FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
27.07.2024 klo 10:28:38 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1]
 
Kirjoittaja Aihe: Iltalehti Plus - Jollen pelejä ja vähän muutakin  (Luettu 925 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Belvedere

Poissa Poissa


: 04.12.2023 klo 14:50:26

Avataas oma topic tälle palvelulle, kun nyt tämän päiväisten uutisten perusteella tekee jonkunmoisen sisääntulon futiksen tv-markkinoille. Tarjonnassa näköjään Espanjasta Copa del Rey ja Supercopa, Saksasta DFB-Pokal, ja lisäksi aina yhtä säkenöivä ja kiinnostava seurajoukkueiden MM-höntsä. Mielenkiintoisin veto on kyllä mielestäni Venezian matsien lähetysoikeuksien hankkiminen! Uskovat selkeästi siihen, että Pohjanpalo ja Joronen kiinnostaisivat suomalaisia.

Itse Viaplayn keväällä kiskurihintoihin kyllästyneenä irtisanoneena arvostan kyllä tuota heidän hinnoitteluaan: 6kk 19,90e. On toki varmaan lähetysoikeuksien hintakin aika paljon halvempi kuin isoissa liigoissa :D Alle puolet Viaplayn kuukausihinnasta siis. Onhan tarjonta tietysti paljon suppeampaa ja hohdokkaimmat liigat ovat muualla, mutta tällaisena kahden pienen lapsen ruuhkavuosia elävänä isänä matseja nyt ei liikaa ehdi väijymään muutenkaan. Jos muutamia pelejä kuukaudessa saa rauhassa katsoa, niin mieluummin siitä maksaa tällaisen hinnan kuin 45 euroa kuukaudessa.

https://www.iltalehti.fi/jalkapallo-suorat-lahetykset/a/6b35dc08-6a04-4a39-8f66-589d13685cb0
Virallinen

Poissa Poissa


Vastaus #1 : 04.12.2023 klo 15:11:32

Isäni on kannattanut Iltalehti Plussaa 70-luvulta lähtien, joten syntyessäni minulle ei annettu paljoa valinnan varaa. Ensimmäisen Iltalehti Plus-paitani muistaakseni sain jo kaksivuotiaana eli isäni vain kylmäverisesti päätti, että sinä kannatat Iltalehti Plussaa. En edes uskalla ajatella mitä olisi käynyt, jos olisin murrosiässä alkanut glooryhuntata esimerkiksi Ruutu+:aa.

Todellinen fanius alkoi minulla viisi kuusi vuotta sitten. Kuten sanoin niin Iltalehti Plus on ollut suosikkini jo pikkupojasta lähtien, mutta ei se ollut samanlaista kuin tänä päivänä. Katsominen on muuttunut rakkaudeksi ja intohimoksi. Nuoresta iästä huolimatta olen ehtinyt seurata suoratoistopalveluja kuitenkin jo aika kauan, mutta vuosi vuodelta mielenkiintoni ja rakkauteni palvelua kohtaan vain voimistuu. Kyllä voi sanoa, että Iltalehti Plus on iso osa elämääni, jota ilman en osaa, enkä halua elää.
pallourpoilija

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter Turku, FC Boda, Fortuna Düsseldorf


Vastaus #2 : 04.12.2023 klo 15:20:55

Ei vittu, meinaako tämä nyt että nuo YouTuben ilmaiset DFB-Pokalin lähetykset eivät enää näy Suomessa?

 
Sivuja: [1]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa