Seeteufel
Paikalla
Suosikkijoukkue: Röda, Stock Aitken Waterman
|
|
Vastaus #1025 : 08.12.2024 klo 20:34:04 |
|
Mä luulin, että Vicario oli kapteenistossa, mutta nimettyjä varakapuja olikin aika vähän (eli vaan Madders ja Romero).
|
|
|
|
Kyseenalaistaja
Poissa
Suosikkijoukkue: Tottenham Hotspur, FC Kontu, Florin Cezar Ouatu
|
|
Vastaus #1026 : 08.12.2024 klo 20:34:13 |
|
Keskikenttä vaatii vahvistuksia. Etenkin jotain sandroa, wanyamaa tai edes jotain vitun palaciosta tämä nyt huutaisi. Bissouma jättää surkealla sijoittumisellaan ja yleisellä puolustuspään kykenemättömyydellään puolustuslinjan jatkuvasti aivan kuseen.
|
|
|
|
Seeteufel
Paikalla
|
|
Vastaus #1027 : 08.12.2024 klo 20:36:23 |
|
Keskikenttä vaatii vahvistuksia. Etenkin jotain sandroa, wanyamaa tai edes jotain vitun palaciosta tämä nyt huutaisi. Bissouma jättää surkealla sijoittumisellaan ja yleisellä puolustuspään kykenemättömyydellään puolustuslinjan jatkuvasti aivan kuseen.
Bisse muuten otti myös pelikiellon just seuraavaan peliin. Onneksi on leveä rinki, eiku
|
|
|
|
Tötterström
Poissa
|
|
Vastaus #1028 : 08.12.2024 klo 20:39:31 |
|
En vaan tiedä oisko se mennyt sen paremmin Archiella ja Dragulla. Luultavasti ei.
Jos nyt jotain posia hakea niin ainakaan Ange-pallossa ei luovuteta koskaan.
Millähän jengillä Skotlantiin lähdetään
pointtihan ei ole olisko mennyt paremmin Dragulla ja Archiella vaan jatkuuko loukit typeryyden takia?! Toinen ongelma on ettei jätkät jaksa pelata Angepalloa kuin 30 minuuttia
|
|
|
|
Tottis
Poissa
Suosikkijoukkue: Spurs
|
|
Vastaus #1029 : 08.12.2024 klo 20:42:13 |
|
Bisse ja Udogie koomailivat tänään oikein urakalla. Angepallossa vaan valitettavasti pelataan niin korkealla riskitasolla, että henkilökohtaiset virheet näkyvät usein omassa päässä. Tämä vielä kertaantuu, kun pelataan liian isolla kuormalla ja väsyneenä.
Toivottavasti Levy malttaa vielä antaa lisää aikaa Angelle, vaikka pahoin pelkään loukkaantumiset huomioiden, että jouluna saattaa olla Masonin kolmas tuleminen tosiasia.
|
|
|
|
kootee
Poissa
|
|
Vastaus #1030 : 08.12.2024 klo 20:42:31 |
|
En vaan tiedä oisko se mennyt sen paremmin Archiella ja Dragulla. Luultavasti ei.
Voi kysyä miksi molemmat keskenkuntoiset topparit piti heittää avaukseen? Dragu oli hyvä kentälle tultuaan enkä tiedä olisiko Cuti juossut liukuen katkaisemaan sitä ekan jakson viime minuuttien tilannetta. Ei Dragun pelin avaaminenkaan minusta huonolta näyttänyt. Sen sijaan VdV jakeli avauksia vastustajan jalkaan.
|
|
|
|
-jda-
Paikalla
Suosikkijoukkue: Spurs, JäPS
|
|
Vastaus #1031 : 08.12.2024 klo 20:43:06 |
|
Katosiko Romeron loukin (?) myötä kyky avata peliä alhaalta ja nopeasti, siltä hieman vaikutti.
Viimeistely sakkaa, ei tässä pelissä vaan aiemminkin, aika rumasti... mutta olen silti sitä mieltä että suurin aukko on puolustuksessa. Laatua pitäisi hankkia suunnilleen jokaiselle pelipaikalle lisää mutta puolustuksessa se näkyy tällä hetkellä kaikkein eniten. Micky pelasi ihan selkeästi puolivaloilla tänään, mikä toki on täysin ymmärrettävää, mutta kyllähän Angen pelitapa vaatii sitä että kentällä on täysillä akuilla varattu topparipari josta löytyy puolustussuuntaan paukkuja mutta ennen kaikkea nopeutta ja kykyä avata peliä tehokkaasti. Tälle osastolle ei tullut kesällä panostuksia ja taisin jo silloin maalailla piruja seinälle asian suhteen. Ihmettelen jos asiaan ei ensi kesänä saada merkittävää korjausta.
Taitaa olla taas tilanne että lasketaan matsin jälkeen raadot, palasivatko Cuti ja VDV kumpikin taas telakalle?
|
|
|
|
Revolver Ocelot
Poissa
|
|
Vastaus #1032 : 08.12.2024 klo 20:44:19 |
|
Puolustus vaatisi ihan yhtä lailla jos ei enemmänkin, se oli ihan selvä mutta hankittiinko kesällä vahvistuksia? Ei. Pari jotain junnua millä ei tee tällä hetkellä yhtään mitään ja Solanke. Eikö se Joekin ole jotain satavuotias kohta niin voisko vähän avata kukkaron nyörejä. Tänään kyllä homma ehkä kuitenkin kusi hyökkäykseen, entinen Sonkin olisi painanut kolme kaappia.
|
|
|
|
ziizaah
Poissa
|
|
Vastaus #1033 : 08.12.2024 klo 20:44:48 |
|
Lahjamaaleilla johtoon ja sitten kauhean passiivista pelaamista lopun kiriä lukuunottamatta. Toki olihan siinä paikkoja parempaakin lopputulokseen. Aika sekavaa peliä molemmin puolin.
Bissouma on ollut aivan kauhea pettymys. Ei osaa puolustaa ja hyökkäyspäähänkin hyvin vähän annettavaa. Udogielle myös lampaanperse pehmeästä puolistamisesta. Oispa joku heittää tilalle kun peli ei kulje.
Vaikea nähdä Maten tästä joulukuusta selviävän kun tuo topparirulettikin osui karille. Sairastupa on täysi ja peliä tulee toisen perään näin joulukuussa. Levyllä ei hermot kestä kun europaikat karkaavat.
|
|
|
|
journeyman
Poissa
|
|
Vastaus #1034 : 08.12.2024 klo 20:54:50 |
|
pointtihan ei ole olisko mennyt paremmin Dragulla ja Archiella vaan jatkuuko loukit typeryyden takia?! Toinen ongelma on ettei jätkät jaksa pelata Angepalloa kuin 30 minuuttia Niin tätä minä lähinnä tarkoitin ja samalla mietin joulukuun otteluohjelmaa. Aikamoinen riski yhteen peliin, kun sieltä tulee pelejä koko ajan ja aika pahojakin. Oliko Angella sitten jotakin erityisiä paineita tähän peliin.. Vai olivatko topparit kunnossa ja nyt vaan kävi näin.
|
|
|
|
Iljevitsh
Poissa
Suosikkijoukkue: Tottenham Hotspur
|
|
Vastaus #1035 : 08.12.2024 klo 20:56:14 |
|
Niin tätä minä lähinnä tarkoitin ja samalla mietin joulukuun otteluohjelmaa. Aikamoinen riski yhteen peliin, kun sieltä tulee pelejä koko ajan ja aika pahojakin. Oliko Angella sitten jotakin erityisiä paineita tähän peliin.. Vai olivatko topparit kunnossa ja nyt vaan kävi näin.
Mä luulen että tässä pelattiin upporikasta tai rutiköyhää ja Ange haki riskillä nostetta. Se ei pelaa joka pelkää.
|
|
|
|
ziizaah
Poissa
|
|
Vastaus #1036 : 08.12.2024 klo 20:59:23 |
|
Niin tätä minä lähinnä tarkoitin ja samalla mietin joulukuun otteluohjelmaa. Aikamoinen riski yhteen peliin, kun sieltä tulee pelejä koko ajan ja aika pahojakin. Oliko Angella sitten jotakin erityisiä paineita tähän peliin.. Vai olivatko topparit kunnossa ja nyt vaan kävi näin.
No kyllähän molempien avaus ainakin itselle oli suuri yllätys. Mutta eipä tuo VdV taida tällä pelityylillä kovin kauaa kestäkkään ehjänä. Dragusin varmaan seuraavana lasaretissa kun joutuu avaamaan joka pelin lähitulevaisuudessa.
|
|
|
|
Ianway
Poissa
|
|
Vastaus #1037 : 08.12.2024 klo 21:36:18 |
|
Bisse muuten otti myös pelikiellon just seuraavaan peliin.
Ei varsinaisesti haittaa, jos Gray saa mahdollisuuden kutosena. Edellyttäen siis, ettei häntä tarvita topparina. Jos tarvitaan, niin kai se on sitten Sarr kutosena ja Madders & Kulu kaseina, mikä Saintsia vastaan voi jopa toimia. Toivottavasti Levy ei nyt potki Angea pihalle ainakaan niin pitkään kuin liigacupissa ollaan mukana.
|
|
|
|
Hossam Ramsu
Poissa
|
|
Vastaus #1038 : 08.12.2024 klo 22:39:05 |
|
Eräs hollantilainen olisi saatavilla, tiedä vaikka yksi portugalilainenkin yllättävän pian
|
|
|
|
Ianway
Poissa
|
|
Vastaus #1039 : 08.12.2024 klo 22:53:22 |
|
Angen mukaan VDVllä ei loukkia, ei vain ole vielä 90 minuutin kunnossa. Romerolla jotain tuntemuksia etureidessä, Brenkku ilmeisesti kipeä. Eli lähtökohtaisesti ainakaan kahdella kolmesta ei pitäisi olla mitään vakavaa vammaa, ja vaikea Romeronkaan vammaa on riskinoton piikkiin laittaa kun sillä ei ole mitään tekemistä sen aiemman vamman kanssa - ja tuskin kuormituksenkaan kun viimeiset viikot on vedetty vempassa.
|
|
|
|
Seeteufel
Paikalla
|
|
Vastaus #1040 : 08.12.2024 klo 22:56:19 |
|
Cutin edellinen tosiaan varvas ja nyt jos meni etureisi niin huonoa tuuria.
|
|
|
|
D4
Poissa
Suosikkijoukkue: COYS!
|
|
Vastaus #1041 : 09.12.2024 klo 10:17:35 |
|
Levyllä ei hermot kestä kun europaikat karkaavat.
Mä en usko, että tässä on Levyn kipukohta (tällä kertaa). Mutta, Danielhan on aina ollut lähestulkoon yliherkkä fanien paineelle - jos ja kun kritiikki Angea, ja etenkin Levyä itseään kohtaan kasvaa, taitaa Danielilta tulla se tuttu refleksinomainen reaktio valmentajanvaihtoon. Muuten, itselläni jäi kausikorttipaikka käteen Fulham-pelissä - laitoin aika myöhään myyntiin, mutta kyllä nämä yleensä ovat menneet. Myös eilen stadikalle oli ilmeisesti varsin paljon paikkoja tarjolla, mikä nyt kuulostaa lähes ennenkuulumattomalta Chelski-matsiin. Jos ei tällainen merkki kiinnostuksen hiipumisesta pistä Danielin punttia tutisemaan, niin mikähän sitten? Itse olen ollut hyvin epäilevä Angepalloa kohtaa koko ajan. Pelityyli on niin äärimmäinen ja virheille + loukkaantumisille altistava, että olen aavistellut Angen "projektin" päätyvän näyttävään mahalaskuun. Siitä huolimatta olen sitä mieltä, että kun päätös valmentajasta nyt oli tämä, niin sen takana pitäisi seisoa riittävän pitkäjänteisesti, että onnistumiselle olisi edes teoreettiset mahdollisuudet. Siispä, minusta Angen pitää jatkaa vähintäänkin kausi loppuun, jos nyt sitten ei ihan putoamiskamppailuihin tosissaan ajauduta, mikä nyt ei valitettavasti ihan poissuljettu vaihtoehto ole sekään. Se, minkä minä haluan nähdä Spursissa on jatkuvuus valmentajien yli. Seuraavaksi ei vaan yksinkertaisesti saa taas palkata jotain kyynistä tulosvalmentajaa, vaan koittaa jatkaa "projektia", jossa Spursin pelityyli on tunnistettavasti pallonhallintaan ja nopeaan hyökkäyspeliin perustuvaa.
|
|
« Viimeksi muokattu: 09.12.2024 klo 10:19:46 kirjoittanut D4 »
|
|
|
|
|
Spure
Poissa
|
|
Vastaus #1042 : 09.12.2024 klo 10:32:00 |
|
Minusta Angen projekti on vielä aluillaan. Hänelle hommattiin nuoria lahjakkuuksia valmiiden pelaajien sijaan. Osa on jo kasvun tiellä. Minusta kaikesta huolimatta joukkueesta on huokunut hyvä henki ja kunnianhimo. Kapteeneista puhuttiin, niin se on ihan hyvä nosto. Vicario vaikuttaisi enemmän johtajalta kuin nykyinen kapteenisto.
Jotenkin sellainen fiilis, että ajatuksena oli kasvattaa Ange-palloa näiden nuorten kehityksen myötä, mutta ainahan jossain vaiheessa tulee sitten epäluottamusta siihen ideologiaan. Itse toivon, että tätä katseltaisiin vähän sormien läpi just tämän nuoren joukkueen takia. Plus vielä se, että tämä kausi on sisältänyt paljon loukkaantumisia ja Bentancurin pelikielto ikävästi myös vaikuttaa. Ehkä kuitenkin tarvittaisiin lisää laatua rosteriin ja suuntaisinkin Levynä mielummin vahvistamaan Angen joukkuetta kuin potkimaan Ange pois.
|
|
|
|
Seeteufel
Paikalla
|
|
Vastaus #1043 : 09.12.2024 klo 10:51:24 |
|
Kuten sanottua niin myös sikariporrasta on vedetty uusiksi (Lange, Munn). Eli Levy toivottavasti jatkossa puuttuu vähemmän päivittäiseen tekemiseen, kuten siinä kirjeessään lupasi
Voi myös olla, että aussilla itsellään on lyhyempi pinna kuin Levyllä.
|
|
« Viimeksi muokattu: 09.12.2024 klo 10:56:10 kirjoittanut Seeteufel »
|
|
|
|
|
D4
Poissa
Suosikkijoukkue: COYS!
|
|
Vastaus #1044 : 09.12.2024 klo 11:11:11 |
|
Plus vielä se, että tämä kausi on sisältänyt paljon loukkaantumisia
Kuten viime kausikin. Minä vähän uskon / luulen, ettei nämä loukkaantumiset nyt ole vain huonoa tuuria ja sattumaa, vaan seurausta hyvin paljon juoksemista ja täysivauhtisia spurtteja vaativasta pelityylistä. Voihan se tietenkin olla, että harjoittelu auttaa kestämään pelityyliä paremmin jatkossa, mutta hiukan epäillyttää.
|
|
|
|
Iljevitsh
Poissa
|
|
Vastaus #1045 : 09.12.2024 klo 11:43:33 |
|
Mä en usko, että tässä on Levyn kipukohta (tällä kertaa). Mutta, Danielhan on aina ollut lähestulkoon yliherkkä fanien paineelle - jos ja kun kritiikki Angea, ja etenkin Levyä itseään kohtaan kasvaa, taitaa Danielilta tulla se tuttu refleksinomainen reaktio valmentajanvaihtoon.
Muuten, itselläni jäi kausikorttipaikka käteen Fulham-pelissä - laitoin aika myöhään myyntiin, mutta kyllä nämä yleensä ovat menneet. Myös eilen stadikalle oli ilmeisesti varsin paljon paikkoja tarjolla, mikä nyt kuulostaa lähes ennenkuulumattomalta Chelski-matsiin. Jos ei tällainen merkki kiinnostuksen hiipumisesta pistä Danielin punttia tutisemaan, niin mikähän sitten?
Itse olen ollut hyvin epäilevä Angepalloa kohtaa koko ajan. Pelityyli on niin äärimmäinen ja virheille + loukkaantumisille altistava, että olen aavistellut Angen "projektin" päätyvän näyttävään mahalaskuun. Siitä huolimatta olen sitä mieltä, että kun päätös valmentajasta nyt oli tämä, niin sen takana pitäisi seisoa riittävän pitkäjänteisesti, että onnistumiselle olisi edes teoreettiset mahdollisuudet. Siispä, minusta Angen pitää jatkaa vähintäänkin kausi loppuun, jos nyt sitten ei ihan putoamiskamppailuihin tosissaan ajauduta, mikä nyt ei valitettavasti ihan poissuljettu vaihtoehto ole sekään.
Se, minkä minä haluan nähdä Spursissa on jatkuvuus valmentajien yli. Seuraavaksi ei vaan yksinkertaisesti saa taas palkata jotain kyynistä tulosvalmentajaa, vaan koittaa jatkaa "projektia", jossa Spursin pelityyli on tunnistettavasti pallonhallintaan ja nopeaan hyökkäyspeliin perustuvaa.
Paljon erinomaista sanoiksipukemista omistakin fiiliksistä. Sitten kun Angen on aika lähteä, tulee seuraajan edustaa myös modernia, hyökkäävää futisajattelua ja seuran yleisen strategian on pysyttävä urillaan. Ei ole varaa enää mihinkään suureen resettiin.
|
|
|
|
ziizaah
Poissa
|
|
Vastaus #1046 : 09.12.2024 klo 12:23:27 |
|
Mä en usko, että tässä on Levyn kipukohta (tällä kertaa). Mutta, Danielhan on aina ollut lähestulkoon yliherkkä fanien paineelle - jos ja kun kritiikki Angea, ja etenkin Levyä itseään kohtaan kasvaa, taitaa Danielilta tulla se tuttu refleksinomainen reaktio valmentajanvaihtoon.
Muuten, itselläni jäi kausikorttipaikka käteen Fulham-pelissä - laitoin aika myöhään myyntiin, mutta kyllä nämä yleensä ovat menneet. Myös eilen stadikalle oli ilmeisesti varsin paljon paikkoja tarjolla, mikä nyt kuulostaa lähes ennenkuulumattomalta Chelski-matsiin. Jos ei tällainen merkki kiinnostuksen hiipumisesta pistä Danielin punttia tutisemaan, niin mikähän sitten?
Itse olen ollut hyvin epäilevä Angepalloa kohtaa koko ajan. Pelityyli on niin äärimmäinen ja virheille + loukkaantumisille altistava, että olen aavistellut Angen "projektin" päätyvän näyttävään mahalaskuun. Siitä huolimatta olen sitä mieltä, että kun päätös valmentajasta nyt oli tämä, niin sen takana pitäisi seisoa riittävän pitkäjänteisesti, että onnistumiselle olisi edes teoreettiset mahdollisuudet. Siispä, minusta Angen pitää jatkaa vähintäänkin kausi loppuun, jos nyt sitten ei ihan putoamiskamppailuihin tosissaan ajauduta, mikä nyt ei valitettavasti ihan poissuljettu vaihtoehto ole sekään.
Se, minkä minä haluan nähdä Spursissa on jatkuvuus valmentajien yli. Seuraavaksi ei vaan yksinkertaisesti saa taas palkata jotain kyynistä tulosvalmentajaa, vaan koittaa jatkaa "projektia", jossa Spursin pelityyli on tunnistettavasti pallonhallintaan ja nopeaan hyökkäyspeliin perustuvaa.
Jotenkin kun miettii Levyn aikakautta, niin aika pitkälle päätökset on tehty taloudellinen tulos edellä. Jos Paul O'Keefen mukaan Levyn on laittamassa "firmaa" myyntikuntoon, niin kyllähän siinä aikamoinen miinus excelissä näkyy jos joukkue ei euroopassa pelaa. Tulee helposti houkutus koettaa hommata joku valmentaja vetämään uppoan laivan takaisin top-4 paikoille ja nostamaan "firman" myyntiarvo takaisin kohilleen. Toki jos Levy jo näkee top4:sen menneen ohi suun, niin eurooppaliigan rahoilla tuskin on hirveän suurta merkitystä. Ja jos pelaajista rupeaa välittymään se, etteivät he enää hommaan usko, niin Ange lähtee vaihtoon. Tätä ei mielestäni ole näkynyt. Samaa mieltä myös tuosta fanien painostuksesta. Jos "Levy out" protestit lisääntyvät niin silloin valmentaja on sijaiskärsijä.
|
|
|
|
Seeteufel
Paikalla
|
|
Vastaus #1047 : 09.12.2024 klo 12:38:11 |
|
Toki jos Levy jo näkee top4:sen menneen ohi suun, niin eurooppaliigan rahoilla tuskin on hirveän suurta merkitystä.
UEL-voittaja pääsee sinne parempien lihapatojen äärelle.
|
|
|
|
Ianway
Poissa
|
|
Vastaus #1048 : 09.12.2024 klo 15:10:44 |
|
UEL-voittaja pääsee sinne parempien lihapatojen äärelle.
Jep, ja tämä ei Angepallolla ole ihan mahdoton saavutettava, koska joukkue on osoittanut että se hyvänä päivänä voi voittaa kenet tahansa. Vastaavasti huonona päivänä hävitä kenelle tahansa, mikä tekee sarjamenestyksestä mahdotonta mutta cupeissa gloriaa voi tulla helpommin kuin tasaisella puurtamisella.
|
|
|
|
Toffo
Poissa
Suosikkijoukkue: VPS
|
|
Vastaus #1049 : 09.12.2024 klo 15:49:29 |
|
Ehkä kuitenkin tarvittaisiin lisää laatua rosteriin ja suuntaisinkin Levynä mielummin vahvistamaan Angen joukkuetta kuin potkimaan Ange pois. 양민혁 (Yang-min Hyeok) on kuuleman mukaan jo Lontoossa kun K-liiga päättyi. Työlupa vielä puuttuu ja rekisteröityäkin voi vasta ikkunan auettua. Ja vuskovitsi on liittymässä ensi kesänä. Toki junnujahan nuokin ovat, mutta voihan ne olla myös pelimiehiä. Mene ja tiä.
|
|
|
|
|
|