FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
30.11.2024 klo 11:08:55 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 2 [3]

Kirjoittaja Aihe: TPS - KäPa 17.8. Kupittaa  (Luettu 4446 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kim Suomisen ponnari

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Ainoastaan omien sarjojensa mestarit

Vastaus #50 : 17.08.2024 klo 17:50:08

Lempilammen performanssi on tässä ketjussa ollut vähintäänkin yhtä hauska kuin se TPS:n edellisen liigavisiitin aikainen foorumlarppi jossa esitti jostain syystä matsitopicissa joutuneensa satamassa putkaan tjms. Mariehamn-awayn aikana.

Silloinkin vitsi oli niin hyvä että väki ulvoi naurusta.
Lempilampi

Poissa Poissa

Vastaus #51 : 17.08.2024 klo 17:50:27

Kolme omiin Käpää vastaan. Ylos

En menetä yöunia niiden vuoksi Tuoppi Jaahas, tänään saa juhlia! Mukavaa.

Lempilammen performanssi on tässä ketjussa ollut vähintäänkin yhtä hauska kuin se TPS:n edellisen liigavisiitin aikainen foorumlarppi jossa esitti jostain syystä matsitopicissa joutuneensa satamassa putkaan tjms. Mariehamn-awayn aikana.

Silloinkin vitsi oli niin hyvä että väki ulvoi naurusta.

Mulle riittää, että sä vieläkin muistelet sitä :) Tästäkin päivästä sä varmaan menet internetiin kirjoittelemaan vielä joskus vuosikausien päästä. Lapsenlapsetkin saa kuulla kyllästymiseen asti Lempilammen huonoista vitseistä.
« Viimeksi muokattu: 17.08.2024 klo 17:55:35 kirjoittanut Lempilampi »
The Goat

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, MCFC

Vastaus #52 : 17.08.2024 klo 17:53:33

Olikos se Sjökkelle sitten jo pelikieltoa?

Tais olla ymmärtääkseni. Järjetön kortti.

Luulin, että olen nähnyt heikkoja Ykkösliigan ja Ykkösen otteluja. Mutta nyt on tullut kaikki todistettua.
mokt

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS

Vastaus #53 : 17.08.2024 klo 18:03:31

Bänniä näistä, eikä ole edes läppä. Joku turha kendon läpsyttely vs futiksen peli kriittisillä hetkillä.

Joo antakaa bännit koska Tepsi oli liian paska että olisin juuri tänään jaksanut katsoa sitä mieluummin kuin jääkiekkoa.

Aika moni muukin taisi jättää tulematta? Varmaan niillekkin voisit antaa oman viestin jossa syyllistät heitä.
Kamreeri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP

Vastaus #54 : 17.08.2024 klo 18:03:59

Hoplaa ja näin on Turku taas nousutaistelussa vahvasti mukana.
The Goat

Poissa Poissa

Vastaus #55 : 17.08.2024 klo 18:06:57

Joo antakaa bännit koska Tepsi oli liian paska että olisin juuri tänään jaksanut katsoa sitä mieluummin kuin jääkiekkoa.

Aika moni muukin taisi jättää tulematta? Varmaan niillekkin voisit antaa oman viestin jossa syyllistät heitä.

Haista vittu. Peleissä käydään ja kannatetaan joukkuetta, vaikkei menestystä tulisi. Ja vaikka kaikki asiat kusee, kuten nyt. Mä kävisin Kutosessakin peleissä, sä näemmä et.

Ja joo, kissanristiäisiä ympäri Turkua. Sen takia kesälauantai on huono pelipäivä. Kannattajakatsomossa oli enemmän junnuja kuin aikuisia.
mokt

Poissa Poissa

Vastaus #56 : 17.08.2024 klo 18:21:47

Haista vittu. Peleissä käydään ja kannatetaan joukkuetta, vaikkei menestystä tulisi. Ja vaikka kaikki asiat kusee, kuten nyt. Mä kävisin Kutosessakin peleissä, sä näemmä et.

En vai? Kyl mää luulen et kävisin millä tahansa sarjatasolla. Ja tiedoksi aika monta huonoa kautta olen nähnyt tältä seuralta ja silti aina kannattajakatsomossa joukkuetta tukenut.

En tiedä huomasitko mutta aika paljon jengiä tippui pois kauden edetessä eikä ole näkynyt enää.

Luulen etten ole se isoin ongelma jos jonain päivinä ei vain nappaa.
The Goat

Poissa Poissa

Vastaus #57 : 17.08.2024 klo 18:26:52

Kun käydään keskustelua siitä, että henkilö x käy kendon harjoituspelissä mieluummin tässä kohtaa futiskautta ja sarjatilannetta, niin päätän keskustelun tähän.

Ja joo, olen huomannut monen vakinaaman puuttumisen. Persettä myös heille. Mutta ymmärrän, että häitä sekä kissanristiäisiä on paljon. Nimimerkki Järkkärikin on aina lauantaisin mökillä, niin ei ehdi peleihin. No can do
urheilutoimenjohtaja

Poissa Poissa

Vastaus #58 : 17.08.2024 klo 20:22:11

Harmi ettei ulmanen saanut maalia tehtyä tänään. Ainakin tuon ketsuppipullon sinetti on selkeästi jo auennut. Ylos

Hyvä tästä vielä tulee! Tuoppi
Lempilampi

Poissa Poissa

Vastaus #59 : 17.08.2024 klo 22:58:44

Olipa fiksu ja symppis tuo Käpan valmentaja! Ylos Katsoin lehdistötilaisuuden enkä koskaan ole kokenut yhtä voimakasta halua halata vastustajan valmentajaa.
Possupussukka

Poissa Poissa

Vastaus #60 : 18.08.2024 klo 14:02:34

Tais olla ymmärtääkseni. Järjetön kortti.

Luulin, että olen nähnyt heikkoja Ykkösliigan ja Ykkösen otteluja. Mutta nyt on tullut kaikki todistettua.

Mun mielestä sjökke kärsi jo pelikiellon kun lanasi KTP:n pelissä vesiahon. Se oli niin tyhmä rike että näytti siltä kun nuutinen olisi käskenyt ottaa kortin
vitonen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Töpselit

Vastaus #61 : 18.08.2024 klo 20:32:06

Mun mielestä sjökke kärsi jo pelikiellon kun lanasi KTP:n pelissä vesiahon. Se oli niin tyhmä rike että näytti siltä kun nuutinen olisi käskenyt ottaa kortin

Joo, tulospalvelun mukaan 5. kortti. Tällä hetkellä kortin päässä pelikiellosta ovat Ikonen ja Sihvonen.
eCiuj

Poissa Poissa

Vastaus #62 : 19.08.2024 klo 10:21:47

Jos vituttaa yleisön(/kannattajien) vähyys oikeaan suuntaan ei päästä syyllistämällä ja vittuilemalla. Pitäisi pikemminkin ottaa syyniin mistä tämä johtuu ja miettiä mitä olisi tehtävissä.
Jaakko

Poissa Poissa

Vastaus #63 : 19.08.2024 klo 11:03:40

Jos vituttaa yleisön(/kannattajien) vähyys oikeaan suuntaan ei päästä syyllistämällä ja vittuilemalla. Pitäisi pikemminkin ottaa syyniin mistä tämä johtuu ja miettiä mitä olisi tehtävissä.
1. Kesälauantait on ihan jäätävän paskoja pelipäiviä. 
2. TPS lätkällä samaan aikaan peli.
3. Käpä ei nyt ole se sytyttävin vastustaja

Kahteen ensimäiseen voisi seura ainakin teorian tasolla vaikuttaa.
KunUnited

Poissa Poissa

Vastaus #64 : 19.08.2024 klo 13:50:31

1. Kesälauantait on ihan jäätävän paskoja pelipäiviä. 
2. TPS lätkällä samaan aikaan peli.
3. Käpä ei nyt ole se sytyttävin vastustaja

Kahteen ensimäiseen voisi seura ainakin teorian tasolla vaikuttaa.

Nippa nappa 400 katsojaa kiinnostaa TPS jalkapallo paikan päällä lauantaina? Joko ne väsyneet puheet siitä että TPS kuuluu Veikkausliigaan voi lopettaa?
Lempilampi

Poissa Poissa

Vastaus #65 : 19.08.2024 klo 13:51:04

Näinhän se oli. Seuraava Jäps-peli oli se, jossa tosiaan useampi pelaaja (Sjökke, Pippola, Soiniemi) lusi pelikieltonsa.

Sivuja: 1 2 [3]

Siirry: