FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.04.2024 klo 10:27:26 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Äänestys
Kysymys: Oletko ollut tyytyväinen tähän mennessä tuomaritoimintaan Ykkösessä?
En - 23 (32.4%)
Olen - 26 (36.6%)
Siltä väliltä - 22 (31%)
Äänestäjiä yhteensä: 71

Sivuja: [1] 2
 
Kirjoittaja Aihe: Tuomaritoiminta  (Luettu 2440 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kikkara

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Meil ei oo mittään


: 14.06.2007 klo 00:00:16

Itse en ole. Mielestäni se on niin, että lähemmän kunnan porukoita suositaan tai annetaan joidenkin apatioiden vaikuttaa tuomaritoimintaan. Nykyiset uudet tuomarit ovat täysin paaaaaaa...ssss... Niin. Kyllä muutama vuosi sitten nämä vanhemmat ja kokeneemmat osas hoitaa asiansa. Keltanokat vidduun   :o Alas
bocanegra

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TP-47


Vastaus #1 : 14.06.2007 klo 00:01:22

Sanotaanko että tasoero liigan ja ykkösen välillä on huomattava. Painoin vahingossa että olen. En ole.  :-[ Alas
Mika

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Las Vegas Bingo


Vastaus #2 : 14.06.2007 klo 00:02:25

En ole  >:(
Baresi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TP-47, Leijonat, Huuhkajat, Jäätävä läppä


Vastaus #3 : 14.06.2007 klo 00:03:46

yhden pelin näin missä eräs kotijoukkue ryösti pinnoja viime hetken pilkulla  :-[
vaihtopenkin vasenlaita

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RoPS


Vastaus #4 : 14.06.2007 klo 00:04:04

Yhdyn topicin aloittajaan. Uudet tuomarit ovat täysiä paskoja ihan suoraan sanoen. Tämä TP-47 - RoPS pelissä ollut uusi Vaasalainen tuomarikin vihelteli siihen pilliinsä ihan miten sattuu ja molemmat joukkueet saivat kärsiä huonoista tuomioista. Toinen sarjassamme paskimmat tuomarit on Mika "formulamies" Salo joka ei näytä RoPSin kotipeleissä osaavan puhaltavan pilliinsä vaikka kotijoukkueen miehiä revitään ja potkitaan jaloille minkä keretään. Nyt ryhtiä vähän tähän hommaan!! Alkaa jo itseäkin ärsyttämään tämä ainainen tuomarista kitiseminen vaikka se olisikin aiheellista sillä se kuulostaa todella paskalta tekosyyltä häviöön.
Thouni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Artsakh, M'well, Zapresic boys.


Vastaus #5 : 14.06.2007 klo 00:08:57

Niinhän se on,että tuomareista sattuu jäämään vaan ne huonot puolet mieleen,mutta harvemmin mitkään hyvät vihellykset ja hyvin tuomitut matsit.En ole vielä kovinkaan montaa Ykkösen tai Kakkosen matsia tällä kaudella nähnyt,mutta ainakin lähes jokaisessa Klubi 04:n kotimatsissa on mennyt hermot tuomariin joten en ole ollut tyytyväinen tuomarointiin.Ainakin KuPSia vastaan muistelisin,että oli joku täysin pelle tuomarina.
vaihtopenkin vasenlaita

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RoPS


Vastaus #6 : 14.06.2007 klo 00:11:11


Niinhän se on,että tuomareista sattuu jäämään vaan ne huonot puolet mieleen,mutta harvemmin mitkään hyvät vihellykset ja hyvin tuomitut matsit.En ole vielä kovinkaan montaa Ykkösen tai Kakkosen matsia tällä kaudella nähnyt,mutta ainakin lähes jokaisessa Klubi 04:n kotimatsissa on mennyt hermot tuomariin joten en ole ollut tyytyväinen tuomarointiin.Ainakin KuPSia vastaan muistelisin,että oli joku täysin pelle tuomarina.


Ykkösestähän näitä aloittelevia tuomareita näköjään löytyy ja heille tulee näitä suurimpia epävarmuuksia tuomioissaan joka saa katsomot hiiltymään, mutta pitäähän se toisaalta ymmärtää, että jokainen tuomari on joskus ollut aloittelija tässä hommassa. Liigassa nuo tuomarit tuntuivat paljon pätevämmiltä sekä ei tullut joka pelissä näitä kyseenalaisia kortteja ja tilanteita joista olisi vapari/rangaistuspotku pitänyt viheltää.
Kikkara

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Meil ei oo mittään


Vastaus #7 : 14.06.2007 klo 00:18:16

Oisko mahoton ajatus se että kaikki tuomarit tulis ulkomailta?
vaihtopenkin vasenlaita

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RoPS


Vastaus #8 : 14.06.2007 klo 00:25:35


Oisko mahoton ajatus se että kaikki tuomarit tulis ulkomailta?


Kyllähän näitä on välillä ollut, että tuomarikolmikko muusta maasta, mutta en tiä millasia ollu tuomiot sillon. Joku etelässä asustanut tietänee, kun siellähän on peleissä näin joskus ollut.
Elmo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: @JyvaskylanFutis


Vastaus #9 : 14.06.2007 klo 08:21:36

Ainakin Jyväskylässä on toistaiseksi nähty varsin vieraskoreita tuomareita. Kotijoukkueelle kyllä kortti nousee, mutta ei vierasjoukkueelle - vaikka vastaavia rikkeitä tekevät.  ???
Mikaeli

Poissa Poissa


Vastaus #10 : 14.06.2007 klo 09:39:21

Ihan yhtä paskoja ne tuomarit on liigassa. Tänä vuonna olen nähnyt Oulun peleissä yhden hyvän tuomarin, Petteri Karin, Vuorela ja Asunmaa vastaavasti ovat olleet aivan hirveitä!
Stenhuisemuir

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Honka


Vastaus #11 : 14.06.2007 klo 10:07:57

Suomessa ei ole yhtään hyvää tuomaria.. :-[ :keskari:
prymme

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FF Jaro


Vastaus #12 : 14.06.2007 klo 10:08:25


Oisko mahoton ajatus se että kaikki tuomarit tulis ulkomailta?

Kannattaa kysyä seurojen maksumiehiltä. Voisi palkkiot ja matkakulut nousta hieman korkeammiksi kuin tällä hetkellä.
Wecce

Poissa Poissa


Vastaus #13 : 14.06.2007 klo 10:33:12


Tänä vuonna olen nähnyt Oulun peleissä yhden hyvän tuomarin, Petteri Karin


 ::) :o :D
Thouni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Artsakh, M'well, Zapresic boys.


Vastaus #14 : 14.06.2007 klo 13:48:27


Suomessa ei ole yhtään hyvää tuomaria.. :-[ :keskari:

Tämä on muuten harvinaisen totta.Tai ainakin siltä tuntuu.Antti Munukka taitaa olla ainoa josta ei ole vielä ehtinyt jäämään huonoa mielikuvaa ::)
Lortto

Poissa Poissa


Vastaus #15 : 14.06.2007 klo 13:55:54


Antti Munukka taitaa olla ainoa josta ei ole vielä ehtinyt jäämään huonoa mielikuvaa ::)


Munukka oli Joenussuussa pelatussa JIPPO-JJK pelissä ihan ok. Ja ilmeisesti kaverilla on niin hyvät lobbaajat, että pääsee tänä vuonna liigaakin viheltämään. Toinen positiivisesti mieleen jäänyt tuomari oli JIPPO-GBK pelin tuominnut Gestranius Ylos

Paskoja sitten ovat olleet Hämeenlinna pelin viheltänyt Joku Vittu ja tietenkin TPV pelissä piiparoinut Ittonen. Ittoselta oli taas tuttuun tyyliin harvinaisen paska suoritus.
pantse

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Susirajan sissit ja Juha Mieto


Vastaus #16 : 14.06.2007 klo 14:25:40

Ittonen on kyllä harvinaisen huono ja epäjohdonmukainen tuomari.  Alas
Woland

Poissa Poissa


Vastaus #17 : 14.06.2007 klo 14:26:11

Oululaiset voisivat kertoa mielipiteensä Munukasta...

Oman joukkueen peliä seuratessa harvoin tuntuu näkevän hyviä tuomareita, mistä lie johtuu. Sitten jos esmes olen käynyt JJK:n pelejä katsomassa, niin suurimmaksi osaksi tuomarit ovat olleet vähintäänkin mukiinmeneviä, usein jopa hyviä.

Ja kuten Thouni sanoi, hyvät harvemmin jäävät mieleen. Tällä kaudella en ole vielä yhtään huonoa suoritusta nähnyt (no, toinen lippumies JJK-TPS-pelissä oli jo aika lailla siellä ja rajoilla), mutta eiköhän niitäkin kohdalle osu.
Mikaeli

Poissa Poissa


Vastaus #18 : 14.06.2007 klo 15:04:16


Oululaiset voisivat kertoa mielipiteensä Munukasta...


Munukka ja Ittonen, ylivoimaisesti huonoimmat tuomarit ikinä..
Viltsu

Poissa Poissa


Vastaus #19 : 14.06.2007 klo 15:13:39

Ei voi kehua Ykkösen matsien tuomareita, mutta minkäs sille tekee. Ihmisiä nekin vain ovat. Suurin osa varmaan parhaansa tekee.

Ja mitä tulee tuomarien toimintaan RoPSin kotiotteluissa, RoPSin johto voisi katsella myös peiliin ja ihmetellä siinä samalla, miksi tuomareilla(ainakin joillain) tuntuu olevan aika nuiva asenne kotijoukkuetta ja rovaniemeläisympäristöä kohtaan. Onkohan koskaan tuomari lähtenyt Rovaniemeltä ilman, että joku RoPS-johdosta käy mussuttamassa pelin jälkeen kaikenlaista sekä tuomarille että tarkkailijalle? Tuskin.
Sir Selssön

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: AC OULU


Vastaus #20 : 14.06.2007 klo 17:53:17



Tämä on muuten harvinaisen totta.Tai ainakin siltä tuntuu.Antti Munukka taitaa olla ainoa josta ei ole vielä ehtinyt jäämään huonoa mielikuvaa ::)


Kunpa olisit ollut seuraamassa Munukan otteita viime kauden Oulu-Rops matsissa. Mies ei uskaltanut tulla pelin jälkeen ulos kopistaan ennen kuin kaikki olivat poistuneet stadikalta, mukaan luettuna  järjestysmiehet ja kenttämestari :D.
« Viimeksi muokattu: 14.06.2007 klo 22:22:44 kirjoittanut Sir Selssön »
Tuomaes

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: PuiU, Huuhkajat, La Liga, Stadin jengit yleensäkin


Vastaus #21 : 14.06.2007 klo 22:11:39



Tämä on muuten harvinaisen totta.Tai ainakin siltä tuntuu.Antti Munukka taitaa olla ainoa josta ei ole vielä ehtinyt jäämään huonoa mielikuvaa ::)

munukka on vitun rento jäbä muuten  Tuoppi
tularemia

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Alasarjapalloilu


Vastaus #22 : 15.06.2007 klo 21:40:43

soppii sitä kävästä vaikka ite koittaan, että kuinka helppoa se homma on. Tuomareille tulee virheitä ja FIFA on päättänyt että ne tuomarivirheet kuuluvat jalkapalloon ja videotarkastusta ei oteta käyttöön. Väittäisinpä vielä, että joukkueet tekevät sen ihan itse. Tuomari harvoin ratkaisee pelin. Parempi joukkue voittaa kunhan vain pelaa eikä mussuta.

Ja epäilijöille: Kyllä, olen myös itse tuomari
Tuomaes

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: PuiU, Huuhkajat, La Liga, Stadin jengit yleensäkin


Vastaus #23 : 15.06.2007 klo 21:54:50

soppii sitä kävästä vaikka ite koittaan, että kuinka helppoa se homma on. Tuomareille tulee virheitä ja FIFA on päättänyt että ne tuomarivirheet kuuluvat jalkapalloon ja videotarkastusta ei oteta käyttöön. Väittäisinpä vielä, että joukkueet tekevät sen ihan itse. Tuomari harvoin ratkaisee pelin. Parempi joukkue voittaa kunhan vain pelaa eikä mussuta.

Ja epäilijöille: Kyllä, olen myös itse tuomari
minä myös  Tuoppi
Vajanne

Poissa Poissa


Vastaus #24 : 15.06.2007 klo 23:53:13

Tänä vuonna olen nähnyt Oulun peleissä yhden hyvän tuomarin, Petteri Karin
Haha. Runkkari Karihan on yksi liigan paskimmista tuomareista, hiuksista vithuun koko mies :-[ :keskari:

 
Sivuja: [1] 2
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa