FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
26.04.2024 klo 23:42:55 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 2 [3] 4
 
Kirjoittaja Aihe: Jaloillepotkintaa - kierros 5  (Luettu 4039 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Thouni

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: HJK, Artsakh, M'well, Zapresic boys.


Vastaus #50 : 16.09.2006 klo 17:56:04

Aikamoista näytöstä Readingiltä. 0-2 maalin jälkeen tosin Reading ei enää niin hanakasti hyökkäyksiin lähtenyt mutta silti varsin viihdyttävää peliä Ylos
JLCM

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi + satunnaista symppausta


Vastaus #51 : 16.09.2006 klo 18:08:41

Siis miksei kukaan ole kertonut minulle tuollaisesta MaxTV streami-ohjelmasta. Ja varsinkin tuo Setanta Sports kanava. Aivan tajuton kuvanlaatu, hyvä englanninkielinen selostus ja tullut siis aivan täydellisellä pyörinnällä. Jos joskus oon hehkuttanut ettei joku streami pätki, niin unohtakaa aikaisemmat lausunnot. Nyt on tullut ihan TV-laadulla ilman ainuttakaan pätkintää. Toivottavasti ei ole väliaikaista  Ylos

Meinaa ihan tulla, huomenna saattaa jäädä baari väliin ja katsotaan huippumatsit Setantalta.
Phizza

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Paul Scholes


Vastaus #52 : 16.09.2006 klo 18:12:55

Ja Johnson osuu jälleen.
keveli

Poissa Poissa


Vastaus #53 : 16.09.2006 klo 18:15:49

Jahas, Evertonille näköjään lahjoitettiin taas maali Goodisonilla. Karmeaa hölmöilyä Wiganin puolustuksessa.
Hoplaa

Poissa Poissa


Vastaus #54 : 16.09.2006 klo 18:20:37

Siis miksei kukaan ole kertonut minulle tuollaisesta MaxTV streami-ohjelmasta. Ja varsinkin tuo Setanta Sports kanava. Aivan tajuton kuvanlaatu, hyvä englanninkielinen selostus ja tullut siis aivan täydellisellä pyörinnällä. Jos joskus oon hehkuttanut ettei joku streami pätki, niin unohtakaa aikaisemmat lausunnot. Nyt on tullut ihan TV-laadulla ilman ainuttakaan pätkintää. Toivottavasti ei ole väliaikaista  Ylos

Meinaa ihan tulla, huomenna saattaa jäädä baari väliin ja katsotaan huippumatsit Setantalta.
Viitsitkö kertoa myös minulle tästä?
JJO

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: PENUS PENUS PENUS PENUS PENUS PENUS PENUS PENUS


Vastaus #55 : 16.09.2006 klo 18:20:48

AJ on ylivoimaisesti paras brittihyökkääjä tällä hetkellä, harmi ettei Ron Dennis McClaren ole vielä tätä noteerannut
Anakonda

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TP-47, Arsenal


Vastaus #56 : 16.09.2006 klo 18:22:16

Sheff Utd tekee tästä vielä pelin  Tuoppi
Sheedy

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Everton FC


Vastaus #57 : 16.09.2006 klo 18:23:32

AJ on ylivoimaisesti paras brittihyökkääjä tällä hetkellä, harmi ettei Ron Dennis McClaren ole vielä tätä noteerannut

mikäs paras se nyt on kun sille vaan "lahjoitellaan maaleja" viikosta toiseen...Cahillin alustus maaliin Ylos
keveli

Poissa Poissa


Vastaus #58 : 16.09.2006 klo 18:24:31

Näitä Liverpoolissa nähtyjä maalivahteja tuntuu olevan kyllä ympäri Valioliigaa melko monessa joukkueessa.

Carson Charltonissa, Kirkland Wiganissa, James Portsmouthissa, Friedel Blackburnissa.
budha

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: BRFC, KäPa, SAPA


Vastaus #59 : 16.09.2006 klo 18:24:58

AJ on ylivoimaisesti paras brittihyökkääjä tällä hetkellä, harmi ettei Ron Dennis McClaren ole vielä tätä noteerannut

Pyh. Steadinhon vire Championshipissä on ihan omaa luokkaansa, tänään tosin huilivuorossa, siksi maaliverkot eivät ole jo useampaan otteeseen soineet.
budha

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: BRFC, KäPa, SAPA


Vastaus #60 : 16.09.2006 klo 18:25:57

Näitä Liverpoolissa nähtyjä maalivahteja tuntuu olevan kyllä ympäri Valioliigaa melko monessa joukkueessa.

Carson Charltonissa, Kirkland Wiganissa, James Portsmouthissa, Friedel Blackburnissa.

Ja kaikki pelaavat paremmin kuin Reina?
JLCM

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi + satunnaista symppausta


Vastaus #61 : 16.09.2006 klo 18:31:01

noniin ei enempää maaleja kiitos. 2-1 evertonille oli mulla monivedossa. Sitten vielä Villalle 2-1 vierasvoitto ja Chelsealle 1-0 huomenna.

e: se siitä sitten 2-2 :-[
keveli

Poissa Poissa


Vastaus #62 : 16.09.2006 klo 18:33:37

Ja kaikki pelaavat paremmin kuin Reina?

Reina ei päästä tuollaisia maaleja kuin Carson tänään, Kirkland on 95 prosenttisesti aina loukkaantuneena, Jamesin hasardit on nähty. Friedel on hyvä molari, mutta ei saanut ikinä kunnollista mahdollisuutta Poolin maalilla.

Reinan mokat ovat olleet todellisia mokia, varsinaiset torjunnat hoituvat erittäin hienosti. Mokat vähenevät kunhan ikää tulee lisää, eikä Pepen tämän kauden virheet ole maksaneet Liverpoolille vielä yhtä ainutta pistettä.

Melkoista hulinaa Goodisonilla!  Ylos Ylos
Phizza

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Paul Scholes


Vastaus #63 : 16.09.2006 klo 18:36:06

Jopas tapahtuu Goodisonilla. :o Ylos
Kankkulankaivo

Paikalla Paikalla


Vastaus #64 : 16.09.2006 klo 18:37:45

Mistä voin ladata Max Tv:n??
« Viimeksi muokattu: 16.09.2006 klo 18:39:10 kirjoittanut Kankkulankaivo »
JLCM

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi + satunnaista symppausta


Vastaus #65 : 16.09.2006 klo 18:44:10

Viitsitkö kertoa myös minulle tästä?

Kerrotaan sitten:

http://myp2p.eu/forum/viewtopic.php?t=3857

Tuolta voit ladata MaxTv:n. Ohjelma on ranskankielinen mutta aika helppokäyttöinen. Tuo Setanta tulee hieman kavennetulla kuvalla, joten sun täytyy vähän säädellä resoluutioitas jos haluat sen ihan täydelliseksi.
 
Muut kanavat ei tule aivan samalla kuvanlaadulla, mutta valikoimaa löytyy:

Urheilukanavia:
mm.

Setanta Sports 1*
ESPN*
ESPN USA*
ESPN USA2*
ESPN Asia
FOX Sports World*
GoalTV 1
GoalTV 2
Rai Sport
CCTV 5
UBC Sports

Muita kanavia:

mm.

BBC World*
ABC News*
ABC1 (Tulee ainakin tällä hetkellä ihan normi ABC:n ohjelmat. Voikohan tuolta kattoa Lostit)  *
NBC4 *
Al-Jazeera*
CNN International *

* merkityt kanavia joita ole kokeillut

Aivan käsittämätön. Kaikki kanavat joita olen kokeillut on tullut kiitettävällä/loistavall kuvanlaadulla viimeistään 10sek napin painalluksen jälkeen. Mahtaakohan olla joku spesiaalipäivä, vai onko tosiaan joka päivä näin.

Böördi saa siirtää muualle jos ei sovi tänne kalinakierrospulinoihin.
« Viimeksi muokattu: 16.09.2006 klo 18:47:28 kirjoittanut JLCM »
budha

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: BRFC, KäPa, SAPA


Vastaus #66 : 16.09.2006 klo 18:48:23

TV-tasosta kyllä kaukana, mutta ainakin tuo Setanta näyttäisi tulevan mukiinmenevällä viiveellä (Everton-peli n. 30s Canalin perässä). Kyllähän tuota paremman puutteessa varmasti pystyy väijymään.
Anakonda

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TP-47, Arsenal


Vastaus #67 : 16.09.2006 klo 18:56:11

Reading  Tuoppi Nyt kun vielä Villa voittaisi Watfordin niin lauantai olisi melkein täydellinen  Ylos
JLCM

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi + satunnaista symppausta


Vastaus #68 : 16.09.2006 klo 18:58:57

TV-tasosta kyllä kaukana, mutta ainakin tuo Setanta näyttäisi tulevan mukiinmenevällä viiveellä (Everton-peli n. 30s Canalin perässä). Kyllähän tuota paremman puutteessa varmasti pystyy väijymään.

En tiedä minkälainen telkkari sulla on, mutta ainakin mulla tulee samalla kuvanlaadulla kuin minun vanhalla 16" telkkarillani.

Tuolta Setantalta voi siis ilmeisesti väijyä myös Eredivisietä, Championshippia, Sämppiöns liigaa, UEFA Cuppia ja aussifutista :-[
Käki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Curlingkissat


Vastaus #69 : 16.09.2006 klo 19:00:46

Kekkuli heittelee läppää työpaikasta ja sen säilymisestä Nuren hikoillessa vieressä.
budha

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: BRFC, KäPa, SAPA


Vastaus #70 : 16.09.2006 klo 19:01:39

En tiedä minkälainen telkkari sulla on, mutta ainakin mulla tulee samalla kuvanlaadulla kuin minun vanhalla 16" telkkarillani.

Tuolta Setantalta voi siis ilmeisesti väijyä myös Eredivisietä, Championshippia, Sämppiöns liigaa, UEFA Cuppia ja aussifutista :-[

Läppärin ruudulta katseltuna tuo on ainakin ihan perusstreemaustasoa, mikä on digiboksilaatuun verrattuna aikamoista kuraa. En tosin tuohon asenteluun kiinnittänyt paljon huomiota, raksittelin vain läpi, jos mulla on jotain asetuksia sitten väärin?
Sheedy

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Everton FC


Vastaus #71 : 16.09.2006 klo 19:02:43

Carsleyn menettäminen maksoi kalliisti tänään Evertonille. Pakka sekosi kun pelisysteemiä jouduttiin muuttamaan. Silti piste Wiganilta himassa on edistystä viime kauteen verrattuna...ja positiivista oli myös, että kerrankin 1-0 tilanteessa ei ruvettu varmistelemaan vaan haettiin lisäosumia. No tänään tosin se suunnitelma kusi, mutta...
Lisbie

Poissa Poissa


Vastaus #72 : 17.09.2006 klo 12:14:05

Ja kaikki pelaavat paremmin kuin Reina?

Näinhän se menee. Carson on ollut tällä kaudella vitun hyvä. Paska juttu, että sen saaminen pysyvällä siirrolla on melko epätodennäköistä.
Anfield Road

Poissa Poissa


Vastaus #73 : 17.09.2006 klo 12:35:29

Niiin, Carson on kyllä hankittu lähinnä tulevaisuutta varten eikä varmasti ole lähdössä vielä hetkeen mihinkään. Tässähän Poolilla on hyvää aikaa katsella miten Pepe ja Scott pelaavat. Omasta mielestäni Pepe on kyllä niskan päällä, mutta makuasioitahan nämä ovat. Hyvin Carsonkin pelasi toissakaudella kun tolppien väliin joutui, vaikka Juvea vastaan suht helposti maalin päästikin.

Huippujoukkueen maalinsuulla ei myöskään riitä että fyysiset ominaisuudet ovat kunnossa ja on ns. hyvä maalivahti, myös odotukset ja sitämyöten paineet ovat aivan eri luokkaa kuin esim. Portsmouthin, Blackburnin tai Charltonin maalivahtina. Huomioitavaa on myös se, että €-peleissä pitkään mukana olevilla joukkueilla pelejä tulee hurja määrä ja jos joukkueessa on selkeä ykkösveskari (kuten yleistä on) hän pelaa lähes poikkeuksetta kaikki nuo ottelut. On eri asia keskittyä viikko siihen seuraavan lauantain peliin kuin pelata jokaisella viikolla kaksi peliä.
shanks

Poissa Poissa


Vastaus #74 : 17.09.2006 klo 13:12:59

Kummallista, että kun Reina tekee pari virhettä,  niin yhtäkkiä spanski olisi aivan surkea maalivahti ja menneen talven lumia. Takana kuitenkin Villarrealissa ja Poolissa kaksi loistavaa kautta ja eiköhän se tästä vielä tämäkin kausi parane ja nollapelejä ala tulemaan ihan putkeen. Hyvä kuitenkin Carsonin kannalta, että peliminuutteja tulee, mutta missään nimessä en itse pidä miestä Pepen tasoisena maalivahtina.

 
Sivuja: 1 2 [3] 4
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa