FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
04.03.2024 klo 19:40:46 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 [2]

Kirjoittaja Aihe: Tunnustuksia jalkapallokannattajan elämästä  (Luettu 4914 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
tojo

Paikalla Paikalla

Vastaus #25 : 21.10.2023 klo 18:36:55

Minäkin olen ollut D miehen kanssa samassa pelissä. Alkaa vähän rakoilla hänen tarinansa.
Kiitaja

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: FC Lahti, SM

Vastaus #26 : 21.10.2023 klo 19:05:33

Kävin katsomassa Pelicans-Kärpät matsin joskus 2009. Ja viihdyinkin ihan hyvin. Sen jälkeen en tosin ole kendo-matseissa käynyt.
Jimmy Cooper

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Toksinen maskuliinisuus jalkapallokatsomoissa

Vastaus #27 : 21.10.2023 klo 20:33:50

Ensimmäinen Suomessa paikan päällä näkemäni ottelu oli Haka-Liverpool.

Olin paikalla Mannerheimintien taistelussa, mutta vain turvaamassa selustaa, enkä päässyt todistamaan varsinaisia taistelukosketuksia. Kunnia ei silti unohdu.
Djortikkaeff

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ACO, 1612

Vastaus #28 : 21.10.2023 klo 20:45:27

En ole koskaan pelannut jalkapalloa missään joukkueessa. Suvussani ei ole yhtään henkilöä joka on kiinnostunut jalkapallosta.
Sergei Analtov

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ACO

Vastaus #29 : 21.10.2023 klo 20:53:38

En ole käynyt katsomassa yhtään jalkapallo-ottelua ULKOMAILLA.
Ilkeä Eläinlääkäri

Poissa Poissa

Vastaus #30 : 21.10.2023 klo 21:02:04

Innostuin aluksi ulkomaisesta jalkapallosta arvokisojen myötä. Tätä kesti kuitenkin vain n. kuukauden, kun myöhemmin samana kesänä isäni vei minut katsomaan FinnPan Veikkausliiga-ottelua ja syksyllä Suomen karsintaottelua. Silloin tajusin, että suomifutis on minun juttuni ja niin se on ollut näihin päiviin asti.

Olen seissyt kahden suomalaisen jääkiekkoseuran kannattaja-katsomossa, molemmissa kerran. En tosin koskaan ole ollut kiinnostunut kyseisestä lajista, mutta silti minulle Alas
J.Lambga

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Olarin Tarmo

Vastaus #31 : 21.10.2023 klo 21:09:35

Mä oon se jätkä ketä teki ne poliisimurhat.
« Viimeksi muokattu: 21.10.2023 klo 21:12:59 kirjoittanut J.Lambga »
Andreas

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FF Jaro, BVB09 ja Chelsea FC

Vastaus #32 : 31.10.2023 klo 05:11:57

2014 pelatussa KuPS - FF Jaro ottelussa potkaisin edelläni olevaan tuoliin kun KuPS teki maalin ja se meni osittain hajalle, tämän jälkeen minut poistettiin katsomosta, poliisikin otti tietoja ylös, ja minulle piti kuulemma tulla kallis vaatimus tästä asiasta, ei koskaan tullut :( Olen sen jälkeen käynyt taas Kuopiossa katsomassa jalkapalloa ja tuo tuoli on sen jälkeen vaihdettu, eli ollaan varmasti hyväksytty asia jollain tasolla.
Kiovan kanakotletti

Poissa Poissa

Vastaus #33 : 31.10.2023 klo 08:53:17

Ensimmäinen näkemäni jalkapallo-ottelu oli Haka-OTP kesällä 1990. Muistaakseni Haka voitti 2-1. Sen jälkeen en olekaan Tehtiksellä käynyt.

Nykyään mulla ei ole mitään kovin suurta suosikkijoukkuetta, vaan seuraan futista ihan vain seuraamisen ilosta. Johtunee siitä, että kannattamani seura on lakannut olemasta. Kotikaupungin joukkueille toivon silti aina menestystä, mutta en tiedä, voinko sanoa itseäni kannattajaksi.
Yanarii

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK

Vastaus #34 : 31.10.2023 klo 09:35:56

Maalikiimassa potkaissut yhden istuimen pois paikaltaan, juossut kentälle useampaan otteeseen otteluiden päätyttyä ja omistanut kendojoukkueen kausikortin useampana kautena :(
Gorbatsovi

Poissa Poissa

Vastaus #35 : 31.10.2023 klo 12:08:33

Ensimmäinen A-maaottelukokemukseni oli Palloliiton 100-vuotisjuhlaottelu Suomi-Espanja, jossa beeffasin yläasteikäisenä luturistina parin takanani istuneen samanikäisen miesnaishuoragloryhunterin kanssa, jotka hurrasivat ainoastaan Ramosille, Xaville ja Fabregasille. Peli oli muuten vahe tulsa.

Toinen A-maaottelukokemukseni oli pari vuotta myöhemmin, kun vein tätini Pohjoiskaarteen viereen kuuntelemaan "Craig Bellamy is a homo" -lauluja.
Kiharatukka

Poissa Poissa

Vastaus #36 : 31.10.2023 klo 17:07:03

25vuotta siihen meni, mutta vislasin Huuhkajille kotipelissä Kazakstania vastaan. Toki vaihdoin jossakin välissä vislaamisen hämmentyneen sekaiseen taputtamiseen. Kaduttaa.
didier

Poissa Poissa

Vastaus #37 : 31.10.2023 klo 18:54:33

Olen suutuspäissäni heittänyt sytkärin Boltin/Soneran/Telian kentälle ja osallistunut useampaan pitch invasioniin. Kerran en tiennyt miksi.
Dirk Kuyt

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Prosessi ei vaadi UEFA Pro -lisenssiä

Vastaus #38 : 02.11.2023 klo 10:57:52

12.10.2010 olin salaa pettynyt, kun Mikael Forssell tasoitti Unkaria vastaan 86. minuutilla enkä pystynyt aidosti osallistumaan ympäröivän suomalaiskatsomon iloon. Kun Balázs Dzsudzsák kuittasi tasoituksen voittomaalilla 90+4, pystyin vain vaivoin peittämään hymyni. Motiivini käytökselleni oli toki se, että halusin Baxterin saavan potkut asap, joka tuon tappion myötä myös toteutui, mutta silti tunteeni olivat ristiriitaiset. Jälkiviisaasti voisi tietenkin sanoa, että Baxterin tilalle saatiin sitten Mixu eikä meno ainakaan parantunut…
Kiovan kanakotletti

Poissa Poissa

Vastaus #39 : 02.11.2023 klo 11:07:40

Suomen hävittyä loppuhetkillä Islannille, aloin toivoa Suomen tappioita, jotta Backen kausi loppuisi mahdollisimman nopeasti. Niin karmealta se peli näytti noiden karsintojen ekoissa matseissa.
pallourpoilija

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter Turku, FC Boda, Fortuna Düsseldorf

Vastaus #40 : 02.11.2023 klo 11:29:19

Kahteen edelläolevaan todettava että samaa on tullut harrastettua. En tosin pidä sitä mitenkään "vääränä", kyllähän kannattajalle sen ison kuvan kuuluukin mennä yksittäisen, merkityksettömän potkismatsin lopputuloksen edelle.
Kamreeri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP

Vastaus #41 : 02.11.2023 klo 17:39:21

Werder Bremen - Köln matsissa pieraisin katsomossa niin että viereinen pariskunta ilmiselvästi häiriintyi odööreistä, mutta pidin pokkani ikäänkuin en tietäisi asiasta mitään.
Epeli

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Runkkaan Lupille

Vastaus #42 : 28.11.2023 klo 10:32:34

En juurikaan käy maaotteluissa.

Kävin murkkuna Kiffenin maalivahdin pitämässä Pallo -koulussa Siltamäen nurmikentillä ja sain vapaalippuja peliinsä Stadikalla, mikä on ensimmäinen pelini paikan päällä. Luultavasti oli Kiffenin pääsarjakaudella 70-luvulla.

Pelaamisen aloitin HJK-Malmin joukkueessa muutaman vuoden Markku Kanervaa myöhemmin, ja niin musta tuli lupirunkkari.
Cantonakaskessa

Poissa Poissa

Vastaus #43 : 28.11.2023 klo 11:28:55

Omistan Newcastlen kaulaliinan, jonka kaivoin kaapin perukoilta ja laitoin kaulaan kun menin katsomaan Skoda Cupia lädikannattajien seassa.

Kaulaliina ostettu joskus vanhoina hyvinä aikoina. Mutta silti: haen takkini.

Sivuja: 1 [2]

Siirry: