pablof
Poissa
|
|
Vastaus #200 : 18.07.2024 klo 12:40:58 |
|
Pistin vielä hidastukseen 0,5 hidastuksen ja en kyllä erota onko kontaktia vai ei. En usko, että edes VAR olisi kääntänyt tuomiota. Toinen keltainen toki kova tuomio.
|
|
|
|
GiljotiiniKeijo
Poissa
|
|
Vastaus #201 : 18.07.2024 klo 12:52:20 |
|
Eli sielläkin myönnetään rike Kontakti myönnetään. Ilman sukellusta semmonen 60/40 tilanne mielestäni, joku olisi jättänyt viheltämättä ilman hyppyäkin. Nyt tuomio aivan oikein.
|
|
|
|
Herstein
Poissa
Suosikkijoukkue: Heitto
|
|
Vastaus #202 : 18.07.2024 klo 12:54:39 |
|
Pistin vielä hidastukseen 0,5 hidastuksen ja en kyllä erota onko kontaktia vai ei. En usko, että edes VAR olisi kääntänyt tuomiota. Toinen keltainen toki kova tuomio.
Joo, nyt katsoin isommalta ruudulta ja näytti enemmän siltä, että kontaktia ei olisi ollut. Tiukka tilanne, mutta tosiaan tuo keltainen kyllä IMO melkoista ylireagointia.
|
|
|
|
Narttu
Poissa
Suosikkijoukkue: Newcastle & TPS
|
|
Vastaus #203 : 18.07.2024 klo 13:03:47 |
|
voiko joku nyt kysellä Kotkan toimistolta että minkä takia pressivideo on pitänyt piilottaa?
|
|
|
|
Poni
Paikalla
Suosikkijoukkue: TPS
|
|
Vastaus #204 : 18.07.2024 klo 13:17:23 |
|
Onkohan mennyt mähinäksi?
|
|
|
|
UpeeJa
Poissa
|
|
Vastaus #205 : 18.07.2024 klo 13:24:34 |
|
Tuolla tuomarilla taisi olla huonopäivä vai normi? Toivottavasti erotuomaritarkkailija puuttuu tuohon, muullakin tavalla, kuin selkään taputtamisella. Eikö tuo Vuorinen ole turkulaisia vai joskus ollut, kun muodot miehellä vähän muuttunut, niin en ole aivan varma.
|
|
|
|
Lempilampi
Poissa
|
|
Vastaus #206 : 18.07.2024 klo 13:27:09 |
|
voiko joku nyt kysellä Kotkan toimistolta että minkä takia pressivideo on pitänyt piilottaa?
Haha, en yhtään ihmettele. Sen verran oli kiusallista itkemistä ja samalla haukuttiin koko maailma lyttyyn, kun on niin epäreilu. Palloliitto ja tuomari saivat kovaa kyytiä. Tähän hyvänä vertailukohtana vaikka Nuutisen Salpa-pelin pressi, jossa miestä vituttaa niin, että tuskin pystyy puhumaan, mutta silti kantaa vastuunsa eikä nillitä. Nuutinen seurasikin vähän ihmeissään kollegan terapiaistuntoa. Yhtä lailla Nuutinen osasi käyttäytyä, kun KTP ryösti pisteet Turussa tuomarin avustuksella.
|
|
|
|
Jalitsumies
Poissa
Suosikkijoukkue: Nigel Winterburnin munat ja pekoni
|
|
Vastaus #207 : 18.07.2024 klo 13:33:40 |
|
Katsoin eilen koosteen ja ihmettelin että miten helvetissä tuosta ei tullut pilkkua, vaan keltainen ahtaajalle.
Nyt kun tänään kelailin niin en ole varma kosketuksesta ja hyppy taitaa alkaa ennen sitä. Tuomari taisi jälleen olla oikeassa ja minä väärässä. Eiköhän tuo mennyt oikein, kun tuomari sen läheltä näki.
|
|
|
|
LesC
Poissa
|
|
Vastaus #208 : 18.07.2024 klo 13:34:13 |
|
Kontakti myönnetään. Ilman sukellusta semmonen 60/40 tilanne mielestäni, joku olisi jättänyt viheltämättä ilman hyppyäkin. Nyt tuomio aivan oikein.
Näin. Ja 60/40 tilanteesta ei voi antaa (toista) keltaista peilaamisesta! Nyt tuomio meni päin persettä, viheltämättä jättäminen olisi täällä hyväksytty.
|
|
|
|
Satanen
Paikalla
Suosikkijoukkue: Official FF2 Marble League Fantasy Champion (2020)
|
|
Vastaus #209 : 18.07.2024 klo 13:42:52 |
|
Mitä tuolla pressin pimittämisellä saavutetaan? Erotuomaritarkkailija kuullut varmasti avautumisen, joten jos Nyholm sanonut jotain sellaista joka voisi johtaa jatkotoimiin ei videon piilottaminen mitään auta.
|
|
|
|
Zdravko Zdravkov
Paikalla
Suosikkijoukkue: ZZ on edelleen top
|
|
Vastaus #210 : 18.07.2024 klo 13:45:37 |
|
KTP:n ottelurapsasta poimittu: - Olen koko päivän taistellut Palloliiton kanssa ja olen jostain käsittämättömästä syystä pelikiellossa, vaikka kärsin yhden pelikiellon Jaroa vastaan. Sitten yhtäkkiä vedetään hatusta pelipäivän aamuna puoli kahdeltatoista, että en saakaan valmentaa, kun minulla ei ole joku pelipaikkapassi kunnossa. Tämä on aivan kestämätön tilanne, Nyholm puhisi pelin jälkeen.
-Keneltä se olisi ollut pois, jos minä olisin valmentanut, kun olen jo kärsinyt oman pelikieltoni. Tämä on tällaista pilkun viilaamista tämä toiminta välillä tässä sarjassa, KTP-luotsi jatkoi. Aika vaisua vetää video pois tuollaisen turhautuneen puheenvuoron takia, joten varmaan jotain muutakin sanottu.
|
|
|
|
Glorious
Poissa
|
|
Vastaus #211 : 18.07.2024 klo 13:47:56 |
|
Suutu jo?
|
|
|
|
Narttu
Poissa
Suosikkijoukkue: Newcastle & TPS
|
|
Vastaus #212 : 18.07.2024 klo 14:06:02 |
|
Aika vaisua vetää video pois tuollaisen turhautuneen puheenvuoron takia, joten varmaan jotain muutakin sanottu.
Nyholm aloitti koko pressin avautumalla varmaan 10 minuuttia palloliitosta ja tuomarista.
|
|
|
|
pizza slut
Poissa
|
|
Vastaus #213 : 18.07.2024 klo 14:06:54 |
|
Voi helvetti Nyholm-passio takaisin nettiin
|
|
|
|
Poni
Paikalla
|
|
Vastaus #214 : 18.07.2024 klo 14:26:09 |
|
Lapsellista
|
|
|
|
Ia
Poissa
Suosikkijoukkue: KTP, PeKa, Çaykur Rizespor
|
|
Vastaus #215 : 18.07.2024 klo 14:28:05 |
|
Katsoin eilen koosteen ja ihmettelin että miten helvetissä tuosta ei tullut pilkkua, vaan keltainen ahtaajalle.
Nyt kun tänään kelailin niin en ole varma kosketuksesta ja hyppy taitaa alkaa ennen sitä. Tuomari taisi jälleen olla oikeassa ja minä väärässä. Eiköhän tuo mennyt oikein, kun tuomari sen läheltä näki.
Toduahan yrittää tuossa tehdä Marseillen karusellia, ja on sen takia kontaktin tapahtuessa ilmassa. Todua on kovassa vauhdissa selkä kohti sitä pelaajaa, johon hän osuu. Omasta mielestäni joka pikku hipsusta ei boksissa tarvitse pilkkua viheltää, ja yksi VAR:in ongelmista on ollut se, että pilkkuja on annettu, kun sitä kontaktia on etsitty kamman kanssa. Tuomarin virhe on nimen omaan se, että hän keksii tuosta tilanteesta varoituksen, vaikka hänen ei olisi tarvinnut tehdä yhtään mitään.
|
|
|
|
GiljotiiniKeijo
Poissa
|
|
Vastaus #216 : 18.07.2024 klo 14:36:31 |
|
Näin. Ja 60/40 tilanteesta ei voi antaa (toista) keltaista peilaamisesta! Nyt tuomio meni päin persettä, viheltämättä jättäminen olisi täällä hyväksytty.
Siis miksi, eikö filmaaminen ole kortin arvoinen rike sääntöjen mukaan?
|
|
|
|
Minä itse
Poissa
Suosikkijoukkue: Minä itse ja muut altavastaajat.
|
|
Vastaus #217 : 18.07.2024 klo 15:20:41 |
|
Siis miksi, eikö filmaaminen ole kortin arvoinen rike sääntöjen mukaan?
Aika harvoin filmaamisesta kuudentoista sisällä korttia näytetään? Tässä ottelussa tuli kaksi ja toinen epäilemättä aiheesta- siten yllättää, ettei edes jälkeenpäin näytä tuomarin näkökulmasta silmissäsi siltä, että peli jatkuu.
|
|
« Viimeksi muokattu: 18.07.2024 klo 16:44:35 kirjoittanut Minä itse »
|
|
|
|
|
Herstein
Poissa
Suosikkijoukkue: Heitto
|
|
Vastaus #218 : 18.07.2024 klo 15:56:46 |
|
Aika harvoin filmaamisesta korttia näytetään? Tässä ottelussa tuli kaksi ja toinen epäilemättä aiheesta- siten yllättää, ettei edes jälkeenpäin näytä tuomarin näkökulmasta silmissäsi siltä, että peli jatkuu.
Eikö pilkun filmaaminen ole käytännössä automaattisesti kortti? Muualla noista ei kyllä kortti yleensä nouse, mutta rankkealueen sisällä mutulla sanoisin, että melkein aina.
|
|
|
|
|
sulo
Poissa
|
|
Vastaus #220 : 18.07.2024 klo 18:35:59 |
|
Ja mä kun luulin että ahtaajat on kovia jätkiä. Pelkkiä itkusilmäisiä, lakkoilevia , filmaavia nillittäjiä onkin totuus.
Silmäniskuhassutteluhymiö
|
|
|
|
|
|