FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
30.11.2024 klo 11:01:33 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 77 [78] 79

Kirjoittaja Aihe: ECL PO HJK - KÍ Klaksvik 29.8.2024 19:00 @Bolt Arena  (Luettu 113313 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Hutu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Helsingin Jalkapalloklubi

Vastaus #1925 : 30.08.2024 klo 09:06:05

Annetaan muuten yhdestä asiasta Klubin valmennukselle kiitosta. Vieraiden pitkät rajaheitot oli viimein tässä pelissä skoutattu ja treenattu pois, eivätkä nuo aiheuttaneet paniikkia tai edes kummoisia tilanteita. Itse asiassa DOS:n heitot olivat huomattavasti vaarallisempia.

Hyvin sanottu siellä takana. Pisti itelläkin silmään sama.
Villahousu

Poissa Poissa

Vastaus #1926 : 30.08.2024 klo 09:06:42

ECL Q4:lle pääsee voittamalla jonkun San Marinon (tai Klaksvikin tapauksessa Luxemburgin) mestarin ja sen jälkeen voi ottaa turpaan kahdella seuraavalla eurokierroksella ja silti päästä otteluparin päähän lohko liigavaiheesta. Tänä vuonna tuohon vaiheeseen pääsi mm. Andorran ja Gibraltarin mestarit, eli siis ihan puhtaita paskasakkeja. UCL ja UEL Q4 on sitten ihan eri juttu.

Vai sittenkin Q2:lle?
Henkilö

Poissa Poissa

Vastaus #1927 : 30.08.2024 klo 09:10:40

2019 soitti ja halusi logiikkansa takaisin. ECL Q4:lle pääsee voittamalla jonkun San Marinon (tai Klaksvikin tapauksessa Luxemburgin) mestarin ja sen jälkeen voi ottaa turpaan kahdella seuraavalla eurokierroksella ja silti päästä otteluparin päähän lohko liigavaiheesta. Tänä vuonna tuohon vaiheeseen pääsi mm. Andorran ja Gibraltarin mestarit, eli siis ihan puhtaita paskasakkeja. UCL ja UEL Q4 on sitten ihan eri juttu.

Miksi sitten klubi on Suomesta ainoa joka on päässyt loppukilpailuun koskaan?
Pelle-Wermanni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaasan Palloseura

Vastaus #1928 : 30.08.2024 klo 09:18:56

Klubi on ainoa mestari Suomesta nyt ja jatkossa :)
Dominoteoria

Poissa Poissa

Vastaus #1929 : 30.08.2024 klo 09:22:11

2019 soitti ja halusi logiikkansa takaisin. ECL Q4:lle pääsee voittamalla jonkun San Marinon (tai Klaksvikin tapauksessa Luxemburgin) mestarin ja sen jälkeen voi ottaa turpaan kahdella seuraavalla eurokierroksella ja silti päästä otteluparin päähän lohko liigavaiheesta. Tänä vuonna tuohon vaiheeseen pääsi mm. Andorran ja Gibraltarin mestarit, eli siis ihan puhtaita paskasakkeja. UCL ja UEL Q4 on sitten ihan eri juttu.
Mitä sinä tiedät Andorran tai Gibraltarin mestareista? Ilmeisesti ne ainakin ovat parempia kuin Suomen 2. ja 3.?
Henkilö

Poissa Poissa

Vastaus #1930 : 30.08.2024 klo 09:24:33

Klubi on ainoa mestari Suomesta nyt ja jatkossa :)

No kappas!
Gojira

Poissa Poissa

Vastaus #1931 : 30.08.2024 klo 09:27:17

Vai sittenkin Q2:lle?
Ei, Q4:lle. Voittamalla sen ensimmäisen kierroksen (UCL Q1) vastustajansa joukkueet pääsevät UCL Q2:lle, josta häviämällä tippuvat aina ECL Q4:ään.

Koska voittavat 90% mestaruuksista ja ovat olleet mestari jokaisella kaudella, kun ECL on ollut olemassa? Miksi joudun edes selittämään tälläisiä itsestäänselvyyksiä sinulle?

Mitä sinä tiedät Andorran tai Gibraltarin mestareista? Ilmeisesti ne ainakin ovat parempia kuin Suomen 2. ja 3.?
...Eikö täällä todellakaan ymmärretä Mestarien polkua ja seedatun ja seedaamattoman eroa?
törömömmö

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Aina laadukkaan keskustelun puolella.

Vastaus #1932 : 30.08.2024 klo 09:29:25

Ne ovat maansa mestareita, ja saavat siksi helpomman tien karsinnoissa. Ne eivät ole mestareita siksi että olisivat parempia kuin Suomen 2. ja 3., vaan siksi että niiden vastustajat ovat paskempia.

Yhtä hyvin voisi argumentoida, että Suomen 3. on parempi kuin Valioliigan 10., koska pääsee europeleissä pidemmälle.
Henkilö

Poissa Poissa

Vastaus #1933 : 30.08.2024 klo 09:38:01

Koska voittavat 90% mestaruuksista ja ovat olleet mestari jokaisella kaudella, kun ECL on ollut olemassa? Miksi joudun edes selittämään tälläisiä itsestäänselvyyksiä sinulle?

Koska olin optimistinen ja ajattelin, että näin tuuppaamalla oikeaan suuntaan, ymmärtäisit.

Lue vielä tuo oma viestisi, siinä se johtolanka on.
DAF

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK, Riveluutio, KoiPS

Vastaus #1934 : 30.08.2024 klo 10:14:34

...Eikö täällä todellakaan ymmärretä Mestarien polkua ja seedatun ja seedaamattoman eroa?

Eiköhän tuo ymmärretä. Klubin suhteen kuitenkin mestarien polun ja normipolun ero UECL-puolella olisi jo aika maltillinen, kun joukkuepisteitä on hyvin kasassa.

Itseään ruokkiva kierre, jossa on suorastaan vähän falskia (UECL osalta) korostaa, miten mestareiden polku on helpompi. Oli se tänä vuonna Klubille helppo, osin itsensä vuoksi ja osin arpatuurin, mutta jos vaikka tämän vuoden pinnoja katsoo, sijoitettuna muulla polulla olisi tullut todennäköisimmin suhteellisen samanlainen tie kuin viime vuonna mestarien polun kautta.

Voi sieltä playoffissa tulla se joku yksi superjengikin, mutta se on arvassa joku 1/16. Muiden suomalaisten tilanne on toinen, kun niitä joukkuepinnoja ei ole.
Kausari

Poissa Poissa

Vastaus #1935 : 30.08.2024 klo 10:27:16

Eiköhän tuo ymmärretä. Klubin suhteen kuitenkin mestarien polun ja normipolun ero UECL-puolella olisi jo aika maltillinen, kun joukkuepisteitä on hyvin kasassa.

Itseään ruokkiva kierre...

Muiden suomalaisten tilanne on toinen, kun niitä joukkuepinnoja ei ole.
Just näin. Mutta tuota boldattuua ei oikein ymmärretä muualla kuin Helsingissä. Joukkuepisteet on itse ansaittu.
Homer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka

Vastaus #1936 : 30.08.2024 klo 10:49:24

Lee Erwinin hankinta meni kyllä nappiin.

Yllättyneitä ovat:
Moukari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat

Vastaus #1937 : 30.08.2024 klo 10:52:15

Vepsu kaatuu sunnuntaina tämä on tieto. Keskikentän ”moottorit” Lingman ja Palumets ovat nimittäin huilivuorossa tuolloin. Tilalle avaukseen tulevat Albanese ja Kokcu. Huvittavaa oli kapteeni Lingmannin reaktiot (minä, minä ja vielä kerran minä) klubin maaleihin löntysteltyään ja ensin 90 minuuttia pitkin bollista.
Gojira

Poissa Poissa

Vastaus #1938 : 30.08.2024 klo 11:00:17

Koska olin optimistinen ja ajattelin, että näin tuuppaamalla oikeaan suuntaan, ymmärtäisit.

Lue vielä tuo oma viestisi, siinä se johtolanka on.
Mikkihiirimaan dominantit mestarit eivät taksikuskeista muuksi muutu, vaikka kuinka haluat. Ei tuo ECL Q4:lle pääseminen ole mikään saavutus enää nykypäivänä, ei itseasiassa ole koskaan ollutkaan. UEL Q4 ehkä oli.
Dirk Kuyt

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi, Huuhkajat ja suomalaisten jengit ulkomailla

Vastaus #1939 : 30.08.2024 klo 11:09:28

Tänä vuonna tuohon vaiheeseen pääsi mm. Andorran ja Gibraltarin mestarit, eli siis ihan puhtaita paskasakkeja.

Tuo ”gibraltarilaispaskasakki” kuitenkin onnistui muutama vuosi sitten tätä polkua pitkin edetessään voittamaan tuon playoffkierroksen, ja pääsemään lohkovaiheeseen. Hävisi toki siellä kaikki pelinsä.
qCc

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kallion soijapojat

Vastaus #1940 : 30.08.2024 klo 11:16:22

Mikkihiirimaan dominantit mestarit eivät taksikuskeista muuksi muutu, vaikka kuinka haluat. Ei tuo ECL Q4:lle pääseminen ole mikään saavutus enää nykypäivänä, ei itseasiassa ole koskaan ollutkaan. UEL Q4 ehkä oli.

Mitäs sitten?

Huvittavaa oli kapteeni Lingmannin reaktiot (minä, minä ja vielä kerran minä) klubin maaleihin löntysteltyään ja ensin 90 minuuttia pitkin bollista.

Jep, nyt loppu se tuulettaminen, saatana! >:(
Fotboll

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Aleksi

Vastaus #1941 : 30.08.2024 klo 11:23:27

On muuten harvinaisen oksettava ilmestys tää pakastepizzamyyjä Frederiksberg. Tokalla puokilla jäi nurmelle keräilemään jonkun pienen ”kolhun” jälkeen, aikansa makoiltuaan nousi ja virnuili itäkatsomoon.

Muutoin kyllä ottelun draamankaarelle Tuoppi Ylos
massi83

Poissa Poissa

Vastaus #1942 : 30.08.2024 klo 11:53:00

Vepsu kaatuu sunnuntaina tämä on tieto. Keskikentän ”moottorit” Lingman ja Palumets ovat nimittäin huilivuorossa tuolloin. Tilalle avaukseen tulevat Albanese ja Kokcu. Huvittavaa oli kapteeni Lingmannin reaktiot (minä, minä ja vielä kerran minä) klubin maaleihin löntysteltyään ja ensin 90 minuuttia pitkin bollista.
Huvittavaa on sun tapaisten ininä kun Kapteeni, Taiteilija, Voittaja, Legenda suorittaa.
Hunaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Barbara Pravi, Elli Haloo & Dorothea Wierer <3

Vastaus #1943 : 30.08.2024 klo 13:09:30

Itse asiassa DOS:n heitot olivat huomattavasti vaarallisempia.

Ainakin miehelle itselleen.

Vai oliko se nyt DOS, joka liukastui rajaheitossaan ja pallo lipesi kädestä vääräksi heitoksi ja kääntyi vastustajalle.
Hasan Sas

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: HJK

Vastaus #1944 : 30.08.2024 klo 13:14:14

On muuten harvinaisen oksettava ilmestys tää pakastepizzamyyjä Frederiksberg. Tokalla puokilla jäi nurmelle keräilemään jonkun pienen ”kolhun” jälkeen, aikansa makoiltuaan nousi ja virnuili itäkatsomoon.

Muutoin kyllä ottelun draamankaarelle Tuoppi Ylos

Tottakai minuakin Klubin kannattajana vitutti katsoa Fredriksbergin kierimistä ja ajanpeluuta, joskin sehän nyt kuuluu asiaan tuollaisessa pelityylissä. Mutta samalla kyllä osaan arvostaa tuollaista erikoisjeppeä, jonka erityisosaamisen ympärille koko joukkueen pelisysteemi on rakennettu. Futista voi pelata monella tavalla ja minusta on vain hienoa, että tuollaisiakin pakastepitsajanarin tapaisia hahmoja pääsee kentällä näkemään. Arnille ehdottomastti Tuoppi ja :pizza:
muumi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: minä en nettikiusaa

Vastaus #1945 : 30.08.2024 klo 13:46:06

Vai oliko se nyt DOS, joka liukastui rajaheitossaan ja pallo lipesi kädestä vääräksi heitoksi ja kääntyi vastustajalle.

Oli, tosin itse katsoin pallon lipsahtaneen käsistä eikä liukastuneen. Tuo oli vähän kuin junnupeleistä, joissa ei olla säännöstä varmoja, kun vastustajakaan ei osannut tilannetta hyväksikäyttää, vaikka Klubin pelaajat olivat toppareita lukuunottamatta ylhäällä. Dos taisi pohtia, että pitääkö ottaa keltainen heittämällä pallo kauas vastustajasta vai ehtisikö joku oma puolustuksen avuksi.
ginikettu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK (BJK)

Vastaus #1946 : 30.08.2024 klo 13:56:39

Päädystä kiikaroituna näytti, että olisi luiskahtanut pallo heittäessä, mutta oliko se kuitenkaan väärä heitto. :) Huono heitto se oli, mutta pään yli kahdella kädellä jalat maassa.
2fst4u

Poissa Poissa

Vastaus #1947 : 30.08.2024 klo 14:32:17

Päädystä kiikaroituna näytti, että olisi luiskahtanut pallo heittäessä, mutta oliko se kuitenkaan väärä heitto. :) Huono heitto se oli, mutta pään yli kahdella kädellä jalat maassa.
Niin verrattuna Frederiksbergiin, jonka heitto lähtee täysin yhdellä kädellä. Sen huomaa kierteestä.
copa de kybä

Poissa Poissa

Vastaus #1948 : 30.08.2024 klo 15:08:26

Siinä DOS ajatteli heittävänsä pitkän laitaa pitkin tyhjään tilaan, mutta viime hetkellä taisi huomata, että kukaan ei ole menossa. Yritti sitten peruuttaa, mutta pallo lipsahti käsistä. Ei tuo nyt mitenkään vaaralliselta miehelle itselleen vaikuttanut.
r1kuexposures

Poissa Poissa

Vastaus #1949 : 30.08.2024 klo 15:23:37

Kuvia eiliseltä: https://r1kuexposures.kuvat.fi/kuvat/Jalkapallo+%E2%80%93+Football/Euro-ottelut+2024/29.08.2024+HJK+-+K%C3%8D+Klaksv%C3%ADk/

Sivuja: 1 ... 77 [78] 79

Siirry: