Djimbo82
Poissa
Suosikkijoukkue: Fc Honka & Huuhkajat
|
|
Vastaus #125 : 27.09.2007 klo 19:18:14 |
|
Palloliitossahan tietenkin tiedetään jo miten meidän katsomossa toimitaan. Sitä, että eikö liitosta olla viitsitty infota lippupalvelua vai eikö siellä kerrota työntekijöille tällaisia asioita, en tiedä. Melkein veikkaisin jäkimmäistä.
|
|
|
|
ChievoVerona
Poissa
|
|
Vastaus #126 : 28.09.2007 klo 14:03:46 |
|
Tulevaisuudessa joku muu. Faktatieto.
|
|
|
|
RDBLL
Poissa
|
|
Vastaus #127 : 28.09.2007 klo 14:12:03 |
|
Tulevaisuudessa joku muu. Faktatieto.
Ensi matsiin? Ensi karsintoihin? Ensi elämään? B20 on jo kyllä niin nähty, ja varsinkin jos ja kun jengiä tulee kokoajan lisää olisi hienoa päästä kunnon paikoille. B17 tai 16 tai molemmat kovettaisi. UUH.
|
|
|
|
ChievoVerona
Poissa
|
|
Vastaus #128 : 28.09.2007 klo 14:14:28 |
|
Ensi matsiin? Ensi karsintoihin? Ensi elämään? B20 on jo kyllä niin nähty, ja varsinkin jos ja kun jengiä tulee kokoajan lisää olisi hienoa päästä kunnon paikoille. B17 tai 16 tai molemmat kovettaisi. UUH.
Eiköhän mene ensi karsintoihin. Lisää infoa tulossa myöhemmin, kuulin itsekin asiasta juuri äsken. Muutolle ei pitäisi olla ainakaan Pöllöliiton puolella esteitä.
|
|
« Viimeksi muokattu: 28.09.2007 klo 14:17:12 kirjoittanut ChievoVerona »
|
|
|
|
|
Jonatan
Poissa
|
|
Vastaus #129 : 01.10.2007 klo 21:07:10 |
|
Pohjoiskaarteesta olen kuullut huhuttavan...?
|
|
|
|
ChievoVerona
Poissa
|
|
Vastaus #130 : 01.10.2007 klo 21:11:46 |
|
Pohjoiskaarteesta olen kuullut huhuttavan...?
Viranomaiset haluavat että vierasfanit pysyvät nykyisellä paikallaan. Ja me ei voida olla enää tulevaisuudessa noin lähellä heitä, mikä on ihan totta. Eli pohjoiskaarteeseen tulevaisuudessa ja keskelle sitä. Asia toki vaatii vielä varmistuksen, mutta toi on todennäköinen vaihtoehto seuraaviin karsintoihin ja koko tulevaisuutta ajatellen.
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.10.2007 klo 21:40:07 kirjoittanut ChievoVerona »
|
|
|
|
|
Spude
Poissa
Suosikkijoukkue: Rakuunat
|
|
Vastaus #131 : 01.10.2007 klo 21:39:00 |
|
Viranomaiset haluavat että vierasfanit pysyvät nykyisellä paikallaan. Ja me ei voida olla enää tulevaisuudessa noin lähellä heitä, mikä on ihan totta. Eli pohjoiskaarteeseen tulevaisuudessa ja keskelle sitä. Asia toki vaatii vielä varmistuksen, mutta toi on todennäköinen vaihtoehto seuraaviin karsintoihin ja koko tulevaisuutta ajatellen.
Eli ilmeisesti suoraan tulostaulun alle? Ainakin ollaan todella hyvin esillä muun yleisön vilkuillessa välillä screenin suuntaan.
|
|
|
|
ChievoVerona
Poissa
|
|
Vastaus #132 : 01.10.2007 klo 21:40:58 |
|
Eli ilmeisesti suoraan tulostaulun alle? Ainakin ollaan todella hyvin esillä muun yleisön vilkuillessa välillä screenin suuntaan. Mahdollisesti tuo, ei nyt sataprosenttisen varmaa nämä mun pohdinnat, mutta yksi vaihtoehto kyllä.
|
|
|
|
pingu
Poissa
|
|
Vastaus #133 : 02.10.2007 klo 11:06:18 |
|
Ja suoraan B20...muuta paikkaa ei kannata edes harkita vai??
|
|
|
|
ChievoVerona
Poissa
|
|
Vastaus #134 : 02.10.2007 klo 11:09:43 |
|
Ja suoraan B20...muuta paikkaa ei kannata edes harkita vai??
Ei kannata, suoraan sinne tai jos et ole liittynyt jäseneksi vielä niin osta lippu b19:sta. 20:seenkin varmasti lippuja lippupalvelun kautta saa. Pääasia että muistat laulaa
|
|
|
|
WC
Poissa
Suosikkijoukkue: Kaunein kaikista
|
|
Vastaus #135 : 04.12.2007 klo 15:57:18 |
|
Liiton on pakko siirtää fanit, mahdollisimman kauaksi toisistaan. Pääty on aina pääty ja tehdään Suomestakin ammattilaistenmaa, amätööri pyöriminen on jo nähty! Puolapeli näytti jo puutteet, mitkä on olemessa. Veli Venäläinen ei "vihan" hetkellä kumarra neonliivejä ja tekee kaikkensa päästäkseen Suomen katsomoon. Puolalaiset oli onneksi rauhallista jengiä, mutta tuuriin ei tulevaisuudessa voida luottaa. PÄÄDYT FANEILLE JA SIVUT tuulipuvuille Yksinkertaista!!
|
|
« Viimeksi muokattu: 04.12.2007 klo 16:13:36 kirjoittanut WC »
|
|
|
|
|
rummenigga
Poissa
Suosikkijoukkue: Vuosimallin 1976 Agnetha Fältskog
|
|
Vastaus #136 : 04.12.2007 klo 16:25:50 |
|
Ei välttämättä aivan keskelle päätyä tulostaulun alle, vaan ehkä vaikkapa E55-56?
"Vanha" B20 oli loistava katsomo pelin seuraamiseen, mitä päätykatsomot eivät ole. Se lienee tässä asiassa kuitenkin toissijainen juttu.
|
|
|
|
BrDead
|
|
BrDead
Vastaus #137 : 04.12.2007 klo 22:47:03 |
|
E46:han se alkuperäinen kannattajakatsomo oli. Siis ennen kuin kukaan mistään SMJK:sta mitään tiesikään.
|
|
|
|
Hodari
Poissa
Suosikkijoukkue: Rahattomat perinneseurat
|
|
Vastaus #138 : 11.12.2007 klo 17:46:52 |
|
Onkos mitään tietoa tuosta uudesta katsomosta? Jos tuonne pohjoispäätyyn siirrytään, niin tuo E54 olis varmaan paras. Porukkaa ei kyllä varmaan riittäis täyttämään sitä kokonaan, vai kuinka isoja noi lohkot on?
|
|
|
|
Djimbo82
Poissa
Suosikkijoukkue: Fc Honka & Huuhkajat
|
|
Vastaus #139 : 11.12.2007 klo 19:56:40 |
|
Mitään virallista tietoa asiasta ei ainakaan mulle ole vielä tullut. Oma veikkaukseni on, että keväällä tulee infoa. Oma suosikkini tulevaksi katsomoksi on muuten E51-52. Näkyvyys ja kuuluvuus on taattu ja yläkatsomoon meillä ei vielä ole tarvetta mennä.
|
|
|
|
Homer
Poissa
Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka
|
|
Vastaus #140 : 11.12.2007 klo 21:31:52 |
|
Olen todella harmissani tästä muutoksesta. B20 on ollut erinomainen katsomo sen vuoksi, että siellä on voinut seurata hyvin myös peliä. Päädystä pelin seuraaminen on huomattavasti hankalampaa.
|
|
|
|
ChievoVerona
Poissa
|
|
Vastaus #141 : 11.12.2007 klo 21:59:51 |
|
Olen todella harmissani tästä muutoksesta. B20 on ollut erinomainen katsomo sen vuoksi, että siellä on voinut seurata hyvin myös peliä. Päädystä pelin seuraaminen on huomattavasti hankalampaa.
Eli halutaanko me olla maajoukkeen kannattajat, vai maajoukkeen katsojat? Muutto pohjoispäätyyn saa taatusti enemmän porukkaa mukaan lauluihin ja kannustukseen ja sitä kautta olemme paremmin tukena peleissä.
|
|
|
|
tumma jutila
Poissa
Suosikkijoukkue: PuiU, Huuhkajat
|
|
Vastaus #142 : 11.12.2007 klo 22:02:51 |
|
Eli halutaanko me olla maajoukkeen kannattajat, vai maajoukkeen katsojat? Muutto pohjoispäätyyn saa taatusti enemmän porukkaa mukaan lauluihin ja kannustukseen ja sitä kautta olemme paremmin tukena peleissä. + pelaajatunneli sijaitsee siellä
|
|
|
|
harmooni
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
|
Vastaus #143 : 11.12.2007 klo 22:05:40 |
|
Eli halutaanko me olla maajoukkeen kannattajat, vai maajoukkeen katsojat? Juuri näin! Jos jollekin kaikista tärkeintä on pelin seuraaminen niin on väärässä porukassa. Kyllähän SMJK:n tärkein tehtävä on kannattaminen, joten pääty on selvästi paras paikka!
|
|
|
|
BrDead
|
|
BrDead
Vastaus #144 : 11.12.2007 klo 22:07:01 |
|
Juuri näin! Jos jollekin kaikista tärkeintä on pelin seuraaminen niin on väärässä porukassa. Kyllähän SMJK:n tärkein tehtävä on kannattaminen, joten pääty on selvästi paras paikka! Ehdottoman eri. Minä ainakin olen kannattajien katsomossa koska jalkapallo ja maajoukkueemme kiinnostaa ja haluan antaa kaikkeni sen tukemiseksi. En minä sinne mene kannatusta katsomaan vaan jalkapalloa.
|
|
|
|
Benny Pronssijalka
Poissa
Suosikkijoukkue: Super Tele, SVHK & Super-Vesku maalivahtina
|
|
Vastaus #145 : 11.12.2007 klo 22:18:12 |
|
Ehkä näiden pelkkien kannattajien kannattaisi hakea järkkäreiksi, niin voisi sitten katsella katsomon kannatusta.
|
|
|
|
harmooni
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
|
Vastaus #146 : 11.12.2007 klo 22:39:25 |
|
Ehdottoman eri. Minä ainakin olen kannattajien katsomossa koska jalkapallo ja maajoukkueemme kiinnostaa ja haluan antaa kaikkeni sen tukemiseksi. En minä sinne mene kannatusta katsomaan vaan jalkapalloa.
Käsittääkseni en näin sanonutkaan. Mielestäni paras tuki voidaan antaa tuolta päädystä, joten se on paras paikka. Mielestäni muut seikat ovat sivuseikkoja. Pelin voi katsoa uudestaan uusintana, mutta tuen joukkueelle voi antaa vain stadionilla.
|
|
|
|
anttij
Poissa
Suosikkijoukkue: Operaatio AM
|
|
Vastaus #147 : 11.12.2007 klo 22:46:39 |
|
Ehdottoman eri. Minä ainakin olen kannattajien katsomossa koska jalkapallo ja maajoukkueemme kiinnostaa ja haluan antaa kaikkeni sen tukemiseksi. En minä sinne mene kannatusta katsomaan vaan jalkapalloa.
Hieman outoja kommentteja täällä. Stadikalle mennään katsomaan jalkapalloa ja kannattamaan Suomea. Ja kun ollaan kannattajakatsomossa, niin yhtenä tärkeimmistä tehtävistä on näyttää muille katsojille esimerkkiä huutamalla ja laulamalla koko sydämestään. Silloin on hyvin tärkeää, että tämä meidän kannattaminen muissa katsomoissa myös huomataan. Tähän asti se on huomattu lähinnä A-katsomossa ja television välityksellä. Pohjoiskaarteessa tapahtuva kannattaminen näkyisi hyvin D-katsomoon ja B-kaarteeseen, joissa on paljon ihmisiä jotka a) tulevat seuraavalla kerralla kannattajakatsomoon, kun näkevät kuinka hauskaa meillä on tai b) liittyvät mukaan huutoihin. BrDead: Se, että olet kannattajakatsomossa, tarkoittaa sitä ettet edes pääse seuraamaan kannatusta kunnolla. Siellä ollaan kannattamassa ja eletään koko sydämellä pelissä mukana, peliä seuraten. Tämä siis oli huono syy vastustaa muuttoa pohjoiskaarteeseen.
|
|
|
|
BrDead
|
|
BrDead
Vastaus #148 : 11.12.2007 klo 22:53:45 |
|
BrDead: Se, että olet kannattajakatsomossa, tarkoittaa sitä ettet edes pääse seuraamaan kannatusta kunnolla. Siellä ollaan kannattamassa ja eletään koko sydämellä pelissä mukana, peliä seuraten. Tämä siis oli huono syy vastustaa muuttoa pohjoiskaarteeseen.
Missä kohtaa vastustin mitään? Satuin vain mainitsemaan, että minua sattuu kiinnostamaan se pelikin siellä kentällä hieman. Onko se todellakin näin harvinaista tässä porukassa? Luulin, että kaikki ovat jalkapalloihmisiä henkeen ja vereen. Ja mitä aiheeseen tulee, niin olen kommenttini antanut jo aiemmin tässä ketjussa "alkuperäisen" kannattajakatsomo E46:n puolesta.
|
|
« Viimeksi muokattu: 11.12.2007 klo 22:58:09 kirjoittanut BrDead »
|
|
|
|
|
Devi Morire
Poissa
|
|
Vastaus #149 : 11.12.2007 klo 22:55:03 |
|
No perkele, kyllä sen pelin sieltä mahdollisesta pohjoiskaarteestakin näkee. Mitä ylempänä katsomossa, sen paremmin.
|
|
|
|
|
|