FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
12.11.2024 klo 22:33:39 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 3 [4] 5

Kirjoittaja Aihe: Jornada 19  (Luettu 4075 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
nakkoskikki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Barça

Vastaus #75 : 04.01.2024 klo 23:09:20

Herranen aika sentään. Kymmenisen minuuttia olen katsonut, enkä rehellisesti ole koskaan nähnyt näin huonoa jalkapallojoukkuetta kuin tämä Barcelona. Kyllähän nämä yksilöinä ovat taitavia, mutta harvoin näkee näin heikkoa peli-ideaa edes kunujaoilla.
Jinete

Poissa Poissa

Vastaus #76 : 04.01.2024 klo 23:15:06

Nyt Munir munii hienon paikan. Näistä pitäisi kyllä rankaista.

Mahdanko olla ainoa, mutta Kim Kallströmin selostus kaikkine hölmöine pikkuvirheineen on alkanut ärsyttää.
ArielOrtega

Poissa Poissa

Vastaus #77 : 04.01.2024 klo 23:18:01

Ottais nyt puoliajalla Lewa-->Roque
ArielOrtega

Poissa Poissa

Vastaus #78 : 04.01.2024 klo 23:18:54

Nyt Munir munii hienon paikan. Näistä pitäisi kyllä rankaista.

Mahdanko olla ainoa, mutta Kim Kallströmin selostus kaikkine hölmöine pikkuvirheineen on alkanut ärsyttää.

Itelle Kallström ihan suosikkeja. Sopivan rauhallinen,mutta innokas kuitenkin.
ensijokolmas

Poissa Poissa

Vastaus #79 : 04.01.2024 klo 23:28:36

Olen aina ajatellut, että Kallströmillä on sen verta monta rautaa tulessa ja La Liga ei ole alunperin ollut se leipälaji, että tiettyjä lapsuksia katsoo läpi sormien. Toki ei nyt ihan ensimmäistä vuotta enää näitäkään matseja selosta ja ehkä Jinete tarkoitti virheitä yleisellä tasolla, joita en ainakaan itse ole pannut merkille, että jatkuvasti tulisi. Asiantuntemus kuitenkin kivalla tasolla ja sanoisin, että parhaasta päästä suomalaisista selostajista. Moi, olen Kim.

Barcelona on ollut aika surullinen ilmestys.
Jinete

Poissa Poissa

Vastaus #80 : 04.01.2024 klo 23:48:03

No siis sellaiset pikkiriikkiset pelin ulkopuoliset asiat tökkii Kallströmissä, kuten Athleticin kutsuminen Bilbaoksi ja unohtaminen, että Segunda on myös LaLigaa (1. on EA, 2. on Hypermotion). Ja kyllä mä hetken mietin mitä se nyt tarkoittaa, kun sanoi ettei Las Palmas ole voittanut sitten 1986, kun jätti lisäämättä, että Barçaa liigaottelussa :) Siis pikkujuttuja, kuten sanoin, mutta mutta… ei sattuisi Virkkuselle. Tai ei ainakaan aiemmin, nykyiselle voisi kyllä käydäkin :(

Itse asiassa ite tykkään eniten niistä selostuksista, joissa on englanninkielinen selostus ja joku spanski kommentaattorina. Jestas sitä yksityiskohtaisen tiedon määrää.
« Viimeksi muokattu: 04.01.2024 klo 23:50:33 kirjoittanut Jinete »
rafinja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Gerard Piquén twiitit, Cameron Tucker

Vastaus #81 : 04.01.2024 klo 23:51:13

Lewa pois pliiiiiiiiiiis.
nakkoskikki

Poissa Poissa

Vastaus #82 : 04.01.2024 klo 23:53:29

Kliininen.
Jinete

Poissa Poissa

Vastaus #83 : 04.01.2024 klo 23:53:35

Lewa pois pliiiiiiiiiiis.

Alusti maalin. El Tiburón viimeisteli.
Umtiti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FCB

Vastaus #84 : 04.01.2024 klo 23:54:08

Lewa pelasi hienosti ja Ferran laittaa maaliin. Tolla Lewan suorituksella saa olla koko kevätkauden avauksessa Ylos
ensijokolmas

Poissa Poissa

Vastaus #85 : 05.01.2024 klo 00:04:48

Itse asiassa ite tykkään eniten niistä selostuksista, joissa on englanninkielinen selostus ja joku spanski kommentaattorina. Jestas sitä yksityiskohtaisen tiedon määrää.

Tähän sama! Suuri parannus niistä ajoista, kun joku lakoninen lädi ase ohimolla taisteli sen 90 minuuttia läpi mahdollisimman vähäpuheisesti.

Noista virheistä meinasin juurikin, että nämä bilbaot lähtee refkleksinomaisesti, mikäli spanskifutis ei ole niin tuttu itse otteluihin valmistumisen ulkopuolelta. Toisaalta tuollaiset asiat on myös aika peruskauraa.

Okto

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Barca

Vastaus #86 : 05.01.2024 klo 00:08:55

Mitä!? Eikö ihmeiden aika sittenkään ole ohi, Lewadowski vaihtoon?
ArielOrtega

Poissa Poissa

Vastaus #87 : 05.01.2024 klo 00:11:20

Eiköhän Lewa ole penkillä Betis pelissä.
Umtiti

Poissa Poissa

Vastaus #88 : 05.01.2024 klo 00:12:05

Eiköhän Lewa ole penkillä Betis pelissä.
Toivotaan.

Roque ottaa lämpöä, tulee ratkaisemaan tämän...

Ja kentälle!

...Siinä ois Feelix voinu suoraan pelata Roquen läpi.
« Viimeksi muokattu: 05.01.2024 klo 00:17:04 kirjoittanut Umtiti »
nakkoskikki

Poissa Poissa

Vastaus #89 : 05.01.2024 klo 00:30:15

Voittohan se tääkin on.
ensijokolmas

Poissa Poissa

Vastaus #90 : 05.01.2024 klo 00:31:28

Näinköhän Kyntö-Kani olisi tuosta ylettänyt pallon maaliin puskemaan?
Umtiti

Poissa Poissa

Vastaus #91 : 05.01.2024 klo 00:31:57

Voittohan se tämäkin, tokalla puoliskolla jo ihan ookoo futista.

Roque teki enemmän n. 10 minuutissa kuin Lewa joulukuussa. Vähän kärjistäen, mut ei edes pahasti.
ArielOrtega

Poissa Poissa

Vastaus #92 : 05.01.2024 klo 00:32:12

Helppoo helppoo.
A47

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat (ulkomailta Los Blancos)

Vastaus #93 : 05.01.2024 klo 00:34:09

Pilkkuhan tuo on, mutta olisin melkein itse jättänyt viheltämättä ihan vaan Barcan paskuuden takia. Eivät ansaitsisi kyllä voittoa tuollaisella esityksellä.
HurjaH

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Barcelona

Vastaus #94 : 05.01.2024 klo 00:34:44

Clutchausvoitot on parhaita voittoja Tuoppi
nakkoskikki

Poissa Poissa

Vastaus #95 : 05.01.2024 klo 00:34:56

Melkein sai Roque lirutettua kuparisen puhki.
aquel

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Barcelona

Vastaus #96 : 05.01.2024 klo 00:36:57

Taas helppo voitto. Helppo on helppoa.

Roque Junior on kova.
Amar

Poissa Poissa

Vastaus #97 : 05.01.2024 klo 01:10:17

Tähän sama! Suuri parannus niistä ajoista, kun joku lakoninen lädi ase ohimolla taisteli sen 90 minuuttia läpi mahdollisimman vähäpuheisesti.

Noista virheistä meinasin juurikin, että nämä bilbaot lähtee refkleksinomaisesti, mikäli spanskifutis ei ole niin tuttu itse otteluihin valmistumisen ulkopuolelta. Toisaalta tuollaiset asiat on myös aika peruskauraa.

Futislähetyksissä asiantuntijan rooli alkaa nykyisin olla täysin turhia, kun usein selostajilla on parempi asiantuntemus kuin itse asiantuntijalla, mutta täytyy itsekin kehaista LaLiga-tuotannon kommentaattoreita. Näitä toki kuulee vain "paremmissa peleissä" joihin Maikkari ei ole saanut suomiselostusta. Entinen Depor-pelaaja ja valmentaja Victor Sanchez on ollut muutamassa ottelussa äänessä (kuten nyt Valencian alueen derbyssä) ja hän tuntuu asiantuntijuuden lisäksi olevan varsin vekkulilla huumorilla ja yllättävänkin ymmärrettävällä englannin taidolla varustettu.

Itse olen kuitenkin pitänyt myös Maikkarin selostustiimistä, ja nämä realit ja ticot on oppinut hyväksymään osana suomenkielistä futiskannatusta. Jollain tapaa kuitenkin suomiselostus lisää ottelun "arvokkuuden" tuntua ja onhan esimerkiksi Virkkunen edelleen erinomainen tunnelmanluoja. Lauri Kottosesta kuului alkuaikoina vielä kokemattomuus, ja joskus on tullut häntä täällä kritisoitua, mutta eilisen Girona-ottelun aikana teki jopa mieli kehua hänen selostustaan.
ArielOrtega

Poissa Poissa

Vastaus #98 : 05.01.2024 klo 01:13:06

Futislähetyksissä asiantuntijan rooli alkaa nykyisin olla täysin turhia, kun usein selostajilla on parempi asiantuntemus kuin itse asiantuntijalla, mutta täytyy itsekin kehaista LaLiga-tuotannon kommentaattoreita. Näitä toki kuulee vain "paremmissa peleissä" joihin Maikkari ei ole saanut suomiselostusta. Entinen Depor-pelaaja ja valmentaja Victor Sanchez on ollut muutamassa ottelussa äänessä (kuten nyt Valencian alueen derbyssä) ja hän tuntuu asiantuntijuuden lisäksi olevan varsin vekkulilla huumorilla ja yllättävänkin ymmärrettävällä englannin taidolla varustettu.

Itse olen kuitenkin pitänyt myös Maikkarin selostustiimistä, ja nämä realit ja ticot on oppinut hyväksymään osana suomenkielistä futiskannatusta. Jollain tapaa kuitenkin suomiselostus lisää ottelun "arvokkuuden" tuntua ja onhan esimerkiksi Virkkunen edelleen erinomainen tunnelmanluoja. Lauri Kottosesta kuului alkuaikoina vielä kokemattomuus, ja joskus on tullut häntä täällä kritisoitua, mutta eilisen Girona-ottelun aikana teki jopa mieli kehua hänen selostustaan.

Kottonen kanssa joo erittäin miellyttävää kuunneltavaa 👍
Cholismo

Poissa Poissa

Vastaus #99 : 05.01.2024 klo 01:24:37

Lauri Kottosesta kuului alkuaikoina vielä kokemattomuus, ja joskus on tullut häntä täällä kritisoitua, mutta eilisen Girona-ottelun aikana teki jopa mieli kehua hänen selostustaan.
Kottoselle iso Ylos
Noussut tämän kauden aikana omien suosikkien joukkoon kun Virkkunen ja Karhu vähemmän selostanut Atleticon pelejä

Sivuja: 1 ... 3 [4] 5

Siirry: