JN79
Poissa
Suosikkijoukkue: KäPa,GFT, Atlético Madrid ja Liverpool FC
|
|
Vastaus #100 : 24.08.2024 klo 10:58:17 |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 24.08.2024 klo 11:02:15 kirjoittanut JN79 »
|
|
|
|
|
|
Tähtirinta
Poissa
|
|
Vastaus #102 : 25.08.2024 klo 21:41:56 |
|
|
|
|
|
|
|
Honkkeli
Poissa
Suosikkijoukkue: Bristol City
|
|
Vastaus #105 : 27.08.2024 klo 20:39:43 |
|
|
|
|
|
LFCMadDog
Poissa
|
|
Vastaus #106 : 27.08.2024 klo 22:25:41 |
|
|
|
|
|
Kimenho
Paikalla
Suosikkijoukkue: Arsenal, JIPPO
|
|
Vastaus #107 : 27.08.2024 klo 23:11:29 |
|
Hemmetin hyvä hankinta. Oli mielestäni kesän kisojen paras maalivahti.
|
|
|
|
|
|
|
fads
Poissa
Suosikkijoukkue: S.S Lazio
|
|
Vastaus #111 : 30.08.2024 klo 19:56:26 |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 30.08.2024 klo 21:28:38 kirjoittanut fads »
|
|
|
|
|
Beth
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat
|
|
Vastaus #112 : 30.08.2024 klo 22:52:23 |
|
|
|
|
|
fads
Poissa
Suosikkijoukkue: S.S Lazio
|
|
Vastaus #113 : 31.08.2024 klo 00:01:08 |
|
|
|
|
|
|
|
Beth
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat
|
|
Vastaus #116 : 31.08.2024 klo 02:19:18 |
|
Tässä pieni kooste tämän päivän hulinoista. Pahoittelut, en jaksa jokaisen seuran sivuilla käydä kopsaamassa linkkiä, mutta jokainen näistä on vähintäänkin seurojen someissa julkistettu. Korjaan toki, jos seassa on joku virhe.
James Ward-Prowse, West Ham -> Nottingham Forest (laina) Ivan Toney, Brentford -> Al-Ahli Carlos Soler, PSG -> West Ham (laina) Odsonne Edouard, Crystal Palace -> Leicester (laina) Maxwell Cornet, West Ham -> Southampton (laina) Carlos Forbs, Ajax -> Wolves (laina + optio) Matt Turner, Nottingham Forest -> Crystal Palace (laina) Morato, Benfica -> Nottingham Forest Eddie Nketiah, Arsenal -> Crystal Palace Wilfried Zaha, Galatasaray -> Lyon (laina) Andre, Fluminense -> Wolves Billy Gilmour, Brighton -> Napoli Orri Oskarsson, FC Kööpenhamina -> Real Sociedad Ryan Fraser, sopimukseton -> Southampton Neto, Bournemouth -> Arsenal (laina) Tammy Abraham, AS Roma -> AC Milan (laina) Mohamed Simakan, RB Leipzig -> Al-Nassr Alexis Saelemaekers, AC Milan -> AS Roma (laina) Arnaut Danjuma, Villarreal -> Girona Maxence Lacroix, Wolfsburg -> Crystal Palace Lutsharel Geertuida, Feyenoord -> RB Leipzig Nabil Fekir, Betis -> Al-Jazira Stefan Bajcetic, Liverpool -> RB Salzburg (laina) Juan Bernat, PSG -> Villarreal (laina) Aaron Ramsdale, Arsenal -> Southampton
|
|
|
|
Taavetti_Merimies
Poissa
Suosikkijoukkue: AFCA
|
|
Vastaus #117 : 31.08.2024 klo 09:54:31 |
|
Valioliigan siirrot koottuna toisesta ketjusta. Listalla ovat siirrot alkaen 12.8. eteenpäin.
Linkit siirtoihin on liian iso työ etsiä kun tämäkin lista oli yksi Iisakin kirkko koota.
Jokaista ei- relevanttia siirtoa (tyyllin Palacen reservikeskikenttä Rak-Sakyi lainalle Sheffiield Unitediin) en ole listannut.
Merino (Real Sociedad->ARS) Nketiah (ARS->CRY) Ramsdale (ARS->SOU) Nelson (ARS->FUL, laina) Fabio Viera (ARS->Porto, laina)
Archer (AVL->SOU) Moreno (AVL->NFO, laina)
O'Riley (Celtic->BHA) Rutter (Leeds->BHA) Gruda (Mainz->BHA) Dahoud (BHA->Frankfurt) Gilmour (BHA->Napoli) Barco (BHA->Sevilla, laina)
Neto (BOU->ARS, laina) Mepham (BOU->Sunderland, laina) Evanilson (Porto->BOU) Julian Araujo (Barcelona->BOU)
Carvalho (LIV->BRE) Van Den Berg (LIV->BRE, laina) Gustavo Nunes (Gremio->BRE) Meghoma (Southampton->BRE) Onyeka (BRE->Augsburg, laina) Toney (BRE->Al-Ahli)
Broja (CHE->EVE, laina) Kepa (CHE->BOU, laina) Petrovic (CHE->Strasbourg, laina) Sterling (CHE->ARS, laina) Ugochukwu (CHE->SOU, laina) Lukaku (CHE->Napoli) Chalobah (CHE->CRY) Gallagher (CHE->Atletico Madrid) Joao Felix (Atletico Madrid->CHE) Jörgensen (Villarreal->CHE) Penders (Genk->CHE, siirtyy vasta 2025)
Turner (NFO->CRY, laina) Lacroix (Wolfsburg->CRY) Johnstone (CRY->WOL) Andersen (CRY->FUL) Edouard (CRY->LEI, laina) Ayew (CRY->LEI)
Mangala (Lyon->EVE, laina) Maupay (EVE->Marseille, laina) Holgate (EVE->West Bromwich, laina)
Berge (Burnley->FUL) Stansfield (FUL->Birmingham)
Ogbene (Luton->IPS) O'Shea (Burnley->IPS) Clarke (Sunderland->IPS) Cajuste (Napoli->IPS, laina) Szmodics (Blackburn->IPS)
El Khannouss (Genk->LEI) Skipp (TOT->LEI)
Mamardashvili (Valencia->LIV, siirtyy vasta 2025) Chiesa (Juventus->LIV) Phillips (LIV->Derby, laina) Bajcetic (LIV->RB Salzburg, laina) Clark (LIV->RB Salzburg) Doak (LIV->Middlesbrough, laina)
Gundogan (Barcelona->MCI) Alvarez (MCI->Atletico Madrid) Cancelo (MCI->Al-Hilal) Phillips (MCI->IPS)
Ugarte (PSG->MUN) de Ligt (Bayern Munchen->MUN) Mazraoui (Bayern Munchen->MUN) McTominay (MUN->Napoli) Pellistri (MUN->Panathinaikos) Sancho (MUN->CHE, laina) Mejbri (MUN->Burnley, laina)
Fraser (NEW->SOU) Mateus Fernandes (Sporting->SOU) Cornet (SOU->WHU, laina)
Odobert (Burnley->TOT) Lo Celso (TOT->Betis) Emerson Royal (TOT->Milan)
Ward-Prowse (WHU->NFO, laina) Morato (Benfica->NFO) Ramon Sosa (Tallares->NFO) Worrall (NFO->Burnley)
Wan-Bissaka (MUN->WHU) Soler (WHU->PSG) Zouma (WHU->Al-Orobah, laina) Ogbonna (WHU->Watford)
Meupiyou (Nantes->WOL) Andre (Fluminese->WOL) Forbs (Ajax->WOL, laina) Fabio Silva (WOL->Las Palmas, laina) Hugo Bueno (WOL->Feyenoord, laina)
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.09.2024 klo 22:48:46 kirjoittanut Taavetti_Merimies »
|
|
|
|
|
|
Ianway
Poissa
|
|
Vastaus #119 : 01.09.2024 klo 15:37:58 |
|
Ajax tuli kyllä puskista. Woutin habitukseen ja pelityyliin olisi Feyenoord sopinut sata kertaa paremmin.
|
|
|
|
Thauvin
Poissa
Suosikkijoukkue: muchas gracias afición, esto para vosotros
|
|
Vastaus #120 : 03.09.2024 klo 16:54:08 |
|
Kerem Akturkoglu, Galatasaray ----> Benfica
|
|
|
|
Taavetti_Merimies
Poissa
Suosikkijoukkue: AFCA
|
|
Vastaus #121 : 03.09.2024 klo 19:37:18 |
|
|
|
|
|
lammittaja
Poissa
|
|
Vastaus #122 : 04.09.2024 klo 10:41:57 |
|
|
|
|
|
Tøfting
Poissa
|
|
Vastaus #123 : 04.09.2024 klo 16:44:07 |
|
Kesän suurin siirtopommi on jäänyt julkaisematta, joten tässä se on ja vieläpä ihan linkin kera hihi:
Wout Weghorst, Burnley -> Ajax
Ja mainittakoon, että Weghorst nosti Ajaxin some-julkaisuissa esiin lapsuutensa idolin Jari Litmasen, ja että seinällä oli Litin juliste. Olivat perheenä fanittaneet Ajaxia. Oli sen siirtojulkistuksen ja haastattelun yhteydessä kuvakin, jossa pikku-Wout poseeraa Kuningas Litmasen kanssa.
|
|
|
|
|
|
|