FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
30.11.2024 klo 18:39:32 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 6 [7] 8 ... 12

Kirjoittaja Aihe: Puoli vuotta Englannissa  (Luettu 16904 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
bergerinpatrik

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: LFCInter

Vastaus #150 : 22.08.2007 klo 10:38:00

Taitaa ainoa lahde sulla olle The Sunin jutut, jotka on moneen kertaan askaksi todistettu? Aina sattuu liverpoolilaisille? Kylla, olivat osasyyllisia Heyselissa, jossa kuoli Juve-faneja. Hillsboroughssa nyt ei voida yhtakaan kannattajaa pistaa edes osasyylliseksi... Luetaan sita historiaa, ennen kuin tullaan aukomaan. Niin ja naiivi, anyone?

Jep, en ole takalaisia, mutta kylla jokainen Liverpoolin kannattaja on tuon Justice-kampanjan takana. Ei, ei koskettanut mua henkilokohtaisesti, mutta totta kai ma kiehun vihasta, kun tuosta lauletaan ja huudellaan, vielapa paikassa, jossa on paljon ihmisia, joita tama on koskettanut todella lahelta. Ja esim. Steven Gerrardin serkku kuoli tuolla, ialtaan 10v. silloin. Mika helvetin oikeus niilla on huudella kuolleista ja viela syyttaa kuolemista syyttomia. En tykkaa siitakaan, etta esim. Man unitedille lauletaan Munchenista, vaikka se nyt ei varmaan kovin montaa henkilokohtaisesti koskettanutkaan ja siita on melkein 50 vuotta, eika kuolleita ollut laheskaan yhta montaa. jotain kunnioitusta kuolleita kohtaan. Jos se on teidan mielesta tekopyhaa, niin sittenpahan olette sita mielta, ei mua kiinnosta. mutta voisitte olla levittelematta valheellisia juttuja naista. Hillsborough Justice Campaign jatkuu ja niin pitaakin. Sita ei saa unohtaa, eika varsinkaan antaa tapahtua uudestaan. Vahan kylla tuntuu, ettei syyllisia saada koskaan tilille ja se paskalehti ei varmasti pyyda anteeksi. Mutta Liverpool ei unohda. Tarkoitus tietysti olisi, ettei muidenkaan annettaisi unohtaa.

Täytyy kyllä sanoa, että itse olen hieman toisilla mielen tätä Hillsboroughin onnettomuutta. Itseäni, vaikka kova Liverpyyl-fani olen, ei kyseinen onnettomuus kosketa sen enempää kuin kunnallisvaalit. Itse olin tuolloin ala-aste iässä, eikä jalkapallonjoukkueen kannattaminen ollut edes päällimmäisenä ajatuksena  ;)

Toki tuollainen The Sunin harrastama mustamaalaus on perseestä ja perheiden menetykset, mutta niin on moni muukin asia tällä maapallolla, Erityisiä tunteita aiheuttamatta Alas
« Viimeksi muokattu: 22.08.2007 klo 10:39:01 kirjoittanut bergerinpatrik »
ChievoVerona

Poissa Poissa

Vastaus #151 : 22.08.2007 klo 10:42:37

Paikoitellen aika naurettavaa vittuilua Alas

Jokainen elää tavallaan ja SSL toteuttaa nyt unelmiaan. Tälläkin forumilla riittää puseja jotka katsovat vain kotisohvalta munan tai puulin pelejä, mutta eivät uskalla lähtee paikanpäälle erinäisiin tekosyihin vedoten.

Pidähän hauskaa siellä ja ollaan yhteydessä Ylos
honkala

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Savon vapautusarmeija

Vastaus #152 : 22.08.2007 klo 11:02:37

Luonnollisesti vaadimme(Me emme pyydä me vaadimme!), että lähetät jossain vaiheessa myös kuvaraportteja  Ylos
krevis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1923

Vastaus #153 : 22.08.2007 klo 13:12:07

Uskoisin, että suurin osa näistä kitisijöistä on jofiksen perässä tuolta vapaan puolelta tullut katkerana lyömään sanan miekalla. Itsellä kun ei ole futiksesta mitään sanomista. Toki nämä jutut ovat, no, vähäsen veikeitä, mutta kuitenkin itse aiheesta. Ei kai näitä voi olla liikaa? Voiko?
KBR

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KGB

Vastaus #154 : 22.08.2007 klo 13:48:24

Uskoisin, että suurin osa näistä kitisijöistä on jofiksen perässä tuolta vapaan puolelta tullut katkerana lyömään sanan miekalla. Itsellä kun ei ole futiksesta mitään sanomista. Toki nämä jutut ovat, no, vähäsen veikeitä, mutta kuitenkin itse aiheesta. Ei kai näitä voi olla liikaa? Voiko?

Asiahan ei loppujen lopuksi minulle edes kuulu, mutta miten joku voi olla katkera siitä, ettei pääse Liverpooliin? Vai voiko olla?  ??? :keskari:
SSL20

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, Liverpool, Pioneeriryhmä ja Hämeenlinna

Vastaus #155 : 22.08.2007 klo 14:54:03

No joo, en ma siis todellakaan vaita olevani mikaan maailman paras kannattaja... Mutta kylla takalaiset pitavat hienona juttuna, etta tulin tanne joukkuetta katsomaan, arvostavat. Moni paikallisistakin katsoo lahinna telkasta matsit.

Joku kyseli Liverpoolista kaupunkina. Siella jokusen kerran pyorinyt keskustassa, katselemassa vahan nahtavyyksia. Siella on vaikuttavia rakennuksia, esim. Royal Liver Builduing. Nyt on rakennustoita menossa keskustassa, ilmeisesti ensi vuoden kulttuuripaakaupunkiutta varten. Liverpool on kiva kaupunki ja sielta loytyy paljon kaikkea jalkapallon lisaksikin. Pitais jossain valin ainakin menna teatteriin. Nahtavyyksia olen jonkun verran tosiaan kierrellyt, mutta niita riittaa kylla lisaakin. Ihmiset ovat ystavallisia Liverpoolissa, samoin taalla Runcornissa paaosin. Jotenkin Liverpool tuntuu paljon lampimammalta tunnelmaltaan kuin esim. Warrington tai Manchester, mutta saattaa kylla johtua vaan musta... Manchesterissa en kyllakaan ole kaynyt kuin kaupoissa... Jaa-a, Liverpoolista en tosiaan ole nahnyt kuin keskustaa ja Anfieldin aluetta, joten aika paha sanoa koko kaupungista. Valilla paikallisia on vaikea ymmartaa, mutta taitaa olla ongelma muillekin englantilaisille... Ai niin, viime viikonlopun jatkoilla yks tytto kirjoitti tekstiviestia, eika oikein osannut kirjoittaa, kysyi mm. etta miten kirjoitetaan once!  :D
Sutemi

Poissa Poissa

Vastaus #156 : 22.08.2007 klo 16:27:23

Ai niin, viime viikonlopun jatkoilla yks tytto kirjoitti tekstiviestia, eika oikein osannut kirjoittaa, kysyi mm. etta miten kirjoitetaan once!

Jos oli täysikäinen niin ei saatana ??? :D Ylos
kokistuoppi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: #HindenburgtheOligarchy

Vastaus #157 : 22.08.2007 klo 16:50:46

Mielenkiintoisia raportteja  Ylos Onhan tuo nyt kuitenkin parempi kuin tv-fanitus...
Jugurttibiti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Arsenal

Vastaus #158 : 23.08.2007 klo 00:47:11

Lisää rapsaa vaan, mukava lueskella Ylos
Oddbins

Poissa Poissa

Vastaus #159 : 23.08.2007 klo 08:28:14

Manchesterissa en kyllakaan ole kaynyt kuin kaupoissa...

Ihan vaan vinkkinä jos vielä Manchesterissä vierailet ni kannattaa käydä shoppailemassa Afflecks Palacessa.
http://www.afflecks-palace.co.uk/

Se on tommonen tiilihökkeli siinä aika keskustassa, täynnä pieniä kauppoja, joissa myydään suurimmaksi osaksi vaatteita, mutta sieltä löytyy kyllä vaikka minkälaista tavaraa. Uskomattoman siisti paikka!  Ylos
Iron Hammer

Poissa Poissa

Vastaus #160 : 23.08.2007 klo 18:01:45

Tämä topicci on kyllä surkuhupaisuudessaan ollut sellaista tykitystä, että lupaan antaa ääneni tälle 'vuoden topic' -äänestyksessä Ylos
Alfredo

Poissa Poissa

Vastaus #161 : 25.08.2007 klo 17:58:56

En ole ikinä ymmärtänyt, miksi täältä Suomesta lähdetään piikomaan ulkomaille, kun kuitenkin olemme bruttokansantuotteeltamme maailman rikkaimpia maita. 
SSL20

Poissa Poissa

Vastaus #162 : 25.08.2007 klo 18:04:19

Helpompaa mulla taalla on. Ruokakin tulee suurimmaksi osaksi valmiina poytaan, tai vahintaan kaappiin, kaupassa ei tarvii kayda, ellen halua mukaan. Eipa noilla ravintola-alan extrauksillakaan hurjia summia tienannut ja taa tyo on paljon kiireettomampaa. Seka tyoajat saannollisemmat, viikonloput vapaat lahes poikkeuksetta. Ei se tarjoileminenkaan niin hohdokasta ole, lapsenhoito on mukavampaa. Ja siivota sita piti kotonakin, vaikkakin taalla useammin.

No, kyllahan tassa uhrauksiakin on pakko ollut tehda, olen kuitenkin puoli vuotta ilman perhettani ja ystaviani. Mutta mitapa ei Liverpoolin takia...
Alfredo

Poissa Poissa

Vastaus #163 : 25.08.2007 klo 18:16:38

No joo.  Tsemppiä sinne, mutta ei todellakaan kannata yksinäisenä naisena kävellä siellä yksin.  Markus Heikkisenkin tyttöystävä/vaimoa olivat jotkut miesporukat alkaneet seurailemaan, kun tämä oli tullut katsomaan Markuksen treenejä keskellä päivää tms.   
SSL20

Poissa Poissa

Vastaus #164 : 25.08.2007 klo 18:59:22

No kylla ma nyt paivisin yksin kuljen! Ei siita nyt mitaan tulis, jos pelkais omaa varjoaankin... Tosin tiedan kylla, etta pitaa olla varovainen.
Benny Pronssijalka

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Super Tele, SVHK & Super-Vesku maalivahtina

Vastaus #165 : 25.08.2007 klo 19:02:04

Ootko nähny paljon ammuttuja fudaajia kaduilla?
SSL20

Poissa Poissa

Vastaus #166 : 25.08.2007 klo 19:06:55

Ootko nähny paljon ammuttuja fudaajia kaduilla?

Toki niita joka kulmasta loytyy...  ::)

Joo, kamala tapaushan tuo... Kyllahan taalla enemman sattuu kuin Suomessa, mutta onpa tama isompi maakin. Kyllahan Hameenlinnan keskustassakin tuossa jokin aika sitten ammuskeltiin...
lasse11

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: itäinen taivas

Vastaus #167 : 25.08.2007 klo 20:02:30

Onko Beatles-historiaan tullut tutustuttua?
SSL20

Poissa Poissa

Vastaus #168 : 25.08.2007 klo 20:06:55

Onko Beatles-historiaan tullut tutustuttua?

Joo, kavin Beatles-museossa Nominan kanssa! Paasin ilmaiseksi sisaan! Ja sitten olen kaynyt siella Matthew Streetilla, missa on The Cavern, jne.
SSL20

Poissa Poissa

Vastaus #169 : 25.08.2007 klo 23:16:17

Eilen oli ammuttu kahta portsaria Penny Lanella. Pistaahan se miettimaan. En tieda, etta oliko asialla taas joku jengi.  :( Alas
Alfredo

Poissa Poissa

Vastaus #170 : 26.08.2007 klo 04:26:34

Toista se on tosiaan täältä luolista vittuilla, kun joku oikeasti tekee jotain elämällään.  Siis tosiaan tarkoitin yöaikaan kannattaa olla varovainen.
Chegue

Poissa Poissa

Vastaus #171 : 26.08.2007 klo 05:08:56

Toista se on tosiaan täältä luolista vittuilla, kun joku oikeasti tekee jotain elämällään. 

Mieluummin voisi olla tekemättä mitään elämällään jos vaihtoehtona on Liverpoolin mieshuoraus.
Alfredo

Poissa Poissa

Vastaus #172 : 26.08.2007 klo 14:11:17

Mieluummin voisi olla tekemättä mitään elämällään jos vaihtoehtona on Liverpoolin mieshuoraus.

Toisia on niin helppo arvostella sängynpohjalta.  Tää on just tätä väärinkannattamista.
lasse11

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: itäinen taivas

Vastaus #173 : 26.08.2007 klo 16:34:20

rima seuraavaksi autovarkaita korkeammalle ja akateemisen rugbyn pariin  Ylos

http://ourworld.compuserve.com/homepages/davidbohl/

Rugbyseuroja voi mieshuorata hyvällä omallatunnolla.  Tuoppi
Stig Tøfting

Poissa Poissa

Vastaus #174 : 29.08.2007 klo 00:32:57

Mitä vitun hienoa jossain liverpoolin huorauksessa on? Sama kun kehuisi lastenraiskaajia, kun eivät vain tyydy katselemaan netistä pikkupoikien kuvia vaan muuttavat Thaimaaseen oloneuvoksiksi.

Sivuja: 1 ... 6 [7] 8 ... 12

Siirry: