FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
26.11.2024 klo 02:32:30 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Äänestys
Kysymys: Kun menen katsomoon, valitsen vaatteeni siten…
…että ottelussa kannattamani joukkueen värit/logo ovat näkyvillä - 42 (20.3%)
…että kannattamani joukkueen värit/logo näkyvillä (vaikka se ei pelaa kyseisessä ottelussa) - 1 (0.5%)
…että minulla on ylläni jotain jalkapalloon liittyvää (esim. täysin otteluun liittymättömän joukkueen fanituote) - 2 (1%)
…että noudatan kotijoukkueen/kannattajaryhmän ohjeistusta (esim. Palloliiton ”pukeudu valkoiseen”-ohje maaotteluissa) - 25 (12.1%)
…että ylläni on jonkun tietyn vaatemerkin vaatteet - 24 (11.6%)
…että minua ei ole helppo tunnistaa esim. soihduttajaksi - 8 (3.9%)
...että persoonani erottuu joukosta esim. hassulla hatulla - 4 (1.9%)
…että vaatteeni ovat sään puolesta sopivat katsomoon - 82 (39.6%)
En huomioi matsia lainkaan vaatteitani valitessani. - 19 (9.2%)
Äänestäjiä yhteensä: 133

Sivuja: [1]

Kirjoittaja Aihe: Mitä päälle matsiin, ja miksi?  (Luettu 1332 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Käpylän Harakka

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomessa siniset ja sinivalkoiset, muualla muut.

: 26.10.2024 klo 12:20:43

Kesällä JäPS:in matsissa kiinnitin huomiota kanssakatsojaan, joka oli tullut paikalle Olympiakosin shortseissa. Tämä näky ei ole jättänyt rauhaan vaan olen sittemmin kiinnittänyt usein huomiota siihen, että moni tulee matsiin jonkun ei-ottelussa-pelaavan joukkueen fanituote yllään. Eikä minulla ole suuremmin mitään sitä vastaan, mutta olen jäänyt pohtimaan, että onko tämä tietoinen valinta. Että laittavatko jotkut päälle mitä tahansa futisaiheista, kun kerran ovat futismatsiin menossa. Vai onko kyse vaan siitä, että nämä ihmiset pukeutuvat aina jonkunlaisiin fanituotteisiin, joten ne ovat myös matsissa päällä.

Mutta kun en muista, että tästä aiheesta olisi aiempaa topikkia, niin pistetään nyt äänestys pystyy. Kysymys ei siis ole varsinaisesti siitä, mitä tarkalleen ottaen on matseissa päällä vaan, mitkä ovat tärkeimmät syyt valintaa tehdessä. Itsellä nämä ovat ottelussa kannattamani joukkueen värien näkyminen paitsi matsissa myös kaupungilla sitä ennen (aika usein tosin pelkän huivin muodossa) ja säänmukaisuus.
« Viimeksi muokattu: 26.10.2024 klo 12:23:54 kirjoittanut Käpylän Harakka »
Micky Lee

Poissa Poissa

Vastaus #1 : 26.10.2024 klo 12:46:09

Jäätävä Jaro ois kova ja aiheuttaisi mustankipeyttä.
Lapi0

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, Huuhkajat

Vastaus #2 : 26.10.2024 klo 14:01:45

Stone Islandia päästä varpaisiin.
Näätäkeisari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MyPa

Vastaus #3 : 26.10.2024 klo 15:54:40

Kun menee neutraalina katsomoon tuularien sekaan, niin mitä uugeempi jalkapallovaate on päällä, sitä vahvemmin saa viestittyä omaa asiantuntijuutta muille. Esimerkiksi jos tulee hieno pallonriisto ja olen ainoa katsomossa joka taputtaa sille, niin normaaleissa vaatteissa tai joku Huuhkajien paita päällä näyttäisin siltä, etten tiedä mitään jalkapallosta, taputan väärän aikaan. Sen sijaan jos taputan Jubilo Iwatan 1994-1995 vieraspaidassa, niin muut ajattelee että toi varmasti näki jotain mitä me tavalliset kuolevaiset ei voida edes tajuta.
Savon keisari

Poissa Poissa

Vastaus #4 : 26.10.2024 klo 17:42:53

Nimim. Tapsa on oikea henkilö tähän vastaamaan. Hänhän miettii nämä aina viimeisen päälle todella tarkkaan niin, että kaikella on jokin tarkoitus, meni sitten jalkapallo-otteluun tai jumalanpalvelukseen. Toinen kysymys sitten on, miten hyvin viesti muille ihmisille menee perille.
Vippi

Poissa Poissa

Vastaus #5 : 26.10.2024 klo 17:57:12

Kesällä FC LLLahti T-paita päälle. Keväällä ja syksyllä logoton takki päällä. On toki musta ja sopii seuran väreihin :)
Björn Kikkelsson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kissat & Artisaanit

Vastaus #6 : 26.10.2024 klo 18:44:22

Jotkut perus casuaalivermeet, mitä nyt muutenkin päällä.

Sivuja: [1]

Siirry: