FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
18.10.2024 klo 06:13:55 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 5 [6]
 
Kirjoittaja Aihe: IFK Mariehamn vs. HJK 30.6.2024 16.00 Wiklöf Holding Arena  (Luettu 7010 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
OEA

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: IFK Mariehamn


Vastaus #125 : 30.06.2024 klo 18:55:50

Hyvä meno klubikatsomossa mutta eihän tätä olisi pitänyt hävitä. Oliko klubilla yhtään itse rakennettua maalipaikkaa, no se Halmeen maali ehkä mutta se nyt menee täysin Okereken piikkiin.
Epeli

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Runkkaan Lupille


Vastaus #126 : 30.06.2024 klo 19:04:01

Ilman tuota yhtä nukahdusta ja milffin pelaajan hienoa chippiä olisi iltapäivä ollut melko täydellinen Klubille. Mun mielestä peli oli ihan hallussa, toisaalta maalipaikkoja - niitä xg-tä kohottavia olisi voitu rakentaa enemmänkin.

Topia ei kotijoukkue osannut ihan tuplata-triplata, mihin varmaan vaikutti toisen laidan KKB-Hostikka-uhka. Tätä voisi hyödyntää useamminkin.
OyHjkAb

Poissa Poissa


Vastaus #127 : 30.06.2024 klo 19:42:32

Riippuen, keneltä kysyy. tämän Xd:n merkitys yksittäisessä ottelussa hieman niin ja näin. Minimissään ottelun kokonaiskuvan saamisen kannalta, puute "aihioiden" ja tarkemman analyysin suhteen per tilanne jo rajoittaa merkitystä meikäläisen mielestä. "Heatmapien" kanssa käytettynä ml. yksittäisten pelaajien kartat syötöistä yms jo syvemmälle menee. Myös yksittäisissä matseissa.

Ihan mukava muuten lueskella, omasta näkemästä poikkeavia kantoja esim tämän matsin suhteen. Itse en näitä kykene mitenkään erityisen analyyttisesti katselemaan ainakaan livenä, paikan päällä tai ruudusta.

Ehkä me sitten oltiin matsin aikana tilanteen päällä ja hallinnassa tuloksen suhteen. Vaikka oma ööga ei tuollaista löytänytkään. Silti tuota epäilen.

 
Sivuja: 1 ... 5 [6]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa