Kalakalle
Poissa
Suosikkijoukkue: MP
|
|
Vastaus #475 : 11.12.2007 klo 12:19:02 |
|
Ite aattelin tossa ens vuoden puolella liittyä mahtavaan sotajoukkoonne
|
|
|
|
mawerick41
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves, KaVo
|
|
Vastaus #476 : 11.12.2007 klo 14:16:57 |
|
Toivoin joulupukilta SMJK:n jäsenkorttia :
|
|
|
|
John Devey
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat, Ilves
|
|
Vastaus #477 : 11.12.2007 klo 14:18:20 |
|
Toivoin joulupukilta SMJK:n jäsenkorttia : Liityit vihdoinkin
|
|
|
|
mawerick41
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves, KaVo
|
|
Vastaus #478 : 11.12.2007 klo 14:47:45 |
|
Liityit vihdoinkin Toivottavasti pukki tuo
|
|
|
|
|
PAN
Poissa
Suosikkijoukkue: En muista...
|
|
Vastaus #480 : 12.12.2007 klo 12:21:18 |
|
Miksi odottaa, liity heti! Jos on tarkoitus saada huikea jäsenmaksu vähennettyä ensivuoden verotuksesta.....
|
|
|
|
Zapista
Poissa
Suosikkijoukkue: Vapaa Velkua
|
|
Vastaus #481 : 13.12.2007 klo 18:46:18 |
|
Onko Lasse tämän järjestön jäsen vai onko "Suomen A-maajoukkueen kannattajat" yhä irrallinen?
|
|
|
|
Khalervos Kendopoulos
Poissa
Suosikkijoukkue: Kreikan jääkiekkoliiton puheenjohtajan kabinetti
|
|
Vastaus #482 : 14.12.2007 klo 00:13:23 |
|
Jäsenkorttia ei ole näkynyt, vaikka minua myöhemmin tilannut veljeni sen sai.
Nyt seuraa armoton vitsi: veli on Gimlin näköinen <- varma tieto
|
|
|
|
Kuqqen
Poissa
Suosikkijoukkue: activity in the forest and streets
|
|
Vastaus #483 : 14.12.2007 klo 00:16:43 |
|
huomenna ois palkkapäivä, vois vaikka liittyä... Aikasemmin ei oo tullut jäsen oltua, mutta kai sitä vois yrittää noissa maaotteluissakin aktiivisemmin käydä. Awayt ja erinomaiset tekosyyt juopotella kiinnostas myös.
|
|
|
|
Garrincha
Poissa
Suosikkijoukkue: Inter Turku,RGJ,Suomen maajoukkue,Bajen
|
|
Vastaus #484 : 14.12.2007 klo 09:46:50 |
|
huomenna ois palkkapäivä, vois vaikka liittyä... Aikasemmin ei oo tullut jäsen oltua, mutta kai sitä vois yrittää noissa maaotteluissakin aktiivisemmin käydä. Awayt ja erinomaiset tekosyyt juopotella kiinnostas myös.
Suosittelen
|
|
|
|
muurari
Paikalla
Suosikkijoukkue: Suomen maajoukkue, AS Roma
|
|
Vastaus #485 : 19.12.2007 klo 16:41:41 |
|
Liityn heti kun opintolainat napsahtaa vuoden alussa tilille
|
|
|
|
Kalakalle
Poissa
Suosikkijoukkue: MP
|
|
Vastaus #486 : 21.12.2007 klo 13:51:56 |
|
Jee äippä lupas mulle jäsenyyden joululahjaks, joten täs joku päivä maksu sujahtaa tilille
|
|
|
|
Aachi
Poissa
Suosikkijoukkue: Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee
|
|
Vastaus #487 : 21.12.2007 klo 13:53:03 |
|
sama smam.
|
|
|
|
Aachi
Poissa
Suosikkijoukkue: Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee
|
|
Vastaus #488 : 31.12.2007 klo 11:14:54 |
|
Koska tulee uudet jässärit? Josko ennen sitä liittyisi joukkooone
|
|
|
|
GonzalesBlanco
Poissa
Suosikkijoukkue: R.I.P 2.4.2008
|
|
Vastaus #489 : 31.12.2007 klo 12:24:07 |
|
Koska tulee uudet jässärit? Josko ennen sitä liittyisi joukkooone Ennen MM-karsinnan alkua pitää liittyä. Saksaan ja Venäjälle on lähdettävä!
|
|
|
|
Javier
Poissa
|
|
Vastaus #490 : 04.01.2008 klo 11:12:58 |
|
Suosittelen lähettämään mailia. Osoitteena vanha tuttu info(at)suomifanit.com
Miksiköhän tuo osoite ei ole käytössä?!?
|
|
|
|
ChievoVerona
Poissa
|
|
Vastaus #491 : 04.01.2008 klo 16:47:07 |
|
Miksiköhän tuo osoite ei ole käytössä?!?
Sen pitäisi kyllä toimia, vaikka ilmoittaakin että viesti ei mene perille. En tiedä miksi asiaa ei ole korjattu, vaikka vika on ollut tiedossa jo pitkän aikaa. Laitan mailia noille aktiiveille asiasta, vaikka varmasti lukevat tätäkin ketjua.
|
|
|
|
Javier
Poissa
|
|
Vastaus #492 : 07.01.2008 klo 08:47:01 |
|
Sen pitäisi kyllä toimia, vaikka ilmoittaakin että viesti ei mene perille. En tiedä miksi asiaa ei ole korjattu, vaikka vika on ollut tiedossa jo pitkän aikaa. Laitan mailia noille aktiiveille asiasta, vaikka varmasti lukevat tätäkin ketjua.
Mitään vastausta ei ole kuitenkaan viestiin 2-3 viikon jälkeenkään tullut..jäädään odottelemaan!
|
|
|
|
V
Poissa
Suosikkijoukkue: VPS
|
|
Vastaus #493 : 07.01.2008 klo 10:55:09 |
|
Jatkan edelleen maajoukkueen ja maajoukkueen kannattajien kannustajana, mutta enpä jaksa maksaa turhasta. Maksan sitten peleistä . Pitäkää kuitenkin liput korkealla.
|
|
|
|
Le God
Poissa
Suosikkijoukkue: Hard Bass
|
|
Vastaus #494 : 07.01.2008 klo 11:04:01 |
|
Jatkan edelleen maajoukkueen ja maajoukkueen kannattajien kannustajana, mutta enpä jaksa maksaa turhasta. Maksan sitten peleistä . Pitäkää kuitenkin liput korkealla. Eli maksat mielummin Palloliiton katkarapuleivät kuin SMJK:n tekemästä vapaaehtoistyöstä. Hyvin sä vedät.
|
|
|
|
Yourworstnightmare
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves, Suomi, West Ham
|
|
Vastaus #495 : 07.01.2008 klo 11:11:28 |
|
Jatkan edelleen maajoukkueen ja maajoukkueen kannattajien kannustajana, mutta enpä jaksa maksaa turhasta. Maksan sitten peleistä . Pitäkää kuitenkin liput korkealla. Täh? Turhasta? "Maksan sitten peleistä" kuulostaa sinällään hauskalta....ihan kuin Maajoukkueen kannattajat ei maksais ollenkaan.
|
|
|
|
V
Poissa
Suosikkijoukkue: VPS
|
|
Vastaus #496 : 07.01.2008 klo 12:25:43 |
|
Eli maksat mielummin Palloliiton katkarapuleivät kuin SMJK:n tekemästä vapaaehtoistyöstä. Hyvin sä vedät.
Täh? Turhasta? "Maksan sitten peleistä" kuulostaa sinällään hauskalta....ihan kuin Maajoukkueen kannattajat ei maksais ollenkaan.
Sorry. Tuli kirjoitettua miettimättä tulkintavaihtoehtoja. Kaipaa siis selitystä. Käyn joka tapauksessa peleissä katkarapuosastolla tai perustuularien kanssa. Viime aikoina kaverin faija on hoidellut liput suvulleen ja samalla mulle. Sen vuoksi en siis kaipaile jäsenyyttä. Ja hyvähän se on, että meitä aktiivisia kannustajia on myös muissa katsomonosissa. Mä oon aina ollu näitä tuulipukukatsojia enkä siis ole koskaan kuulunut edes Vepsun järjestäytyneisiin kannattajiin. Ei vaan oo oikeen ollu mun juttu.
|
|
|
|
Juipe
Poissa
|
|
Vastaus #497 : 07.01.2008 klo 15:37:42 |
|
Jatkan edelleen maajoukkueen ja maajoukkueen kannattajien kannustajana, mutta enpä jaksa maksaa turhasta. Maksan sitten peleistä . Pitäkää kuitenkin liput korkealla. Jos pelkkää rahallista puolta ajattelee (mikä sinänsä ei välttämättä tässä asiassa ole järkevää) ja joka tapauksessa menee aina SMJKn sektioon niin kyllähän tuo 15 euron jäsenyys tulee yksissä karsinnoissa jo takaisin jos käy lähes kaikissa kotipeleissä. Lippupalveluhan ottaa aina sen 1.50e lisää lipun hintaan ja lisäksi SMJKn liput myös opiskelijoille taitavat olla joskus sen pari euroa halvempia ottamatta huomioon lippupalvelunkaan provisiota? Paljos ensi karsinnoissa tulee kotimatseja Suomelle? edit. 6 jengiä lohkossa, joten 5 kotipeliä tulee pelkistä MM-karsinnoista.
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.01.2008 klo 15:40:42 kirjoittanut Juipe »
|
|
|
|
|
John Devey
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat, Ilves
|
|
Vastaus #498 : 07.01.2008 klo 15:39:57 |
|
Paljos ensi karsinnoissa tulee kotimatseja Suomelle?
Vain viisi
|
|
|
|
Yourworstnightmare
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves, Suomi, West Ham
|
|
Vastaus #499 : 08.01.2008 klo 12:20:59 |
|
Sorry. Tuli kirjoitettua miettimättä tulkintavaihtoehtoja. Kaipaa siis selitystä. Käyn joka tapauksessa peleissä katkarapuosastolla tai perustuularien kanssa. Viime aikoina kaverin faija on hoidellut liput suvulleen ja samalla mulle. Sen vuoksi en siis kaipaile jäsenyyttä. Ja hyvähän se on, että meitä aktiivisia kannustajia on myös muissa katsomonosissa.
Mä oon aina ollu näitä tuulipukukatsojia enkä siis ole koskaan kuulunut edes Vepsun järjestäytyneisiin kannattajiin. Ei vaan oo oikeen ollu mun juttu.
Eli et edes maksa peleistä, niinkuin aiemmin kirjoitit?
|
|
|
|
|
|