FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
06.11.2024 klo 17:34:26 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 517 [518] 519 ... 713

Kirjoittaja Aihe: HJK 2024 - sitä Tikulla silmään, joka vanhoja muistelee  (Luettu 2574153 kertaa)
8 jäsentä ja 41 vierasta katselee tätä aihetta.
Turvatarkastus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Dimitar Berbatov

Vastaus #12925 : 16.08.2024 klo 00:01:40

Suuri johtaja näytti taas tänään mallia. Milloin tuo nauha lähtee ja penkki kutsuu? >:(
FC Apollo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Iiro Aalto, SMM

Vastaus #12926 : 16.08.2024 klo 00:06:10

Lingman saatava pipotohtorille ja vaihtoon. Meriluoto on paskempi kuin Anttu. Pallas ei pääse kenestäkään ohi.

Plange, aina uskonu, otteet paranee vielä. Nijhuis on helvetin hyvä!

Tämä voitto toi semmoisen boostin joukkueelle, että mestaruustaistelun kannalta näyttää taas paremmalta. Token ei tarvitse kuin penkittää Lingman ja lähettää Meriluoto TuPSiin lainalle.
SerGo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK

Vastaus #12927 : 16.08.2024 klo 00:08:08

Lisätietoa tästä? Nopealla stalkkauksella löysin vain päivityksiä jonkinlaisena yksityisvalmentajana toimimisesta.

Eikös tuo erikoistunut koronavuosina ties minkälaisiin salaliittoihin ja/tai far right -höpinöihin jos oikein muistan. Joku paremmin tietävä voi tarvittaessa tarkentaa.

Ja mitä Klubiin tulee, niin tämä jengi menee vielä lohkoihin ja mestariksi asti jos sunnuntaiksi saadaan vain 11 miestä tolpilleen.
Jsn

Poissa Poissa

Vastaus #12928 : 16.08.2024 klo 00:11:48

Tokelta on kiellettävä kahden pelaajan keskikentän käyttö. Mielellään myös kolmen topparin käyttö, mutta keskikenttä on tässä suhteessa vielä kriittisempi.
erno

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RMA, Dortmund, City, United, Chelski, Bayern, Arsu

Vastaus #12929 : 16.08.2024 klo 00:12:28

Lingman pelasi oikeasti ihan kelvollisen pelin tänään. Token piikkiin se menee, että jatkuvasti väännetään tolla Kaneli - Lingman kaksikolla, joka ei vaan toimi. Pilkun heikkoudesta en ole eri mieltä.

Itse otteluparista voi todeta sen verran, että nyt oli kyllä kaikki tähdet oikeissa asennoissa. Kumpikin matsi sysipaskaa jalkapalloa, vastustajalla pääsääntöisesti paremmat mestat, yks kyseenalaisesti hylätty maali, vihulla pari eräpalloa pilkkukisassa mutta niin vain jatkopaikka tuli. Eipä näitä pelejä voi kuitenkaan selvinpäin katsoa. Tämä Decic -matsi oli oikeasti aivan jäätävää kurapaskaa tasollisesti, jossa Klubin peli näytti niinä hetkinä semijärjelliseltä kun ykkösdivaritason jengi pakotettiin pyörittämään palloa 40 metrissä ja itte oltiin ylimiehitettynä bussimaisessa asemassa. Hurr-vitun-aa.

Tästä sitten sarjaan tulevan kauden tärkeimpiä matseja. Sunnuntaina tammisaareen, pakkovoitto. Torstaina Färsaarille, pakkotasuri. Sunnuntaina Töölöön pakkovoitto. Torstaina Töölöön pakkovoitto.

Nijhuis on helvetin hyvä!

Olen tavallaan pahoillani, ettei tällaisenkaan (jännäri + voitto) ottelun jälkeen löydy oikein positiivisia sanoja. Nijhuiss ei ole erityisen hyvä. Decic oli vaan vielä huonompi.
Chief

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK

Vastaus #12930 : 16.08.2024 klo 00:15:52

kreikkalainen oli ihan hyvä
Thauvin

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: muchas gracias afición, esto para vosotros

Vastaus #12931 : 16.08.2024 klo 00:16:37

Onko peli katsottavissa tallenteelta HJK TV:ssä, jos on streamin ostanut?
Tötsänkerääjä

Poissa Poissa

Vastaus #12932 : 16.08.2024 klo 00:16:45

kreikkalainen oli ihan hyvä

Kumpi niistä?
Oulunkylän kenttä

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Savannah Bananas

Vastaus #12933 : 16.08.2024 klo 00:18:03

(...) Nijhuiss ei ole erityisen hyvä. Decic oli vaan vielä huonompi.

Nijhuis olisi ottanut Möllerin pilkun, onneksi ei ollut Möllerillä vastassa.
muumi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: minä en nettikiusaa

Vastaus #12934 : 16.08.2024 klo 00:20:24

Onko peli katsottavissa tallenteelta HJK TV:ssä, jos on streamin ostanut?

Kaikki aiemmat ovat, joten eiköhän tuokin ilmesty tallenteena katsottavaksi. Vielä ei toimi.
Thauvin

Poissa Poissa

Vastaus #12935 : 16.08.2024 klo 00:22:13

Kaikki aiemmat ovat, joten eiköhän tuokin ilmesty tallenteena katsottavaksi. Vielä ei toimi.

Mulla ei toimi aiemmat tallenteet. Herjaa vaan että pitäs maksaa 6.99€.
muumi

Poissa Poissa

Vastaus #12936 : 16.08.2024 klo 00:23:55

Mulla ei toimi aiemmat tallenteet. Herjaa vaan että pitäs maksaa 6.99€.

Mulla toimii ja nyt toimii toi tämänpäiväinenkin. Sulla taitaa olla sama kirjautusmiongelma niissä vanhoissa kuin tämän päivän livepelissäkin. Eli riittävästi vaan rämpytät päivitä-nappia, niin pääset kattomaan tuon kamalan pelin uusiksi :) Tai selainta vaihtamalla?
loscafeteros

Poissa Poissa

Vastaus #12937 : 16.08.2024 klo 00:24:38

Taimen Niilhusille kausikortti avaukseen. On kevyesti parempi kuin Niki
erno

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RMA, Dortmund, City, United, Chelski, Bayern, Arsu

Vastaus #12938 : 16.08.2024 klo 00:25:49

Nijhuis olisi ottanut Möllerin pilkun, onneksi ei ollut Möllerillä vastassa.

Kannattaa kattoa toi pilkkukisa uudestaan sitten kun tunnetasot on vähän laskenut. Nijhuisilla on mun silmiin edelleen useampia ihan sellasia perustason ongelmia, joista yksi on se että näyttää tosi paljon ennakkoon mihin on lähtemässä (tämä on ongelma myös pelitilanteissa). Toi pilkkukisa toi tämän ominaisuuden erinomaisella tavalla esiin, mutta Decicin kaverit eivät katsoneet lainkaan mitä maalivahti teki. Nijhuis ei olisi ottanut Möllerin pilkkua, koska Möller olis kattonut ennen vetoa mihin veska lähtee ja laittanut hiljasen toiselle puolelle. Nyt kun veska ei näyttänyt niin painoi sen alanurkkaan niin lähelle tolppaa kun vaan pystyi, jolloin se menee käytännössä aina sisään. Aivan erinomainen pilkku.
Thauvin

Poissa Poissa

Vastaus #12939 : 16.08.2024 klo 00:26:09

Mulla toimii ja nyt toimii toi tämänpäiväinenkin. Sulla taitaa olla sama kirjautusmiongelma niissä vanhoissa kuin tämän päivän livepelissäkin. Eli riittävästi vaan rämpytät päivitä-nappia, niin pääset kattomaan tuon kamalan pelin uusiksi :) Tai selainta vaihtamalla?

iPhonella yritän, Safari käytössä. Varmaan jotain toista selainta voisi tosiaan kokeilla.
eikka okapi

Poissa Poissa

Vastaus #12940 : 16.08.2024 klo 00:33:18

Ja mitä Klubiin tulee, niin tämä jengi menee vielä lohkoihin ja mestariksi asti jos sunnuntaiksi saadaan vain 11 miestä tolpilleen.

Siellä on noin 30 pelaajan rosteri, miten ihmeessä ei saataisi?
PekkaKoo

Poissa Poissa

Vastaus #12941 : 16.08.2024 klo 00:37:29

Taimen Niilhusille kausikortti avaukseen. On kevyesti parempi kuin Niki

Vähän luulen ettei riitä ikinä Serie A:ssa kuten Niki parhaimmillaan. On puutteita liikaa, siksi toisaalta Suomessa onkin. Osaa voi paikata vielä mutta top-sarjoihin ei nouse.
hiljainenkatsoja

Poissa Poissa

Vastaus #12942 : 16.08.2024 klo 00:45:34

Historiallinen tilanne kun Loukkisuma viivästyttänyt tuloaan. Ei ollu jinx. Sentään jotain positiivista (playoff paikan lisäksi).
muumi

Poissa Poissa

Vastaus #12943 : 16.08.2024 klo 00:55:54

Ennen oli loukkisuma, nyt on pelaajasuma. Yhtä kaikki vaikea tilanne valmentajalle ja helppo se maakunnissa.
Oulunkylän kenttä

Poissa Poissa

Vastaus #12944 : 16.08.2024 klo 01:08:11

(...) Nijhuisilla on mun silmiin edelleen useampia ihan sellasia perustason ongelmia, joista yksi on se että näyttää tosi paljon ennakkoon mihin on lähtemässä (tämä on ongelma myös pelitilanteissa).

Tähän semmoinen ajatelma, että Litmasen juttu ei nykyään toimi. Et voi odottaa loppuun asti, että mihin veto tulee. Tai katsoa samaa maalivahdista. Jos mitään dataa on siitä, että mihin vetää yleensä, tämmöistä tuskin oli tässä parissa, niin maalivahti ja/tai vetäjä voi katsoa moista. On voitollinen strategia, että vetäjän liikkeistä huolimatta ottaa sitä kulmaa, johon hän yleensä vetää. Nijhuis liikehti voimakkaasti, väsyneitä vaihdosta(!) tulleita vetäjiä vastaan moisellakin on merkitystä. Laittaa painetta, nyt yksi veti ohi, mutta yksikään näistä ei olisi niin kliininen suorittaja, että olisi lukenut Nijhuisin reagoinnit loppuun saakka.

Voit toki silti olla oikeassa. Maalivahti lukee vetäjää, vetäjät maalivahtia, datasta on kummassakin tapauksessa hyötyä.

Edit: omalla leikkihistorialla olen vetänyt yhden pilkun todella hyvää maalivahtia vastaan. Tämä osui kovana keskelle ylärimaan, mutta teoriassa kuitenkin harhautin hänet. Suoritus jäi vain puolitiehen. Tomas pilkullaan osoitti, että päästä ei jää kiinni. Hölmöintä on toki vetää rimaan tai yli tai ohi.    
« Viimeksi muokattu: 16.08.2024 klo 01:14:58 kirjoittanut Oulunkylän kenttä »
Thauvin

Poissa Poissa

Vastaus #12945 : 16.08.2024 klo 01:50:07

No eipä toiminu millään muullakaan selaimella. Miten voi olla noin yksinkertainen asia vedetty reisille HJK:n toimesta.
Oulunkylän kenttä

Poissa Poissa

Vastaus #12946 : 16.08.2024 klo 01:53:02

No eipä toiminu millään muullakaan selaimella. Miten voi olla noin yksinkertainen asia vedetty reisille HJK:n toimesta.

Mulla on esimerkiksi kielletty keksit selaimessa ja myös java-script, tarkoituksella. En tiedä, liittyykö jälkimmäinen asiaan. Sulla oli kännykkä, mutta todennäköisesti selaimen tai kännykän asetukset selittävät tämän tai ATK. Joka ikinen kerta on toiminut, kun vähän päivittelee eikä vahingossa poista omaa palveluun kirjautumista.

Striimin laatu eri asianaan.

Edit: en lähde kommentoimaan, mutta joitakin IP-osoitteita/tai perheitä palvelut vierastavat. Olen huomannut vanhempieni luona, että jotkin palvelut lakkaavat toimimasta aluksi toimittuaan, jos käyttää Wifiä siellä. En ole tutkinut vanhempieni tietokoneita, mutta haittaohjelmia niissä voi olla.
« Viimeksi muokattu: 16.08.2024 klo 01:56:13 kirjoittanut Oulunkylän kenttä »
Thauvin

Poissa Poissa

Vastaus #12947 : 16.08.2024 klo 02:15:43

Mulla on esimerkiksi kielletty keksit selaimessa ja myös java-script, tarkoituksella. En tiedä, liittyykö jälkimmäinen asiaan. Sulla oli kännykkä, mutta todennäköisesti selaimen tai kännykän asetukset selittävät tämän tai ATK. Joka ikinen kerta on toiminut, kun vähän päivittelee eikä vahingossa poista omaa palveluun kirjautumista.

Striimin laatu eri asianaan.

Edit: en lähde kommentoimaan, mutta joitakin IP-osoitteita/tai perheitä palvelut vierastavat. Olen huomannut vanhempieni luona, että jotkin palvelut lakkaavat toimimasta aluksi toimittuaan, jos käyttää Wifiä siellä. En ole tutkinut vanhempieni tietokoneita, mutta haittaohjelmia niissä voi olla.

Olen hyväksynyt kaikki evästeet tuolla sivulla. Kun ostin streamin en ollut kirjautuneena solidsportiin, eikä tosin ollut edes käyttäjätiliä tehtynä siinä vaiheessa. No nyt tein tilin ja pitää vissiin maksaa uudestaan se 9.99€, että näkyy.
diagonaali

Poissa Poissa

Vastaus #12948 : 16.08.2024 klo 06:16:02

En tiedä, odottiko joku eiliseltä mitään positiivisempaa. Itse olen positiivisesti yllättynyt, että Klubi kykeni yhden maalin vierastappioon tuolla.

Toisaalta Tokella ei ole vielä myöskään mitään näyttöjä oikein paremmastakaan. Viime kautta glorifioidaan lohkopaikoilla, mutta viime vuonnakin lohkoihin mentiin aivan rimaa hipoen ties mitä hiihtelijöitä vastaan,  vaikka sitä ei olisi edes ansaittu.

Eilinen oli tuloksellinen torjuntavoitto, mutta ei vielä minkäänlainen osoitus paremmasta. Niin ja "Plange on paska" -huutelijoillekin hiukan ihmeteltävää.
viitati

Poissa Poissa

Vastaus #12949 : 16.08.2024 klo 06:21:09

Onnittelut jatkopaikasta ja kiitos ottelutopiikistanne. Sai Toke kovasti "kehuja".
Kannattaa lukea näin jälkikäteen, hymy korvissa:), HJK antoi hyvää mielenterveyshoitoa luottavaisille faneille.

Sivuja: 1 ... 517 [518] 519 ... 713

Siirry: