Pikka
Poissa
|
|
Vastaus #1525 : 20.10.2011 klo 21:29:46 |
|
Moro, pari asiaa SMJ:n väelle.
On hienoa, että ollaan saamassa vihdoin fanikulttuuria tänne kylmään pohjolaankin. Vielä minua askarruttaa minkä takia teillä kaikilla pohjoiskaarteen väellä ei ole valkoisia paitoja päällänne Suomen peleissä. Esimerkiksi oli erittäin vaikuttavan näköinen se Hollannin yhtenäisyys pukeutumisessa oranssiin. Pelipaidathan ovat kalliita, mutta joku valkoinen vain riittäisi, jos jollain on hinnasta kiinni.
Kyllähän suurimmalla osalla (?) on pelipaita tai valkoinen paita mikäli keli on kohtuullinen, syksyn kylmillä keleillä en itse ainakaan jaksa laittaa maajoukkueen paitaa, vaan tyydyn pelkkään huiviin takin kanssa. Maajoukkueen paita kun on suht slim fit enkä todellakaan ala venyttämään sitä laittamalla takin päälle.
|
|
|
|
BrDead
|
|
BrDead
Vastaus #1526 : 20.10.2011 klo 21:32:46 |
|
On hienoa, että ollaan saamassa vihdoin fanikulttuuria tänne kylmään pohjolaankin. Vielä minua askarruttaa minkä takia teillä kaikilla pohjoiskaarteen väellä ei ole valkoisia paitoja päällänne Suomen peleissä. Esimerkiksi oli erittäin vaikuttavan näköinen se Hollannin yhtenäisyys pukeutumisessa oranssiin. Pelipaidathan ovat kalliita, mutta joku valkoinen vain riittäisi, jos jollain on hinnasta kiinni.
Niin, mikset itse pukeudu pelkkään t-paitaan lokakuussa? Valkoisia ulkotakkeja harvempi omistaa ihan siitä syystä, että valkoinen takki muuttuu normaalissa käytössä hyvin äkkiä ruskeanharmaaksi.
|
|
|
|
olekki
Poissa
|
|
Vastaus #1527 : 21.10.2011 klo 02:27:16 |
|
Niin, mikset itse pukeudu pelkkään t-paitaan lokakuussa? Valkoisia ulkotakkeja harvempi omistaa ihan siitä syystä, että valkoinen takki muuttuu normaalissa käytössä hyvin äkkiä ruskeanharmaaksi.
Tuohon on varmasti eri ratkaisuja. Esimerkiksi voi ostaa ylisuuren vailkoisen paidan takin päälle. Älkää vain ajatelko, että hyökkäsin teitä vastaan, vaan halusi kysyä syytä.
|
|
|
|
BrDead
|
|
BrDead
Vastaus #1528 : 21.10.2011 klo 09:16:38 |
|
Tuohon on varmasti eri ratkaisuja. Esimerkiksi voi ostaa ylisuuren vailkoisen paidan takin päälle. Älkää vain ajatelko, että hyökkäsin teitä vastaan, vaan halusi kysyä syytä.
Eipä niin isoja paitoja ihan helposti löydy, kun suuri osa SMJK:n jäsenistä on mallia teltta. SMJK:n jäsentuotteiden menekissä XL on L:ää ja M:ää yleisempi koko.
|
|
|
|
Triple_J
Poissa
|
|
Vastaus #1529 : 21.10.2011 klo 09:38:19 |
|
miten muka mun Ben Sherman -takki näkyis jos siin päällä ois valkonen t-paita?!? valoja päälle huoh
|
|
|
|
Bulebule
Poissa
|
|
Vastaus #1530 : 21.10.2011 klo 12:52:11 |
|
Mitä mieltä olette Palloliiton asettamista lippujen hinnoista? Itse en ymmärrä minkä takia ne ovat niin korkeat. Mielestäni Suomen maajoukkue hyötyisi jos laskettaisiin hintoja ja saataisiin täysi tupa. Itselläni on paljon kavereita, jotka eivät juuri lippujen hinnan takia tule paikan päälle katsomaan pelejä. Kaiken lisäksi siitä hyötyisi muutkin tahot(en tiedä meneekö rahat muualle kuin palloliitolle), jos tupa olisi täynnä. Ruoan, juomien ja fanituotteiden myynti kasvaisi. Näin ollen siinä tuskin Palloliitto jäisi paljoa miinukselle näihin lippujen hintoihin verrattuna. Ja tosiaan maajoukkueen etu pitäisi olla myös Palloliiton etu.
Onhan nuo lippujen hinnat melko suolaiset. Ajatellaan vaikka viisihenkistä perhettä (2 aikuista+3 lasta), joka tuli katsomaan Ruotsi-ottelua. Lippujen hinnaksi esim. D-katsomossa tuli päälle 200 €. Muistaakseni liput olivat näihin karsintoihin (tai edellisiin) kaikista kalliimpia juuri Suomessa ja Norjassa.
|
|
|
|
Le God
Poissa
Suosikkijoukkue: Hard Bass
|
|
Vastaus #1531 : 21.10.2011 klo 13:00:38 |
|
Kaiken lisäksi siitä hyötyisi muutkin tahot(en tiedä meneekö rahat muualle kuin palloliitolle) Meinaat että vuokrat ja palkat ovat ilmaisia?
|
|
|
|
Bootlegger
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi, SAPA, Roma.
|
|
Vastaus #1532 : 21.10.2011 klo 15:14:55 |
|
Muistaakseni Palloliitto ei rahallisesti hyödy noista ruokien ja juomien myynneistä mitenkään. Eli heille aivan sama myydäänkö nolla vai satatuhatta makkaraa.
|
|
|
|
olekki
Poissa
|
|
Vastaus #1533 : 21.10.2011 klo 21:35:39 |
|
Meinaat että vuokrat ja palkat ovat ilmaisia?
Luulen että samat paikat on varattuna ja työntekijät ovat työssä olkoon tupa täynnä tai ei. Pitäähän niiden varautua täyteen tupaan aina. Onhan nuo lippujen hinnat melko suolaiset. Ajatellaan vaikka viisihenkistä perhettä (2 aikuista+3 lasta), joka tuli katsomaan Ruotsi-ottelua. Lippujen hinnaksi esim. D-katsomossa tuli päälle 200 €. Muistaakseni liput olivat näihin karsintoihin (tai edellisiin) kaikista kalliimpia juuri Suomessa ja Norjassa.
Juuri näin. Ja kun vielä suhteuttaa lipun hintaa ja Suomen ranking sijoitukseen. Tottakai, tämähän on vauras kansa... Muistaakseni Palloliitto ei rahallisesti hyödy noista ruokien ja juomien myynneistä mitenkään. Eli heille aivan sama myydäänkö nolla vai satatuhatta makkaraa.
Juuri tästä asiata olin epävarma kuten sanoin. Kiitos tiedosta.
|
|
|
|
Mahis
Poissa
Suosikkijoukkue: FC St. Pauli, Internazionale Milano, SMJK
|
|
Vastaus #1534 : 29.02.2012 klo 13:38:53 |
|
Jäsennumero: 3736
|
|
|
|
Jurado
Poissa
|
|
Vastaus #1535 : 08.03.2012 klo 15:43:57 |
|
Liityin
|
|
|
|
Fanatic1
Poissa
|
|
Vastaus #1536 : 19.05.2012 klo 07:24:11 |
|
Liitytty aikoja sitten...
|
|
|
|
Toldo02
Poissa
|
|
Vastaus #1537 : 27.05.2012 klo 23:53:58 |
|
Moro, pari asiaa SMJ:n väelle.
Valkoiset tennarit, siniset farkut, musta rotsi ja ruutulippis. Tämä asuste on näppärä kun sulaudut minkä vain "oikeaoppisen" kannattajapoppoon joukkoon saamatta turhaan friikki-, jmt- taikka tuularileimaa. Tosin ehkä juuri sinä voisit olla suunnannäyttäjä takaisin valkoiseen. Lupaan pukea kanssa.
|
|
« Viimeksi muokattu: 27.05.2012 klo 23:56:01 kirjoittanut Toldo02 »
|
|
|
|
|
kokistuoppi
Poissa
Suosikkijoukkue: #HindenburgtheOligarchy
|
|
Vastaus #1538 : 29.06.2012 klo 19:42:25 |
|
Syssyisin voi tulla kylymä paitasilla. Ja si paijat voi venyy liikaa ku ne änkee takin päälle, tai emmä tiijä
|
|
|
|
shanks
Poissa
|
|
Vastaus #1539 : 03.07.2012 klo 14:54:34 |
|
Pelipaitoja käytetään kun pelataan. Katsomoon on kiva pukeutua casuaalisti.
|
|
|
|
Knossos
|
|
Knossos
Vastaus #1540 : 03.07.2012 klo 15:13:19 |
|
Pelipaitoja käytetään kun pelataan. Katsomoon on kiva pukeutua casuaalisti. Suomi-Belgia -matsin valkoinen katsomo oli parasta ikinä. Casuaalisti pukeutumisessa ei ole mitään vikaa, muttei pelipaitaan/valkoiseen paitaan pukeutumista tule pitää nolona. Hassut hatut kannattaa kuitenkin jättää hattuhyllylle odottamaan Kurjala-turnausta.
|
|
|
|
Tupii
Poissa
|
|
Vastaus #1541 : 14.07.2012 klo 18:49:23 |
|
Eikös minkäänlaista maajoukkuehuivia saa enää mistään?
|
|
|
|
Hodari
Poissa
Suosikkijoukkue: Rahattomat perinneseurat
|
|
Vastaus #1542 : 14.07.2012 klo 18:50:51 |
|
Eikös minkäänlaista maajoukkuehuivia saa enää mistään?
Jos SMJK:n nettikaupassa olevat ei kelpaa, niin voin myydä sulle Hämäläisen juhlalakanan.
|
|
|
|
TSL
Poissa
|
|
Vastaus #1543 : 14.07.2012 klo 19:00:35 |
|
Hassut hatut kannattaa kuitenkin jättää hattuhyllylle odottamaan Kurjala-turnausta.
Ihan niinkuin jalkapallon MM-kisoissakin tehdään. Not. Teita kultivoituneemmat luturistit jalkapallomaista käyttävät hassuhattuja. Älkää tuomitko, koska teillä ei siihen ole kompetenssia.
|
|
|
|
Knossos
|
|
Knossos
Vastaus #1544 : 14.07.2012 klo 19:09:05 |
|
Ihan niinkuin jalkapallon MM-kisoissakin tehdään. Not. Teita kultivoituneemmat luturistit jalkapallomaista käyttävät hassuhattuja. Älkää tuomitko, koska teillä ei siihen ole kompetenssia.
Et mikään hirvittävän terävä kaveri taida olla? Pitäisikö typerä hassutteluhattu laittaa päähän, koska sellaisia pidetään jalkapallon MM-kisoissa ja Karjala-turnauksessa?
|
|
|
|
TSL
Poissa
|
|
Vastaus #1545 : 14.07.2012 klo 19:31:38 |
|
Pitäisikö typerä hassutteluhattu laittaa päähän, koska sellaisia pidetään jalkapallon MM-kisoissa ja Karjala-turnauksessa?
Et mikään hirvittävän terävä kaveri taida olla? Pointti hyvin missattu.
|
|
|
|
Knossos
|
|
Knossos
Vastaus #1546 : 14.07.2012 klo 19:39:27 |
|
Pointti hyvin missattu.
En siis saa pitää hassutteluhattuja typerän näköisinä, koska olen Suomesta ja jossain kovassa jalkapallomaassa on tällainen nähty katsojan päässä? Tarkentaisitko hieman pointtiasi?
|
|
|
|
TSL
Poissa
|
|
Vastaus #1547 : 14.07.2012 klo 19:44:32 |
|
En siis saa pitää hassutteluhattuja typerän näköisinä, koska olen Suomesta ja jossain kovassa jalkapallomaassa on tällainen nähty katsojan päässä? Tarkentaisitko hieman pointtiasi?
Joku vitun Knossos kertoo, miten hassut hatut kuuluu jättää kotiin ja laittaa Addun Kolmiraitaa ja Lyle & Scottin pikeetä päälle. Joku vitun Knossos pitää hassu hattuja typerinä ja sanoo, ettei niitä saa pitää matsissa.
|
|
|
|
Knossos
|
|
Knossos
Vastaus #1548 : 14.07.2012 klo 20:04:30 |
|
Joku vitun Knossos kertoo, miten hassut hatut kuuluu jättää kotiin ja laittaa Addun Kolmiraitaa ja Lyle & Scottin pikeetä päälle. En ole koskaan pitänyt Addun kolmiraitoja tai Lyle & Scottin pikeetä päälläni, joten todennäköisesti en pukeudu tuleviinkaan kotimatseihin noihin kuteisiin. Joku vitun Knossos pitää hassu hattuja typerinä ja sanoo, ettei niitä saa pitää matsissa. Itse taas perustelet hassujen hattujen siisteyttä sillä, että jalkapallon MM-kisoissakin on joku pitänyt tuollaista päässään. Ei typerältä tarvitse näyttää sen vuoksi, että jossain jalkapallomaassa kolme ihmistä tekee sen. Tällä ei ole mitään tekemistä minkään luturismin kanssa, kuten sinä kuvittelet. Voit toki tulla stadikalle oman hattusi kanssa, mikäli pidät sitä tyylikkäänä.
|
|
|
|
TSL
Poissa
|
|
Vastaus #1549 : 15.07.2012 klo 01:26:13 |
|
Jees, ei jaksa pitää vihaa näin tyhmästä asiasta. Ymmärrän pointtisi kyllä.
|
|
|
|
|
|