FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
28.03.2024 klo 11:56:31 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 2 [3] 4 5
 
Kirjoittaja Aihe: Halvalla sumusaarille  (Luettu 6977 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
John_Barnes

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: LFC, FC Jazz


Vastaus #50 : 16.11.2006 klo 08:46:57

Liput Liverpool-Manchester City -otteluun tulivat postissa eilen (tilattu siis puhelimitse 6.11.). Ja kyllä ne näyttivät olevat Kop-katsomoon (202), kuten vähän lipunmyyjän puheesta olin ymmärtävänäni. Eipä sitten muuta kuin viikon verran odottelua.
okko

Poissa Poissa


Vastaus #51 : 16.11.2006 klo 17:48:31

...nyt on varmaa, ettei ManU-Reading matsiin saa lippuja kukaan non-member. Sen verran hankalaa itse memberinkin on noita lippuja saada.

kiitokset infosta, eipahan tarvitse vaivautua.

BTW, jos Manchesterissa on forumisteja paikalla 1.1., niin itse olisin kiinnostunut ns. kokoontumisajoista jossakin alueen pelissa.
Kansio

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: NoLo, Viivi & Rooney


Vastaus #52 : 16.11.2006 klo 21:20:27

Nyt on kahden lipun "application" lähetetty Reading-otteluun. Nyt tarvitsee vain toivoa, että saadaan ne liput ja päästään pelipaikoille!  8) Ylos
« Viimeksi muokattu: 16.11.2006 klo 21:22:11 kirjoittanut Kansio »
Thouni

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: HJK, Artsakh, M'well, Zapresic boys.


Vastaus #53 : 17.11.2006 klo 22:31:53

Event Travelilla näyttäisi tuolla olevan melko hyviä tarjouksia mm. juuri tuohon ManU-Reading matsiin. Itse hankin todennäköisesti tuota kautta tuon ManU-Reading-matsi paketin sekä liput Liverpool-Bolton peliin Ylos.
okko

Poissa Poissa


Vastaus #54 : 19.11.2006 klo 15:50:54

Event Travelilla näyttäisi tuolla olevan melko hyviä tarjouksia mm. juuri tuohon ManU-Reading matsiin. Itse hankin todennäköisesti tuota kautta tuon ManU-Reading-matsi paketin sekä liput Liverpool-Bolton peliin Ylos.


Tarjouksia? Enpa edes uskalla ajatella mita kutsuvat 'normaalihinnoiksi'.
Thouni

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: HJK, Artsakh, M'well, Zapresic boys.


Vastaus #55 : 19.11.2006 klo 15:57:23



Tarjouksia? Enpa edes uskalla ajatella mita kutsuvat 'normaalihinnoiksi'.
No kyllä noi aika halpoja on verrattuna Suomen Matkatoimiston hintoihin. Event Travelin kautta tuo suunnittelemani kahden hengen matka Manchesteriin ja liput Liverpool-Bolton sekä ManU-Reading matseihin maksaisi suunnilleen 800€ kahdelta hengeltä yhteensä kun Suomen Matkatoimiston kautta sama olisi maksanut yli 2000€ kahdelta hengeltä. Tosin onhan noi matkatoimistojen hinnat silti aika kovia verrattuna siihen jos itse hommaisi kaikki lennot ja majoitukset ja otteluliput.
poolsince79

Poissa Poissa


Vastaus #56 : 19.11.2006 klo 17:11:51

Liput Liverpool-Manchester City -otteluun tulivat postissa eilen (tilattu siis puhelimitse 6.11.). Ja kyllä ne näyttivät olevat Kop-katsomoon (202), kuten vähän lipunmyyjän puheesta olin ymmärtävänäni. Eipä sitten muuta kuin viikon verran odottelua.
Toivotaan,että on hyvä matsi.
Vähän kyllä kade olo,mutta jospa vielä keväämmällä kävis toisen reissun tälle kaudelle jos perse kestää...
Yourworstnightmare

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves, Suomi, West Ham


Vastaus #57 : 20.11.2006 klo 06:38:04

Saakos Fulhamin peleihin helposti lippuja? Kyseessä olisi ottelu 26.12. vs. West Ham....eli boxing day kyseessä.
Elias

Poissa Poissa


Vastaus #58 : 20.11.2006 klo 09:23:14

Boxing Dayn kierros taitaa olla briteissä se kauden "suosituin" perinteiden takia, joten lippuja voi olla vaikeata saada noihin peleihin. Ottaen vielä huomioon, että ottelussa pelaa kaksi lontoolaista seuraa...
Anfield Road

Poissa Poissa


Vastaus #59 : 20.11.2006 klo 09:56:52

Birdy tai joku muu. Miten Uuden vuoden päivänä pääsee Liverpoolista lentokentälle, kun näyttäisi ainakin bussiaikataulujen mukaan olevan liikenne silloin hiljaista. Täytynee turvautua taksiin vai?

Bussilla kustantaa lähistölle £1,5 (lentokentän risteykseen josta n. mailin verran matkaa itse kentälle, itse ei ollut tarvetta lentokenttäbussiin mutta eiköhän hinta samoihin asetu). Liikennöinnistä tuona päivänä ei tietoa. Taksi keskustasta lentokentälle n. £13 eli ei todellakaan paha, matkaa kun kuitenkin on kymmenisen mailia. Tosin mahdollisista bank holiday lisistä en osaa sanoa.
Kansio

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: NoLo, Viivi & Rooney


Vastaus #60 : 20.11.2006 klo 22:04:47

Bussilla kustantaa lähistölle £1,5 (lentokentän risteykseen josta n. mailin verran matkaa itse kentälle, itse ei ollut tarvetta lentokenttäbussiin mutta eiköhän hinta samoihin asetu). Liikennöinnistä tuona päivänä ei tietoa. Taksi keskustasta lentokentälle n. £13 eli ei todellakaan paha, matkaa kun kuitenkin on kymmenisen mailia. Tosin mahdollisista bank holiday lisistä en osaa sanoa.

Yep. Tuossa on vielä se juttu, että 12.45 alkaa kova matsi Liverpoolissa Pool-Bolton, joten ainakin takseja pitäisi olla liikkeellä.. kunhan tarpeeksi ajoissa lähtee. Juu ei tuo taksi liian kalliilta kuulosta.  Ylos
keano10

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Spurs


Vastaus #61 : 21.11.2006 klo 14:32:11

Saakos Fulhamin peleihin helposti lippuja? Kyseessä olisi ottelu 26.12. vs. West Ham....eli boxing day kyseessä.

cottagelle on tällä kaudella jäänyt aina reilusti lippuja yleiseen myyntiin, ja hinnatkaan eivät ole pahoja.
Vesku

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United & Suomi


Vastaus #62 : 21.11.2006 klo 14:53:16

cottagelle on tällä kaudella jäänyt aina reilusti lippuja yleiseen myyntiin, ja hinnatkaan eivät ole pahoja.

Ilmeisen helposti hoituivat nuo, mutta tulihan noillekin £36 puntaa per kipale hintaa. Onkos tuo valioliigamatsista vielä "hyvä" hinta sitten?
Anfield Road

Poissa Poissa


Vastaus #63 : 21.11.2006 klo 17:28:44

Samaa hintaluokka kuin Poolin kotipelit joihin kustantaa £30-£34. Ei siis halvin muttei varmaan kalleinkaan.
« Viimeksi muokattu: 21.11.2006 klo 17:35:34 kirjoittanut Anfield Road »
Hoplaa

Poissa Poissa


Vastaus #64 : 21.11.2006 klo 17:47:25

Tämän kauden Poolista kukaa maksa 5 puntaa enempää  ;D Ylos
keano10

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Spurs


Vastaus #65 : 21.11.2006 klo 17:52:50

Ilmeisen helposti hoituivat nuo, mutta tulihan noillekin £36 puntaa per kipale hintaa. Onkos tuo valioliigamatsista vielä "hyvä" hinta sitten?

voit olla kevyesti tyytyväinen tuohon hintaan. Itselläni edessä 9.12 spurs-charlton, ja 4 lippua hanskassa jo.
poolsince79

Poissa Poissa


Vastaus #66 : 21.11.2006 klo 20:45:18

Tämän kauden Poolista kukaa maksa 5 puntaa enempää  ;D Ylos
Kyllä kotipeleissä on jopa saanut lipun hinnalle vastinetta.38 puntaa makso lippu Villa-peliin.
Thouni

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: HJK, Artsakh, M'well, Zapresic boys.


Vastaus #67 : 21.11.2006 klo 20:48:11

Nyt on sitten varattu matka Manchesteriin ajalle 30.12-2.1. Liput on myös hankittu otteluihin Manchester United-Reading sekä Liverpool-Bolton Ylos Tuoppi. Tulee tosin vähän kiire kun tuo ManU:n matsi on samana päivänä kuin lento Manchesteriin, mutta onneksi kone lähtee jo aamulla niin pitäisi hyvin ehtiä ajoissa Old Traffordille. Ja jonkilaista matkaraporttiakin saattaa tänne sitten tulla, halusitte tai ette :) Ylos Alas.
poolsince79

Poissa Poissa


Vastaus #68 : 23.11.2006 klo 11:41:02

Nyt on sitten varattu matka Manchesteriin ajalle 30.12-2.1. Liput on myös hankittu otteluihin Manchester United-Reading sekä Liverpool-Bolton Ylos Tuoppi. Tulee tosin vähän kiire kun tuo ManU:n matsi on samana päivänä kuin lento Manchesteriin, mutta onneksi kone lähtee jo aamulla niin pitäisi hyvin ehtiä ajoissa Old Traffordille. Ja jonkilaista matkaraporttiakin saattaa tänne sitten tulla, halusitte tai ette :) Ylos Alas.
Kyllä raportit kiinnostaa..Ainakin tuosta jälkimmäisestä pelistä  ;)
Anti tulla vaan..
Kansio

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: NoLo, Viivi & Rooney


Vastaus #69 : 25.11.2006 klo 14:39:32

Kyllä raportit kiinnostaa..Ainakin tuosta jälkimmäisestä pelistä  ;)
Anti tulla vaan..

Mä voi raportoida sitten liikennettä Liverpool-lentokenttä pari tuntia ennen matsin alkua.  Tuoppi
poolsince79

Poissa Poissa


Vastaus #70 : 25.11.2006 klo 14:46:53

Mä voi raportoida sitten liikennettä Liverpool-lentokenttä pari tuntia ennen matsin alkua.  Tuoppi
Kuulostaa mielenkiintoiselta  Tuoppi
jaanu$

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tiiseli since 4eva


Vastaus #71 : 02.12.2006 klo 19:26:08

helmi-maaliskuussa (perkele kun perheellinen joutuu suunnittelemaan kaiken niin vitusti etukäteen) olis tarkotus matkata parin kaverin keralla Belfastin kautta Glasgow'iin. Belfastissa ei matseja osu kohille, mutta hyvään Rangers -tunnelmaan Shankill Roadilla varmaan saa ittesä siivitettyä.
Glasgow'ssa olis lauantaina tarjolla ykkösdivarin "derby" Patrick Thistle-Clyde tai vaihtoehtoisesti Celtic-Dunfermline, veikkaisin että seurueemme päätyy ensimmäiseen. Sunnuntaina 4.3 olisi määrä matkata pääkaupunkiin seuraamaan Hibees-Rangers matsia. Matka kulkee reittiä Tampere-Dublin-Belfast-(Stranraer)-Glasgow-(lonton)-Tampere. Josta siis väli Dublin-Belfast taittuu välittömästi bussilla, ja Belfast-Skotlanti(stranraer) lautalla yli Irlanninmeren.

Raiskalla siis lennetään eikä maksa mitään (tai ainaka balio).
Bristol Rovers

Poissa Poissa


Vastaus #72 : 03.12.2006 klo 16:17:12

Lainaus
Patrick Thistle

Se on Partick Thistle.
booga

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC TPS • Rapa • Naamis


Vastaus #73 : 03.12.2006 klo 19:20:59

Oltiin just viimeviikolla Ryanilla Tampereelta Lontoossa kattomassa West Ham - Sheffield United matsia.

Ryanairissa ei muuta valittamista kuin se Tampereen lato. Koneet ihan OK. Mennessä ei ollut niitä taskuja penkeissä mut palatessa oli. Ja luojan kiitos, ettei niitä penkkejä voi kallistaa!

West Hamin liput ostettiin netin kautta itse, maksoi jotain 42 puntaa. En muista tarkkaa hintaa. Hotelli lähellä keskustaa 20 puntaa/yö. Juna Stansteadista maksaa 25 puntaa, mutta jos ostat lipun lentokoneesta säästät 5 puntaa. Tää oli siis se Stanstead Express, matka kestää 45 minuuttia.
keano10

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Spurs


Vastaus #74 : 05.12.2006 klo 00:11:41

Juna Stansteadista maksaa 25 puntaa, mutta jos ostat lipun lentokoneesta säästät 5 puntaa. Tää oli siis se Stanstead Express, matka kestää 45 minuuttia.
Menee vähän offtopicin mut menköön. Oliko tuo 25e menopaluu hinta? vai yhteen suuntaan? Ja muistaako kukaan paljon ne metrokortit makso, ja mille zonelle asti kannattaa ottaa? Olen spursin peliin menossa lauantaina, mutta ei muistu nyt mieleen nuo hinnat. Ja eikös Stansteadilta pääse Liverpool Streetille myös bussilla, joka on halvempi kuin tuo juna?

 
Sivuja: 1 2 [3] 4 5
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa