FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
19.09.2024 klo 23:19:47 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 78 [79] 80 ... 83
 
Kirjoittaja Aihe: Valkeakosken Haka 2024 - Arvoitusten kausi  (Luettu 341752 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
sol

Poissa Poissa


Vastaus #1950 : 02.09.2024 klo 07:05:27

Median alamäkeä jne.
peled

Poissa Poissa


Vastaus #1951 : 02.09.2024 klo 07:48:09

Pressin lopussa sanoo aika selvästi ettei aio olla täälä ensi kaudella
KaRy

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Haka


Vastaus #1952 : 02.09.2024 klo 08:07:13

Pressin lopussa sanoo aika selvästi ettei aio olla täälä ensi kaudella

Ai? Itse enemmänkin kuulin siitä hieman pätkivästä videosta, että olisi sanonut, että täällä on pelaajia jotka hän voi nyt jo sanoa etteivät ole täällä ensi kaudella.
peled

Poissa Poissa


Vastaus #1953 : 02.09.2024 klo 08:23:57

Ai? Itse enemmänkin kuulin siitä hieman pätkivästä videosta, että olisi sanonut, että täällä on pelaajia jotka hän voi nyt jo sanoa etteivät ole täällä ensi kaudella.
Eikö se sanonut ”I will not be here…”. Kuulee huonosti, kun on niin hiljasella äänet.
blgr

Poissa Poissa


Vastaus #1954 : 02.09.2024 klo 08:52:39

Eikö se sanonut ”I will not be here…”. Kuulee huonosti, kun on niin hiljasella äänet.

Eka Smith puhuu siitä et jos haluut olla huippupelaaja et voi vaan kääntää katkasijasta eri pelien kohdalla ja että joka peli on kova peli ja se on se mentaliteetti jonka hän haluaa tähän klubiin. Sit se sanoo tuon "will not be here" ja jatkaa siitä heti että "so they don't have the mentality that I build around this club and I'm going to speak with the board. Tomorrow is a new day.". Olettaisin siis että kyse on kuitenkin pelaajista? Vaikka tosiaan en itsekään luureilla saa pätkäsyn takia selvää sanooko "I" vai "they" ennen 'will not be hereä'.
hakkaa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Fc Haka


Vastaus #1955 : 02.09.2024 klo 09:07:08

Oli miten oli niin mielestäni tällaista "showta" ei olisi nyt tarvittu! Ok, on se kuumakalle ja elää tunteella, mutta tällainen uhkailu/kiristys ei nyt kuuluu valmentajan käytökseen. Ainakaan median edessä. Tuolla Hakan toimistolla tehkööt mitä huvittaa (ja ilmeisesti on jo tehnytkin Huttusen kommenteista päätellen) ja siitä seurajohto vetäkööt omat päätöksensä.

Jotenkin huokuu, että nyt ei ole kaikki palat kohdallaan kopissa. Mm tämä Patoulidiksen katoaminen?

Elämme mielenkiintoisia aikoja Eskoseni...
suomen kaunein

Poissa Poissa


Vastaus #1956 : 02.09.2024 klo 09:38:16

Noita YouTube pelin jälkeisiä pressejä olisi mukava kuunnella enemmänkin mutta miten voi olla että vuonna 2024 on äänentoisto tolla tasolla. Eihän niistä puheista saa yhtään mitään selvää.
Minä itse

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Minä itse ja muut altavastaajat.


Vastaus #1957 : 02.09.2024 klo 10:48:41



Jotenkin huokuu, että nyt ei ole kaikki palat kohdallaan kopissa. Mm tämä Patoulidiksen katoaminen?



Katsomossa Patoulidis istui takapenkillä ja ketterän näköisesti liikkui, joten täydellisesti ei mies ole kadonnut.
Henkeä harjoituksissa ja johdossa tässä toki stressaa- itse haluan uskoa, että tilanne ei millään tavalla kriittinen ole.
kuuhasen lalli

Poissa Poissa


Vastaus #1958 : 02.09.2024 klo 14:05:51

Smithillä ihan pointtia tuossa pressitilaisuudessa, mutta toki turhauteena pitäisi jättää tietyt asiat tietyissä paikkaa sanomatta.

Missään ei ole sanonut, että lähtee nyt mihinkään, vaan aikoo keskustella johdon kanssa tiettyjen pelaajien asenteesta ja ongelmista. Ja tuossa paistaa tosiaan tuo Mahutan poissa olo, johon ottikin aika kovaa kantaa jouduttuaan laittamaan sinne keskikentän pelaajan tilalle.

Eli siis haluaa muutoksia pelaajien asenteeseen ja on turhautunut siihen. Ensi kaudesta on vaikea sanoa, mutta heikolta näyttää ellei asenne pelaajilla parane ja toimistolta anneta lisätyökaluja rinkiin.
#66

Poissa Poissa


Vastaus #1959 : 02.09.2024 klo 14:47:25

Paikallislehti otsikoi että Andy jatkaa. Ei riitä natsat lukea pitemmälle
youjizz

Poissa Poissa


Vastaus #1960 : 02.09.2024 klo 14:48:42

Eli siis haluaa muutoksia pelaajien asenteeseen ja on turhautunut siihen. Ensi kaudesta on vaikea sanoa, mutta heikolta näyttää ellei asenne pelaajilla parane ja toimistolta anneta lisätyökaluja rinkiin.

O.Huttusta lainaten:
Lainaus
Prosessi on vielä alkutekijöissään, koska kaikki Hakan pelaajat eivät sovi Smithin sapluunaan parhaalla tavalla. He olivat ryhmässä jo ennen kuin pohjoisirlantilainen tuli.
”Sanotaan karkeasti niin, että kaksi kolmasosaa pelaajista jatkaa ensi kaudella ja yksi kolmasosa vaihtuu. Katsotaan vielä, mitä valmennus haluaa.”
youjizz

Poissa Poissa


Vastaus #1961 : 02.09.2024 klo 14:51:28

Paikallislehti otsikoi että Andy jatkaa. Ei riitä natsat lukea pitemmälle

Lainaus
Jatkaako Smith Hakan päävalmentajana, Marko Laaksonen?

”Kyllä jatkaa. Kävimme keskustelun jo sunnuntaina ja mietimme jo loppusarjaa.”
Jalmari79

Poissa Poissa


Vastaus #1962 : 02.09.2024 klo 15:09:13

"Ja tuossa paistaa tosiaan tuo Mahutan poissa olo"

Mahutalla tais lapputili olla täys
yyber

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Periaatteen Jatkuvuus


Vastaus #1963 : 02.09.2024 klo 15:17:09

En kyllä huomannut eilen pelissä asennevammaa mutta ihmeellistä sekoilua senkin edestä.
kuuhasen lalli

Poissa Poissa


Vastaus #1964 : 02.09.2024 klo 15:24:00

"Ja tuossa paistaa tosiaan tuo Mahutan poissa olo"

Mahutalla tais lapputili olla täys

Nimenomaan. Ringissä pitäisi olla laatua ja leveyttä sen verran, että yhden pelikiellon ollessa päälle sinne saadaan oikea laitapuolustaja/wingback tilalle.
hakkaa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Fc Haka


Vastaus #1965 : 02.09.2024 klo 15:29:19

Nimenomaan. Ringissä pitäisi olla laatua ja leveyttä sen verran, että yhden pelikiellon ollessa päälle sinne saadaan oikea laitapuolustaja/wingback tilalle.

Vasen. Kjeh Kjeh...
peled

Poissa Poissa


Vastaus #1966 : 02.09.2024 klo 16:08:37

Ei tule suoraan mieleen kenellä peleissä olisi asenneongelma, ehkä harjoituksissa näkynyt enemmän.

O.Huttusta lainaten:
Oma jako kenet pitäisin ja ulostaisin näistä joilla loppuu sopimus olisi kutakuinkin näin (perustuen peliesityksiin ja asenteeseen). Jatko: Talo, Friberg, Mahuta, Morais, Reemst, Fall, Mastokangas, Sejdiu; ulos: Siira, Sallinen, Bacanin, Whyte; kiikun kaakun: Ndam, Bah-Traore.
Vornander

Poissa Poissa


Vastaus #1967 : 02.09.2024 klo 16:28:45

En kyllä huomannut eilen pelissä asennevammaa mutta ihmeellistä sekoilua senkin edestä.

Never stop the madness ja kohta vedetään taas!
Minä itse

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Minä itse ja muut altavastaajat.


Vastaus #1968 : 02.09.2024 klo 16:33:56

Never stop the madness ja kohta vedetään taas!

Myös katsojien viihteeksihän sitä pelataan (eikä vain voittaakseen).
Bob Maali

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti


Vastaus #1969 : 02.09.2024 klo 16:39:45

Lainaus
Prosessi on vielä alkutekijöissään

Hörähdin tälle Oka Huttusen avausrepliikille.  Jumalauta syyskuu, ja mitään omia junnuja ei oo, eli ens kaudelle uusia ukkoja ja ehkä sitten syyskuussa 2025 uudestaan haastattelussa että "prosessi vielä alkutekijöissä".

Miksei voi vaan sanoa että hyvinhän tää on mennyt?
suomen kaunein

Poissa Poissa


Vastaus #1970 : 02.09.2024 klo 16:54:32

Bah-Traorelle toivoisi ainakin jatkoa. Varsinkin hyökkäyssuuntaan paljon uhkaa. Osaa ja uskaltaa haastaa laidassa ja usein myös pääsee ohitse ja keskitykseen.
kuuhasen lalli

Poissa Poissa


Vastaus #1971 : 02.09.2024 klo 17:01:05

Ei tule suoraan mieleen kenellä peleissä olisi asenneongelma, ehkä harjoituksissa näkynyt enemmän.
Oma jako kenet pitäisin ja ulostaisin näistä joilla loppuu sopimus olisi kutakuinkin näin (perustuen peliesityksiin ja asenteeseen). Jatko: Talo, Friberg, Mahuta, Morais, Reemst, Fall, Mastokangas, Sejdiu; ulos: Siira, Sallinen, Bacanin, Whyte; kiikun kaakun: Ndam, Bah-Traore.


Sitä satunnainen katsoja tuskin huomaa. Onneksi valmentaja sentään näkee päivittisessä olemuksessa ja kentälle sen.
Keksuli

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka


Vastaus #1972 : 02.09.2024 klo 17:07:24

Hörähdin tälle Oka Huttusen avausrepliikille.  Jumalauta syyskuu, ja mitään omia junnuja ei oo, eli ens kaudelle uusia ukkoja ja ehkä sitten syyskuussa 2025 uudestaan haastattelussa että "prosessi vielä alkutekijöissä".

Miksei voi vaan sanoa että hyvinhän tää on mennyt?

Onhan prosessi siinä mielessä vielä vahvasti kesken, että suurin osa joukkueesta on jonkun muun kuin Smithin hankkimia jotka ei mitä ilmeisimmin Smithin valmennusfilosofiaan istu niinkuin valmentaja itse haluaisi. Ensi kaudelle saadaan varmasti enemmän Smithin näköinen joukkue (jos mies ei oo lähtenyt lentokentälle ennen sitä)
hiiohoi

Poissa Poissa


Vastaus #1973 : 02.09.2024 klo 18:00:35

Oli miten oli niin mielestäni tällaista "showta" ei olisi nyt tarvittu! Ok, on se kuumakalle ja elää tunteella, mutta tällainen uhkailu/kiristys ei nyt kuuluu valmentajan käytökseen. Ainakaan median edessä. Tuolla Hakan toimistolla tehkööt mitä huvittaa (ja ilmeisesti on jo tehnytkin Huttusen kommenteista päätellen) ja siitä seurajohto vetäkööt omat päätöksensä.

Jotenkin huokuu, että nyt ei ole kaikki palat kohdallaan kopissa. Mm tämä Patoulidiksen katoaminen?


Eiköhän siellä treenikentällä tai kopissa ollut jotain kohtuullista kähyä jo ennen viimeistä cupin matsia. Patoulidis sivussa ja pelokasta ja epäröivää tekemistä kentällä.

Tosi mies vai kiukutteleva Primadonna? Vastaa myös pitkälti ilmapiiristä. Voipi olla, että liian montaa peluria on alkanut jo vituttamaan äijän touhut. Saattaa näkyä kentällä.
Tuoko Smith ens kaudelle sitten ns omia pelureita lisää a la Macedo?
kuuhasen lalli

Poissa Poissa


Vastaus #1974 : 02.09.2024 klo 18:31:13

Onhan prosessi siinä mielessä vielä vahvasti kesken, että suurin osa joukkueesta on jonkun muun kuin Smithin hankkimia jotka ei mitä ilmeisimmin Smithin valmennusfilosofiaan istu niinkuin valmentaja itse haluaisi. Ensi kaudelle saadaan varmasti enemmän Smithin näköinen joukkue (jos mies ei oo lähtenyt lentokentälle ennen sitä)

Tämä.

 
Sivuja: 1 ... 78 [79] 80 ... 83
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa