FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
24.11.2024 klo 18:43:54 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Äänestys
Kysymys: Kuka etenee jatkoon?
Espanja
Georgia

Sivuja: 1 ... 15 [16]

Kirjoittaja Aihe: Espanja - Georgia | Su 30.6 Klo 22:00 | Köln  (Luettu 8893 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Puuhapete

Poissa Poissa

Vastaus #375 : 01.07.2024 klo 00:03:09

Tähän nyt sellainen, että 2008 ei ollut mitään hieromista. 2010 vahvuudet olivat sellaiset, että Del Bosquen valinta peluuttaa samaan aikaan Xavia ja Xabia oli vaan kaikin puolin järkevintä. 2012 ei taas ollut ehjänä ketään riittävän kovaa hyökkääjää, joten valeysi tuli luonnostaan.

Päällimmäisenä jäänyt mieleen nimenomaan MM 2010, jossa hävisivät alkulohkossa Sveitsille ja jatkopeleissä taisi jokainen päättyä 1-0. Omaa silmää ei se peli miellyttänyt. Varmaan joku tykkäsi.

2008 tosiaan tekivät alkulohkossa 8 maalia, eli ainakin osittain eri pelityyli.
Wanha futaaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jag ser rött...

Vastaus #376 : 01.07.2024 klo 10:17:14

Taitaa olla niin, että monilla on, syystä tai ilman syytä, sellaisia inhokkimaita, jotka eivät miellytä, vaikka pelaisivat kuinka monipuolista, kaunista ja viihdyttävää futista. Vastapainoksi omilta suosikeilta siedetään ihan minkälaista peliä tahansa ja toivotaan aina menestystä, pelityylistä riippumatta.

Itse haluan antaa arvon hyvälle pelille, pelasipa sitä mikä joukkue tahansa. Toisaalta minulla ei ole inhokkeja rasitteena enkä vihaa ketään. Toki jostain poliittisesta syystä tms. voi olla mahdotonta hurrata esim. Venäjälle tällä hetkellä, vaikka he nyt tietenkään eivät edes pääse osallistumaan kansainvälisiin otteluihin.

Espanjan kisajoukkue pelaa minusta miellyttävää futista. Niin on toisaalta pelannut Saksakin. Siinä mielessä kurjaa, että jompi kumpi lähtee kisoista seuraavalla kierroksella, ottelukaavion vuoksi. Mielelläni näkisin molemmat jatkossa, mutta se ei nyt valitettavasti ole mahdollista.
Narttu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Newcastle & TPS

Vastaus #377 : 01.07.2024 klo 10:59:17

Nyky-Espanja pelaa erittäin viihdyttävää futista. Ennen ei niinkään. Tästä voin tykätä.

Varsinkin laiturit nautittavia. Vihdoin.
Homer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka

Vastaus #378 : 02.07.2024 klo 12:45:26

Taitaa olla niin, että monilla on, syystä tai ilman syytä, sellaisia inhokkimaita, jotka eivät miellytä, vaikka pelaisivat kuinka monipuolista, kaunista ja viihdyttävää futista. Vastapainoksi omilta suosikeilta siedetään ihan minkälaista peliä tahansa ja toivotaan aina menestystä, pelityylistä riippumatta.

Itse haluan antaa arvon hyvälle pelille, pelasipa sitä mikä joukkue tahansa. Toisaalta minulla ei ole inhokkeja rasitteena enkä vihaa ketään. Toki jostain poliittisesta syystä tms. voi olla mahdotonta hurrata esim. Venäjälle tällä hetkellä, vaikka he nyt tietenkään eivät edes pääse osallistumaan kansainvälisiin otteluihin.

Espanjan kisajoukkue pelaa minusta miellyttävää futista. Niin on toisaalta pelannut Saksakin. Siinä mielessä kurjaa, että jompi kumpi lähtee kisoista seuraavalla kierroksella, ottelukaavion vuoksi. Mielelläni näkisin molemmat jatkossa, mutta se ei nyt valitettavasti ole mahdollista.

Kaikkeen sama.
vähe

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Real Madrid

Vastaus #379 : 02.07.2024 klo 13:47:25

Sama Ylos

Sivuja: 1 ... 15 [16]

Siirry: