FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
21.10.2024 klo 04:43:15 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 171 [172] 173 ... 294
 
Kirjoittaja Aihe: TPS 2024  (Luettu 931764 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ia

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP, PeKa, Çaykur Rizespor


Vastaus #4275 : 17.06.2024 klo 20:08:06

V&F:n kausiennakossa maalailema narratiivi "Juhannuksena Matias Niemelästä puhutaan sarjan parhaana maalivahtina" näyttää osuneen jotakuinkin täydellisesti lankulle.

Toki puheet eivät hänestä vielä tee sarjan parasta maalivahtia. Eivätkä ole tehneet teotkaan.
Hurten

Poissa Poissa


Vastaus #4276 : 17.06.2024 klo 20:10:53

Toki puheet eivät hänestä vielä tee sarjan parasta maalivahtia. Eivätkä ole tehneet teotkaan.

Ja kukakohan tässä sarjassa on pelannut paremmin?
Statisti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS


Vastaus #4277 : 17.06.2024 klo 20:14:15

Talvella käyty keskustelu oli ihan turhan aikaista siihen että kukaan olisi oikeasti pystynyt tekemään mitään johtopäätöksiä pelaajien kehittymisestä/pelitavasta pois lukien eräät nimimerkit jotka on vieläkin pää perseessä huutamassa nuutista ulos.

Tottakai jalkapallossa käydään jatkuvaa keskustelua senhetkisten tietojen perusteella, kun asia kiinnostaa. Se on mitä arkisinta jalkapallokeskustelua eikä vielä tarkoita, että tammikuussa on tehty joku lopullinen johtopäätös. Silloin kun tätä keskustelua käytiin, maalivahtitilanne ei näyttänyt lupaavalta ja tietenkin se sanottiin ääneen, ihan kuin nyt voi sanoa ääneen sen että EOM ja Niemelä on pelannut hyvin. Se että nyt sujuu ei tarkoita että tarvitsee sen kummemmin naureskella niille, jotka talvella olivat oikeutetusti huolissaan. Jos taas on joku määräaika, jonka jälkeen saa vasta spekuloida ja vaikka sitten tehdä niitä johtopäätöksiä, niin topic lukkoon ja avaajalle bänniä tai oikeastaan koko forkka voidaan sulkea. Suurin osa ihan tavallisesta futisspekulaatiosta muuttuisi nimittäin mahdottomaksi.
Norppa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC TPS


Vastaus #4278 : 17.06.2024 klo 20:26:27

Tepsi on puolustanut koko joukkueena sen verran hyvin, että maalivahdeilla on ollut suhteellisen vähän töitä. Että kun maalivahteja laitettaisiin paremmuusjärjestykseen, niin täyttyisköhän joku ”tilanteiden minimimäärä” ehto?
Narttu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Newcastle & TPS


Vastaus #4279 : 17.06.2024 klo 20:26:27

Ja kukakohan tässä sarjassa on pelannut paremmin?

Tuskin kukaan, mutta Kotkassa nyt ei voida myöntää Niemelän onnistuneen. Toki pitkä kausi ja ehtii sössiä, mutta tähän asti ollut hyvä.
« Viimeksi muokattu: 17.06.2024 klo 20:30:55 kirjoittanut Narttu »
Ravenmoon

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, 49ers


Vastaus #4280 : 17.06.2024 klo 20:26:51

Tottakai jalkapallossa käydään jatkuvaa keskustelua senhetkisten tietojen perusteella, kun asia kiinnostaa. Se on mitä arkisinta jalkapallokeskustelua eikä vielä tarkoita, että tammikuussa on tehty joku lopullinen johtopäätös. Silloin kun tätä keskustelua käytiin, maalivahtitilanne ei näyttänyt lupaavalta ja tietenkin se sanottiin ääneen, ihan kuin nyt voi sanoa ääneen sen että EOM ja Niemelä on pelannut hyvin. Se että nyt sujuu ei tarkoita että tarvitsee sen kummemmin naureskella niille, jotka talvella olivat oikeutetusti huolissaan. Jos taas on joku määräaika, jonka jälkeen saa vasta spekuloida ja vaikka sitten tehdä niitä johtopäätöksiä, niin topic lukkoon ja avaajalle bänniä tai oikeastaan koko forkka voidaan sulkea. Suurin osa ihan tavallisesta futisspekulaatiosta muuttuisi nimittäin mahdottomaksi.

Kyllä tää lanka on todella useasti ollut todella raskasta luettavaa kun porukan ensimmäinen reaktio on vetää ranteet auki.

Koposen luiskaan laittaminen oli täysin oikeutettua ja perusteltua laskevien suoritusten valossa (kuten jo talvella kirjoitin). Niemelästä mulla ei ollut mitään tietoa etukäteen millainen maalivahti on kyseessä, mutta olin valmis antamaan mahdollisuuden kun nykyinen valmennus hänet tänne halusi.
Statisti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS


Vastaus #4281 : 17.06.2024 klo 20:35:29

Kyllä tää lanka on todella useasti ollut todella raskasta luettavaa kun porukan ensimmäinen reaktio on vetää ranteet auki.

Koposen luiskaan laittaminen oli täysin oikeutettua ja perusteltua laskevien suoritusten valossa (kuten jo talvella kirjoitin). Niemelästä mulla ei ollut mitään tietoa etukäteen millainen maalivahti on kyseessä, mutta olin valmis antamaan mahdollisuuden kun nykyinen valmennus hänet tänne halusi.

Jos viime vuosien jälkeen tämä topaasi olisi jatkuvaa auringonpaistetta niin TPS:n kannattajille pitäisi myöntää joku palkinto rajattomasta katteettomasta optimismista.

Mitä Niemelään tulee, en nyt ainakaan itse muista että hänelle ei olisi oltu valmiita antamaan mahdollisuutta tai että häntä olisi mitenkään kohtuuttomasti kölin alta vedetty. Joku yksittäinen kirjoittaja on toki voinut sanoa mitä tahansa. Talvella ei mennyt hyvin ja totta helvetissä silloin siitä keskustellaan. Nyt on mennyt hyvin ja siitäkin on keskusteltu. Molemmat asiat voivat olla totta samaan aikaan.
Ia

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP, PeKa, Çaykur Rizespor


Vastaus #4282 : 17.06.2024 klo 20:39:34

Ja kukakohan tässä sarjassa on pelannut paremmin?

Zhuk. Ei ole häneltä tullut sellaisia isoja virheitä, mitä on tullut nähtyä Niemelältä. Ei ainakaan minulla ole mitään Niemelää vastaan. Hän oli viime kaudella se parempi maalivahti, kun Leislahden kasetti hajosi totaalisesti.

Mutta jos on kaksi erinomaista maalivahtia, joista toinen on tehnyt isoja virheitä kauden aikana ja toinen ei, niin en mä nyt koe kovasti vetäväni kotiinpäin, jos pidän sitä vähemmän virheitä tehnyttä parempana.
Hurten

Poissa Poissa


Vastaus #4283 : 17.06.2024 klo 20:44:35

Zhuk. Ei ole häneltä tullut sellaisia isoja virheitä, mitä on tullut nähtyä Niemelältä. Ei ainakaan minulla ole mitään Niemelää vastaan. Hän oli viime kaudella se parempi maalivahti, kun Leislahden kasetti hajosi totaalisesti.

Mutta jos on kaksi erinomaista maalivahtia, joista toinen on tehnyt isoja virheitä kauden aikana ja toinen ei, niin en mä nyt koe kovasti vetäväni kotiinpäin, jos pidän sitä vähemmän virheitä tehnyttä parempana.

Niemelällä on edelleen vain se yksi virhe KäPaa vastaan, en nyt tiedä mistä virheistä kirjoitat.
Ia

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP, PeKa, Çaykur Rizespor


Vastaus #4284 : 17.06.2024 klo 20:50:43

Niemelällä on edelleen vain se yksi virhe KäPaa vastaan, en nyt tiedä mistä virheistä kirjoitat.

No sitten niitä isoja virheitä on yksi enemmän. Itse kyllä lasken myös sen avauspelin pilkun osin Niemelän mokaksi. Enempää en nyt jaksa tästä vääntää, mutta voithan sinä toki kertoa, millä perusteella Niemelä on ollut parempi kuin Zhuk.
Hurten

Poissa Poissa


Vastaus #4285 : 17.06.2024 klo 20:55:43

No sitten niitä isoja virheitä on yksi enemmän. Itse kyllä lasken myös sen avauspelin pilkun osin Niemelän mokaksi. Enempää en nyt jaksa tästä vääntää, mutta voithan sinä toki kertoa, millä perusteella Niemelä on ollut parempi kuin Zhuk.

Itse en osaa sitä laittaa kenenkään muun kuin Hetemajn aivopieruksi jonka Niemelä vielä pelasti torjuttuttuaan pilkun. Ihmettelin vaan kun puhuit jostain Niemelän tekemistä virheistä joita ei ole tapahtunut. En nyt Zhukilta ole enempää pelejä nähnyt kuin yhden Veritaksella jossa oli epävarma, pudotti mm. helpon keskityksen Sjökkelle josta olisi pitänyt rankaista.
Seatbelt

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1922, Hedelmäkorit


Vastaus #4286 : 17.06.2024 klo 20:56:09

Itse kyllä lasken myös sen avauspelin pilkun osin Niemelän mokaksi.
Vaikka jotenkin menisikin Niemelän piikkiin, niin kaveri sen pallon nappasi, joten miten tekee eroa yhtään mihinkään?

e. Luokattoman hidas
Narttu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Newcastle & TPS


Vastaus #4287 : 17.06.2024 klo 21:23:15

No sitten niitä isoja virheitä on yksi enemmän. Itse kyllä lasken myös sen avauspelin pilkun osin Niemelän mokaksi. Enempää en nyt jaksa tästä vääntää, mutta voithan sinä toki kertoa, millä perusteella Niemelä on ollut parempi kuin Zhuk.

Nyt kun esitit tällaisen väitteen, niin katsoin KTP:n päästämät maalit:

- Zhukin paska avaus johti Jipon 2-1 kavennukseen.
- SalPaa vastaan löysä keskitys 5 metrin viivalle ja Zhuk jähmettyy viivalle -> 2-2
- MP:n kavennusmaalissa sijoittuminen aivan päin persettä -> ei ehdi löysään puskuun
- KäPan maalissa veto tulee käytännössä päin Zhukia, mutta saa jotenkin torjuttua pallon maaliin. Tuossa nyt syylliset on kyllä muualla kuin veskarissa kun pääsee tuosta laukomaan, mutta ei tuo torjuntakaan nyt ihan nappiin mennyt.

Katsotaanko me eri pelejä?


Todennäköisesti liigan parhaiten esiintynyt maalivahti on kyllä Mikkelissä. Ainakin epäilisin eniten xG:n suhteutettuna estänyt.


Poni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS


Vastaus #4288 : 17.06.2024 klo 21:34:31

Niemelä on edelleen klubirunkkari
vitonen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Töpselit


Vastaus #4289 : 17.06.2024 klo 22:53:24

Kyllä tää lanka on todella useasti ollut todella raskasta luettavaa kun porukan ensimmäinen reaktio on vetää ranteet auki.

Koposen luiskaan laittaminen oli täysin oikeutettua ja perusteltua laskevien suoritusten valossa (kuten jo talvella kirjoitin). Niemelästä mulla ei ollut mitään tietoa etukäteen millainen maalivahti on kyseessä, mutta olin valmis antamaan mahdollisuuden kun nykyinen valmennus hänet tänne halusi.

Otetaan nyt kantaa, kun ainakin itse olin kriittinen Niemelän valintaa kohtaan. Mutta siis nimenomaan sen perusteella mitä olin aiemmin miehen esityksiä nähnyt (KTP ja RoPS pesteisssä eikä mitään yhtä tai kahta matsia vaan lähemmäs kymmentä). Mutta toki kirjoitin myös, että jos ja kun tulee niin ehdottomasti annetaan tilaisuus. Joten ei ainakaan oma kritiikkini ollut mitään "ensimmäisenä reaktiona ranteet auki" meininkiä vaan ihan perustellusti ilmaisin huoleni tason riittämisestä, koska olin sihen mennessä nähnyt enemmän huonoja kuin hyviä esityksiä Niemelältä. Mielelläni olin (ainakin toistaiseksi) väärässä, mutta on kuitenkin eri asia räntätä viikosta toiseen kaikkea negatiivista paskaa kuin esittää perustellun huolensa hankinnasta.

Kuten sanottu, niin mielelläni olen kaikissa seuraa kohtaan esittämissäni negatiivisissa kommenteissa väärässä jatkossakin, mutta aion kyllä esittää ne jatkossakin jos mielestäni niille on perusteita. Jos joskus tulen syyllistymää tuohon kaiken negatiivisen paskan ränttäämiseen viikosta toiseen, niin toivottavasti joku tulee siitä minullekin sanomaan.

Ja siis tiedän, että tuskin oli minulle osoitettu nämä viestit, mutta koin tarpeelliseksi tulla kertomaan näkemykseni jatkuvan negatiivisen paskan ränttäämisen sekä perustellun negatiivisen mielipiteen eroista vaikka sitä ei edes kysytty. :)
Glorious

Poissa Poissa


Vastaus #4290 : 18.06.2024 klo 06:39:50

Ei noista Kotkalaisista kannata välittää, suolaista sakkia.

Niemelä parantanut roimasti kauden aikana. Ja olin itsekin aika kärkkäästi arvostelemassa alkukaudesta häntä.
urheilutoimenjohtaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS


Vastaus #4291 : 18.06.2024 klo 11:32:57

Viikonlopun matsi O-katsomossa maistui kyllä mahtavalta. Laulut kaikuivat stadionilla upeasti, vaikka väkeä ei ollutkaan kovinkaan paljoa. Ei haittaisi, vaikka tuolla tulisi useamminkin matseja taas katsottua.
pizza slut

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS


Vastaus #4292 : 18.06.2024 klo 11:34:36

Viikonlopun matsi O-katsomossa maistui kyllä mahtavalta. Laulut kaikuivat stadionilla upeasti, vaikka väkeä ei ollutkaan kovinkaan paljoa. Ei haittaisi, vaikka tuolla tulisi useamminkin matseja taas katsottua.

Jos olisi mahdollista, niin koko homma vaan Olympialle.

Kaljakatsomo pitäisi jotenkin tosin hoitaa niin, että sieltä näkisi edes jotain ja että sen yläpuolella ei olisi 20m2 hinaarin valomainos.
Tölkkivaari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: #TunnenSielläTyyppejä


Vastaus #4293 : 18.06.2024 klo 11:45:29

Jos olisi mahdollista, niin koko homma vaan Olympialle.

Kaljakatsomo pitäisi jotenkin tosin hoitaa niin, että sieltä näkisi edes jotain ja että sen yläpuolella ei olisi 20m2 hinaarin valomainos.

Oliko siinä O-katsomon ja vanhan päätykatsomon välissä vielä se terassi kunnossa?
Seatbelt

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1922, Hedelmäkorit


Vastaus #4294 : 18.06.2024 klo 11:58:33

Se on purettu.
Tölkkivaari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: #TunnenSielläTyyppejä


Vastaus #4295 : 18.06.2024 klo 12:08:55

Se on purettu.

:(
catenaccio sucks

Poissa Poissa


Vastaus #4296 : 18.06.2024 klo 12:51:41

Tääl olla vissi autua tiätämättömi et Tepsil o huame peli. Pihlikses ei pruukata leuhki mut Peekoo o uudes komennos tehny neljä maali molemmis peleis. Kyl mar se riittä Tepsiki vasta.
Erkka

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, RFC Liége


Vastaus #4297 : 18.06.2024 klo 13:03:52

Tääl olla vissi autua tiätämättömi et Tepsil o huame peli. Pihlikses ei pruukata leuhki mut Peekoo o uudes komennos tehny neljä maali molemmis peleis. Kyl mar se riittä Tepsiki vasta.
Tepsi ei ole päästänyt yhtään viimeisissä neljässä. Sen pitäisi riittää vaikka New York Rangersiä vastaan ainakin pisteeseen.
catenaccio sucks

Poissa Poissa


Vastaus #4298 : 18.06.2024 klo 13:08:37

Sen pisten Tepsi saiki Pihliksest mukkas mut kyl ny kulke Peekoon peli paremmi ku sillo.
Vartti ja Forteen

Poissa Poissa


Vastaus #4299 : 18.06.2024 klo 13:11:37

UUSI JAKSO! Vieraana Riku Sjöroos. Käsittelyssä mm. Sjökken nuoruusvuodet, nousu TPS:n edustukseen, vuodet Marianhaminassa ja syyt Turkuun paluulle. Hyviä kuunteluhetkiä!

https://linktr.ee/varttijaforteen

 
Sivuja: 1 ... 171 [172] 173 ... 294
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa