FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
11.12.2024 klo 11:00:36 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1]

Kirjoittaja Aihe: Watford FC 07/08 Aidyn opeilla top kutoseen?!  (Luettu 912 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee

: 28.06.2007 klo 09:00:19

Valioliigavisiitti jäi odotetusti yhden kauden mittaiseksi. Katastrofia ei päässyt tapahtumaan, sillä tuskin kukaan tosissaan uskoin sarjapaikan säilyttämiseen. Siitä piste johdolle, että rahaa ei paniikkipäissään ruvettu tuhlaamaan, ja siksi tuleva kausi on helppo aloittaa yhden kauden tauon jälkeen aina niin kotoisassa Cocicsen Chämppärissä. Koska Watford on aina kuulunut allekirjoittaneen suosikkikategoriaan, ansaitsee Hertsin ylpeys myös oman otsikkonsa. Forumilla lienee muistaakseni muitakin symppaajia, joten tänne vaan puimaan.

"runko" pysyy suurinpiirtein samana kuin viime kaudellakin. Suurin menetys on allekirjoittaneen mielestä maalivahti Ben Fosterin palaaminen (nyt ilmeisesti lopullisesti) Manuun. Tilalle saapuu Mart Poom, joka on mun mielestä aika yllättävä hankinta. Olisi jo nyt vihdoin luullut Richard Leen saavan 100%:n luoton valmennusjohdolta. Tai ehkä Boothroyd haluaa pitää yllä kunnon kilpailua ja psyykata äijät parhaaseen teräänsä. Poom lienee ykkösvaihtoehto ainakin kauden alkaessa?

Muita uusia miehiä ovat Wiganista tullut 36-vuotias puolustajaveteraani Matt Jackson ja Palatsista tullut keskikenttäpelaaja Jobi McAnuff, josta seura maksoi kohtuullisen kovan 1,75 milliä. Hintakin kertoo sen, että sälliin uskotaan vahvasti.

Luultavasti tässä nähdään vielä jonkin verran muutoksia. James Chamers teki juuri pari päivää sitten sopparin Leicesterin kanssa ja Fulham metsästää Hameour Bouazzaa.

Uskon, että tällä porukalla, ja ennenkaikkea Aidy Boothroydin opeilla joukkue on mukana kärkikahinoissa. Suoraan nousuun en usko, sillä tää sarja jos joku on helvetin vaikeasti ennustettavissa. Pitkän sarjan aikana voi tapahtua mitä vaan. Nousukarsintapaikka voi kuitenkin olla ihan mahollinen. Cupeissa tietysti hyvän arpaonnen siivittämänä jälleen kohtuullisen pitkälle.
« Viimeksi muokattu: 28.06.2007 klo 12:15:47 kirjoittanut Kuqqen »
Tulkki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Fletch

Vastaus #1 : 28.06.2007 klo 21:26:17

Ylos

Aidy ja SAF tuntuu olevan sen verran hyvissä väleissä että Maukalta saattaa irrota taas joku lainapelaaja (Eaglesin saa myös lunastaa kokonaan omaksi, minun luvalla).
Kuqqen

Poissa Poissa

Vastaus #2 : 29.06.2007 klo 10:04:35

Ylos

Aidy ja SAF tuntuu olevan sen verran hyvissä väleissä että Maukalta saattaa irrota taas joku lainapelaaja (Eaglesin saa myös lunastaa kokonaan omaksi, minun luvalla).
Meinaatko tulkki BB-viikkona ottaa brenkkua, mjtääh?!
Kuqqen

Poissa Poissa

Vastaus #3 : 14.07.2007 klo 11:51:53

Manageri Boothroyd ilmoitti seuran sivuilla, että valiojengienkin himoitsema ranskalainen, Hameour Bouazza ei ole siirtymässä Watfordista mihinkään, jollei sitten joku lyö "käsittämättömän" kovaa hintaa pöytää.

Mies vertaili tilannetta Ashley Youngin siirtymiseen Villaan viime kaudella, kun AV maksoi sällistä kovan tuntuisen 9,75 milliä. Eli pätäkkää pitää löytyä, jos joku Boauuazzan ottaa.
Kuqqen

Poissa Poissa

Vastaus #4 : 19.07.2007 klo 07:53:28

Kauden ensimmäisessä treenimatissa kaatui Wealdstone vakuuttavasti 0-4. Eka puoliaika mentiin "parhailla", toiselle puoliajalle vaihdettiin kentälle nuorempaa kaartia ja vaihtopenkkikamaa.

Tästä se sitten lähtee. Mart Poom teki Watford-debyyttinsä. Seuraavaksi kohdataan paikallinen Boreham Wood.
Kuqqen

Poissa Poissa

Vastaus #5 : 31.07.2007 klo 09:02:18

Darius Henderson torjui Prestonin sopimustarjouksen ja jää ensi kaudeksi Keltapaitaisiin. Hieno homma, sillä Henderson on tälle tasolle pätevä pelimies, ja tuo lisää leveyttä ja vaihtoehtoja Marlon Kingin rinnalle. Tamas Priskin on lyönyt itsensä viimeistään treenikaudella läpi, joten kilpailu kärjen pelipaikoista tulee olemaan kovaa. Hyvä niin.

Maccabi Haifa pöllytti Watfordia Saksan treenikiertueella 1-5. Eipä näillä pre-seasonin peleillä ole mitään väliä, mutta silti aika rajut lukemat.

Kuqqen

Poissa Poissa

Vastaus #6 : 16.08.2007 klo 06:20:04

Kausihan alkoi vallan mukavasti. Ensin mahtava fiilisvoitto Wolvesista ja sen perään kakkosmiehistöllä suvereenisti jatkoon liigacupista Gillinghamia vastaan.

Wolves-ottelu tuli Viasatilta ja etenkin uusi hankinta Jobi McAnuff teki muhun vaikutuksen. Tästä miehestä kuullaan varmasti vielä. Toki Marlon King oli jälleen nimensä mukaisesti kentän kuningas. Hirveä määrä duunia joka palkittiin lopussa maalilla. Tästä on hyvä jatkaa. Lauantaina Vicarage Roadille saapuu Sheff United.

Liigacupin seuraavan kierroksen arvonta taitaa olla tänään torstaina.
Kuqqen

Poissa Poissa

Vastaus #7 : 31.08.2007 klo 13:23:43

WATFORD have today signed West Bromwich Albion striker Nathan Ellington in a club record transfer deal.

The 26 year old front man became the club's record signing for a fee of £3.25m rising to £4.25m, depending on games and successes and will join the Hornets on a four year deal, adding yet more firepower to Aidy Boothroyd's attack.

Ellington, known as 'Duke',  certainly has an impressive record in the Championship, having scored 24 goals in the 2004/05 season to top the goalscorer's chart and propel Wigan into the Premiership.

--------------------------
Aika karmea hinta West Bromin penkkihyökkääjästä. Mutta luotan siihen, että Boothroyd tietää mitä tää jengi tarvii. Mahollisesti kokoonpanossa jo lauantain ottelussa Ipswichia vastaan. Elämme mielenkiintoisia aikoja.

Southendille pudottiin liigacupissa viikolla. Aidy peluutti täysin kakkosporukkaa, joka pelasi kuin pikkupojat. Toisaalta "nyt voidaan keskittyä liigaan", jos jotain lohdutusta halutaan hakea. Ja onhan aina FA Cup.

Kainalo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Watford

Vastaus #8 : 30.10.2007 klo 00:23:44

Crystal Palace-Watford 0-2(0-1).Watford kävi hakemassa vierasvoiton Selhurst Parkilta Tommy Smithin ja Marlon Kingin maaleilla ja vankisti kärkipaikkaansa kasvattaen eron toisena olevaan Bristol Cityyn 6 pisteeseen.Itse ottelussa Watfordilla ei ollut minkäänlaisia ongelmia lukuunottamatta Palacen pientä painostusta lopussa.Maalit eivät olleet kovinkaan hienoja mutta sillä ei ole väliä,tulos ratkaisee.Ensinmäisessä maalissa Smith sai pistää Speronin eteensä torjuman pallon tyhjään maaliin ja toisessa maalissa Marlon King veti pallon tarkasti alanurkkaan,syötön maaliin antoi Adam Johnson,joka ainakin omasta mielestäni oli kentän paras tänään.Lauantaina vastus on huomattavasti kovempi kuin tänään,silloin West Bromwich saapuu vierailulle Vicarage Roadille.
Welo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ACO, Huuhkajat

Vastaus #9 : 30.10.2007 klo 03:00:08

Johnson tosiaan oli vireessä. Kaverilla tuntui olevan jerkkua reisissä nopeuden suhteen ja lyhyt syöttöpeli ja pitkät avauksetkin tuntui osuvan kohdilleen. Pätevän oloinen kaveri.

Sivuja: [1]

Siirry: