hombre
Poissa
|
|
Vastaus #1875 : 06.03.2008 klo 00:46:21 |
|
Niin, parhaat tilanteet tulivat tänäänkin nopeista vastahyökkäyksistä. Niin se on ollut koko kauden, ja siihen tuo Schusterin tiivis keskikenttäryhmitelmä perustuu. Riistoja keskialueella, pallo nopeasti ylös ja ratkaisut siellä. Ei tuolla materiaalilla, mikä nyt - varsinkin loukkaantumisten runtelemana oli - mitään joga bonitoa pelata. Tuskin Drenthe tai Higuain olisi tuota hirveästi muuttanut, vaikka alusta asti olisivat olleet mukana. Romalla oli heittää Vucinicin tasoinen vaihtopelaaja kentälle, joka käytännössä ratkaisi ottelun. Real Madridilla oli heittää Soldado.
En pysty laittamaan tätä Schusterin piikkiin.
|
|
|
|
muumi
Poissa
Suosikkijoukkue: minä en nettikiusaa
|
|
Vastaus #1876 : 06.03.2008 klo 00:59:24 |
|
Kiitti Finalelle raportista. Gago pelaa peruspeliä johonka sisältyy muutama aivan käsittämättömän huono ratkaisu.Ei ole edes top 50:ssä maailmassa omalla pelipaikallaan.Seuraava ostos tälle paikalle.
Mitä peliä alemman keskikentän pitäisi pelata? En pysty laittamaan tätä Schusterin piikkiin.
Sama. Eikä varmaan pysty moni muukaan. Ihan hyvältä kokonaisuus mun mielestä näyttää, kaikinpuolin, eikä mihinkään toimenpiteisiin tarvitse ryhtyä. Calderon on tehnyt todella hyvää työtä.
|
|
|
|
bullitt1144
Poissa
|
|
Vastaus #1877 : 06.03.2008 klo 03:28:14 |
|
Meidän laivassa, meidän laivassa on SUURI reikä pohjassa ja se uppoaa ja se uppoaa...
|
|
|
|
bullitt1144
Poissa
|
|
Vastaus #1878 : 06.03.2008 klo 03:33:00 |
|
Seuraava ostos tälle paikalle.
Kertoo kaiken tarpeellisen madridistoista...
|
|
|
|
El Conejo
Poissa
|
|
Vastaus #1879 : 06.03.2008 klo 08:49:42 |
|
e. Ja jos joku tulee mussuttamaan, että tää oli paskan tuomarin syytä tai loukkaantumisten nii sille :keskari: Ei se Roma nyt nii kova ole, etteikä vvoisi sitä voittaa hiukan heikentyneemmällä tiimillä. Nyt kyllä lähtee poikkeuksellisesti hymiö meikäläiseltä. Rehellisyydelle ja realismille gianttinen Olin aivan varma, että joudun itse kirjoittamaan tuon kommentin, mutta tällä kertaa foorumin madridistat yllättivät todella positiivisesti. Tietenkin on niin, että jos häviää kaksi matsia numeroin 1-2, niin tilanne on niin selvä, ettei siinä paljon selittelyille jää sijaa, mutta yleensä täällä niitä silti on riittänyt. Hienoa, että osaatte myös hävitä arvokkaasti! Tosin ottelutopikkia en ole lukenut...
|
|
|
|
Roiss
Poissa
|
|
Vastaus #1880 : 06.03.2008 klo 09:03:21 |
|
bullitt1144, en ihmettelisi, jos jotkut käyvät provoamassa oman joukkueesi otsikossa, kun itsekin nähtävästi alennut samalle tasolle....
-------------
Uskomattomia kommentteja taas Schusterilta, joku vois oikeasti opettaa kaveria puhumaan lehdistölle? Nimittäin oikeasti jo vituttaa lukea näitä "parempi joukkue hävisi", "en koe tätä tappioksi" jne jne... Kyllä Madridin tasoinen joukkue tarvitsee oikeasti valmentajan, joka osaa edes puhua lehdistölle. Ja en nyt hae automaattisesti potkuja Schusterille, mutta koulun penkille olisi asiaa jatkoa ajatellen... Tappio ei itse asiassa tunnu miltään, osasihan tätä jo odottaa. Nuo Schusterin typerät heitot vaan saavat aikaan sen oikean vitutuksen..
|
|
|
|
Cesar
Poissa
|
|
Vastaus #1881 : 06.03.2008 klo 09:26:28 |
|
Missä Juhana? Sinimustalle vielä sellaisia terveisiä että pysyisi pois Valencian kausitopicista.
|
|
|
|
muumi
Poissa
|
|
Vastaus #1882 : 06.03.2008 klo 09:59:39 |
|
Uskomattomia kommentteja taas Schusterilta, joku vois oikeasti opettaa kaveria puhumaan lehdistölle? Nimittäin oikeasti jo vituttaa lukea näitä "parempi joukkue hävisi", "en koe tätä tappioksi" jne jne... Kyllä Madridin tasoinen joukkue tarvitsee oikeasti valmentajan, joka osaa edes puhua lehdistölle. Ja en nyt hae automaattisesti potkuja Schusterille, mutta koulun penkille olisi asiaa jatkoa ajatellen... Tappio ei itse asiassa tunnu miltään, osasihan tätä jo odottaa. Nuo Schusterin typerät heitot vaan saavat aikaan sen oikean vitutuksen..
Mitä ihmeen väliä sillä, mitä Schuster sanoo lehdistölle? Itse ainakin diggaan tuosta tyylistä, ettei oikeastaan sano mitään, kunhan jotain höpisee. Tiedottajat on sitten erikseen, valmentajalta riittää valmennustaidot, mitä Schusterilta löytyy kyllä kiitettävsti.
|
|
|
|
Roiss
Poissa
|
|
Vastaus #1883 : 06.03.2008 klo 10:08:03 |
|
Mitä ihmeen väliä sillä, mitä Schuster sanoo lehdistölle? Itse ainakin diggaan tuosta tyylistä, ettei oikeastaan sano mitään, kunhan jotain höpisee. Tiedottajat on sitten erikseen, valmentajalta riittää valmennustaidot, mitä Schusterilta löytyy kyllä kiitettävsti.
Itse kyllä näen tällä väliä... Aina hävittyjen otteluiden jälkeen kitistään kaikesta muusta eikä ikinä suostuta myöntämään, että oltiin yksinkertaisesti huonompia kentällä. Schusterin kommentit tasoa purkka-pop-teinit... Turhaa se nyt on leijua valmennustaidoista, kun ei varsinaisia näyttöjä niin paljoa ole. Jos on, valaise toki... Älyttömät kommentit eivät ainakaan edistä mitään
|
|
|
|
muumi
Poissa
|
|
Vastaus #1884 : 06.03.2008 klo 10:12:52 |
|
No mielestäni niillä kommenteilla ei ole väliä, oli ne ihan mitä tahansa tasoa, joten ei niistä haittaakaan ole.
Ja Schusterilla ei ole kummempia näyttöjä, mutta mielestäni kausi on mennyt hyvin. Keskeneräistä on tyhmä arvioida, joten turha tätä on pidemmälti jatkaa, mutta uskon että mestaruus tulee, jolloin saan selkänojan väittelleni. Eli en pysty valaista, kun ei niitä näyttöjä juuri ole, mutta toisaalta hän on ollut Real Madridissa vasta vuoden, joten ei niitä kauheasti edes pysty olla. Diggaan ja toivon (ja uskon) että hän saa jatkaa vielä vuosia ja saa viedä hyvin aloitetun joukkueen uudistamisen päätökseen.
|
|
|
|
kaappi
Poissa
|
|
Vastaus #1885 : 06.03.2008 klo 11:00:47 |
|
En jaksa tässä mielentilassa aloittaa minkään sortin väittelyä, mutta Del Bosquella oli kyllä sellainen miehistö, joka olisi vienyt tätä Real Madridia kuin märkää rättiä. Henkilökohtainen ratkaisukyky oli jotain aivan toista luokkaa.
Ja Gago oli hyvä..
Ei vaan Del Bosquella oli nimenomaan JOUKKUE..
|
|
|
|
Jortsukka
Poissa
|
|
Vastaus #1886 : 06.03.2008 klo 11:02:11 |
|
Tässä ihan vakavasti alkaa miettimään, että katsooko jengi näitä pelejä. Siis esim. Gagon dissaaminen. Voisi kysellä vain, että häh? Gagon ansiosta keskustasta juurikaan Roma saanut hyökkäyksiä eteenpäin. Ei Gagon paras peli valkoisissa, mutta Gago oli valkoisten parhaita ellei paras. Jos tahtoo jotain pelaajia dissata, niin voisi lähteä akselilta Baptista/Heinze. Ensimmäinen ei saanut kuin muutaman syötön omille, pelikäsitys on Robbenin tasolla(tai siis Robbenin tasolla kun Robben katselee palloa) ja Heinze nyt oli Heinze. Itkuhan siinä meinasi tulla kun katseli laitapakkeja ja esim. mietti että Cicinho "annettiin" pois, mutta Salgadosta pidetään väkipakolla kiinni ja Heinze piti väkisin hankkia myös...
Schusterin eväät kyllä aika hyvin syöty, taktiikka pysyy samana, vaikka pelaajia toteuttamaan taktiikkaa ei olisi tai vaikka vastustaja olisi ryhmittynyt nollaamaan täysin juuri sen saman taktiikan mitä koko kausi junnattu. Niin ja ihanko vakavissaan kaveri odottaa että Soldadosta saataisiin jotain iloa 5minuutin peluutuksilla, jos kaveri ei saa edes kunnolla kosketuksia palloon.
|
|
|
|
kaappi
Poissa
|
|
Vastaus #1887 : 06.03.2008 klo 11:02:24 |
|
Missä Juhana? Sinimustalle vielä sellaisia terveisiä että pysyisi pois Valencian kausitopicista. Samat terveiset sinulle
|
|
|
|
N5
Poissa
Suosikkijoukkue: Arsesta
|
|
Vastaus #1888 : 06.03.2008 klo 11:05:28 |
|
Nyt sitten on jo palattu minun elokuun perustosiasiaan madridistojen parissakin, eli Real Madridin materiaali on sitä tasoa, ettei mitään kunnon suurseuravyörytystä pystytä suorittamaan hyvällä tahdollakaan ja valmentajakin on sitä tasoa, ettei menestystä spanskiliigaa kovemmissa ympyröissä tule edes inhorealismilla.
Nimimerkki Ramosin hehkutusten takaisinvetoa edelleen odotellessa..
|
|
|
|
Fela Hutikuti
Poissa
|
|
Vastaus #1889 : 06.03.2008 klo 11:06:36 |
|
Nyt sitten on jo palattu minun elokuun perustosiasiaan madridistojen parissakin, eli Real Madridin materiaali on sitä tasoa, ettei mitään kunnon suurseuravyörytystä pystytä suorittamaan hyvällä tahdollakaan ja valmentajakin on sitä tasoa, ettei menestystä spanskiliigaa kovemmissa ympyröissä tule edes inhorealismilla.
Nimimerkki Ramosin hehkutusten takaisinvetoa edelleen odotellessa..
On se härski!
|
|
|
|
Royal
Poissa
|
|
Vastaus #1890 : 06.03.2008 klo 11:56:07 |
|
Kertoo kaiken tarpeellisen madridistoista...
Toki Granero tähän paikalle jos vaan taso riittää.
|
|
|
|
SirLoser
Poissa
Suosikkijoukkue: Taktiikan takapajulat
|
|
Vastaus #1891 : 06.03.2008 klo 16:32:33 |
|
Eilinen ottelu oli juuri sellainen kuin saattoi ennalta odottaakin; toisinto ensimmäisestä osaottelusta aina tulosta myöten. Schuster oli tyytyväinen luotujen tilanteiden määrään Roomassa ja luotti, että samalla kaavalla ottelupari hoituu kotikentällä. Näin ollen Madrid jatkoi edelleen pään hakkaamista Roma nimiseen muuriin keskustan kautta jättäen jälleen toisen laidan kokonaan käyttämättä. Avauskokoonpanokin oli ennakoitavissa, ehkä jopa pelättävissä: Ja täysin miinoitettu tullee keskikenttä olemaan tänäänkin ja jos Madrid ei saa pidettyä laitoja leveinä, tulee Gutilla olemaan jälleen erittäin ahdasta rakentaa paikkoja italialaisten makaavan linjan edessä. Tämä taas johtaa siihen, että hän joutuu hakemaan palloa toppareilta asti, koska ei ole toivoakaan, että Gago tai Diarra saisi palloa pelattua peliä edistävästi puolustusmuurin läpi. Tällöin kahden "pivoten" käyttö on täysin turhaa ja johtaa pelin puuroutumiseen. Ratkaisu on siis pitää molemmat laidat leveänä, jolloin Gutille tulee sekä lisää tilaa keskikentälle, niin myös lisää syöttösuuntia eteenpäin. Veikkaan kuitenkin, että avaus on jälleen "yksikätinen", koska Robben loukkaantui juuri pahaan aikaan, eikä Schuster oikein tunnu luottavan Higuainiin. Tällöin leveyttä toiseen laitaan täytyy hakea puolustajan erittäin vahvoilla nousuilla (Salgado : ) sekä hyökkääjien liikkeillä ja paikanvaihdoilla. Veikkaan jotain tällaista: Itse ryhmittelisin: Raul Raul Robinho Baptista Baptista Robinho Higuain Guti Gago Guti Diarra Diarra Salgado/Torres Heinze Canna Pepe Heinze Cannavaro Pepe Salgado Casillas Casillas 60 minuuttia Valkoiset yrittivät puskea ahtaan keskikentän läpi kunnes päättivät ottaa myös toisen laidan käyttöön, kun Drenthe tuli Diarran tilalle. Roma muutti samalla omaa taktiikkaansa; nosti linjaansa ylöspäin ja alkoi prässäämään voimakkaasti aikaisemman sumputuksen sijasta. Peliin tuli aivan uutta eloa ja hyökkäykset vyöryivät päästä päähän. Tässä vaiheessa kaikki vaikutti Valkoisten kannalta hyvälle. Pelin avautumisesta kymmenen minuutin päästä Pepe ajettiin ensin ulos ja heti perään Roma teki maalin. Peli alkoi olemaan aika selvä, kun Madrid joutui miehen alivoimalla ottamaan entistä enemmän riskejä, ja kun Romakaan ei enää vetäytynyt, niin tilanteita syntyi jatkuvasti edelleen molempiin päihin. Real onnistuikin tekemään yhden (paitsio)maalin, mutta se ei lopulta riittänyt, kun Roma lisäksi iski vielä lopussa viimeisen niitin arkkuun. Paremmasta joukkueesta ei jäänyt epäselvyyttä, kun Roma onnistui eliminoimaan kotijoukkueen pelin täysin keskikentän puolustuspelillään. Olisi tietysti ollut mukava nähdä miten olisi käynyt, jos Valkoiset olisivat pelanneet tasakentällisin molemmat laidat leveällä enemmän kuin 10 minuuttia kahdessa ottelussa...
|
|
|
|
Messi#19
Poissa
|
|
Vastaus #1892 : 06.03.2008 klo 16:52:01 |
|
Tyhmästä päästä kärsii koko kropp...joukkue.
|
|
|
|
Taalasmaa
Poissa
Suosikkijoukkue: Hopeakauden -15 kultareunaiset muistot.
|
|
Vastaus #1893 : 06.03.2008 klo 18:21:54 |
|
Nyt sitten enää liiga mihin panostaa ja keskittyä. Sen jos Real kusee niin ei selittelyille ole varaa paljoakaan.
Kesän hankintoja on turha vielä spekuloida kun muutenkin on vahva rinki millä pitäisi pärjätä ja olla tasaisempia peliesityksiä.
Roma tappio ei nyt ollut itselleni kauhea isku. Olisihan se peli voitu voittaakkiin tai jos vastassa olisi ollut joku muu joukkue niin hävitä paaljon heikommalle joukkueelle mikä olisi sitten harmittanut enemmän.
|
|
|
|
Di Stefano
Poissa
Suosikkijoukkue: Andjusa Arshavin
|
|
Vastaus #1894 : 06.03.2008 klo 18:35:42 |
|
Tyhmästä päästä kärsii koko kropp...joukkue.
Harmillista, mutta totta. Schusterin taktikkaosaaminen on keskiverto forumistia pienempi. Myös Schusterin iso ongelma on se, että ei osaa motivoida pelaajia kaikkiin peleihin. Eikä anna peliaikaa Soldadolle ja Balboalle. Eikä tullut euromenestystä eikä Copaa. Liigassakin tilanne näyttää erittäin paskalta, sillä tolla menolle Barca hakee Bernabeulta sen 3 pistettä. Valmentajan vaihto heti kun kunnon valmentaja löytyy joka sopii Real Madridille. Elikkä ei siis mitään yksnollamourinhoja. Mä oon Schuster valmennan kaikkien aikojen futisseuraa, jolla on vitusti rahaa pelaajahankintoihin. Pelataanpas vähän yhen laiturin vastahyökkäystaktiikkaa mjötööööh.
|
|
|
|
STRIKER
Poissa
|
|
Vastaus #1895 : 06.03.2008 klo 18:52:56 |
|
Valmentajan vaihto heti kun kunnon valmentaja löytyy joka sopii Real Madridille.
Tämä olisi erittäin suuri virhe. Jos jotain ollaan viime kausista opittu, niin pitäisi tajuta että jokaisen huonon vaiheen jälkeen ei voi vaihtaa valmentajaa ja toivoa, että seuraavan kanssa peli olisi jotenkin täydellistä ottelusta toiseen. Ei se vaan niin käy, huonosta vaiheesta pitää vain päästä yli ja näyttää osaamisensa, ei luovuttaa heti kun menee hieman huonommin. Johdetaan liigaa 5 pisteen erolla ja valmentaja vaihtoon :
|
|
|
|
Di Stefano
Poissa
Suosikkijoukkue: Andjusa Arshavin
|
|
Vastaus #1896 : 06.03.2008 klo 18:59:34 |
|
Johdetaan liigaa 5 pisteen erolla ja valmentaja vaihtoon : Todellakin. Ei pitäisi tyytyä silloin tällöin- liiga mestaruuksiin puolustavalla pelillä, kun vieläpä heikommat seurat nöyryyttävät copassa ja tsämppärissä. Kysehän on siitä ovatko madridistat ja seurajohto tyytyväinen tähän mestaruuteen ( joka on vielä kovan työn takana). Minä en ainakaan ole.
|
|
|
|
STRIKER
Poissa
|
|
Vastaus #1897 : 06.03.2008 klo 19:13:13 |
|
Kysehän on siitä ovatko madridistat ja seurajohto tyytyväinen tähän mestaruuteen ( joka on vielä kovan työn takana). Minä en ainakaan ole.
Kyllä minä mestaruuteen olisin ihan tyytyväinen. Toki cup- kilpailuistakin voi ja pitää vaatia paljon, mutta tämä on Schusterin ensimmäinen kausi Real Madridissa ja joukkueessa on paljon nuoria vielä melko kokemattomia pelaajia, joten mitään ihmeitä ei heti voi odottaa. Capellohan potkittiin parista syystä ulos. Ensinnäkin pelityylin takia ja sitten sen takia, että ruvetaan rakentamaan pitkällä tähtäimellä joukkuetta Galacticos hurlumhein jälkeen. Tähän mennessä on mielestäni onnistuttu melko hyvin. Vaikka Roma pelin jälkeen vitutus olikin erittäin kova, niin ensi vuonna uudestaan vuotta kokeneemmalla valmentajalla ja joukkueella.
|
|
|
|
Finale
Poissa
Suosikkijoukkue: Real Madrid C.F
|
|
Vastaus #1898 : 06.03.2008 klo 21:54:35 |
|
Meinasitko Di Stefano, että potkitaan joka kesä valmentaja pihalle kunnes löydetään ukko joka voittaa ensimmäisenä vuotenaan triplan?
|
|
|
|
Alexio
Poissa
Suosikkijoukkue: Real Madrid ja HUUHKAJAT
|
|
Vastaus #1899 : 06.03.2008 klo 21:54:45 |
|
Kertoo kaiken tarpeellisen Royalista...