niftan
Poissa
Suosikkijoukkue: Helsingin Jalkapalloklubi
|
|
Vastaus #825 : 17.04.2009 klo 20:41:10 |
|
Kiva kun kerroit. Mulla ei todellakaan ollut mitään käsitystä mikä seura tää tämmöinen HPS on..... Ilolla oikaisin. Ole hyvä
|
|
|
|
Kanuuna-Keen
Poissa
|
|
Vastaus #826 : 19.04.2009 klo 19:19:23 |
|
Itse en lämpene yhtään HPS:n logosta, mutta muutenhan tuo "keep it simple, stupid" -linjan mukainen tyyli on erittäin jees.
Minä en ymmärrä mikä HPS:n logossa on pielessä. Yksinkertaisuus on kuin suoraan Saksasta. Yksi Suomen hienoimmista, ja nyt puhun logosta sekä seurasta.
|
|
|
|
Basement apes
Poissa
Suosikkijoukkue: JäPS
|
|
Vastaus #827 : 27.05.2009 klo 21:51:57 |
|
Onko tämä keissi täysin kuopattu?
|
|
|
|
Könö
Poissa
|
|
Vastaus #828 : 27.05.2009 klo 23:04:56 |
|
Onko tämä keissi täysin kuopattu?
Luonnollisesti. Puuhastelufoorumilla ei mikään konkreettinen asia koskaan etene. On vain spämmäys.
|
|
|
|
Noke
Poissa
|
|
Vastaus #829 : 06.07.2009 klo 23:02:10 |
|
|
|
|
|
Kuqqen
Poissa
Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee
|
|
Vastaus #830 : 16.07.2009 klo 23:17:18 |
|
edelleenkin peräänkuulutan ns. nollapisteestä aloittamista, eli ensi kaudelle Helsingin seiskaan FC Helsinki tms, joka voi aloittaa täysin FF-vetoisesti. Pelaajatkin löytyisi omasta takaa, eikä rahaa palaisi muutaman kymmenen osallistujan voimin kun muutama kymppi/kärsä.
Miks pitää viedä ns. muiden seura? FF:n kautta kuitenkin ois helppo rekrytä pelaajatkin ekalle kaudelle ja sitä kautta aloittaa kipuuminen ylöspäin.
|
|
|
|
harmooni
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
|
Vastaus #831 : 16.07.2009 klo 23:47:24 |
|
edelleenkin peräänkuulutan ns. nollapisteestä aloittamista, eli ensi kaudelle Helsingin seiskaan FC Helsinki tms, joka voi aloittaa täysin FF-vetoisesti. Pelaajatkin löytyisi omasta takaa, eikä rahaa palaisi muutaman kymmenen osallistujan voimin kun muutama kymppi/kärsä.
Miks pitää viedä ns. muiden seura? FF:n kautta kuitenkin ois helppo rekrytä pelaajatkin ekalle kaudelle ja sitä kautta aloittaa kipuuminen ylöspäin.
Mikäli tässä projektissa päädytään perustamaan uusi seura niin seuran nimeen ei mitään vitun FC:tä! Idioottimaista englanninkielen huorausta!
|
|
|
|
Kuqqen
Poissa
|
|
Vastaus #832 : 17.07.2009 klo 00:07:03 |
|
Mikäli tässä projektissa päädytään perustamaan uusi seura niin seuran nimeen ei mitään vitun FC:tä! Idioottimaista englanninkielen huorausta!
No siitä nimen alkukirjaimistostahan tää projekti onkin ollu kiinni. Hyvä, että löysit suurimman epäkohdan. Laitetaan vaikka Oy.
|
|
|
|
harmooni
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
|
Vastaus #833 : 20.07.2009 klo 10:40:48 |
|
No siitä nimen alkukirjaimistostahan tää projekti onkin ollu kiinni. Hyvä, että löysit suurimman epäkohdan. Laitetaan vaikka Oy.
Mikäli osaisit lukea, huomaisit, että komentoin ainoastaan ja vain mahdollisen uuden seuran nimeä. Sanallakaan en maininnut projektin riippuvan seuran nimestä.
|
|
|
|
pelaaja_13
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat & Arsenal, voiko klubia sympata??
|
|
Vastaus #834 : 21.01.2010 klo 20:16:20 |
|
http://www.meidanfutisjoukkue.info/mvnt! naamakirjassa törmäsin tämmöiseen "meidän joukkue FChen" ja kun tota esittelyä luin niin koin vahvan deja vu-fiiliksen... (siksi oli pakko huntata tää topic, pahoittelen jos joku kokee tän turhaksi upittamiseksi) "Meidän Futisjoukkue on hanke, jonka tarkoituksena on perustaa jalkapallojoukkue, jota joukkueen omistajat yhdessä johtavat. Omistaja eli päättäjä voi olla kuka tahansa yksityinen henkilö tai yhteisö. Omistus- ja päätösoikeuden saa maksamalla vuotuisen jäsenmaksun 10 €. Sen voi maksaa minimissään yksinkertaisena, jolloin saa yhden äänen käyttöönsä ja maksimissaan 100-kertaisena, jolloin saa sata ääntä käyttöönsä jokaiseen äänestykseen." eli kertokaas joku joka tietää että ketkä ovat siirtyneet sanoista tekoihin?
|
|
|
|
Tolsa
Poissa
Suosikkijoukkue: KTP, SGE
|
|
Vastaus #835 : 21.01.2010 klo 20:17:39 |
|
|
|
|
|
Savon keisari
Poissa
|
|
Vastaus #836 : 17.07.2010 klo 20:39:35 |
|
Valkeakosken Haka. Nyt olisi näytön paikka pelkän lässytyksen sijaan. Foorumistit maksaa perinneseuran velat pois ja homma "kuosiin".
|
|
|
|
cubalibre
Poissa
Suosikkijoukkue: Argentiina
|
|
Vastaus #837 : 04.08.2010 klo 17:54:27 |
|
Valkeakosken Haka. Nyt olisi näytön paikka pelkän lässytyksen sijaan. Foorumistit maksaa perinneseuran velat pois ja homma "kuosiin".
Mukana!
|
|
|
|
Kanuuna-Keen
Poissa
|
|
Vastaus #838 : 06.08.2011 klo 13:28:28 |
|
Koska me ostetaan HPS?
|
|
|
|
Kuqqen
Poissa
|
|
Vastaus #839 : 06.08.2011 klo 16:12:58 |
|
Koska me ostetaan HPS?
Ens kaudeks Helsinkin seiskaan puhtaalt pöydältä joku jengi jalkeille.
|
|
|
|
fingerström
Poissa
|
|
Vastaus #840 : 06.08.2011 klo 16:24:20 |
|
Ens kaudeks Helsinkin seiskaan puhtaalt pöydältä joku jengi jalkeille.
Meinaatko perustaa jonkun uuden seksipöksyt, jotta saisit harrastaa kivasti välittämättä muista ja ennenkaikkea välittämättä tenavista?
|
|
|
|
Kuqqen
Poissa
|
|
Vastaus #841 : 06.08.2011 klo 18:01:13 |
|
Meinaatko perustaa jonkun uuden seksipöksyt, jotta saisit harrastaa kivasti välittämättä muista ja ennenkaikkea välittämättä tenavista?
itteäni ei pelaaminen kiinnosta, mutta tällaisessa projektissa ois mielenkiintoista olla mukana. Itse kannatan mieluummin uuden seuran perustamista, kuin jonkun vanhan haltuunottoa. Junnut pitäisi perustaa myös toki.
|
|
|
|
vm
Poissa
|
|
Vastaus #842 : 07.08.2011 klo 08:06:47 |
|
Ylös. Kiinnostaako tämä nyt ketään sitten kuitenkaan? Itse ehdottomasti mukana, jos uutta seuraa lähdetään perustamaan.
|
|
|
|
Tiksa
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS, Huuhkajat
|
|
Vastaus #843 : 07.08.2011 klo 08:23:36 |
|
Ylös. Kiinnostaako tämä nyt ketään sitten kuitenkaan? Itse ehdottomasti mukana, jos uutta seuraa lähdetään perustamaan.
Eiköhän se kuinka paljon tapahtunut neljässä vuodessa topikin avaamisesta kerro aika paljon kuinka paljon foorumisteja kiinnostaa. Suomi on täynnä (pieniä) jalkapalloseuroja, joihin aktiiviset toimijat ovat tervetulleita, ja yleensä porukka on niin pieni, että päätösvaltaa tulee siunautumaan runsaasti. En usko, että kenelläkään, joka haluaa aktiivisesti mukaan futisseuran toimintaan, on vaikeuksia löytää seuraa, jolle vapaaehtoistyö kelpaa.
|
|
|
|
uh
Poissa
|
|
Vastaus #844 : 22.11.2011 klo 16:56:07 |
|
Milloin tulee ensikauden kausarit myyntiin, ja onko vanhoilla kausarin omistajilla etuosto-oikeus?
|
|
|
|
|
SirLoser
Poissa
Suosikkijoukkue: Taktiikan takapajulat
|
|
Vastaus #846 : 25.11.2011 klo 18:17:41 |
|
Niin että onko mitä? Saako muiden seurojen jäseneksi liittymällä mukaan jotain rihkamaa?
|
|
|
|
Pikka
Poissa
|
|
Vastaus #847 : 25.11.2011 klo 22:30:21 |
|
KPV:lla oli pari vuotta takaperin, lienee kuopattu jo. Ongelma näissä on ettei todellisuudessa oikein tarjota mitään vastinetta. Jäsenmaksuun olisi hyvä integroida konkreettisia etuja. Kaulahuivia & mukia mukaan, , laminoitu numerollinen (tyylikäs) jäsenkortti), kausikortista 10% alennus mahdollisuudella varata oma nimikkopaikka pääkatsomosta, AKTIIVISTA uutiskirjettä, kauden avaustilaisuutta jäsenille, yhteistyökumppaneiden etuja, 1x (puoli-)ilmainen kannattajamatka vuodessa lähellä olevaan peliin 50 ensimmäiselle ilmottautuneelle ym. jotakin joka tuo arvoa jäsenelle ja tarjoaa selkeän syyn olla jäsen. Suurin osa normijampoista kun ei ajattele pelkästään asiaa hyväntekeväisyytena "maksanpa jäsenmaksun ja olen jäsen, vaikken siitä itse hyödykään." -> siis mikäli jäsenmäärän halutaan oikeasti olevan korkea eikä vain sen muutama kymmentä / max sata hyväntekeväisyyttä harrastavaa tyyppiä. Panostamalla hommaan jäsenyydestä voisi helposti pyytää esim. 60€ vuodessa + 10€ liittymismaksu.
|
|
« Viimeksi muokattu: 25.11.2011 klo 22:39:53 kirjoittanut Pikka »
|
|
|
|
|
|
|
|
|