksi ja loukkaavaksi. Väärinymmärrys tuli, kun ei ymmärretty minun ja vitsin kohteen hyviä välejä. Kerroin pelin jälkeen ystävälleni, mitä olin sanonut. En halua loukata ketään tahallaan.

– Asia on keskusteltu ja käsitelty. Sen jälkeen kaikki ymmärsivät, että ei siinä ollut mitään.

Miten itse ajattelet toimineesi KuPSin naisjoukkueen valmentajana?

– Enpä varmaan hirveästi olisi voinut toimia toisin. Yritin kehittää joukkuetta pelaajina ja ihmisinä. Pelitapa muuttui paljon ja ilmeisesti parempaan suuntaan. Kaksi kertaa kirosin, ehkä nekin olisi pitänyt jättää pois. Ja olisinko kertaakaan huutanut, Miettinen miettii.

– Tänä vuonna ymmärsin aiempaa enemmän, että joukkueessa oli erilaisia kulttuureita. Siksi opetin ja kasvatin, että kaikki eivät ole samanlaisia ja toimi samalla lailla.

panHard

Poissa Poissa

Vastaus #88 : 14.12.2023 klo 20:26:48

Tottakai kannattaa tuoda asiat kaikkien tietoon. Tämä hyväveliverkosto on kohta 20 vuotta "hallinnut" mölymäen linnaketta.
Rahoitus täytyy poistaa märkivästä haavasta, että se parantuu.
Korjasin.
ballmaster

Poissa Poissa

Vastaus #89 : 14.12.2023 klo 20:33:33

Kyllä luulisi tuollaisen ” valmentajan ” ymmärtää pitää suunsa kiinni. Taitaa olla iso myrkky itse kun ei ole mitään nahkaa uhon päällä . Jos olet voittanut jotakin niin nauti siitä ja anna muiden puhua. Alan enemmän ja enemmän uskoa siihen että joillakin valmentajilla in narsistisia ongelmia . Sille kun ei ole mitään tehtävissä
season

Poissa Poissa

Vastaus #90 : 14.12.2023 klo 20:39:38

Miksikähän Padella kaikki pestit aina päättyy tällä tavalla.Tämä on hervoton lause joukkueen opetuslapsista
 -Tänä vuonna ymmärsin aiempaa enemmän, että joukkueessa oli erilaisia kulttuureita. Siksi opetin ja kasvatin, että kaikki eivät ole samanlaisia ja toimi samalla lailla.
F157

Poissa Poissa

Vastaus #91 : 14.12.2023 klo 21:15:00

Kyllä luulisi tuollaisen ” valmentajan ” ymmärtää pitää suunsa kiinni. Taitaa olla iso myrkky itse kun ei ole mitään nahkaa uhon päällä . Jos olet voittanut jotakin niin nauti siitä ja anna muiden puhua. Alan enemmän ja enemmän uskoa siihen että joillakin valmentajilla in narsistisia ongelmia . Sille kun ei ole mitään tehtävissä
Niin, eihän sitä epäkohtia kannata tuoda julkisuuteen. Hymyillään vaan vaikka hampaat katkeaisi. "facepalm"
O'Flynn

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS & Hard bass

Vastaus #92 : 14.12.2023 klo 21:59:30

On ns. "Räväkkä" ainakin avautumaan ja selittämään. Mielenkiintoista olisi kuulla tarinoiden toista puolta.
Thor.

Poissa Poissa

Vastaus #93 : 14.12.2023 klo 22:12:21

Vaikuttaa erikoiselta touhulta, toki poistuneen valmentajan puheet kannattaa nauttia ripauksella suolaa.

Joka tapauksessa tuo taustalla häärivä isä on tässä erikoisin ja Kupsin uskottavuuden kannalta hälyttävin asia - todella hämmentävää.
Ameobi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Futis

Vastaus #94 : 14.12.2023 klo 22:13:42

No kyllä jonkinlainen kynnys täytyy olla, kun rikosilmoituskin on tehty. Yksi asia avautua someen kuin sitten viedä asia oikeasti pidemmälle.

Sitä vaan mietin, kun ylempänä on narsistisyytteitä, että onko tässä valmentaja narsisti kun ei peluuta toimarin tytärtä vai toimari narsisti kun vaatii tyttärellensä peliaikaa puheiden perusteella? Vai molemmat narsisteja?
Sivurajaltaseuraaja

Paikalla Paikalla

Vastaus #95 : 14.12.2023 klo 22:16:37

Niin, jos oli oikeasti testamentissa.
Kun savolainen puhuu niin vastuu on kuulijalla...
Sivurajaltaseuraaja

Paikalla Paikalla

Vastaus #96 : 14.12.2023 klo 22:18:33

Vaikuttaa erikoiselta touhulta, toki poistuneen valmentajan puheet kannattaa nauttia ripauksella suolaa.

Joka tapauksessa tuo taustalla häärivä isä on tässä erikoisin ja Kupsin uskottavuuden kannalta hälyttävin asia - todella hämmentävää.
Häärivä Isä on rasite, ollut jo pitkään, kuopiolaisessa mimmifutiksessa.
ohilaukaus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Savo AC

Vastaus #97 : 14.12.2023 klo 22:22:05

Häärivä Isä on rasite, ollut jo pitkään, kuopiolaisessa mimmifutiksessa.
[/quo5te]
Ja Savon Sanomissa kehuttu...
Sivurajaltaseuraaja

Paikalla Paikalla

Vastaus #98 : 14.12.2023 klo 23:04:31

Miksikähän Padella kaikki pestit aina päättyy tällä tavalla.Tämä on hervoton lause joukkueen opetuslapsista
 -Tänä vuonna ymmärsin aiempaa enemmän, että joukkueessa oli erilaisia kulttuureita. Siksi opetin ja kasvatin, että kaikki eivät ole samanlaisia ja toimi samalla lailla.
Onhan Pauliina aika jäärä ja olevinaan kaikkien sääntöjen yläpuolella. Kun saa jotain päähänsä niin kokee sen oikeutetuksi vaikka vain hänelle suotaisi. Pauliina se tekee mitä haluaa ja muut mitä uskaltaa.
« Viimeksi muokattu: 15.12.2023 klo 01:53:36 kirjoittanut Sivurajaltaseuraaja »
Gpred

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1923

Vastaus #99 : 15.12.2023 klo 07:04:38

En tiedä tästä tapauksesta mitään, mutta en ole ikinä tykännyt Miettisen tyylistä esim haastatteluissa. Kuuntelin kesällä hänen jakson tuosta KuPS - 100 tarinaa podcastista ja siinä kerkesi haukkua mm. kannattajakatsomon Kuopiossa yms.

Varmaankin jonkin verran narsistinen luonne eikä itsestä löydy ikinä mitään vikaa, lisäksi nämä "uskallan sanoa suoraan mitä mieltä olen" ovat todellisuudessa niitä vitun idiootteja jotka eivät todellisuudessa osaa käyttäytyä niin kuin mm. työelämässä nykyään kuuluisi.

Sivuja: 1 ... 3 [4] 5 ... 25

Siirry: