FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
16.09.2024 klo 22:18:49 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 4 [5]
 
Kirjoittaja Aihe: Vuoden Foorumilainen² Gaala 2023 - Kampanjointia, pe...ukalonnuolentaa yms  (Luettu 15561 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
13ergkamp

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Slavia Sofia


Vastaus #100 : 31.12.2023 klo 21:24:25

Ei ole vielä äänestysviestiä näkynyt.

Ai persus, kiitos muistutuksesta. Laitetaan tulemaan…
Peledinho

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Huuhkajat & modetiimi


Vastaus #101 : 31.12.2023 klo 22:34:33

Itse äänestin foorumin parhaita ihmisiä Ylos

T. Jele Binho
svedu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jämsänkosken Ilves


Vastaus #102 : 31.12.2023 klo 22:46:22

Ansaittu voitto, onnittelut JB:lle.
Kukaan ei nouse enää ohi, peli on selvä.

Tekee muuten kovaa nousua kaikkien aikojen mitalitilastossa.
krevis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1923


Vastaus #103 : 31.12.2023 klo 23:36:40

Pitänee vaihtaa nimimerkiksi Juubbonen.

Juobbonen.
Huupponen
2017

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tonttilan Super -91


Vastaus #104 : 31.12.2023 klo 23:41:04

Juobbonen.
Ei pidä nykyään enää paikkaansa. Mutta olisi ehkä parempi nimimerkki.
krevis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1923


Vastaus #105 : 31.12.2023 klo 23:42:26

Siis näin minä sen ajattelinkin. Oon vaan huono ilmaisemaan itseäni. :(
Huupponen
2017

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tonttilan Super -91


Vastaus #106 : 31.12.2023 klo 23:47:54

Toisin kuin monilla - mun ei tarvi vaihtaa nimeä voittaakseen tätä kilpailua. :)
krevis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1923


Vastaus #107 : 01.01.2024 klo 00:23:00

Ite olen tyytyväinen asemaani foorumin donnalewisina. Yhen hitin ihme, joka ei koskaan olisi voinut olla listaykkönen just sillä hetkellä. :)
XTB

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Saimaa


Vastaus #108 : 01.01.2024 klo 00:40:13

Hardluckpool: Tveni trii. e: Ja asiantuntija pienellä ja IlDiavola yhteen. e2: Ja: Jair Bolsoaarnio. Ja olisiko kuqqenkin pienellä alkukirjaimella? (ei) e3: omat sekoilut korjattu.
« Viimeksi muokattu: 01.01.2024 klo 00:52:54 kirjoittanut XTB »
XTB

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Saimaa


Vastaus #109 : 01.01.2024 klo 00:48:24

Kiitos täältä myös Jinetelle mukavista perusteluista Ylos

Samat sanat Tuoppi, ja samalla huomaan, että sinäkin unohduit omista kunniamaininnoistani :(.
honkala

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Savon vapautusarmeija


Vastaus #110 : 01.01.2024 klo 00:48:51

Ite olen tyytyväinen asemaani foorumin donnalewisina. Yhen hitin ihme, joka ei koskaan olisi voinut olla listaykkönen just sillä hetkellä. :)

Minäkin rakastan sinua.
krevis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1923


Vastaus #111 : 01.01.2024 klo 01:11:06

Always forever.
HÄI

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valkoposkihanhet & merimetsot


Vastaus #112 : 01.01.2024 klo 01:13:38

Mikä hemmetti niissä tuloksissa taas kestää?
svedu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jämsänkosken Ilves


Vastaus #113 : 01.01.2024 klo 01:28:03

Mikä hemmetti niissä tuloksissa taas kestää?
Tähän täysin sama.
Gaalan järjestäjällä todella valittettavan heikko dedikaatio. Kohta puoli tuntia uuden vuoden puolella (teillä Suomessa) eikä tuloksia vieläkään. Mikä mättää?
Bunuel

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kansandemokraattinen jalkapallo


Vastaus #114 : 01.01.2024 klo 01:51:14

Ääntenlaskijat ovat sulkeutuneet kammioihinsa ja kohta tulee ennakkoäänet ja ennuste. Sami Borg on valmiudessa ja Röngän Mattikin riisunut takkinsa.
Puncheon

Poissa Poissa


Vastaus #115 : 01.01.2024 klo 02:44:48

Unohtui antaa ääni Kim Suomisen Ponnarille Alas

KSP, kiitos useista nauruista vuoden mittaan erinäisistä hassutteluista! Loistava nimimerkki -arvostelu on tarjottu myös muualla: https://clips.twitch.tv/TenuousNimbleWombatGingerPower-G4O3jIlpVKAtZ_6r
Jair Bolsoaarnio

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Temu ostoscount 2024: 0


Vastaus #116 : 01.01.2024 klo 02:49:12

Tapasin muuten Julkean bulbulin sattumalta keväällä -24 junan ravintolavaunussa (keskellä päivää ja molemmat kahvilinjalla, se tarkennettakoon). Olen aina ajatellut, että forumpreesensinsä puolesta julkisuuteen päätyneiden henkilöiden häiriköinti juttusille hankkiutumalla on noloa, mutta vuoden foorumisti -case kiinnosti niin paljon että tein poikkeuksen.

Bulbul puheli silloin päätyönään hoitamastaan casesta innoissaan (siis siinä määrin kuin morbidi aihe myöden antoi). Antoipa ukko oma-aloitteisesti sähköpostiosoitteensakin, noihin aikoihin maili oli jossain määrin elitististä. Asiantunteva, sivistynyt mies ja aidon hyvän mielen forumisti - habitus sitten ei kameroissa hyvältä näyttänyt mihin kreivis viittaa. Hautajaisiin (jomman kumman vanhempansa, en häpeäkseni muista tarkemmin) oli mies menossa, otin toki kätellen osaa.

---

Ai niin, muistaako kukaan sellaista forumistia kuin Andain? Honka-kannattaja joka teki monta taiteellisesti aika korkealaatuista ankka-piirrosta? Bannattiin jossain vaiheessa ikuisesti. Nyt kun olen kuunnellut nuoruuden trance-soittolistaa niin vasta tajusin että Andain oli pumppu joka teki musaa 2000-luvun alussa. Andain jäi myös mieleeni sillä tavalla, koska hän on ainoa forumisti joka on koskaan ehdottanut mulle YV:llä jos haluaisin tulla panemaan häntä.

Andain, jos olet hengissä ja uudella nimimerkillä täällä, niin tämä on sinulle: https://www.youtube.com/watch?v=yYlVVEj1SEs
Jair Bolsoaarnio

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Temu ostoscount 2024: 0


Vastaus #117 : 01.01.2024 klo 03:01:51

Vuoden forumisteja (hämärämiehiä), täältäkö luin?

Kirjoittiko joku täällä forkalla sellaisesta tapauksesta, että naapurustossa oli käynyt jotain vuoden forumisteja kiipeilemässä katoilla ja tsekkailemassa mestoja? Tässä kesän mittaan ehkä. Vai kuvittelenko koko jutun.

Yhdellä tuttavalla oli tällainen kokemus, niin ajattelin etsiä tietoa jos sattuisi natsaamaan.

---

Hei kaikki jalkapallojoukkueet ja jalkapallon ystävät. Halusin tulla kertomaan mahdollisuudesta tulla saunomaan Sauna Tammelan stadioniin Ilmarinkatu 22:een yleisellä vuorolla ma-la kello 01-23. Meiltä on mahdollisuus myös varata joukkueelle saunailta. Jalkapalloa olemme seuranneet taulu-tv:stä ja nyt katsomme Joel Pohjanpalon menestymistä saunan aukioloaikoina. Saunaan saa tuoda omat virvokkeet ja meillä on grilli, josta saa esim. outdraw'n tartar kanaa 3e, toasti ja grillimakkaraa! Stadionille voi soittaa numeroon 040-801 6077. Lisää tietoa www.saunajulkeabulbul.fi  facebook-sivuiltamme https://www.facebook.com/saunajulkeabulbul

Jalitsumies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Nigel Winterburnin munat ja pekoni


Vastaus #118 : 01.01.2024 klo 03:46:03

Futisforumin Facebookissa luki, että toiminta on vaakalaudalla, joten hassutteluiden lomassa hesalaiset forumistit voisivat käydä tukemassa tätä ilmeisen perinteikästä kulttifoorumia. Mene ja tiedä sitten mikä on Bootleggerin suhtautuminen kunnon wanhan ajan homosuihkujatkoihin..
Julkea bulbul

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TamU (JJK)


Vastaus #119 : 01.01.2024 klo 09:58:06

Oli miten oli ja kävi miten kävi, niin olen joka tapauksessa oikein iloinen kaikista saamistani äänistäni. Varsinkin kirjoittajina leipänsä ansaitsevilta konkareilta (ainakin Satraappi ja Homer) saadut äänet jollain tavalla hykerryttävät.

erno aiemmin pohti järjestykseen laittamisen turhuutta, mikä varmasti on totta. Itse olen kuitenkin aina pitänyt tästä gaalasta, silloinkin kun olin pitkään äitinsäkin unohtamien listoilla, sillä saa jakaa kannustusta ja kehuja niille nimimerkeille, jotka tuovat tällaiselle, edelleen poikkeuksellisen monipuoliselle ja aktiiviselle palstalle merkittävää lisää sisällöllään sekä keskustelutaidoillaan. Varsinkin jälkimmäisen puuttuminen, esim. itsensä liian vakavasti ottaminen, vihaisuus ja väärässä olemisestaan pakonomainen poiskiemurtelu, on asia, mikä hieman lapsellisellisesti aina kiristää hermojani, joten haluan tällä tavalla kannustaa niitä, jotka toimivat toisin. Toki kyseisiä nimimerkkejä löytyisi paljon enemmänkin kuin se 10 kpl, mutta kun ne jotenkin saa arvottua, ei järjestyksellä ole niin väliä. Paitsi Jorma on luonnollinen ykkönen. En sitten tiedä, kuinka paljon muita, ihan aikuisia ihmisiä tuollainen kehuskelu ja pisteiden saaminen kiinnostaa, mutta pakko se on myöntää, että kyllä se hivelee saada vastaavia takaisinkin päin. :)

Kiitos kaikille ja hyvää uutta vuotta!

P.S. Olen hieman huolissani Vastapallon spämmitahdista.
Kim Suomisen ponnari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ainoastaan omien sarjojensa mestarit


Vastaus #120 : 01.01.2024 klo 10:13:48

Unohtui antaa ääni Kim Suomisen Ponnarille Alas

KSP, kiitos useista nauruista vuoden mittaan erinäisistä hassutteluista! Loistava nimimerkki -arvostelu on tarjottu myös muualla: https://clips.twitch.tv/TenuousNimbleWombatGingerPower-G4O3jIlpVKAtZ_6r

Ensimmäiseen: hyvä vaan

Toiseen: tämä tunnustus Mestarilta on parempaa kuin yksikään ääni mitä tässä skabassa on tullut vastaanotettua
Jalkapalloviikko

Poissa Poissa


Vastaus #121 : 01.01.2024 klo 14:06:17

Mikä hemmetti niissä tuloksissa taas kestää?

Malttia malttia!

Eilisen ääneenlasku kaatui puolessavälissä, kun toimittajan pää törmäsi pöydässä olevaan laskutikkuun. Se meni sen seurauksena poikki. Lisäsormien hankinta taas ei onnistunut, kun vuoden 2023:n sunnuntainlisään budjetti oli jo täydetty.

Nyt jatkuu...
Tsei Tsei

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United


Vastaus #122 : 01.01.2024 klo 18:31:44

Olin näköjään ainoa, joka äänesti nimimerkkiä Ronn Moss :( Onneksi laitoin suosiosta kärkeen.

 
Sivuja: 1 ... 4 [5]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa