FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
04.12.2023 klo 08:55:51 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1] 2

Kirjoittaja Aihe: Tunnustuksia jalkapallokannattajan elämästä  (Luettu 4763 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Homer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka

: 20.10.2023 klo 16:55:12

Tää on kova, jonka taustat esim. Tiksa tietää:

Isosetäni oli perustamassa KuPSia ja hänestä tehtiin jopa kortti potkimassa futista muiden KuPSilaisten kanssa. No olen ollut kyllä puolittain KuPS:in kannattaja aina. Viimeistään siinä vaiheessa kun näin ekan KuPS-Koparit matsin 1970-luvulla.
D mies

Paikalla Paikalla

Vastaus #1 : 20.10.2023 klo 17:52:05

Näin elämäni ensimmäisen kotimaisen pääsarjaottelun vuonna 1995 (Ponnistus-FinnPa). En ole edelleenkään nähnyt kuin varmaan 20-30 pääsarjaottelua.
Kakskytkahdeksan

Poissa Poissa

Vastaus #2 : 20.10.2023 klo 17:57:15

Lankomies on pelannut RCD Espanyolin riveissä yhden pääsarjaottelun; herran ura huipulla päättyi ulosajoon. Tästä kimmastuneena ukko ei ole katsonut peliäkään noin kolmeenkymmeneen vuoteen.
Nullinen

Poissa Poissa

Vastaus #3 : 20.10.2023 klo 18:40:29

Paljon on tullut suomifutispeleissä käytyä, mutta olen myös katsonut 5-10 peliä pummikatsomosta. Myös muutaman pesispelin olen nähnyt pummilla, mutta pesispuolella en ole koskaan ollut maksavana katsojana. Lisäksi olen käynyt kerran kendopelissä. Ilmaislipulla, mutta kuitenkin :(
Julkea bulbul

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: TamU (JJK)

Vastaus #4 : 20.10.2023 klo 18:42:54

Ensin olin hieman hämilläni otsikon ja sisällön sopimisesta keskenään, mutta sitten tajusin "kovan, jonka taustat Tiksa tietää". Ylos
HÄI

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valkoposkihanhet & merimetsot

Vastaus #5 : 20.10.2023 klo 18:44:49

Suvussani on KTP:n ja ystäväpiirissäni HJK:n kannattajia.
Zazar

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Dreams can't be buy

Vastaus #6 : 20.10.2023 klo 18:45:05

Häpeillen tunnustan omistavani FC Hongan kausikortin
Homer

Poissa Poissa

Vastaus #7 : 20.10.2023 klo 19:37:40

Suvussani on KTP:n ja ystäväpiirissäni HJK:n kannattajia.
En usko.
Homer

Poissa Poissa

Vastaus #8 : 20.10.2023 klo 19:40:06

Olen joutunut putkaan vain kerran liian innokkaan kannattamisen vuoksi.
Jair Bolsoaarnio

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jää nähtäväksi - take my word!!

Vastaus #9 : 20.10.2023 klo 20:28:27

Olen paikan päällä kannustanut FC Jokereita silloin kun se pelasi West Hamia vastaan. Jokerit voitti 1-0. Olin myös paikan päällä kannustamassa kun Honka hävisi Finskillä Racing Santanderille 0-1.

Olen kerran lähtenyt pois matsista puoliajalla. Ottelu oli FC Inter - Twente. Tilanne oli 0-5 muistaakseni.

Häpeämättä olen siis ollut united smile -meiningillä liikenteessä.
Ilkeä Eläinlääkäri

Poissa Poissa

Vastaus #10 : 20.10.2023 klo 20:34:26

Olen paikan päällä kannustanut FC Jokereita silloin kun se pelasi West Hamia vastaan. Jokerit voitti 1-0. Olin myös paikan päällä kannustamassa kun Honka hävisi Finskillä Racing Santanderille 0-1.

Olen kerran lähtenyt pois matsista puoliajalla. Ottelu oli FC Inter - Twente. Tilanne oli 0-5 muistaakseni.

Häpeämättä olen siis ollut united smile -meiningillä liikenteessä.

Boldattua en usko, sillä Jokerit joutuivat taukojohdostaan huolimatta tyytymään 1-1-tasapeliin West Hamia vastaan.
Jair Bolsoaarnio

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jää nähtäväksi - take my word!!

Vastaus #11 : 20.10.2023 klo 20:40:06

Boldattua en usko, sillä Jokerit joutuivat taukojohdostaan huolimatta tyytymään 1-1-tasapeliin West Hamia vastaan.

Näin olikin. Olen yrittänyt poistaa tuon häpeällisen tapahtuman muististani, joten ei ihme.
khat

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RoPS, Mathare United, Zeddy & KÖNÖ

Vastaus #12 : 20.10.2023 klo 20:45:58

Varastin kerran RoPSin pukukopista jäätelöitä (pingviinituutteja) RoPSin pelatessa Jazzia vastaan ja fanitin myös matsissa Luiz Antoniota jne. Tyhmä penska tai jotain. Rikos on vanhentunut kauan sitten. Tai no oikeastaan varastin niitä jätskejä useamminkin... ja menin pummilla peleihin vaikka olisin kai päässyt penskana ilmaisena. Tykkäsin katsoa myös läheisistä koivuista kun niihin oli kiva kiivetä.
« Viimeksi muokattu: 20.10.2023 klo 20:48:50 kirjoittanut khat »
Varaamaton nimimerkki

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Jokerit FC, Samipool, VfL Bochum

Vastaus #13 : 20.10.2023 klo 21:52:25

Näin elämäni ensimmäisen kotimaisen pääsarjaottelun vuonna 1995 (Ponnistus-FinnPa). En ole edelleenkään nähnyt kuin varmaan 20-30 pääsarjaottelua.

Vittu. Ollaan oltu salee samassa pelissä, ja eka oli itellekin.

Jälkimmäinen luku itsellä vielä matalampi.

Edit: tarkemmin kun mietin, niin ei ole voinut kyllä itsellä ollut vielä -95, vaan pari vuotta myöhemmin. FinnPastakin olen vain noin 95% varma, mutta Bolliksella oli ja Ponnarit oli toinen.
« Viimeksi muokattu: 20.10.2023 klo 21:55:31 kirjoittanut Varaamaton nimimerkki »
Sukerman

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FCK PTN, PRO HJK.

Vastaus #14 : 20.10.2023 klo 23:26:36

BBC on halunnut haastatella minua jalkapalloon liittyen kahdesti, kahdella eri vuosikymmenellä. Eka toteutui, toisen passasin.
The Goat

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, MCFC

Vastaus #15 : 21.10.2023 klo 04:16:24

Pelasin ennen Veikkausliigakauden 1999 alkua Samuli Lindelöfiä maalikuninkaaksi.
Maakuntasatraappi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rohkeat murtautumismallit

Vastaus #16 : 21.10.2023 klo 07:59:02

Aloitin Millwall-Swindon -matsissa vieraspäädyssä he's a wanker, he's a wanker, he's a wanker referee -chantin eikä kukaan lähtenyt mukaan.

Vuonna 1983 Suomi - DDR -olympiakarsintaottelun jälkeen metsästin nimmareita DDR:n pelaajilta, vaikka kukaan heistä ei ollut nimeltä tuttu.

Mummuni (tai siis tuleva mummuni) lähti Hakan pelistä kesken pois kun äitini syntymistä ennakoineet poltot alkoivat. Tai näin ainakin minulle on kerrottu. Valkeakoskelta 1950-luvulla Pietarsaareen muuttaneet mummu ja vaari olivat kyllä Hakan kannattajia hautaan saakka ja kasarilla käytiin Kokkolassa katsomassa Hakan vierasmatsit.
« Viimeksi muokattu: 21.10.2023 klo 08:11:45 kirjoittanut Maakuntasatraappi »
RicoSuave

Poissa Poissa

Vastaus #17 : 21.10.2023 klo 08:50:21

Olen joutunut putkaan vain kerran liian innokkaan kannattamisen vuoksi.

Sama. Minua kohtaan ei myöskään nostettu syytettä, josta kiitos vanhemmalle herrasmiehelle, joka valitettavasti joutui tulilinjalle.

Kusin Vicente Calderonin seinään. Tosin niin tekivät kaikki muutkin.
HJK - Celtic matsissa lippuani ei tarkastettu ja myin sen eteenpäin verkkoaidan läpi.

..jatketaas muisteluita myöhemmin.
Julkea bulbul

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: TamU (JJK)

Vastaus #18 : 21.10.2023 klo 10:42:18

Todellinen jalkapallofanitukseni alkoi, kun en läpäissyt Jatkoajan tiukkaa kirjallista seulaa nimimerkin luomisen yhteydessä, mutta tänne huolittiin ilman mitään osoitusta kirjoitus- tai lukutaidosta. Ilman tuota kohtalon johdatusta minulla olisi varmaan rahaa ja naisia, mutta nehän tuovat vain huolia kjäh kjäh. Lisäksi olisin vieläkin juntimpi, mikä kävisi epäilemättä jo itsellenikin raskaaksi.
Sudeetti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, Banzai, kukkahattu

Vastaus #19 : 21.10.2023 klo 11:30:12

Kävin (muistaakseni) elämäni ensimmäisessä Kuopion Elon pelissä vasta tänä kesänä.
Huupponen
2017

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tonttilan Super -91

Vastaus #20 : 21.10.2023 klo 12:43:37

Menin pentuna Kuusysin matsiin aidanraosta ja ostin säästyneillä rahoilla junioriarpoja. Voitin Tukholman risteilyn. Oli mukava matka perheen kanssa.
Monzan gorilla

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomen nu-metal yhdistys

Vastaus #21 : 21.10.2023 klo 13:00:12

Olen tehnyt useamman pitch invasionin.
Micky Lee

Paikalla Paikalla

Vastaus #22 : 21.10.2023 klo 13:11:11

Olen kerran ulkomailla lentänyt ulos stadionilta. Eestissä ei kaljanheittoa katsota yhtä hyvällä kuin Pohjoiskaarteessa.
Hurten

Poissa Poissa

Vastaus #23 : 21.10.2023 klo 17:36:00

Sukututkimuksessa selvisi Marco Casagranden olevan minulle jotain kaukaista sukua joten minulle ei annettu muita vaihtoehtoja kuin kannattaa Turun Palloseuraa.
D mies

Paikalla Paikalla

Vastaus #24 : 21.10.2023 klo 18:02:27

Vittu. Ollaan oltu salee samassa pelissä, ja eka oli itellekin.

Jälkimmäinen luku itsellä vielä matalampi.

Edit: tarkemmin kun mietin, niin ei ole voinut kyllä itsellä ollut vielä -95, vaan pari vuotta myöhemmin. FinnPastakin olen vain noin 95% varma, mutta Bolliksella oli ja Ponnarit oli toinen.

FinnPa ja Ponnistus ovat pelanneet saman aikaisesti pääsarjassa ainoastaan 1995 ja saattoi olla Ponnareidenkin kotimatsi. Velodromilla pelattiin.

Sivuja: [1] 2

Siirry: