FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
27.11.2024 klo 09:15:14 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 [2] 3 ... 7

Kirjoittaja Aihe: MTV Katsomo (UCL, La Liga, Serie A jne.)  (Luettu 40039 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Neemu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP

Vastaus #25 : 15.08.2024 klo 11:49:23

Pystyykö Katsomoa katsomaan useampi käyttäjä samanaikaisesti? Mietin jos yrittäisin houkutella frendin puokittamaan tuon mun kanssa, kun hinta on räjähtänyt pilviin.

Ainakin keväällä onnistui mm. La Ligan, Mestarien liigan ja kendoliigan katsominen samanaikaisesti, mutta taas WRC:ssä palvelu huomautti päällekkäisyydestä.
JN79

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KäPa,GFT, Atlético Madrid ja Liverpool FC

Vastaus #26 : 15.08.2024 klo 11:50:31

Toi meni C Moren jälkeen aivan paskaan suuntaan. Pelien kelaaminen ihmeen nykivää. Pelit säilyy viikon arkistossa. Ennen varmaan pari vuotta. Tarjonta huonompi, jos Serie A jää pois. Eli ei mitään hyvää sanottavaa.
Mogitus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Internazionale

Vastaus #27 : 15.08.2024 klo 12:01:23

Toi meni C Moren jälkeen aivan paskaan suuntaan. Pelien kelaaminen ihmeen nykivää. Pelit säilyy viikon arkistossa. Ennen varmaan pari vuotta. Tarjonta huonompi, jos Serie A jää pois. Eli ei mitään hyvää sanottavaa.

Jep, C More -sovellus oli todella hyvä kaikilla alustoilla (mobiilissa, selaimessa, smart-TV:ssä). Katsomon taas täyttä paskaa siihen verrattuna.
Musta Yö

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rantasen pelikirja

Vastaus #28 : 15.08.2024 klo 12:27:50

Jaahas. Siellä pudotettiin Serie a kaikessa hiljaisuudessa. Odottelin kauden alkua innolla varsinkin kun vihdoinkin nähdään suomalaisväriä Italiassa. No paskanvitut näkyy mutta futistarjonta edelleenkin on niin monipuolinen että hintoja on ihan reilu nostaa.
Vippi

Poissa Poissa

Vastaus #29 : 15.08.2024 klo 15:39:42

Pitkäaikaisena asiakkaana olen saanut suht edullisesti Katsomon. Mutta ei sieltä ole tullut katsottua kuin Serie A:ta ja Mestarien liigaa, niin en nyt pelkän jälkimmäisen takia viitsi tilata. Laitoin irtisanomisen ensi kuun loppuun, niin sen nyt voi vielä perua, jos siihen mennessä Maikkari ilmoittaakin jatkavan sopparia.
Neljä Tähteä

Poissa Poissa

Vastaus #30 : 15.08.2024 klo 17:20:37

Pystyykö Katsomoa katsomaan useampi käyttäjä samanaikaisesti? Mietin jos yrittäisin houkutella frendin puokittamaan tuon mun kanssa, kun hinta on räjähtänyt pilviin.
Teknisesti ei, mutta käytännössä jos peli tulee ns. televisiokanavaa pitkin, niin toinen pystyy katsomaan itse pelin lähetystä ja toinen katsoo sitten kanavan lähetystä.
ArielOrtega

Poissa Poissa

Vastaus #31 : 15.08.2024 klo 19:15:56

Havahduin myös, että ei ole Serie A enään valikoimissa. Tuota tuota...hinta on aivan liian kova ja loppuu tilaus nyt. En tällaista ryöstöä ala tukemaan. Konkkaan vaan koko lafka.
Robben

Poissa Poissa

Vastaus #32 : 15.08.2024 klo 22:54:24

Telian liittymäasiakkaille tarjotaan näköjään nyt urheilupakettia (ilman sarjoja ja leffoja) 34,53 e/kk.
KKo

Poissa Poissa

Vastaus #33 : 16.08.2024 klo 00:27:48

Kevyet 48€ ilman mainoksia ja vielä ilman Serie A:ta.
Olipa salaperäinen lopetus, minulle selvisi vasta nyt 16.8-24 kun aloin tutkia pelien alkamisaikoja huomenna Tv:stä. Minulle koko paketin pitkäaikaiselle tilaajalle ei ole tullut Telialta mitään infoa Serie A:n lopettamisesta MTV:llä, ja se vielä ketuttaa kaikista eniten kun Venezia nousi liigaan jossa pelaa myös kaksi suomalaista.
Toffo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS

Vastaus #34 : 16.08.2024 klo 08:30:48

Ei kai noista oikeuksien päättymisistä/luopumisista mikään toimija koskaan tiedota. Uusista oikeuksista kyllä paukutetaan vaikka olisi joku sählyn Slovakian cup.
migi111

Poissa Poissa

Vastaus #35 : 16.08.2024 klo 11:04:29

Onko muuten mitään tietoa, voisiko maikkari mahdollisesti hankkia Serie A -oikeudet uudelleen? Redditistä luin, että Lega Serie A:lla on tänään palaveri jäljellä olevista kansainvälisistä tv-oikeuksista. Vähän ovat myöhään liikenteessä. Tärkeintähän heille oli isojen alueiden sopparien naulaus.
Pallopoika23

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, Saksa, Manchester United

Vastaus #36 : 16.08.2024 klo 11:35:20

Onko muuten mitään tietoa, voisiko maikkari mahdollisesti hankkia Serie A -oikeudet uudelleen? Redditistä luin, että Lega Serie A:lla on tänään palaveri jäljellä olevista kansainvälisistä tv-oikeuksista. Vähän ovat myöhään liikenteessä. Tärkeintähän heille oli isojen alueiden sopparien naulaus.

Eipä taida, sillä Ruotsin vastaava kanava, TV4 ei myöskään näytä Serie A:ta. Molemmat ovat Telian omistuksessa ja muutama urheilusarja on myös tullut MTV:n näytettäväksi TV4:n kautta, sillä neuvotteluissa on kyse pohjoismaiden kattavista oikeuksista.

Itse toivoisin, että Ruutu näyttäisi. Se löytyy itseltäni ja hinta on paljon halvempi.
Kahilainen

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: FC Honka, Chelsea

Vastaus #37 : 16.08.2024 klo 11:43:21

Onhan näitä ennenkin ollut, että oikeudet on tulleet vasta ensimmäisen kierroksen päivänä tai jopa sen jälkeen. Eli kai se ihan mahdollista on edelleen että maikkarilta näkyy.

Edit. Viime vuonna katsomo tiedotti ja varmaan myös hankki NFL oikeudet samana päivän kun ensimmäinen peli pelattiin. Eli ihan tuttu juttu tuolle puljulle.
« Viimeksi muokattu: 16.08.2024 klo 11:49:00 kirjoittanut Kahilainen »
00250

Poissa Poissa

Vastaus #38 : 16.08.2024 klo 14:26:06

Ihana hinnankorotus ja sitä myöten aivan pakko katsoa kaikki Madridin pelit vaikka tulevatkin nukkumaanmenoajan jälkeen.
JM

Poissa Poissa

Vastaus #39 : 16.08.2024 klo 15:19:10

Eipä taida, sillä Ruotsin vastaava kanava, TV4 ei myöskään näytä Serie A:ta.

Näyttääpäs.
aceman

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Amorimin sirkus & Getafe

Vastaus #40 : 16.08.2024 klo 16:09:45

Näyttääpäs.
Kyllä! Tänään ovat tehneet sopparin ruotsissa.
Eli vielä on toivoa täälläkin mutta enpä usko että Viaplay tai Maikkari ottaa.
Mogitus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Internazionale

Vastaus #41 : 16.08.2024 klo 22:01:20

Jos TV4 Ruotsissa näyttää Serie A:ta niin voisi kuvitella, että Telialla (emoyhtiö) on ne oikeudet. Voihan Telia toki Suomen päässä myydä oikeudet jollekin muulle toimijalle, mutta eiköhän se sieltä Katsomost edelleen tule.
suomiveto

Poissa Poissa

Vastaus #42 : 17.08.2024 klo 10:57:52

Minä kun katson tuolta pääasiassa vain Mestarien liigaa, niin otan sen Telialta aina kerrallaan 16 vuorokauden ajanjaksoksi ja maksan ainoastaan siitä. Siihen 16 vuorokauteen sisältyy siis kaksi ottelukierrosta eli yhteensä neljä pelipäivää. Tuolla tavalla edelleen ihan passeli hinta.
Itsellä kompromissi ottaa aina UCL pudotuspelien ajaksi. Ei koko vuotta ehdi ti-ke valvoa iltoja niin tuolla mennään.
armino65

Poissa Poissa

Vastaus #43 : 17.08.2024 klo 20:39:46

Tuleeko muilla välillä musta ruutu muutamaks sekunniks kesken La Liga pelin? Nyt on viides La Liga peli menossa ja kaikissa on muutaman kerran pelissä kuva hävinnyt muutamaks sekunniksi ja tullut musta ruutu. Osa peleistä katottu iPadilla ja osa Samsungin TV:llä. MTV Asiakaspalvelun mukaan vika on mun laitteissa koska kukaan muu ei oo kuulemma valittanut tuommoisesta ongelmasta 😬
Sanchez

Poissa Poissa

Vastaus #44 : 17.08.2024 klo 20:44:44

Tuleeko muilla välillä musta ruutu muutamaks sekunniks kesken La Liga pelin? Nyt on viides La Liga peli menossa ja kaikissa on muutaman kerran pelissä kuva hävinnyt muutamaks sekunniksi ja tullut musta ruutu. Osa peleistä katottu iPadilla ja osa Samsungin TV:llä. MTV Asiakaspalvelun mukaan vika on mun laitteissa koska kukaan muu ei oo kuulemma valittanut tuommoisesta ongelmasta 😬
Joo eilen illalla, kun peliä katsoin niin oli samaa vikaa.
poprilli

Poissa Poissa

Vastaus #45 : 17.08.2024 klo 20:56:21

Tulee. Sen olen huomannut jo kauan sitten että noille asiakaspalvelun tyypeille on turha laittaa mitään palautetta. Pelkkää vittuilua saa takaisin.
Fede15

Poissa Poissa

Vastaus #46 : 17.08.2024 klo 21:03:45

Tulee. Noin vartin välein sekä tietokoneella että telkkarilla katsottaessa.
Däkkä

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: doerismo

Vastaus #47 : 17.08.2024 klo 21:15:36

On kyllä harmi että näissä striimipalveluissa koventunut kilpailu näkyy aina vain kuluttajien kuppaamisena. Hinta nousee, tarjontaa huononee, tekniikka ei pelaa, ja asiakas saa osakseen vittuilua kaupan päälle. Mitä jos uunot panostaisitte tuotteenne laatuun?
suomiveto

Poissa Poissa

Vastaus #48 : 17.08.2024 klo 21:51:16

Itsellä kompromissi ottaa aina UCL pudotuspelien ajaksi. Ei koko vuotta ehdi ti-ke valvoa iltoja niin tuolla mennään.
Ja menin sitten heti ottamaan tämän kun halusin katsoa peliä.. Stadion äänet aika kovalla, ei kyllä haittaa.
TheGunner

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Lord Bendtner

Vastaus #49 : 17.08.2024 klo 22:37:23

Katson kaapelin kautta ja sielläkin sama homma Valencia-Barca pelissä.

Sivuja: 1 [2] 3 ... 7

Siirry: