FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
19.11.2024 klo 18:44:55 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 290 [291] 292 ... 736

Kirjoittaja Aihe: HJK 2024 - sitä Tikulla silmään, joka vanhoja muistelee  (Luettu 2664722 kertaa)
4 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
erno

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RMA, Dortmund, City, United, Chelski, Bayern, Arsu

Vastaus #7250 : 11.05.2024 klo 10:26:11

Eihän niitä pelaajia tartte ulostaa mitenkään väkipakolla, kun 17 pelaajan soppari on katkolla tähän kauteen. Bande, KKB, Sarpei, Brooklyn, Anttu, Topi, Aaro, Ezeh, Lingman, Pallas ja Möller on ne joilla on soppari ens kauteen tai siitä pidemmälle ja näistäkin 2-3 poistunee siirtokorvauksilla. Toki tohon 17 pelaajaan sisältyy pari sellasta joihin on seuran puolella vuoden optio, mutta ulostamisen helppouteen se ei kuitenkaan vaikuta.
Kallion trubaduuri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi, Huuhkajat

Vastaus #7251 : 11.05.2024 klo 10:27:00

Antakaa nyt Barcelonan mestarille sitä aikaa. Eihän sitä paskaa katsonut kuin viinaspäissään jolla mestaruus voitettiin rimaa ja pullonsuuta lipoen parina edelliskautena. Ja hävittiin useana kautena aiemmin. Sekö muka ylisuorittamista?

Jos paskaa kutsutaan ylisuorittamiseksi niin ehkä sitten: - Missä vitussa luurasitte, kirjuri Kohmelo? Herra vääpeli, kävin vessassa vähän ”ylisuorittamassa”. - Hyvä on, korpraali Kohmelo. Lepo! Jatkakaa paraatisaappaideni kiillottamista. Haluan että ne tuoksahtavat vienosti hevosenlannalta. Ylisuorittakaa! -Asia selvä, herra vääpeli!

Verratonta. :D

Asiaan. Se nyt on ihan vitun sama meneekö tämä kausi vituiksi, vitunviiksille vai reisiille: suuressa kuvassa tehdään hyviä asioita, asioita joita olisi pitänyt tehdä jo viisi vuotta sitten. Pannaan peli ja pojat kuntoon.

Eurokuntoon? Ajan kanssa tietenkin siihenkin. Mutta ensin nyt ihan vain kuntoon. Peli on ollut sellaista vitun viivahiireilyä viimeiset kynnellekykenevät kymmenen vuotta että hohhoijaa. Mutta sekö muka käy kun kyse ei ole veskarista?!

Hyi helvetti mikä kohmelo iskee yhä kun muisteleekin niitä unettavaa matseja Banan ja Koskelan komennossa.

Onneksi ne ajat ovat - arvasittekin - historiaa. Eteenpäin! Vamos! Eläköön Klubi!

Täydellinen kiteytys omistakin tuntemuksistani yllä. Kiitos!

Jos - ja onneksi tämä on vielä epävarmaa - tästä kaudesta tulee totaalinen mahalasku ja Mäki kumppaneineen heitetään ulos viimeistään syksyllä, niin on kyllä todella mielenkiintoista nähdä, miten ja kenen johdolla uutta nousua lähdetään hakemaan. Ägä tulee olemaan urheilupuolesta vuosi vuodelta etääntynyt pikkuvauvan viisikymppinen isä, joka ei takuulla tule painamaan 12-tuntisia toimistolla, ja Mäen ja tämän luottomiesten poistuessa paikalta on urheilu- ja valmennusjohtokin tyhjää täynnä. Resursseja toisaalta on vaikka muille jakaa, joten mahdollisuuksien rajoissa lienee myös esim. Vuorinen-Nuorela kaksikon ostaminen ulos Vaasasta.

Itse kunkin samanaikaisesti vaahdotessa tämän hetkisestä kiistatta heikosta (joskaan ei isossa kuvassa katastrofaalisesta) tuloskunnosta ja vaatiessa oppia otettavan Vaasasta on hyvä muistaa että viime vuoden kesäkuussa VPS kynti todella syvällä ilman voiton voittoa. Nämä vaatimukset Nuorelan hankkimisesta Klubiin ovat tässä ristiriitaisessa kontekstissa aivan absurdeja. Nuorelan valmennusfilosofiaa varsin läheltä tuntevana voin vannoa ettei tuokaan prosessi tuottaisi yön yli yhtään mitään vaan ottaisi aikaa. Vastaavasti maailmalta voi miettiä Arsenalia jonka prosessi vei vuosia mutta Arteta on nostanut joukkueen täysin uudelle tasolle taistelemaan Valioliigan mestaruudesta viihdyttävällä pelillä.

Ei tällaista pelitavallista muutosta ja kunnianhimoista askelta oteta yhdessä yössä. Klubi on eittämättä tehnyt matkan varrella virheitä eikä pre-season mennyt odotusten mukaan mutta näen paljon yhtymäkohtia tämän kauden HJK:ssa viime kauden Vepsuun. Olisi sulaa hulluutta ja mieletöntä lyhytnäköisyyttä vetää jarrusta nyt kun kerrankin ollaan aloitettu jotain joka horjuttaa Laukaisukoneenkuljettajan yllä kuvaamaa kuolleeksi tylsistyttävää status quoa. HJK:n täytyy pyrkiä ulosmittaamaan resurssinsa ja dominoimaan kotimaan kentillä. 1-0 kotivoitot 65% pallonhallinnalla eivät enää itselleni riitä. Ja dominanssi ei onnistu pelkäämällä riskejä.

Koko suomalainen jalkapallo on vuosikausia näivettynyt hitaassa pallonsiirtelyssään ja ylitaktisuudessaan joka ei haasta tai kehitä pelaajia valmistaen näitä kansainväliseen vaatimustasoon. Veikkausliigan pelillinen profiili on valovuosia perässä jopa Liettuoiden ja Latvioiden vastaavia ja kaikki tämä näkyy siinä kuinka hanakasti Veikkausliigasta ollaan viemässä pelaajia maailmalle ja millä siirtosummalla. Tässä kontekstissa dynaamiset pelaajat kuten Keskinen ovat kotoiseen liigaamme täysin ylikylän ukkoja mutta kerta toisensa jälkeen nämä Stavitskit, Mömmöt, Skytät, Lappalaiset ja Pyyhtiät kokevat suunnattomia vaikeuksia sopeutua kansainväliseen tempoon. Samaan aikaan joku Lahden Colin Odutayo tulee Liettuasta ja näyttää liigan avauskierroksella aivan ylikylän ukolta mutta on jo taantunut tasaisen harmaaksi neppailijaksi joka kentällä joutuu lähinnä miettimään että tulisiko nyt blokata tuota vai tätä syöttölinjaa pelikirjan mukaan. Klubin täytyy näyttää suuntaa koko suomalaiselle jalkapallolle. Ja tämä tulee luomaan aitoa pelitavallistakin kilpailuetua niin kotimaassa kuin eurokentillä.

Voi olla että uskon sinisilmäisesti tähän prosessiin vailla perusteita ja jos näin osoittautuu todeksi olen valmis seisomaan korjattuna elokuussa. Mutta jos tätä korttia ei katsota loppuun vaan palataan takaisin Koskelaan, Korkeakunnakseen tai vedetään joku Rive-kaniini hatusta niin Klubin on ihan turha haihatella minkään seuraavan askeleen perään ja täällä on turha valitella muodon ulkopuolella pimputtelusta jossa ei kyetä murtamaan Boltille parkkaavia busseja.

Loppuun disclamerina todettava että en minäkään tiedä onko Virta ja Sibilla oikea kaksikko Klubia johtamaan, sen varmaan vain aika näyttää. Nyt kuitenkin tällainen valinta on tehty ja tiedossa on jo etukäteen ollut ettei peli näytä täydelliseltä tai tulos ole paras mahdollinen päivästä yksi alkaen. Jos tällainen askel tahdotaan ottaa ja toteuttaa pelitavallistakin uudistusta (ja ainakin minä koko sydämestäni näin tahdon) niin nyt näillä korteilla pelataan. Itse uskon ja tuen tätä kaksikkoa.
Kimmo Kommentoija

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK

Vastaus #7252 : 11.05.2024 klo 11:08:13

Voi olla että uskon sinisilmäisesti tähän prosessiin vailla perusteita ja jos näin osoittautuu todeksi olen valmis seisomaan korjattuna elokuussa. Mutta jos tätä korttia ei katsota loppuun vaan palataan takaisin Koskelaan, Korkeakunnakseen tai vedetään joku Rive-kaniini hatusta niin Klubin on ihan turha haihatella minkään seuraavan askeleen perään ja täällä on turha valitella muodon ulkopuolella pimputtelusta jossa ei kyetä murtamaan Boltille parkkaavia busseja.

Loppuun disclamerina todettava että en minäkään tiedä onko Virta ja Sibilla oikea kaksikko Klubia johtamaan, sen varmaan vain aika näyttää. Nyt kuitenkin tällainen valinta on tehty ja tiedossa on jo etukäteen ollut ettei peli näytä täydelliseltä tai tulos ole paras mahdollinen päivästä yksi alkaen. Jos tällainen askel tahdotaan ottaa ja toteuttaa pelitavallistakin uudistusta (ja ainakin minä koko sydämestäni näin tahdon) niin nyt näillä korteilla pelataan. Itse uskon ja tuen tätä kaksikkoa.

Näin juuri. Epävarmuutta on vain kestettävä ja samalla luottaa, että oikeaan suuntaan mennään. Itse en ole vakuuttunut, mutta olen valmis katsomaan nämä kortit ns. loppuun asti.
« Viimeksi muokattu: 11.05.2024 klo 11:16:42 kirjoittanut Kimmo Kommentoija »
nurtsi1

Poissa Poissa

Vastaus #7253 : 11.05.2024 klo 11:25:05

https://www.hjk.fi/artikkelit/miehet/david-ezeh-ja-hjk-jatkosopimukseen/
Thouni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Artsakh, M'well, Zapresic boys.

Vastaus #7254 : 11.05.2024 klo 11:35:16

Ylos Möllerin ja Ezehin jatkot ovat erinomaisia uutisia, ja nyt ei tarvitse panikoida vaikka läpimurtoa ei vielä tänä vuonna tulisikaan.
Billy the Badger

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ФК «Вітрила» Сілтавуоренранта

Vastaus #7255 : 11.05.2024 klo 11:39:08

Erinomaista! Ei myöskään taida sitten olla kesällä lähtemässä, ainakaan suorilta käsin.
SerGo

Poissa Poissa

Vastaus #7256 : 11.05.2024 klo 11:42:14

Itse kunkin samanaikaisesti vaahdotessa tämän hetkisestä kiistatta heikosta (joskaan ei isossa kuvassa katastrofaalisesta) tuloskunnosta ja vaatiessa oppia otettavan Vaasasta on hyvä muistaa että viime vuoden kesäkuussa VPS kynti todella syvällä ilman voiton voittoa. Nämä vaatimukset Nuorelan hankkimisesta Klubiin ovat tässä ristiriitaisessa kontekstissa aivan absurdeja. Nuorelan valmennusfilosofiaa varsin läheltä tuntevana voin vannoa ettei tuokaan prosessi tuottaisi yön yli yhtään mitään vaan ottaisi aikaa. Vastaavasti maailmalta voi miettiä Arsenalia jonka prosessi vei vuosia mutta Arteta on nostanut joukkueen täysin uudelle tasolle taistelemaan Valioliigan mestaruudesta viihdyttävällä pelillä.

...

Näihin kohtiin pari nopeaa kommenttia:

Vuorinen-Nuorela duoa koskevasta kommentista olen samaa mieltä sen osalta, ettei kyse olisi mistään kesken kauden tehtävästä pikafiksistä, vaan jos herrat Helsinkiin saapuvat, tämän tulisi tapahtua vasta tämän tai seuraavan kauden päätyttyä. Se pieni mutta merkittävä ero näillä kahdella Mäki-Sibilaan verrattuna on, että ensinmainittu parivaljakko on todistetusti saanut homman toimimaan erinomaisella tasolla Vaasassa, kun taas Mäki-Sibilalta näytöt puuttuvat täysin. Tämän ansiosta Vuorinen-Nuorelan prosessiin olisi paljon helpompi uskoa vaikka pisteitä ei sataisikaan alkukaudesta ihan optimaalisesti.

Mitä Klubin tähän kauteen sitten tulee, niin toki jury on edelleen osin ulkona, mutta kovin kauaa aikaa en nykyiselle tiimille enää antaisi. Klubi ei ole mikään Vaasan kaltainen harjoittelupaikka, vaan täällä homman pitäisi pelittää päivästä yksi alkaen - ja jos tästä on minkäänlaista epäselvyyttä, niin silloin harjoituskausi pitäisi vetää erityisen laadukkaasti täyttäen viimeinen kuukausi mahdollisimman kovilla harjoitusmatseilla.

Viimeistään siinä kohtaa, kun kauden päätavoitteet - mestaruus ja lohkovaihepaikka - on menetetty, lienevät viimeisetkin täällä kallistuneet potkujen kannalle, mutta jos tuloskunto ei lähiviikkoina parane, niin optimaalinen hetki toimia lienee paljon ennen tuota keskikesän hetkeä kun kaikki on varmuudella menetetty. Milloin sitten alkaa olla selvää, ettei tästä enää nousta, on vaikea kysymys, ja toki ratkaisuun vaikuttaa sekin, keitä korvaajia on kullakin hetkellä saatavilla. Oma rankingini kesken kauden sisääntulevan päävalmentajan osalta on joka tapauksessa 1. Riveiro tai Valakari, 2. Kanerva, 3. Toni tai Toni, ja sopimuksen kesto toteuman mukaan: ykköskategorian miehille olisin valmis tarjoamaan pitkää pahvia saman tien, Kanervalle jotain 1.5+1 tyyppistä, ja Tonit ottaisin sisään vain loppukaudeksi.
Kosmoksen Härkä

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ennakollinen näkemys ja alustava tieto

Vastaus #7257 : 11.05.2024 klo 11:45:20

Ylos Moni on varmaan huomannut näistä uutisista, ettei niissä ole ollut mitään utj:n kommentteja mukana. Yleensä näissä on aina joku muutama lause diipadaapaa, mutta nyt ei ole sitäkään. Katastrofaalisten talven kommenttien jälkeen VM on ilmeisesti pidetty suukapuloituna Urheilukadun kellarissa. Milloin viimeksi on ollut haastattelua/kommenttia mihinkään?
Samson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, New England Patriots

Vastaus #7258 : 11.05.2024 klo 11:52:45

Tämä oli todella tärkeä jatkosopimus. Jos nyt vain alkaa lunastamaan potentiaaliaan, niin tässä on Keskisen jälkeen seuraava parin miljoonan korvauksella siirtyvä pelaaja.
Hippo04

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Lupi

Vastaus #7259 : 11.05.2024 klo 11:58:23

Ylos Möllerin ja Ezehin jatkot ovat erinomaisia uutisia, ja nyt ei tarvitse panikoida vaikka läpimurtoa ei vielä tänä vuonna tulisikaan.

Tästä syystä olisi pitänyt liimata Ezeh 4-5 vuoden lapulla. Nyt”pahimmassa” tapauksessa vakiinnuttaa paikan ja tekee kunnon läpimurron parin seuraavan kauden aikana. Ja hups, onkin vapaa siirtymään sen jälkeen.

Mutta eipä täällä taideta juurikaan yli kahden vuoden soppareita harrastaa.
Thouni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Artsakh, M'well, Zapresic boys.

Vastaus #7260 : 11.05.2024 klo 12:01:22

Eiköhän Ezeh olisi liimattu vaikka 8 vuoden lapulla, jos pelaajalla itsellään olisi ollut haluja tähän.
Kallion trubaduuri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi, Huuhkajat

Vastaus #7261 : 11.05.2024 klo 12:19:11

Vuorinen-Nuorela duoa koskevasta kommentista olen samaa mieltä sen osalta, ettei kyse olisi mistään kesken kauden tehtävästä pikafiksistä, vaan jos herrat Helsinkiin saapuvat, tämän tulisi tapahtua vasta tämän tai seuraavan kauden päätyttyä. Se pieni mutta merkittävä ero näillä kahdella Mäki-Sibilaan verrattuna on, että ensinmainittu parivaljakko on todistetusti saanut homman toimimaan erinomaisella tasolla Vaasassa, kun taas Mäki-Sibilalta näytöt puuttuvat täysin. Tämän ansiosta Vuorinen-Nuorelan prosessiin olisi paljon helpompi uskoa vaikka pisteitä ei sataisikaan alkukaudesta ihan optimaalisesti.

Mitä Klubin tähän kauteen sitten tulee, niin toki jury on edelleen osin ulkona, mutta kovin kauaa aikaa en nykyiselle tiimille enää antaisi. Klubi ei ole mikään Vaasan kaltainen harjoittelupaikka, vaan täällä homman pitäisi pelittää päivästä yksi alkaen - ja jos tästä on minkäänlaista epäselvyyttä, niin silloin harjoituskausi pitäisi vetää erityisen laadukkaasti täyttäen viimeinen kuukausi mahdollisimman kovilla harjoitusmatseilla.

Viimeistään siinä kohtaa, kun kauden päätavoitteet - mestaruus ja lohkovaihepaikka - on menetetty, lienevät viimeisetkin täällä kallistuneet potkujen kannalle, mutta jos tuloskunto ei lähiviikkoina parane, niin optimaalinen hetki toimia lienee paljon ennen tuota keskikesän hetkeä kun kaikki on varmuudella menetetty. Milloin sitten alkaa olla selvää, ettei tästä enää nousta, on vaikea kysymys, ja toki ratkaisuun vaikuttaa sekin, keitä korvaajia on kullakin hetkellä saatavilla. Oma rankingini kesken kauden sisääntulevan päävalmentajan osalta on joka tapauksessa 1. Riveiro tai Valakari, 2. Kanerva, 3. Toni tai Toni, ja sopimuksen kesto toteuman mukaan: ykköskategorian miehille olisin valmis tarjoamaan pitkää pahvia saman tien, Kanervalle jotain 1.5+1 tyyppistä, ja Tonit ottaisin sisään vain loppukaudeksi.

Hyvin perusteltu viesti. Vaikea tästä ehkä on argumentoida, katsomme asiaa vain hyvin eri kannalta. Sinä painotat suhteellisesti paljon minua enemmän lyhyen tähtäimen menestystä (mestaruus ja eurolohkot tällä kaudella) kun taas itse katson asiaa hieman pidemmältä perspektiiviltä sekä isommasta suomifutiksenkin kuvasta ja annan myös pelin viihdyttävyydelle paljon subjektiivista arvoa ja olen valmis sietämään riskiä tämän kauden menestyksen vaarantamisesta. Myös listaamasi valmentajat ihan tuolta yläpäästä lähtien henkii status quo ajattelutapaa jota itse vierastan. Ei tässä kumpikaan ole väärässä ja tämä meidän eroavaisuus ehkä kuvastaa paljon muutenkin tässä topicissa esiintyviä eriäviä näkökulmia ja tulokulmia.

Mitä tulee tuohon pelkäämääsi mestaruuden menettämiseen keskikesällä niin itse kukin voi ynnäillä juurikin mainitun VPS:n viime kauden pistekeskiarvoja sekä sijoituksia taulukossa ennen ja jälkeen tuon tuloskunnon löytymisen. En ehkä itse näe että edes tämä nykyinen 1,5 pisteen keskiarvo verrattuna kilpailijoiden noin 2 pisteen keskiarvoon vielä kovin pian mestaruusmahdollisuuksia hautaa etenkin kun Veikkausliigan systeemissä pelataan vielä yläloppusarjan keskinäiset. Lisäksi ennen kaikkea (tilastoja minulla ei nyt ole mutta) uskoisin vahvasti että odottamaltaan sitten pistekeskiarvot näidenkin kaikkien kärkijoukkueiden alkukauden osalta ovat hyvin samalla tasolla ja sillekin on syynsä miksi näitä odottamia kannattaa huomioida otannan ollessa kuusi ottelua (esim. viime kauden VPS).
« Viimeksi muokattu: 11.05.2024 klo 12:27:39 kirjoittanut Kallion trubaduuri »
SerGo

Poissa Poissa

Vastaus #7262 : 11.05.2024 klo 13:55:21

Mitä tulee tuohon pelkäämääsi mestaruuden menettämiseen keskikesällä niin itse kukin voi ynnäillä juurikin mainitun VPS:n viime kauden pistekeskiarvoja sekä sijoituksia taulukossa ennen ja jälkeen tuon tuloskunnon löytymisen. En ehkä itse näe että edes tämä nykyinen 1,5 pisteen keskiarvo verrattuna kilpailijoiden noin 2 pisteen keskiarvoon vielä kovin pian mestaruusmahdollisuuksia hautaa etenkin kun Veikkausliigan systeemissä pelataan vielä yläloppusarjan keskinäiset. Lisäksi ennen kaikkea (tilastoja minulla ei nyt ole mutta) uskoisin vahvasti että odottamaltaan sitten pistekeskiarvot näidenkin kaikkien kärkijoukkueiden alkukauden osalta ovat hyvin samalla tasolla ja sillekin on syynsä miksi näitä odottamia kannattaa huomioida otannan ollessa kuusi ottelua (esim. viime kauden VPS).

Allekirjoittaisin tämän ihan täysin, jos Klubin peli olisi kehittymässä edes jollain mittareilla oikeaan suuntaan, jolloin tulostenkin voisi olettaa seuraavan pian perässä. Mutta näinhän asian laita ei optimistisestikaan katsottuna ole, vaan HJK on pelannut tähänastisen kauden parhaat pelinsä kierroksilla 2-4 (joskin nelosesta eka puolisko oli aika kauheaa), kun taas viimeiset pari matsia pelin taso on mennyt kovaa vauhtia alaspäin, eivätkä sarjan heittopussitkaan näytä enää kaatuvan edes kotona.

Ainahan kelkka voi vielä kääntyä, ja todella mielelläni näen tällekin viestille naurettavan vielä tänä iltana, mutta ikävä kyllä en pysty pitämään tuota ihan kauhean todennäköisenä skenaariona. On edelleen täysin mahdollista, että Sibila ja Virta ovat varsin koviakin tekijöitä tietyillä kapeilla sektoreillaan, mutta menestyvän joukkueen (pää)valmentajiksi ei näistä pojista näytä tällä haavaa olevan.
Raahaaja

Poissa Poissa

Vastaus #7263 : 11.05.2024 klo 15:22:23

Hieman provosoivia kirjoituksia esiintyy eri puolilla.
Veikkaan multinikkeilyä.
AleksisKivi

Poissa Poissa

Vastaus #7264 : 11.05.2024 klo 15:39:43

Vuorisen ottaisin kyllä mielelläni Mäen tilalle urheilutoimenjohtajaksi. Miettikööt sitten, että luottaako Sibilan prosessiin vai ei.

Edit. Muutenkin urheilutoimenjohdossa voisi olla suurempi miehitys, että seuran sisältä voisi kasvaa joku rooliin (Takkulan tyyliin) ja vaikka opiskella (urheilu)johtamista siinä sivussa. Suomesta tuskin löytyy kovin ammattimaisia urheilutoimenjohtajia ja tämä tapa toisi enemmän jatkuvuutta toimintaan.
« Viimeksi muokattu: 11.05.2024 klo 15:45:19 kirjoittanut AleksisKivi »
CC2

Poissa Poissa

Vastaus #7265 : 11.05.2024 klo 15:50:04

Vuorisen ottaisin kyllä mielelläni Mäen tilalle urheilutoimenjohtajaksi. Miettikööt sitten, että luottaako Sibilan prosessiin vai ei.
Totta. Itse asiassa aika no-brainer vaihto kun nyt miettii. Vuorinen on Hongassa saanut harjoitella utj hommia ja tuntee pk seudun futisskeneen läpikotaisin ja on varmasti hYvIn VeRkOsToItuNut. En nyt sano että on täydellinen tyyppi mutta pesee mäen 6-0.
Laukaisukoneenkuljettaja

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Claude Simon

Vastaus #7266 : 11.05.2024 klo 18:03:48

Ei tällaista pelitavallista muutosta ja kunnianhimoista askelta oteta yhdessä yössä. (…)

Laatukirjoittajien uutta (?!) aatelia. Kallion trubaduuri on nousemassa topiikin ykköskirjoittajaksi näillä näppäimillä. Onnittelut!
muumi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: minä en nettikiusaa

Vastaus #7267 : 11.05.2024 klo 18:44:05

Kissa pöydälle: kun Anttu myydään kesällä, mistä löytyy seuraava maalintekijä?
#T#

Poissa Poissa

Vastaus #7268 : 11.05.2024 klo 18:51:20

Kauanko tätä vitun seuraavan askeleen prosessia pitää vielä sietää?

Tämä. Olisin onnellinen, jos heti otetaan askel taaksepäin.
Chief

Poissa Poissa

Vastaus #7269 : 11.05.2024 klo 19:00:10

On tämä vaan karmeaa aikaa. Mäki, Sibila ja virta ulos
Kiinanmuuri

Poissa Poissa

Vastaus #7270 : 11.05.2024 klo 19:27:09

Tää on ihan hirveetä pelaamista oikeasti. Ihan uskomatonta miten passiivisesti Klubi pelaa. Tää sitten heijastuu ihan kaikkeen paitsi ehkä Keskisen pelaamiseen. Hävettää
erno

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RMA, Dortmund, City, United, Chelski, Bayern, Arsu

Vastaus #7271 : 11.05.2024 klo 19:28:36

On tämä vaan karmeaa aikaa. Mäki, Sibila ja virta ulos

Virta on mun mielestä tilanteeseen syytön ja näytöt viime syksyltä hyökkäyspelin organisoinnista hyvät.
#T#

Poissa Poissa

Vastaus #7272 : 11.05.2024 klo 19:30:23

Sikun ja Banan aikana peli oli parempaa. Voitteko uskoa miten ala ollaan vajottu?
qlizz

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Piensohon pakaralihasaktiviteetti

Vastaus #7273 : 11.05.2024 klo 19:32:45

Tää on ihan hirveetä pelaamista oikeasti. Ihan uskomatonta miten passiivisesti Klubi pelaa. Tää sitten heijastuu ihan kaikkeen paitsi ehkä Keskisen pelaamiseen. Hävettää

Ensimmäisessä tiedotustilaisuudessa puhuttiin nopeasta pelistä yhtenä keihäänkärjistä :D
Chief

Poissa Poissa

Vastaus #7274 : 11.05.2024 klo 19:32:47

HJK pelaa kuin liigan pienimmällä budjetilla pelaava nousija

Sivuja: 1 ... 290 [291] 292 ... 736

Siirry: