FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.04.2024 klo 00:46:25 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 10 [11] 12
 
Kirjoittaja Aihe: Puoli vuotta Englannissa  (Luettu 16782 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hasselhoff

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJS, Suomen maajoukkue


Vastaus #250 : 14.11.2007 klo 15:14:36

Luonnollisesti "Ylos"

No korjataan nyt sen verran, tarkoitin seurajoukkuiden pelejä, maajoukkueen pelit erikseen.
Elias

Poissa Poissa


Vastaus #251 : 14.11.2007 klo 23:26:10

Tunnelma stadionilla oli kyllä tuossa pelissä paikallisella asteikolla huono, mutta luonnollisesti pesi suomalaiset pelit 100-0.

Niinno. Kyllähän 40 000 ihmisen hengitysäänistäkin lähtee isompi mekkala kuin keskiverto Veikkausliigakatsomosta. Taso tosin onneksi on nousussa  Ylos
temetainio

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat


Vastaus #252 : 15.11.2007 klo 00:38:45

:-[

Maailman parhaimman seurajoukkueen parhaimmille kannattajille toki  Ylos
Dieter Bohlen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Uli Hoeness im Knast is wie 'ne Meisterschaft!


Vastaus #253 : 15.11.2007 klo 02:09:03

Mutta kyllä kokemus oli tuon 60£ arvoinen, sanoi forumin anti-liverpoolistit mitä tahansa.

Just joo, katselee surkeaa potkupalloa 90 minuuttia täysin tunnelmattomassa ottelussa ja maksaa lystistä £60. Vertailukohteeksi voidaan ottaa vaikkapa se, että samalla hinnalla näkisi toistakymmentä ottelua saksalaisessa seisomakatsomossa, jossa tunnelma on taatusti parempi, kuten myös itse pelikin jännittävyytensä ja tasonsa puolesta.

Tietysti puhumattakaan siitä, ettei ympärillä olisi liverpoolilaisia...

Lieber tot als Liverpudlian rot. So isses halt.

* * *

Ei sillä, kyllähän tuo kokemuksena on ollut varmasti hieno, mutta hinta-laatusuhde ei pelaa alkuunkaan.
« Viimeksi muokattu: 15.11.2007 klo 02:10:56 kirjoittanut Dieter Bohlen »
anonymious

Poissa Poissa


Vastaus #254 : 15.11.2007 klo 03:02:38

Enpä itsekään ymmärrä miten 60 puntaa jonkun Liverpoolin pelistä voi olla hintalaatusuhteeltaan hyvä ostos. Eri asia tietenkin jos sattuu olemaan kyseisen joukkueen fani, mutta silloin on kyllä harhaanjohtavaa alkaa puhua mistään hintalaatusuhteista.
Hasselhoff

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJS, Suomen maajoukkue


Vastaus #255 : 15.11.2007 klo 12:31:32

Ei sillä, kyllähän tuo kokemuksena on ollut varmasti hieno, mutta hinta-laatusuhde ei pelaa alkuunkaan.

Itselleni tuo oli ensimmäinen ulkomailla näkemäni futisottelu ja seuraavasta mahdollisuudesta ei ole mitään tietoa. Joten olin kyllä tuon valmis maksamaan, ja itselleni se oli sen arvoinen kokemus, vaikka en Liverpool fani olekaan. Ehkä 60£ on hinta-laatusuhteeltaan liikaa tuosta pelistä, mutta sitten on.

Sutemi

Poissa Poissa


Vastaus #256 : 15.11.2007 klo 12:45:11

Enhän minä mistään mitään tiedä, mutta voisin väittää että jos maksaa omista rahoistaan 60€ ja tuntee että oli mukavaa koko rahan edestä, niin voi sanoa että raha tuli hyvin käytettyä  ( :keskari:) ??? ( :keskari:)
euroflex

Poissa Poissa


Vastaus #257 : 15.11.2007 klo 13:28:03

Enhän minä mistään mitään tiedä, mutta voisin väittää että jos maksaa omista rahoistaan 60€ ja tuntee että oli mukavaa koko rahan edestä, niin voi sanoa että raha tuli hyvin käytettyä  ( :keskari:) ??? ( :keskari:)
vähän pilkuviilaustarkennusta...lippu 60 puntaa eli 84.50 euroa.  On se kova hinta 90min ottelusta.  toki itse tunnelmasta yms hyvässä tapauksessa saakin maksaa maltaita.
Rhew

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi


Vastaus #258 : 19.11.2007 klo 11:22:04

Mukava lukea tällaisia raportteja. Hienoa, että unelmia toteutetaan  Ylos

Liverpool (kaupungin) hypetykseen suhtaudun kyllä varauksella, itse en ole siellä käynyt, mutta Manchester on kyllä sellainen läävä, että oksat pois!
SSL20

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, Liverpool, Pioneeriryhmä ja Hämeenlinna


Vastaus #259 : 20.11.2007 klo 00:15:52

No mä tykkään kyllä paljon enemmän Liverpoolista kaupunkina kuin Manchesterista.. Paljon lämpimämpi ilmapiiri ja todella ystävällisiä ihmisiä.. Myös isäntäperheeni on sitä mieltä, vaikka ovat asuneet Manchesterissa ja pitävät siitä kaupungista.. Mutta tosiaan niidenkin mielestä Liverpoolissa ihmiset ovat ystävällisempiä.. Silti ihmettelevät miksi aina käyn Liverpoolissa, enkä Manchesterissa kovinkaan paljon.. Päivitetään nyt sen verran, että tulen tänne takaisin vielä loppiaisen jälkeen, n. 5-6 viikoksi, 3 viikkoa olen siis Suomessa välissä.. Viime viikonloppuna kävin Coventryssa sukulaisvierailulla ja siellä olis tarkoitus käydä uudelleen ja mennä Sky Bluesin matsiin.. Ricoh areenaa käytiin ulkoapäin katsomassa.. Vois myöhemmin ehkä pistää omaakin raporttia tosta edellisviikonlopusta.. Jos pääsee koneelle ja jaksaa.. Ja Bolton-peliin on lippu Anny Road Endin päätyyn.. Ylos
lasse11

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: itäinen taivas


Vastaus #260 : 20.11.2007 klo 03:48:16

Viime viikonloppuna kävin Coventryssa sukulaisvierailulla ja siellä olis tarkoitus käydä uudelleen ja mennä Sky Bluesin matsiin..

Räyhäävän pohjasakan kansoittama betonihelvetti mutta onneksi on Cotswoldsin idyllinen maaseutu vieressä  Ylos Alas Pyydäs sukulaisia käyttämään vaikka Stratford-upon-Avonissa (Shakespearen kotikunta) ja ehdottomasti pubilounas maaseudulla.
« Viimeksi muokattu: 21.11.2007 klo 09:11:12 kirjoittanut lasse11 »
SSL20

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, Liverpool, Pioneeriryhmä ja Hämeenlinna


Vastaus #261 : 26.11.2007 klo 23:23:59

Päivitetääs nyt sen verran, jos en oo vielä huomannut raportoida, että 16.12. lähden takaisin Suomeen kolmeksi viikoksi ja sitten loppiaisen jälkeen tulen tänne vielä n. 5-6 viikoksi.. Ja pitää sukulaisille sanoa, että jos veisivät mut tuonne.. Coventry Cityn pelistä oli puhe, että mentäis, kun seuraavaks tulen.. Ja pubilounas maaseudulla onnistuu toki omassa lähipubissakin, aika maaseutua tämä on! Bolton-matsiin mun kanssa lähtee yksi ensikertalainen, suomalainen au pair.. Innoissaan on lähdössä, vaikkei jalkapalloihmisiä ilmeisesti olekaan.. Ja pikkulikka sanoi yks päivä Liverpool, kun heiteltiin palloo! Ylos en tiedä miten osas yhdistää.. Luulen kyllä että on enemmän päiväkotikavereiden kuin mun ansiota, koska mä olen sille enemmän Suomi-lauluja laulanut! Mutta joo, päätetään tämän kertainen tekstariraportti tähän..
Dieter Bohlen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Uli Hoeness im Knast is wie 'ne Meisterschaft!


Vastaus #262 : 27.11.2007 klo 04:09:09

Ja pikkulikka sanoi yks päivä Liverpool, kun heiteltiin palloo! Ylos en tiedä miten osas yhdistää..

Minäpä voin selvittää.

Esimerkki A
                     __________________________
                   /                                           \
                  /                                             \
LFCpulustaja                                                 LFCkärki

Esimerkki B
            __________________________
          /                                           \
         /                                             \
SSL20                                                Pikkulikka

Viivat kuvaavat pallon liikeratoja. Liike on toistuvaa, pallo pysyy ilmassa.
« Viimeksi muokattu: 27.11.2007 klo 04:10:24 kirjoittanut Dieter Bohlen »
Ali Hankkija

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS


Vastaus #263 : 27.11.2007 klo 10:27:27

 :D
Satanen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Official FF2 Marble League Fantasy Champion (2020)


Vastaus #264 : 27.11.2007 klo 10:28:55

 :D Ylos
SSL20

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, Liverpool, Pioneeriryhmä ja Hämeenlinna


Vastaus #265 : 27.11.2007 klo 15:58:16

:D
Balla

Poissa Poissa


Vastaus #266 : 27.11.2007 klo 16:09:45

Didi  :D Ylos eihän se ihan toivoton tapaus olekaan.
SSL20

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, Liverpool, Pioneeriryhmä ja Hämeenlinna


Vastaus #267 : 17.12.2007 klo 03:32:45

Nyt sitten Suomessa kokonaiset kolme viikkoa... Tai loppiaisviikonloppuna pitäis käydä Riikassa ja sen jälkeen lähteä sitten takaisin. On muuten vaikea yhtäkkiä muistaa tuo ää tässä näppiksessä. Ja helvetti tän maan kanssa, kun ei voinut edes lunta olla maassa...  :( Se on kuitenkin yksi syy, miksi halusin jouluksi Suomeen. Nyt kun pääsee koneelle kunnolla, niin vois ehkä kirjoitella jotain... Kyllä sitä nyt jossain välin väkisinkin kerkeää...

Runcornille  Ylos Tuoppi
lasse11

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: itäinen taivas


Vastaus #268 : 17.12.2007 klo 05:43:30

Yksi päivä (ja kaksi yötä) Englannissa. Miinuksena paskan pubilounaan aiheuttama lievä ruokamyrkytys ja plussana hieno kävelyretki Thamesin rannalla vehreässä maisemassa. Ei jaksettu kiinnittää lädipalloon huomiota kun muut asiat veivät mielenkiinnon. Heathrowlla oli kiva kävellä läpi fast trackista kun sadan metrin yanarjono kiemurteli turvatarkastukseen puoli seittemältä aamulla.
AllanMesörs

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Eversti Wolfgang Luder, Waffen-SS


Vastaus #269 : 17.12.2007 klo 08:22:31

repesin pahasti selvennyskaaviolle :D :D Ylos
Vanja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Punainen on värimme!


Vastaus #270 : 17.12.2007 klo 14:28:22


Runcornille  Ylos Tuoppi

Subilta tuli se yks sarja ...two pint lager and packet of crisp - kaksi tuoppia, kiitos - vai mikä se oli. Siinähän liikuttiin Runcornissa.
SSL20

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, Liverpool, Pioneeriryhmä ja Hämeenlinna


Vastaus #271 : 17.12.2007 klo 14:30:42

Subilta tuli se yks sarja ...two pint lager and packet of crisp - kaksi tuoppia, kiitos - vai mikä se oli. Siinähän liikuttiin Runcornissa.

Jeps, tuttuja maisemia tuossa sarjassa... Pitää muuten varmaan tossa vuoden vaihteen jälkeen vierailla siinä pubissa, jossa sarjaa on kuvattu...
Hakuna Matata

Poissa Poissa


Vastaus #272 : 17.12.2007 klo 16:21:17

Selvennyskaaviolle vahva  :D Ylos
Benny Pronssijalka

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Super Tele, SVHK & Super-Vesku maalivahtina


Vastaus #273 : 17.12.2007 klo 17:13:39

;)

Voisin raportoida viela, etta viime lauantaina olin kolmen muun suomalais-au pairin kanssa Manchesterin yossa. Vastaan tuli yhdessa vaiheessa laulavia jalkapallofaneja, vastasin niille sitten "Oh Manchester is full of shit" -laululla... Peraan viela "Liverpool, Liverpool"... Huomenna sitten Liverpooliin pariksi paivaksi ja perjantaina pitais tavata suomalainen Liverpool-fani ja taman paikallinen poikaystavansa... Kiva saada vahan opastusta Liverpoolin yoelamaan!  :)
:D
Gennadi Janajev

Poissa Poissa


Vastaus #274 : 17.12.2007 klo 18:20:49

Bohlen  :D Tuoppi

 
Sivuja: 1 ... 10 [11] 12
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa