FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
26.04.2024 klo 13:16:16 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1]
 
Kirjoittaja Aihe: Kasiysin miesten joukkue hakee maalivahtia.  (Luettu 1044 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Maxy

Poissa Poissa


: 06.06.2007 klo 14:40:10

En tiiä saako täällä mainostaa :) Valistakaa minua mikäli olen tehnyt väärin. Joka tapauksessa. Kasiysi miehet IV- divisioonasta haeskelee toista maalivahtia. Mikäli kiinnostusta löytyy, surffaa osoitteeseen www.fckasiysimiehet.com.

Jatketaan sitä mainostusta vielä vähän: Perjantaina viidennen kierroksen Suomen Cup-trilleri Kasiysi vs. PK Keski-Uusimaa Leppävaaran tekonurmella 19.45.

Kasiysillä tiukka kenraali takana Tammisaaresta. Eilen tuli 7-0 nekkuun EIF-2:selta. Ylos Näillä mennnään. Huono kenraali = hyvä ensi-ilta. 8)
« Viimeksi muokattu: 06.06.2007 klo 14:45:35 kirjoittanut Maxy »
vili bin ali muhammad

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: https://www.youtube.com/watch?v=GvSk5AhFWrc&index=


Vastaus #1 : 06.06.2007 klo 15:08:41

Mä voin tulla jos Anssi maksaa lisenssin!?
Lobo

Poissa Poissa


Vastaus #2 : 06.06.2007 klo 17:10:00

Olisihan se nostalgista pukea kasiysin paita päälle, harmi vaan kun tota välimatkaa on sen verran rutosti, että menis ihan ajeluks koko homma :). Ei muuta kun tsemiä kasiysille kesän peleihin ja lähtekäähän marraskuussa Salpausselkä cuppiin, olis kiva morjenstaa vanhoja tuttuja Ylos Tuoppi
Puukkokatsomo

Poissa Poissa


Vastaus #3 : 09.06.2007 klo 15:21:46

Ei oo tainnu vielä veskaria löytyä meinaan ajattelin vain tota eilistä Cupin tulosta  :o
Matti-92

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter, Huuhkajat


Vastaus #4 : 09.06.2007 klo 16:40:00


Ei oo tainnu vielä veskaria löytyä meinaan ajattelin vain tota eilistä Cupin tulosta  :o

Niin. Ite oon pelannu junioritasolla ihan hyvin mokkena (7 nollapeliä putkeen) mutta eheki kuitenkaan :D Artohan vois tulla teille mokeksi.

 
Sivuja: [1]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa