FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
06.01.2025 klo 17:24:30 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 [2] 3 ... 65

Kirjoittaja Aihe: Liittykää SMJK:hon  (Luettu 174080 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Johnny99

Poissa Poissa

Vastaus #25 : 05.06.2007 klo 20:52:03

Juo vähemmän ja harkitse tarkemmin

Juo enemmän ja harkitse vähemmän. Tuoppi Tuoppi Tuoppi
ozku

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Honka

Vastaus #26 : 05.06.2007 klo 21:34:59

Seisoin melkein koko pelin B18 enkä saanut kertaakaan valitusta :o
euroflex

Poissa Poissa

Vastaus #27 : 05.06.2007 klo 22:24:19

Seisoi melkein koko pelin enkä saanut kertaakaan  :o

Onnittelut sinulle  ;)
Juipe

Poissa Poissa

Vastaus #28 : 05.06.2007 klo 22:50:10

Onko bussikuljetuksia ikinä Turusta?

Itselläni ei toistaiseksi ole ollut mitään intressiä liittyä, koska en tilaisi missään nimessä lippuja SMJK:n kautta, kun opiskelija- ja nuorten liput ovat halvempia ??? Maksaisin 15€ toisin sanoen ei mistään. Toki hyvää asiaa olisi hyvä tukea, mutta lukioa käyvän tulot ovat 0e vuodessa jos ei käy kesätöissä tai jtoain :P
Johnny99

Poissa Poissa

Vastaus #29 : 05.06.2007 klo 22:55:14

Onko bussikuljetuksia ikinä Turusta?

Itselläni ei toistaiseksi ole ollut mitään intressiä liittyä, koska en tilaisi missään nimessä lippuja SMJK:n kautta, kun opiskelija- ja nuorten liput ovat halvempia ??? Maksaisin 15€ toisin sanoen ei mistään. Toki hyvää asiaa olisi hyvä tukea, mutta lukioa käyvän tulot ovat 0e vuodessa jos ei käy kesätöissä tai jtoain :P

Itse olen ainakin aina tilannut kannattajien kautta ja ottanut "varusmies" hinnan sivarissa kun olen (ennen otin siis opiskelijalipun). En nyt tiedä miksi tällainen ei ole käynyt sinun mielessä, vai ajattelenko minä jotain väärin.

Nimimerkillä maksoin näistä kahdesta pelistä yhteensä 25€.
Manager_

Poissa Poissa

Vastaus #30 : 06.06.2007 klo 11:14:53

Minun mielestä kaikki kannattajat on oikeita ja aitoja; paitsi tappion hetkellä takinkääntäjät, joita täälläkin foorumissa on itkemässä!!

Roylle ja Suomelle  Tuoppi
Kunnon kannattaja antaa myös kritiikkiä tarvittaessa, se ei ole takinkääntämistä. Itse käyn edelleen kaikissa kotimatseissa vaikka Hodgson on mielestäni aivan väärä mies tehtävään.
ChievoVerona

Poissa Poissa

Vastaus #31 : 06.06.2007 klo 13:16:44

Omasta mielestäni liittymisen idea ei ole se että saadaan halvempia lippuja ja muita etuja. Vaan se että saadaan samanhenkinen porukka samaan katsomonosaan.
Jaakob

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: S

Vastaus #32 : 06.06.2007 klo 15:38:41

Mites fanikatsomo tanpereella on järjestetty?
Johnny99

Poissa Poissa

Vastaus #33 : 06.06.2007 klo 16:01:34

Omasta mielestäni liittymisen idea ei ole se että saadaan halvempia lippuja ja muita etuja. Vaan se että saadaan samanhenkinen porukka samaan katsomonosaan.

Sama!

Itse olisin kannattajien katsomossa vaikka hinnoissa olisi ekstraa normaaliin verrattuna. Kyllä se vaan on niin paljon hienompaa, tunnelmallisempaa, rennompaa, urheilullisempaa, juhlavampaa, jne...jne...kuin istua siellä tuulipukujen seassa.
Wecce

Poissa Poissa

Vastaus #34 : 06.06.2007 klo 16:16:26

Pääseehän B20:een muutenkin kuin olemalla SMJK:n jäsen, toki olen maksamassa, mutta en lippujen takia enkä sen takia että pääsen B20:een vaan koska mielestäni olen suomifani ja olen siitä jopa valmis maksamaan.
Bunuel

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kansandemokraattinen jalkapallo

Vastaus #35 : 06.06.2007 klo 16:46:14

Mites fanikatsomo tanpereella on järjestetty?

Pari vuotta sitten Suomi-Ruotsi matsissa yhdistyksen sektio oli Shellin puoleisessa kulmassa eli vastaavassa paikassa kuin Olympiastadionilla. En tiedä mikä tilanne on elokuun lopulla mutta noin siis aiemmin.

Paikalla siinäkin matsissa vaikka tänään kävisi miten  Ylos
Premiere

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK

Vastaus #36 : 06.06.2007 klo 22:15:58

Täytyypä liittyä välittömästi. Harmi, ettei ollut käteistä ostaa SMJK:n huivia.
Gordillo

Poissa Poissa

Vastaus #37 : 06.06.2007 klo 22:20:11

Mikäpä siinä. Voisin vaikka liittyäkin, mutta ensin pitäisi tietää, miten jäsenmaksurahat käytetään. Jäseniä alkaa olla aika paljon, joten ihan pikkusummista ei kokonaisuudessa ole kyse.
Luffe

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat!

Vastaus #38 : 06.06.2007 klo 22:22:01

Missä voin liittyä? Olis kerranki rahaa :ylös:
Game

Poissa Poissa

Vastaus #39 : 06.06.2007 klo 22:25:18

Missä voin liittyä? Olis kerranki rahaa :ylös:

http://www.suomifanit.com/index.php?option=com_content&task=view&id=20&Itemid=30

Ylos
Ave Roy!

Poissa Poissa

Vastaus #40 : 06.06.2007 klo 22:29:16

Seisoin melkein koko pelin B18 enkä saanut kertaakaan valitusta :o

Itse stebejen ylipäällikkö tuli valittamaan. Muuten harvinaisen juntti mies  :keskari:
Mystinen metsätyömies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Taide, tiede ja rikollisuus.

Vastaus #41 : 06.06.2007 klo 22:42:03

Liityn hupsuun Marttakerhoonne ihan siitä ilosta ettei tarvitse katsoa enää yhtään peliä niin, että takana istuu savolaisia isäntämiehiä kitisemässä. "No nii. Nyt ne pyörittää - kohta tulee maali ja sitten tasoitus. Syötä ryssä! Paska ryssä! Litmanen kentälle!".  >:(
ozku

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Honka

Vastaus #42 : 06.06.2007 klo 23:47:12

Liityn tähän huomenna Ylos
Johnny99

Poissa Poissa

Vastaus #43 : 06.06.2007 klo 23:48:53

Nyt kaikki perkele mukaan!!! Kiimaaaa jauu-uuuuuu!!!! Tuoppi :) Ylos
Jamal Malik

Poissa Poissa

Vastaus #44 : 06.06.2007 klo 23:53:24

Liityn ensi viikolla  Ylos
ICKE

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RSC Anderlecht, HJK

Vastaus #45 : 06.06.2007 klo 23:54:22

En viitsi liittyä, koska yleensä menen aina B18 tai B19..

Fanikatsomosta löytyy oikea meininki mutta ei sinne pidä mennä pakoon huonompaa tunnelmaa. Itse yritän levittää samaa meininkiä muualle laulamalla samoja lauluja. Kaikki laulaa, koko stadikka!  Tuoppi Tuoppi
Mystinen metsätyömies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Taide, tiede ja rikollisuus.

Vastaus #46 : 07.06.2007 klo 00:05:27

En viitsi liittyä, koska yleensä menen aina B18 tai B19..

Fanikatsomosta löytyy oikea meininki mutta ei sinne pidä mennä pakoon huonompaa tunnelmaa. Itse yritän levittää samaa meininkiä muualle laulamalla samoja lauluja. Kaikki laulaa, koko stadikka!  Tuoppi Tuoppi

Helppohan se on jos on Maestron koulima ääni kuten Eurooppa-koulun kermaperseillä.  >:(
JJO

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: PENUS PENUS PENUS PENUS PENUS PENUS PENUS PENUS

Vastaus #47 : 07.06.2007 klo 10:59:15

Saako SMJK jatkossa lisätilaa katsomosta? Nyt tunnelma on turhankin tiivis kun porukkaa seisoo betonin lisäksi penkeillä. Muuten mulla ei ole asian kanssa biiffiä, paitsi että silloin en näe peliä vaikka toki seisonkin.

Ehdoton sama tuohon mystiksen savolaiset isännät kommenttiin, joskin toiseksi lisäksi voisi mainita vantaalaiset parturi-kampaajat "Nyt ei pelaa c ronaldo, voi hitsi!" "Miksei ne vaan koko ajan syötä ylöspäin ja hyökkää, miks ne syöttelee taakse? Eihän niin tehdä lätkässäkään!" (molemmat eiliseltä) Parempi vielä jos VP-K:lla on pentu mukana.
Khalervos Kendopoulos

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kreikan jääkiekkoliiton puheenjohtajan kabinetti

Vastaus #48 : 07.06.2007 klo 11:01:13

Kertokaas joku aktiivi, että jos nyt maksan jäsenmaksun niin;

1. Saanko liput jo Kazakstan - otteluun SMJK:n kautta
2. Pääsenkö tälle kotivieraspelireissulle Tampereelle SMJK:n kautta?
3. Pääsenkö Häämatkalle SMJK:n kautta?
ChievoVerona

Poissa Poissa

Vastaus #49 : 07.06.2007 klo 11:06:44

Tosta häämatkasta en oon ihan varma, se lienee kiinni itsestäsi, muuten noi kaksi varmasti järjestyy.
Katsomonosaa pystytään kuulemma vaihtamaan siinä vaiheessa kun toi alkaa olla täynnä jäseniä. B20 on käytännössä tosi paska katsomo, tunnelma ei välity tarpeeksi hyvin muualle, vaan ääni painuu kentälle. Toivoisin porukan harkitsevan tosissaan nyt liittymistä, että saisimme tulevaisuudessa paremmat paikat ja vielä lisää tunnelmaa!

Sivuja: 1 [2] 3 ... 65

Siirry: