FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
18.10.2024 klo 11:31:39 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 3 [4] 5 ... 23
 
Kirjoittaja Aihe: Ilves - HJK la 6.7. klo 15:00 @ Tammelan stadion  (Luettu 31392 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Jämpti

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: FC Viikingit, mansefutis


Vastaus #75 : 06.07.2024 klo 00:51:02

Älkää aliarvioiko niitä 7000 muuta jotka peliin tulee. Moni niistä on myös ilveksen fani kuten itse ja normaalista poiketen oon päädyssä huutamassa ipalle. Mä oon vaan yksi, mutta meitä on monta.

Onhan HJK-peli nyt kuitenkin poikkeus pelien joukossa. Ei se ole joku satunnainen vastustaja. Ainoa kotimainen seura, jolle toivon aina varauksetta tappiota europeleissäkin.
-Nilkki-

Poissa Poissa


Vastaus #76 : 06.07.2024 klo 00:55:08

Onhan HJK-peli nyt kuitenkin poikkeus pelien joukossa. Ei se ole joku satunnainen vastustaja. Ainoa kotimainen seura, jolle toivon aina varauksetta tappiota europeleissäkin.
Onhan siinä aina jotain hienoa, kun niillä (HJK) pyyhitään pelillisesti lattiaa. Toi kauden eka kohtaaminen Boltilla oli siitä hyvä esimerkki mitä huomenna odottaa, jos ilves pelaa omalla tasollaan. Ei tässä Token kenkiä aleta nuoleen vaan pikemminkin kysellän, että joko ne Rantasen kengät kiiltää?
Henkilö

Poissa Poissa


Vastaus #77 : 06.07.2024 klo 00:59:25

Älkää aliarvioiko niitä 7000 muuta jotka peliin tulee. Moni niistä on myös ilveksen fani kuten itse ja normaalista poiketen oon päädyssä huutamassa ipalle. Mä oon vaan yksi, mutta meitä on monta.

Okei. Tsemppiä! Ylos
Suloinen Agentti

Poissa Poissa


Vastaus #78 : 06.07.2024 klo 01:06:14

Ansaitusti kauden isoin peli tällä hetkellä. Suomen ykkösstadion täynnä ja ylikapasiteetin vuoksi Ruutu lagaa.

Tammelan torilla iso screeni, josta liputta jääneet voivat seurata peliä?
minävaa

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Ilves


Vastaus #79 : 06.07.2024 klo 01:36:13

Kuin niin meidän kustannuksella? Hyvät lipputulothan siitä kertyy. Kaikki voittaa

Siis lähinnä, että huomio kiinnittyy varmaan mediassa heihin eikä meihin, mutta ei mua haittaa, kiva vaa nähä isoja reissuja ja tosiaan hyvin varmasti tuloja tulossa Ipalle. Vaikkakin olisi myynyt loppuun ilmankin kädenojennusta klubille.
moniveto

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, JJK


Vastaus #80 : 06.07.2024 klo 02:51:08

Mulla jää 2 pilettiä käyttämättä A4(k18) katsomosta. Saa privastella homona listahinnalla.
« Viimeksi muokattu: 06.07.2024 klo 02:54:04 kirjoittanut moniveto »
Suloinen Agentti

Poissa Poissa


Vastaus #81 : 06.07.2024 klo 03:02:26

Mulla jää 2 pilettiä käyttämättä A4(k18) katsomosta. Saa privastella homona listahinnalla.
Näistäkin se kuuluisa joku, jaksaa ”ottaa rahat” pois, huoh. Jollei itse pääse, niin silloin liput voi ANTAA kaverille/jollekin.

T: Persu/kokkari
moniveto

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, JJK


Vastaus #82 : 06.07.2024 klo 04:05:29

Näistäkin se kuuluisa joku, jaksaa ”ottaa rahat” pois, huoh. Jollei itse pääse, niin silloin liput voi ANTAA kaverille/jollekin.

T: Persu/kokkari

No mitäsvitukkaanytaas(MVNT)? Käsittääkseni loppuunmyyty matsi ja ihan hyville paikoille kaks lippua kun ei kaverin kanssa päästäkään paikalle.

Saat ilmaseks jos lupaat mennä.

t. Realisti
Epeli

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Runkkaan Lupille


Vastaus #83 : 06.07.2024 klo 06:59:02

Tänään, tänään! Tulee toivottavasti olemaan kivaa. Aamupäivän junatkin näyttävät olevan melkoisen täynnä.
Thouni

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: HJK, Artsakh, M'well, Zapresic boys.


Vastaus #84 : 06.07.2024 klo 08:12:09

Ai ai. Kävi pelissä miten tahansa niin tästähän tulee oikein hieno päivä. Ja mielummin sitä katselee futista loppuunmyydyssä uudessa Tammelassa kuin loppuunmyydyssä Ratinassa, vaikka jälkimmäisessä olisi tuplamäärä yleisöä. Ainoa harmillinen puoli on se, että Umas Takeaway aukeaa sen verran myöhään että tuonne ei ehdi pre-match sapuskoille.
Suloinen Agentti

Poissa Poissa


Vastaus #85 : 06.07.2024 klo 08:14:43

No mitäsvitukkaanytaas(MVNT)? Käsittääkseni loppuunmyyty matsi ja ihan hyville paikoille kaks lippua kun ei kaverin kanssa päästäkään paikalle.

Saat ilmaseks jos lupaat mennä.

t. Realisti
Kiitos tarjouksesta Ylos  Vkonloppu jo varattu muille aktiviteeteille, joten Ruuduksi menee tämä spektaakkeli. Anna liput joillekin joka pääsee paikalle.

Jokainen tekee niin kuin mieli ”haluaa”, joten mikäs siinä, jos vaikka saisit liput myytyä. Eipä siinä mitään. Se on toki ok.

Itse antaisin seuraavalle, ellei sit kassa olis niin tyhjä, et tarvis kynsiä syödä.
Kamreeri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP


Vastaus #86 : 06.07.2024 klo 08:56:53

Pohjoismainen suurseura alkaa vertymään odotettuun iskuun ja lunastamaan sille asetettuja odotuksia. Eiköhän Klubi vie tämän kotimatsinsa selkeästi 0-3.
Switek

Poissa Poissa


Vastaus #87 : 06.07.2024 klo 09:12:29

Valtava pamaus herähdytti jo viiden jälkeen. Etenkin kun matseja, etenkin awayta ennen ei muutenkaan saa nukuttua kunnolla adrenaliinin takia.
Siirtopommin sijaan paukekin kostautui vain ukkoseksi. :(

Toisaalta voinee tuon tulkita enteeksi siitäkin, että tänään Klubin invaasio iskee Tampereen ylle kuin miljoona volttia.
Cantonakaskessa

Poissa Poissa


Vastaus #88 : 06.07.2024 klo 09:26:54

Toisaalta voinee tuon tulkita enteeksi siitäkin, että tänään Klubin invaasio iskee Tampereen ylle kuin miljoona volttia.

Höpsis. Ukkosen jumala on selkeästi Ilveksen puolella. Amatöörit paukuttelevat raketteja vierasjoukkueen hotellin edessä unia häiriten, manselaiset herättävät koko Stadin.
Jämpti

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: FC Viikingit, mansefutis


Vastaus #89 : 06.07.2024 klo 09:27:19

Tässähän alkaa kiima olla korkealla!

Tutusti näin matsin alla suorastaan epärealistisen optimistinen olo ja odotuksissa klubin rökitys, vaikken muista olenko koskaan oikeasti todistanut sellaista paikan päällä.

Tänään se kuitenkin tulee Ylos
Tony

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS


Vastaus #90 : 06.07.2024 klo 09:39:35

Onkohan Jorginho mukana, miksi oli kokonaan sivussa viime matsista?
Suloinen Agentti

Poissa Poissa


Vastaus #91 : 06.07.2024 klo 09:54:45

Höpsis. Ukkosen jumala on selkeästi Ilveksen puolella. Amatöörit paukuttelevat raketteja vierasjoukkueen hotellin edessä unia häiriten, manselaiset herättävät koko Stadin.
Eikai Klubin urhot ole nukkuneet sekuntiakaan, kun ovat Ipan salaisten agenttien hunaja-ansojen pauloissa viettäneet koko yönsä.
Belmero

Poissa Poissa


Vastaus #92 : 06.07.2024 klo 09:57:49

Onko lupilaiset muistaneet ottaa hiihtomyssyt mukaan kun Tampereella ei oo hellekeli?
ribbery

Poissa Poissa


Vastaus #93 : 06.07.2024 klo 10:25:42

Onko lupilaiset muistaneet ottaa hiihtomyssyt mukaan kun Tampereella ei oo hellekeli?

Sitähän sä toivot, että saat rahoillesi vastinetta.

Ottelun osalta toivotaan että Diogolla fokus kondiksessa.
Epeli

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Runkkaan Lupille


Vastaus #94 : 06.07.2024 klo 10:26:28

En olekaan aikoihin ollut kapakkavaunussa, jossa jono yltää seuraavaan vaunuun.
Suloinen Agentti

Poissa Poissa


Vastaus #95 : 06.07.2024 klo 10:33:41

Kummalta kannattajaryhmältä nähdään isompi mahatifo?

Klubin hiihtopipoille vois rakentaa jonkun ”ladun”, jossa voivat toteuttaa itseään.
Raaka-Juhani

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK ja Huuhkajat


Vastaus #96 : 06.07.2024 klo 10:37:04

Hiihtopipot ovat soihtuja varten, jos se on jollekin vielä epäselvää.
Billy the Badger

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ФК «Вітрила» Сілтавуоренранта


Vastaus #97 : 06.07.2024 klo 10:38:40

hiihto pipo
khat

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RoPS, Mathare United, Zeddy & KÖNÖ


Vastaus #98 : 06.07.2024 klo 10:39:49

hiihto pipo

Tärkeä korjaus :D
_alaviiva_

Poissa Poissa


Vastaus #99 : 06.07.2024 klo 10:51:38

Kaikki tamperelaiset jo kaksi viikkoa sitten lipun ostaneet perheenisät (jotka vihaavat hiihtopipoja) voivat olla huoletta, ne ovat mukana.

 
Sivuja: 1 ... 3 [4] 5 ... 23
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa