FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
16.09.2024 klo 22:58:28 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 [2]
 
Kirjoittaja Aihe: Carabao Cup 2024 - Englannin liigacup  (Luettu 3615 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Hapen_ottokyky

Poissa Poissa


Vastaus #25 : 28.08.2024 klo 23:29:15

Newcastlen hämmentävän heikot esitykset saamassa vahvaa jatkoa City Groundilla. Todella mielikuvituksetonta pallollista peliä.
Dagger

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, Apollo, Hyps,FC TPS, LFC


Vastaus #26 : 28.08.2024 klo 23:32:38

Kudus & Bowen, mutta jassohan tuo, jaa eipäs ole kun ei lähdetä hinkkaamaan taisipa vielä mennä käsiosumasta.
Bowen 1-0 säkäpompulla jos olisi VAR käytössä luulen että kiikarit olisi taululla.

Ja sitten PI :D 
« Viimeksi muokattu: 28.08.2024 klo 23:39:52 kirjoittanut Dagger »
pahku

Paikalla Paikalla


Vastaus #27 : 28.08.2024 klo 23:50:18

Sieltä ensimmäinen kunnon ylläri, kun vimpeli tiputti ipsun. 2-2, 6-4 rp. Aivan sekaisin vieläkin tuo ipsun erikoistilannepulustus. Molemmat päästetyt maalit tuli keskityksillä vaparista ja ukot täysin vapaana.
« Viimeksi muokattu: 28.08.2024 klo 23:55:58 kirjoittanut pahku »
Narttu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Newcastle & TPS


Vastaus #28 : 29.08.2024 klo 00:01:39

City Groundilla pilkut
Dagger

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, Apollo, Hyps,FC TPS, LFC


Vastaus #29 : 29.08.2024 klo 00:04:58

Milenkolta viilee pilkku.
Joe Lintonille pummi, hyvin venytti Miguel.
Sankare mokaa myös, poikkipuuhun.
Taiwo taivaan tuuliin! :D
Longstaff naulaa.
« Viimeksi muokattu: 29.08.2024 klo 00:10:41 kirjoittanut Dagger »
pahku

Paikalla Paikalla


Vastaus #30 : 29.08.2024 klo 00:09:07

Sangaren naamasta näki kävellessään pilkkua kohti, että nyt on suuri mokaamisen riski. Awoniyi mokasi myös ja harakat jatkoon.
Narttu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Newcastle & TPS


Vastaus #31 : 29.08.2024 klo 00:11:24

Pope ei kyllä vahingossakaan torju yhtään pilkkua, mutta onneksi Forestin ukot ampui taivaalle.
Forester

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Kontu, Nottingham Forest, Suomi & Sumusaaret


Vastaus #32 : 29.08.2024 klo 00:11:59

Taiwon rankkari vaati jo jonkinlaista osaamista, että sai noinkin paljon maalin yli.
Hapen_ottokyky

Poissa Poissa


Vastaus #33 : 29.08.2024 klo 00:12:12

Vain taivahalla lentävät pallot pelasti Newcastlen jatkoon. Pope ei ollut lainkaan hajulla yhdessäkään pilkussa 😀
Narttu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Newcastle & TPS


Vastaus #34 : 29.08.2024 klo 00:20:52

Olipas itselle uutta että europelijoukkueet eivät voi kohdata toisiaan ensi kierroksella. Sepäs aika perseestä.
Dede

Poissa Poissa


Vastaus #35 : 29.08.2024 klo 08:05:04

Olipas itselle uutta että europelijoukkueet eivät voi kohdata toisiaan ensi kierroksella. Sepäs aika perseestä.
Suosi vähe toisia mjötöhh
Seeteufel

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Röda, Stock Aitken Waterman


Vastaus #36 : 29.08.2024 klo 09:40:25

Kolmas kierros


Liverpool v West Ham

Man City v Watford

Arsenal v Bolton

Man Utd v Barnsley

Wycombe v Aston Villa

Coventry v Tottenham

Walsall v Leicester

Brentford v Leyton Orient

Blackpool v Sheffield Wednesday

Preston v Fulham

Everton v Southampton

QPR v Crystal Palace

Stoke v Fleetwood

Brighton v Wolves

AFC Wimbledon v Newcastle

Chelsea v Barrow
emankcin

Poissa Poissa


Vastaus #37 : 29.08.2024 klo 15:00:28

Ei näkyneet ainakaan eiliset pelit Veikkaustv:n puolella, tiistaista en tiedä. HUMPH!! sanon minä.
futiskoutsi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: tottenham,Tps,


Vastaus #38 : 29.08.2024 klo 20:13:33

Ei näkyneet ainakaan eiliset pelit Veikkaustv:n puolella, tiistaista en tiedä. HUMPH!! sanon minä.
Viaplay,kaikki taisi näkyä tiistai/keskiviikko.Eurot ei näy,Champpari jo Katsomossa.
futiskoutsi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: tottenham,Tps,


Vastaus #39 : 29.08.2024 klo 20:14:41

Ei näkyneet ainakaan eiliset pelit Veikkaustv:n puolella, tiistaista en tiedä. HUMPH!! sanon
Ianway

Poissa Poissa


Vastaus #40 : 30.08.2024 klo 14:43:06

Olipas itselle uutta että europelijoukkueet eivät voi kohdata toisiaan ensi kierroksella. Sepäs aika perseestä.
En nähnyt arvontaa, mutta olin itse sinä käsityksessä että CL:ssä olevat joukkueet voisivat kohdata toisensa, ja EL:ssä olevat joukkueet toisensa, mutta CL:ssä olevat joukkueet eivät voi kohdata EL:ssä olevia joukkueita. Syynä siis se, että kolmoskierros on kahdella viikolla joista toisella pelataan EL:ää ja toisella CL:ää. Syy siis UEFAn uusissa aikatauluissa.
Narttu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Newcastle & TPS


Vastaus #41 : 30.08.2024 klo 14:45:45

En nähnyt arvontaa, mutta olin itse sinä käsityksessä että CL:ssä olevat joukkueet voisivat kohdata toisensa, ja EL:ssä olevat joukkueet toisensa, mutta CL:ssä olevat joukkueet eivät voi kohdata EL:ssä olevia joukkueita. Syynä siis se, että kolmoskierros on kahdella viikolla joista toisella pelataan EL:ää ja toisella CL:ää. Syy siis UEFAn uusissa aikatauluissa.

Eivät voineet. Tuo olisi ollut mahdollista tehdä noin kuin sanot, mutta se kai olisi ollut liian monimutkaista. Näin ymmärsin.
Jype

Poissa Poissa


Vastaus #42 : 30.08.2024 klo 14:53:27

En nähnyt arvontaa, mutta olin itse sinä käsityksessä että CL:ssä olevat joukkueet voisivat kohdata toisensa, ja EL:ssä olevat joukkueet toisensa, mutta CL:ssä olevat joukkueet eivät voi kohdata EL:ssä olevia joukkueita. Syynä siis se, että kolmoskierros on kahdella viikolla joista toisella pelataan EL:ää ja toisella CL:ää. Syy siis UEFAn uusissa aikatauluissa.

Katsoin arvonnan. Kyllä siellä oli City, Arsenal, Liverpool, Villa, Tottenham ja ManU vedetty arvontakoreista kokonaan pois ja noille arvottiin parit erikseen.

Ensin arpoivat kuudelle otteluparille koti- ja vierasjoukkueet siten, että toisella puolella oli aina siinä vaiheessa vielä nimeämätön eurojoukkue ja toisella puolella sitten muut. Neljä eurojoukkuetta sai kotiarvan ja kaksi joukkuetta vierasarvan. Tämän jälkeen sitten arpoivat nuo otteluparit siten, että eurojengit nostettiin omasta koristaan ja vastustajat sitten yleisestä korista. Eli mitään ristiinpelaamista ei näiden välille olisi ollut mahdollista arpoa.

Konferenssiliigassa mukana oleva Chelsea sen sijaan oli koko ajan tuolla yleisessä arvontakorissa, koska Ägä-liigan lohkovaiheessa on kai pari pelipäivää vähemmän kuin UCL/UEL.
Ianway

Poissa Poissa


Vastaus #43 : 30.08.2024 klo 15:48:12

OK, seison korjattuna. Hölmösti tehty tuossa tapauksessa. Alas

Chelsealla voi olla konffaliigan päätöskierroksen matsi samaan aikaan liigacupin puolivälierän kanssa, jos sinne pääsevät; saas nähdä miten tuo hoidetaan.

 
Sivuja: 1 [2]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa