FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
18.10.2024 klo 07:43:20 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Äänestys
Kysymys: Kumman joukkueen uskot menevän tästä parista jatkoon?
FC UNA Strassen - 20 (18.5%)
KuPS - 88 (81.5%)
Äänestäjiä yhteensä: 108

Sivuja: 1 ... 13 [14]
 
Kirjoittaja Aihe: UECL Q1: KuPS - FC UNA Strassen to 18.7. klo 18.00 @ Väre Areena  (Luettu 36118 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
TRon

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kuopiolainen jalkapalloilu


Vastaus #325 : 19.07.2024 klo 09:11:26

Heikoksi jäi näytöt.
Aijaa. Toinen kulmista oli hyvin vaarallinen ja Muzingan olisi siitä pitänyt saada parempi pusku. Vapari ei mennyt ihan kohti, mutta ei se nyt huonoimmasta päästä ollut.
Gpred

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1923


Vastaus #326 : 19.07.2024 klo 11:15:52

Oliko ensimmäinen kerta, että Siltasella oli päävastuu erikoistilanteista? Sai tarkkailijat - Honsun mukaan Århus ja nimeämättömät BuLi ja Serie A joukkue - nähdä sitäkin osaamista.
Paikalla oli muuten myös Rive. Tuskin Siltasta katsomassa, mutta kuitenkin näin välihuomiona
maikki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Voittava


Vastaus #327 : 19.07.2024 klo 12:14:45

Aijaa. Toinen kulmista oli hyvin vaarallinen ja Muzingan olisi siitä pitänyt saada parempi pusku. Vapari ei mennyt ihan kohti, mutta ei se nyt huonoimmasta päästä ollut.

Ensimmäisen puoliajan vapari ei mennyt lähelläkään kohti. En edes ymmärtänyt mitä siinä yritettiin. Samoin hetki tämän jälkeen annettu kulma oli voimaton etuosaan mikä ei johtanut mihkään.
Infamy

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KJK, KuPS, Huuhkajat


Vastaus #328 : 19.07.2024 klo 12:49:00

Ensimmäisen puoliajan vapari ei mennyt lähelläkään kohti. En edes ymmärtänyt mitä siinä yritettiin. Samoin hetki tämän jälkeen annettu kulma oli voimaton etuosaan mikä ei johtanut mihkään.


Kuvailit juuri 95% KuPS:n erikoistilanteista viimeisten vuosien aikana.
Ameobi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Futis


Vastaus #329 : 19.07.2024 klo 13:05:36

Klubin vastustajalla oli sentään kohtuullinen nippu pelaajia joilla pienten maiden maaotteluja CV:ssä: Moldovaa, Liettuaa, Latviaa, Nicaraguaa osui silmiin TM:ää nopeasti selaillessa.

Niin yli 10% liettualaisten TM-arvosta tekevä Nicaraguan tähti oli vielä klesana. Oli paska nippu, joka ei ollut edes parhailla jalkeilla.
MaraKatti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Pallokissat


Vastaus #330 : 19.07.2024 klo 13:05:44

Jos ei ala muutaman sekunnin kuluessa näkyä, niin päivittää vaan sivun ja painaa playta uudelleen. Toistaa niin monta kertaa, että näkyy.

Ei toimine mobiilissa. Ainakaan mulla. Kymmenen kertaa refreshsasin ja painoin play mutta ei lähtenyt päälle, sit meni hermo :D
panHard

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS (Kapakka-Banzai)


Vastaus #331 : 19.07.2024 klo 14:19:53

Ei toimine mobiilissa. Ainakaan mulla. Kymmenen kertaa refreshsasin ja painoin play mutta ei lähtenyt päälle, sit meni hermo :D
Täsmälleen sama.
Härison

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kuopion Palloseura


Vastaus #332 : 19.07.2024 klo 14:22:02

Uutinen
OTTELUKOOSTE: KuPS - FC UNA Strassen | Konferenssiliigan 1. karsintakierroksen toisen osaottelun kooste

https://kupstv.fi/kups/watch/ottelukooste-kups-fc-una-strassen-uefa-europa-conference-league-qualifier-round-1-second-leg
Härison

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kuopion Palloseura


Vastaus #333 : 19.07.2024 klo 14:38:41

Uutinen
OTTELUKOOSTE: KuPS - FC UNA Strassen | Konferenssiliigan 1. karsintakierroksen toisen osaottelun kooste

https://kupstv.fi/kups/watch/ottelukooste-kups-fc-una-strassen-uefa-europa-conference-league-qualifier-round-1-second-leg


Ussilta aika seksikäs tuo pallonriisto ennen uran ensimmäistä KuPS-maalia.
TRon

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kuopiolainen jalkapalloilu


Vastaus #334 : 20.07.2024 klo 15:06:25

Minun ystävällä kävi pelin jälkeen kotiin mennessä skuuttionnettomuus, jossa hän loukkasi kätensä pahasti. Hän on nyt kotiutumassa sairaalasta ja haluaisi henkilökohtaisesti kiittää häntä auttaneita ja ambulanssia odottaneita henkilöitä, joista ainakin yhdellä oli KuPS-huivi. Laita privana viestiä minulle jos tunnistat itsesi. Ylos
Infamy

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KJK, KuPS, Huuhkajat


Vastaus #335 : 21.07.2024 klo 08:55:32

Minun ystävällä kävi pelin jälkeen kotiin mennessä skuuttionnettomuus, jossa hän loukkasi kätensä pahasti. Hän on nyt kotiutumassa sairaalasta ja haluaisi henkilökohtaisesti kiittää häntä auttaneita ja ambulanssia odottaneita henkilöitä, joista ainakin yhdellä oli KuPS-huivi. Laita privana viestiä minulle jos tunnistat itsesi. Ylos

Käveltiin tuosta ohi hetki tapahtuneen jälkeen, jolloin paikalla oli jo iso joukko auttajia, niin ei jääty siihen enää säätämään. Oli käsi kyllä todella ilkeän näköinen, tsemppiä toipumiseen!
O'Flynn

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS & Hard bass


Vastaus #336 : 21.07.2024 klo 11:05:37

Minun ystävällä kävi pelin jälkeen kotiin mennessä skuuttionnettomuus, jossa hän loukkasi kätensä pahasti. Hän on nyt kotiutumassa sairaalasta ja haluaisi henkilökohtaisesti kiittää häntä auttaneita ja ambulanssia odottaneita henkilöitä, joista ainakin yhdellä oli KuPS-huivi. Laita privana viestiä minulle jos tunnistat itsesi. Ylos

Ajotiellä oli tietyön seurauksena hemnmetinmoinen monttu, joka olisi varmaan pitänyt merkitä paremmin. Näin kun kaverisi ajoi ohitse ja hetkeä myöhemmin oli tilanne päällä. En jäänyt itsekään siihen arpomaan, kun auttajia oli useita. Kaikki taisi olla KuPSin pelistä tulleita.

Tähän liittyen - pelin aikana joku katsoja sai sairauskohtauksen. Toivottavasti ei lopulta käynyt pahempaa. Harmitti ihmisten uteliaisuus tuon suhteen. Osa katsojista kyyläsi tilannetta kaulapitkänä seisten. Mukava olisi jos hoitohenkilöstö ja potilas saisivat tuollaisessa tilanteessa rauhan.

 
Sivuja: 1 ... 13 [14]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa