FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
02.11.2024 klo 03:17:37 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Äänestys
Kysymys: Road to ylempi loppusarja?
Kyllä - 92 (20.5%)
Ei - 357 (79.5%)
Äänestäjiä yhteensä: 449

Sivuja: 1 ... 184 [185] 186 ... 247

Kirjoittaja Aihe: FC Luhta 2024 – Lahti vetää käteen  (Luettu 688984 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Bob Maali

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti

Vastaus #4600 : 09.08.2024 klo 10:49:47

Ku kattoo taaksepäin ni hyvin on annettu saumoja nuorille. Kun Repe ja Kyykkä ei saanu lupaavia vuosiin aikaseksi, Toke hommasi oikein hyviä aihioita ison määrän ja saivat peliaikaa. Se ainoa oma dimangi eli Jasse hoidettiin niin ikään hienosti, hyvällä lainapestillä liigakuntoon ja sitten liigassa sai latua. Token jälkeen homma ei oo myöskään täysin sakannut, vaan vaikka päävalmentaja on vaihtunut ni aina on ollu joku nouseva kuten Assehnoun ja Zeqiri, joita on oikeasti puskettu ja annettu sekä peliaikaa että vastuuta, että myös kärsivällisyyttä. Eikä se oo vaan yks nuori per vuosi ollu, vaan siellä on vaikka Eemeli Virta ollu koko ajan oikeinkin hyvällä vastuulla sekä sitte Lampista, Teemu Jänttiä ynnä muita jotka on saanu aina lisää peliaikaa kun on näyttäny vähänkään hyviä otteita. Plus sitte näitä Forsseja ja Tiaisia ja Sadikeja jotka nekin on saaneet saumaa ns ansionsa mukaan.

Ja nyt viimeiset pari vuotta onkin sitte ollu vihdoin monia omia kasvatteja ja Tauriaisen kaltainen helvetin hyvä nuori haku.  Näille on annettu kaikille roppakaupalla peliaikaa, ja tulospuoli onkin sitte valitettavasti mennyt vituiksi ku näillä ei oo valitettavasti ihan riittänyt (eikä kokeneempien ostohessujen arvat tänä vuonna osuneet.)

Mutta että pikemminkin just noin että varmaan meillä on useampi nuori saanu vähän paremman mahdollisuuden kuin melkein missään muualla.  Eikä taida olla yhtään esimerkkiä pelaajasta, joka olis vasta meiltä lähdettyään lyöny isosti läpi?  Ei nuoria eikä vanhoja - vanhoista Multasen se yks tykkikausi Vaasassa taitaa olla ainoa esimerkki ja sekin oli yks vuosi se.

Et ei nyt tässä suhteessa minusta varsinaisesti valittamista. Tää nuorten kehittyminen/kehittäminen on ollu meillä parhaimpina vuosina helvetin hyvää ja huonoimmillaankin liigassa selkeesti parempaa puoliskoa.
simo hylje

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Lahti

Vastaus #4601 : 09.08.2024 klo 10:54:10

Nevöföget ku autoilin moottoritietä Haminaan ihan muissa asioissa, ja jumalauta siellä painoi pientareella pyytämättä ja yllätyksenä FC Lahti -asuinen jättikimalainen voimisteluliikkeitä jonkun "Kotka 20" -kyltin edustalla kameramiehen edessä.  Kim ja Hasse Ylos

e. ei vittu löytyihän se pätkäkin https://www.youtube.com/watch?v=G_swjwjCLyQ

Ai saatana miten menny ohi tää!! Kaikki maholliset näppikselle. Erikoismaininta kuhnurin runsaalle povelle <3
Micky Lee

Poissa Poissa

Vastaus #4602 : 09.08.2024 klo 10:58:53

Hassu hypoteesi, kun siihen ei koskaan saada sen kummempaa varmuutta kun: ehkä olisivat, ehkä eivät.
No mut eikös tässä pitänyt keskustella just siitä, että Lahteen kannattaa jäädä koska se kehittää.

Hyviä pointteja toki noi, että saivat peliaikaa ja sitä kautta sitten onnistumisten avulla siirron ulkomaille. Ja jossitteluahan se on tietysti arvailla kun ei noista pelaajista kukaan olis minnekään ulkomailla nuorempanakaan päässyt kehittymään.
Tapsa

Poissa Poissa

Vastaus #4603 : 09.08.2024 klo 11:35:09

Savukosken Veeraan iski pieni kateus. Hän alkuviikosta sanoi minulle, ettei anna asuista alennusta minulle, kun minulla on niin paljon FC Lahden asuja kaapissa varastoituna. Minä sanoin hänelle, että hänen on veloitettava sen verran kuin parhaaksi katsoo. Hän oli kuullut, että minulla on paljon FC Lahden asuja, että hän tekee omat johtopäätökset. Syksyllä tulee vain vähän kalliimmaksi. Jos hän tuosta on tullut kateelliseksi, niin epäviisaus on huipussaan. Siihen kun sekoittaa annoksen kateutta niin hyvä soppa taas tulee. Kateudesta seurauksena olen asettanut kaapissa makaavat FC Lahden asut vapaaehtoiseen käyttöbanniin loppukesäksi. En niitä tänä kesänä ole päällä pitänytkään, enkä tänä kesänä pidä, koska Veera on noin pahan mielen saanut.
« Viimeksi muokattu: 09.08.2024 klo 11:37:19 kirjoittanut Tapsa »
Kylmälonkero

Poissa Poissa

Vastaus #4604 : 09.08.2024 klo 11:42:03

Savukosken Veeraan iski pieni kateus. Hän alkuviikosta sanoi minulle, ettei anna asuista alennusta minulle, kun minulla on niin paljon FC Lahden asuja kaapissa varastoituna. Minä sanoin hänelle, että hänen on veloitettava sen verran kuin parhaaksi katsoo. Hän oli kuullut, että minulla on paljon FC Lahden asuja, että hän tekee omat johtopäätökset. Syksyllä tulee vain vähän kalliimmaksi. Jos hän tuosta on tullut kateelliseksi, niin epäviisaus on huipussaan. Siihen kun sekoittaa annoksen kateutta niin hyvä soppa taas tulee. Kateudesta seurauksena olen asettanut kaapissa makaavat FC Lahden asut vapaaehtoiseen käyttöbanniin loppukesäksi. En niitä tänä kesänä ole päällä pitänytkään, enkä tänä kesänä pidä, koska Veera on noin pahan mielen saanut.

Voimia!
Kolmeseiska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tomáš Souček

Vastaus #4605 : 09.08.2024 klo 11:51:02

Veeralle Tuoppi
FSJ

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: K

Vastaus #4606 : 09.08.2024 klo 12:39:06

Loistavaa Veera! Tuoppi
Huupponen
2017

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tonttilan Super -91

Vastaus #4607 : 09.08.2024 klo 15:29:14

Ei ole samanlainen tunnelma eikä tule kolmea tonnia.
Kylmälonkero

Poissa Poissa

Vastaus #4608 : 09.08.2024 klo 15:30:58

Ei ole samanlainen tunnelma eikä tule kolmea tonnia.
2290 ja ok tunnelma
Huupponen
2017

Poissa Poissa

Vastaus #4609 : 09.08.2024 klo 16:03:36

Kunhan nyt ei jäisi alle 2000.
Glory and Gore

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Sarjakärjet ja maailmanmestarit

Vastaus #4610 : 09.08.2024 klo 16:09:39

Miksi olisit oikeutettu alennukseen?
Huupponen
2017

Poissa Poissa

Vastaus #4611 : 09.08.2024 klo 16:57:36

Kallström mainitsi ennen matsia että Lahti on etsinyt mahollisesti maalivahtia jos Oluwayemi on pidempään poissa.
Tapsa

Poissa Poissa

Vastaus #4612 : 09.08.2024 klo 17:32:39

Miksi olisit oikeutettu alennukseen?
Joku on vain halunnut antaa alennusta. Näinhän se on ruokakaupassakin, jos kauppias haluaa antaa jostain syystä alennusta, niin ei sinne toiset myyjät voi hyppimään kauppiaan silmille.

Vasta minä tilasin Espanjasta tavaroita alennushintaan. Ei esim. postikaan voi hyppiä kauppiaan silmille ja vaatia kauppiaan lykätä alennushintaisen tavaran myyntiä. Minun sisarellani ja entisellä aviopuolisolla oli useita autovuokraamoita Helsingissä. Minun lankomies vuokrasi auton alle suositushintojen ja sisar oli sanonut ääneen "Voi, nyt meni auto liian halvalla."
« Viimeksi muokattu: 09.08.2024 klo 17:39:04 kirjoittanut Tapsa »
Micky Lee

Poissa Poissa

Vastaus #4613 : 09.08.2024 klo 17:37:11

Kallström mainitsi ennen matsia että Lahti on etsinyt mahollisesti maalivahtia jos Oluwayemi on pidempään poissa.
Kuulostaa ihan järkevältä. Maukonen-Munukka ei ihan vielä täytä liigatason vaatimuksia.
Huupponen
2017

Poissa Poissa

Vastaus #4614 : 09.08.2024 klo 18:52:42

Jos oikein laskin niin ohitetaan Hamina taulukossa.
Tapsa

Poissa Poissa

Vastaus #4615 : 09.08.2024 klo 19:00:02

Tuo rahastushomma oli sellanen, että Okkosen Taneli antoi edullisesti, eikä aina viitsinyt ottaa maksua lainkaan, vaikka tarjosinkin. Kyllä hän jotkut tuotteet velotti listahinnalla mutta em. tilanne saattoi Veeran pistää jäljestäpäin hyppimään.
Kuhstallmann

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti, maajoukkue, FCA 1907

Vastaus #4616 : 09.08.2024 klo 19:06:21

Veerakohan senkin keksi ihan loppumetreillä, että ei ilmaiseksi anneta enää pisteitäkään kentällä? Ylos
Glory and Gore

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Sarjakärjet ja maailmanmestarit

Vastaus #4617 : 09.08.2024 klo 19:08:32

Tuo rahastushomma oli sellanen, että Okkosen Taneli antoi edullisesti, eikä aina viitsinyt ottaa maksua lainkaan, vaikka tarjosinkin. Kyllä hän jotkut tuotteet velotti listahinnalla mutta em. tilanne saattoi Veeran pistää jäljestäpäin hyppimään.
Joskus joku on antanut ilmaiseksi tai halvalla niin aina pitää saada? Tsempit toimistolle tämän tapauksen kanssa Ylos
Mo Leicester

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Heikari OUT

Vastaus #4618 : 09.08.2024 klo 19:09:44

Veeran organisaatiomuutokselle Tuoppi
pesäpallomaila

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Lopen Uupuneet, Vetelin Kuivat

Vastaus #4619 : 09.08.2024 klo 19:45:35

Ei ehkä hävitä enää koskaan Ylos
muhonski

Poissa Poissa

Vastaus #4620 : 09.08.2024 klo 19:47:05

tapsa mee kotio nukkuu
Tapsa

Poissa Poissa

Vastaus #4621 : 09.08.2024 klo 19:49:46

tapsa mee kotio nukkuu
Ei tähän aikaan kukaan nuku, vaan kukutaan.
krevis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1923

Vastaus #4622 : 09.08.2024 klo 19:52:25

Veeran organisaatiomuutokselle Tuoppi

Sama. Vittuako tuolla kestitsemään jotain arkisen työn ahertajien duunien häiritsijöitä. Netissä voi omasta mielestään turhat jutut jättää lukematta, mutta ite olisin aikaa sitten pistänyt tämmöset helppoheikit Ahkeran tai Laakin toimistolle kyselemään vanhoja piikkareita, munasuojia ja pistehanskoja.

Hyvä fiilis matsissa, ihan ok turistireissu. Nyt samaa lukemaa tauluun 'haminassa ja toivotaan, että tämä kevytmifki säilyy. Alkaa ifköweit olla jo vähitellen nähty.
Huupponen
2017

Poissa Poissa

Vastaus #4623 : 09.08.2024 klo 19:56:58

Seuraavaksi voitaisiin ohittaa Oulu kun vauhtiin ollaan pääsemässä.
Rafu

Poissa Poissa

Vastaus #4624 : 09.08.2024 klo 20:08:26

Tärkeä voitto varsin hyvällä esityksellä Ylos Maukonen jatkaa huikaisevia otteitaan, uudet hankinnat pelaavat helvetin hyvin ja Lopez on aivan pitelemätön.

Mikähän olisi sarjasijoitus, jos Duarte olisi valmentanut vuoden alusta lähtien?

Sivuja: 1 ... 184 [185] 186 ... 247

Siirry: