FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
26.11.2024 klo 02:55:51 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 [2]

Kirjoittaja Aihe: Seurojen luovuttamat pelipaidat maksun kanssa tai maksuttomasti.  (Luettu 6804 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
äägee

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: GrIFK, CFC ja IFKM

Vastaus #25 : 19.08.2024 klo 07:37:11

Hieno topic. Ylos
Tapsa

Poissa Poissa

Vastaus #26 : 19.08.2024 klo 09:46:17

Jaron jäätävä on sellainen vetonaula, että sitä eivät kaikki museovieraat jonottamatta pysty näkemään.
Jaron jäätävä piti ensi torstaina laittaa päälle seurakunnan perinteiseen nuotioiltaan mutta mahdollinen sade uhkaa tämän suunnitelman nollata.
Pie-O-My

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Dirty Qwerty

Vastaus #27 : 20.08.2024 klo 20:55:29

Mielenkiintoisia juttuja ja kiva kun taltioit näitä tänne!

Arvaatkin varmaan, että minua kiinnostaa suuresti tarinat Viikinkien asuista, odotan niitä innolla.

Keräiletkö kaikkia mahdollisia peliasuja, vai vain ylimpien sarjatasojen joukkueiden?
Tapsa

Poissa Poissa

Vastaus #28 : 20.08.2024 klo 21:13:35

Mielenkiintoisia juttuja ja kiva kun taltioit näitä tänne!

Arvaatkin varmaan, että minua kiinnostaa suuresti tarinat Viikinkien asuista, odotan niitä innolla.

Keräiletkö kaikkia mahdollisia peliasuja, vai vain ylimpien sarjatasojen joukkueiden?
Myös alemmat sarjat kelpaavat. Onhan minulla asuja mm. Saksan Regionalliigassa pelaavilta seuroilta.
Minulla on myös lentopallo, korisliigan ja pesisliigan seuroilta asuja.
Tässä tulee silloin tällöin välipäiviä kirjoitteluun, kun YouTubessa katselen nyt Uuden Seelannin maisemia henkilöauton tuulilasin takaa ja tätäkin vielä katsomatta yli 20 tuntia. Huomenna katsottavassa osassa siirtyvät Aucklandista Wellingtoniin ja sieltä lautalla eteläsaarelle. Näyttäisi olevan amerikkalainen perhe tutustumassa Uuden Seelannin nähtävyyksiin.

YouTubessa minulla on lisäksi selvitettävä muutama vuosi sitten kokoamiani soittolistoja, joita on jäljellä pulenkymmentä. Tänään sain yhden soittolistan tarkastamisen valmiiksi.

Sitten on vielä soittolistojen kokoaminen Spotifyssa eli kaikkia em. urakoita vuorotellen.
Tapsa

Poissa Poissa

Vastaus #29 : 02.10.2024 klo 11:50:06

Minulla kävi äsken 2 Länsi-Savon toimittajaa. Toinen oli kuvaaja. Tämä oli yllätysvierailu.

Sivuja: 1 [2]

Siirry: