Pistetään nyt vielä tännekki ku vanha mustalaisverinen hevosen myyjä;
"noniin Peukku ylös
nyt on sitten jo viiden päivän ajan nikkaroitu ideoita kun unenomaisen Belgia-pelin aikaan istuin lentokoneessa yrittäen ryypyllä turruttaa vatsassa vellovaa poltetta kun piti odottaa aamun saksalaisiin ilmaislehtiin asti että sai tietää tuloksen - joka sitten yllätti mutta ei pettänyt. tajusin että vaikka itse olen ollut samanlainen jo vuosia ja ajat ulkomailla on vaan vahvistanu henk.koht. sidettä maajoukkueeseen ja mä elän ja kuolen jari litmasen tunneolo- ja loukkaantumistilanteiden mukana.
nyt ajattelin että vois olla hyvä rako saada joku iso (kotimainen?) firma taakse jos aletaan ideoimaan erilaisia fanituotteita ja sitten otetaan joku yksi firma (jonka johdossa vaikkapa tiedetään olevan jalkapallomiehiä) ja myydään/neuvotellaan ideoista ja jokainen saa pitää omista ideoistaan saamat tuotot. mutta tässä täytyis puhaltaa yhteen hiileen eikä sais lähteä sooloilemaan. mutta totta kai sais valita myös toisen vaihtoehdon jos sama firma ei esim. kiinnostu. ja tarvitaan myös kuvankäsittelyn ammattilaisia jotta saadaan ideat myös edustavan näköistä.
ehdotan esim. sitä kaveria joka suunnitteli jalkapallo/lippu/sydän -t-paidan ja ideoita voisi lähettää hänelle privana tai laittaa vaikka tähän jos haluaa keskustella niistä ja kuulla mielipiteitä. tuo t-paitahan oli niin elegantti että tilasin australiaan asti ja pidin päällä serbia- ja belgia-pelien aikaan.
mutta, mulla tässä nyt muutama rosonen ehdotus, äänestäkää, ideoikaa, haukkukaa, ehdottakaa.
t-paitaan logo jossa taustalla suomen lipulla varustettu kuu ja sen edessä liitää huuhkaja uljaasti. tämän saisi helposti todella paljon hienommaksi jos löytyisi oikea mies (tai sitten se vois olla esim. pallo suomen väreillä). ja sitten tossa vois lisäks olla esim. teksti "Huuhkajat" yläpuolella ja englanniksi sama alapuolella;
http://img525.imageshack.us/img525/9002/huuhkaja2eb3.jpgkäsiesine, jonka voi ostaa kotiin ja ottaa mukaan peleihin tai vaikka kouluun - maajoukkue-huuhkaja.
ideana olis että on oikee huuhkaja-lelu joita voi ostaa vaikka lelukaupasta, mutta pelkän jylhän olemuksen sijaan pitää jaloissaan suomen värein kuvioitua palloa ja osoittaa toisella siivellään eteenpäin. jos puhuu pattereilla niin vois sanoa esim. "eteenpäin on menty"
http://img464.imageshack.us/img464/8509/huuhkaja3ur0.jpgnoh, ei nyt enempää.
terveisin,
Huuhkaja Jr."
ja
"niin ja sitten tietysti vielä isoja tifosoja tästä oikeasta huuhkajasta yms yms.. tolla lelullakin vois olla esim nappikset terävien kynsien sijaan ja pallo ois sidottu siihen nauhoilla mutta senkin vois irrottaa ja potkia. jne jne"