Eiköhän näiden
kentältä kuultujen huhujen agenda ole käynyt jo melko selväksi tämän kauden aikana.
Intohimo tekemiseen tärkeää ja sitä tuskin keltään tällä tasolla pelaavalta puuttuu... Andyn taktiikkaa on suht vaikea omaksua kun se ei ole tullut vielä selväksi vissiin Andyllekkään.. Andyn "raivoa" taas tulee katsottua lähinnä säälihäpeällä. Joo, on lädimeininkiä...
Tuloksellisesti peukkua tähän asti! Kautta rantain kuultua, et Andyn tapa hallita jengiä on melko raskasta. Toivottavasti porukka jaksaa painaa tai voi tulla noutaja.
Oon ehkä pikkasen profiloitunut Andy skeptikoksi, kun sitä on hehkutettu. Tulokset on puhuneet puolestaan ja silleen peukut. Vaatimustaso on noussut ja pelaajat ovat pystyneet pääosin sen kantamaan. Sisällä kuitenkin mättää jokin ja tämä on yksi ilmentymä, joka toivottavasti ei osu omaan nilkkaan...Tähän asti hoidettu ok.
Alkukesästä kommentoin Andyn metodeja suht negatiivisesti huhujen perusteella. Käänsin kelkkaa saaristoretken ja Ilves pelin jälkeen. Tuuliviirin tavoin taas painetta muuttaa mielipidettä, vaikka uskon, että kolme pistettä tulee rannikolta. Andyn ansio kun jengi voittaa. Jengin moka kun hävitään. Joo onhan se lädi, mutta tolla tavalla on vaikea vetää joukkoa.
Andyn haastattelua kun kuunteli niin jossain määrin vituttaa. Toitottaa, ei ollu energiaa ollaan väsyneitä ansaittiin tappio. Olen uumoillut jo aiemmin näitä haasteita ja niistä maininnutkin. Nyt niitä eletään. Täälläkin silloin sanottiin, että hieno lädi painaa päälle No toivotaan, että ohi menevää.
Smithän on tollainen cry baby. Kun voitetaan on niin hienoa strategiaa, mutta kun ei onnistu, niin muissa vika ja uhkailee tollaisella.
Samaa olen kuullut ja täälläkin maininnut. Huonoin juttu tuossa on Hakalaisten arvojen eroosio. Kun annetaan kohtuullisen tuloksen varjolla viedä sekä pelaajia, että johtoa miten haluaa niin turmion tiellä ollaan.
Andyhän on varmaan henkisesti tsekannu ittensä jo ulos koskelta. Kahden vuoden sopparilla on hyvä lähteä potkujen kanssa kohti uutta, kun saa kakkosvuoden palkan taskuun. Muualla on tajuttu antaa fudut jo nopeammin. Täällä oltiin sokeita kaikelle Andyn paskalle ja kokemattomuudelle kun pisteitä tuli alkukaudesta.
Strategia on voittaa seuraavassa pelissä. Olis mielenkiintoista kun olisi ollut pukkarissa eilen. Olikohan tarina sama
On paljon loukkeja. Alkaa vissiin yli treenaus ja Anteron turhautmiset painaa päälle.
Oma veikkaukseni on, että suomalaisten osalta ei uusimisia tulla näkemään kuin niin
et minimit on kasassa kauden alussa. Suurin osa pyrkii muualle jos vain pääsee. Se tarkoittaa taas uudistumista ja alkamista alusta. Se taas ei ole mitään uutta ja pelataan sijoista 6-10. Andy kulutti toimillaan jengin loppuun ja se näkyi loppusarjan surkeimpana suorana.
Korvanappiin tuli tieto, että Andy vaihtaa maisemaa näiden pelien jälkeen. Ainakin nyt jaksaa vielä meuhkata laidalla. Mitenhän tuo edes onnistuisi kesken sopparin?
Ja kruununa tietenkin:
Aikaisemmin Andyn heikkoutta ja toimien epäkypsyyttä olen urputtanut perustuen siihen mitä olen nähnyt ja kuullut,mutta en ole kyllä sanonut että olisi ulkona. Vaikka olenkin kuulopuheiden varassa niin kyllä ne mitä olen sanonut on mennyt suht kohilleen.
Katsotaan pitäisikö olla vielä huolissaan eurolopputurnauksen finaalin ajan näiden kauden aikana viljeltyjen uhkakuvien realisoitumisesta.