Pietro Coscelli
Poissa
Suosikkijoukkue: AS Roma, Arsenal, Bayern München ja HJK
|
|
: 28.06.2007 klo 20:49:22 |
|
Tarkoitus olisi kerätä kaikki FF letkautukset ja mukahauskuudet samaan ketjuun että uudet kuningasideanimimerkit tietävät mistä lypsää hyvää läppää.
Myös tämän mukahauskuuden (kuten "vilkkuva timo jutila") keksijä olisi tarkoitus ilmoittaa. Sanaston kirjaan alas.
A B brenkkua minulle C D E En o Antsa EoM F Fantasiideri G H hh hiero sitä munalla jne.. Hiexu !HUOM! huoraa turpaan I J jee maali! joko siellä on pantu? K katkoaika kendo L Lukkoon ja avaajalle bänniä lutuuri M mieshuora Mitjataaah?!?!?!?! mitä vittua nyt taas? myllyt sallittava N nurkan takana O ota brenkkua mjataah?!1+1 P Päätä patteriin Q R S sama smam sporde T Topic lukkoon ja avaajalle bänniä U uuh/uhh V Viekö xxxxxxx:n ylivoima mielenkiinnon Vilkkuva Timo Jutila Voisko tälle saada jo bänniä? vopite kaikki hasitaa vitu W What you think the next happen now? X Y Z Å Ä Ö
|
|
« Viimeksi muokattu: 22.07.2007 klo 12:28:03 kirjoittanut Pietro Coscelli »
|
|
|
|
|
Edmundo
Poissa
|
|
Vastaus #1 : 28.06.2007 klo 20:49:48 |
|
k
|
|
|
|
erno
Poissa
Suosikkijoukkue: RMA, Dortmund, City, United, Chelski, Bayern, Arsu
|
|
Vastaus #2 : 28.06.2007 klo 20:51:27 |
|
P kirjaimen kohdalle Pietro Coscelli A kirjaimen kohdalle Abiturientti
|
|
|
|
Juipe
Poissa
|
|
Vastaus #3 : 28.06.2007 klo 22:01:40 |
|
H Huoraa turpaan B Brenkkua minulle M Myllyt sallittava H !HUOM! H Hiero sitä munalla jne.. :
|
|
|
|
Herski
Poissa
|
|
Vastaus #4 : 28.06.2007 klo 22:08:56 |
|
tästä en o 100 varma, mutta eikös gunner ollut osa syyllinen Puriksen kuvan tulemiseen foorumille?
|
|
|
|
Gunner
Paikalla
Suosikkijoukkue: Nuolen pääkirjoitusta
|
|
Vastaus #5 : 28.06.2007 klo 22:09:48 |
|
tästä en o 100 varma, mutta eikös gunner ollut osa syyllinen Puriksen kuvan tulemiseen foorumille?
Ei. Nimen olen antanut kylläkin kun ihmettelin että mikä vitun purojannu tämä nyt sitten on.
|
|
|
|
Herski
Poissa
|
|
Vastaus #6 : 28.06.2007 klo 22:11:49 |
|
Ei. Nimen olen antanut kylläkin kun ihmettelin että mikä vitun purojannu tämä nyt sitten on.
ok... Postaajankin nimen olen joskus muistanut/nähnyt...
|
|
|
|
Herski
Poissa
|
|
Vastaus #7 : 28.06.2007 klo 22:17:21 |
|
tää nyt ei o sanonta tai mitään mutta foorumille tullut ja aika hassu : "Kyl mä luulen et jos Shearer lopettaa niin Lua Luasta ja näistä voi kasvaa saappaat täyttäviä top strikereita kunhan ne saa muutaman huippumatsin vyönsä alle. Tosin joku huippu signing hyökkäykseen kesällä ei varmaan olis mikään ihan lousy decision Magpieseiltä. Luulen kyllä että Allullakin on vielä hyviä vuosia jäljellä, kun hän on jättänyt internationalsit nuoremmille ja keskittyy ainoastaan seurapeleihin. Keskikenttäkin vaatis ehkä pieniä strengthen-toimenpiteitä. Joku complete midfielder -tyyppinen allround pelaaja vois tulla in guestion. Maalivahtiosastokin kaipiais jonkun vakavasti otettavan second choicen back upiksi. Nythän Gay Shiven on ehkä liiankin selkee first choice. Toisaalta Magpieseillla on vielä aika iso vuori kiivettävänä että todella voidaan haastaa ManU ja Gunnersit. Niillähän ei ole ollut mikään season of the decade tänä vuonna. Mut en tiedä, ehkä jo ens vuonna. Jos pre-season menee ilman suurempia injury worrieseja ja päästään summer transfereissa plussan puolelle, niin ehkä jo ens kaudella..."
|
|
|
|
NedvedinPakara
Poissa
Suosikkijoukkue: My Land, ТамU, VfB
|
|
Vastaus #8 : 28.06.2007 klo 22:44:50 |
|
H = HH, hakamussuttelu I = Is this hjumor? K = Kendo, Katkoaika L = Lutuuri M = Mieshuora O = Ota brenkkua, mjitaaaaah?!?!?!? P = Purojannu T = Tuulipuvut
|
|
« Viimeksi muokattu: 28.06.2007 klo 22:46:43 kirjoittanut NedvedinPakara »
|
|
|
|
|
el Blanco
Poissa
|
|
Vastaus #9 : 28.06.2007 klo 22:45:54 |
|
P - pulustus, panisin (jos osaisin) L - latko zahovic missä pelaa? B - but one thing was never discussed M - my erection problems, mitä vittua nyt taas? N - nussi sitä! J - joko siellä on pantu? jee maali! O - ota brenkkua mjataah?!1+1 Eiks tätä sanakirjaa ole yritetty monta kertaa, mutta koskaan ei täydellistä ensyklopediaa ole syntynyt
|
|
|
|
Mystinen metsätyömies
Poissa
Suosikkijoukkue: Taide, tiede ja rikollisuus.
|
|
Vastaus #10 : 28.06.2007 klo 22:49:46 |
|
Y Ylioppilaaksi tulon jälkeen Pietron ura on ollut pelkkää alamäkeä.
|
|
|
|
Herski
Poissa
|
|
Vastaus #11 : 28.06.2007 klo 22:50:37 |
|
Eiks tätä sanakirjaa ole yritetty monta kertaa, mutta koskaan ei täydellistä ensyklopediaa ole syntynyt varmaan 300 vastaavaa topikkia ykkösellä.... Jee maali huom oikea oppisesti neljä palloa
|
|
|
|
nimim.huhkaja
Poissa
Suosikkijoukkue: Josef Matula ja sen rökitykset!1!
|
|
Vastaus #12 : 28.06.2007 klo 23:40:55 |
|
tää nyt ei o sanonta tai mitään mutta foorumille tullut ja aika hassu : "Kyl mä luulen et jos Shearer lopettaa niin Lua Luasta ja näistä voi kasvaa saappaat täyttäviä top strikereita kunhan ne saa muutaman huippumatsin vyönsä alle. Tosin joku huippu signing hyökkäykseen kesällä ei varmaan olis mikään ihan lousy decision Magpieseiltä. Luulen kyllä että Allullakin on vielä hyviä vuosia jäljellä, kun hän on jättänyt internationalsit nuoremmille ja keskittyy ainoastaan seurapeleihin. Keskikenttäkin vaatis ehkä pieniä strengthen-toimenpiteitä. Joku complete midfielder -tyyppinen allround pelaaja vois tulla in guestion. Maalivahtiosastokin kaipiais jonkun vakavasti otettavan second choicen back upiksi. Nythän Gay Shiven on ehkä liiankin selkee first choice. Toisaalta Magpieseillla on vielä aika iso vuori kiivettävänä että todella voidaan haastaa ManU ja Gunnersit. Niillähän ei ole ollut mikään season of the decade tänä vuonna. Mut en tiedä, ehkä jo ens vuonna. Jos pre-season menee ilman suurempia injury worrieseja ja päästään summer transfereissa plussan puolelle, niin ehkä jo ens kaudella..." Viestin kirjoittaja Ville Strandman? alias "ST" ?
|
|
|
|
Mascherano
Poissa
|
|
Vastaus #13 : 28.06.2007 klo 23:44:08 |
|
U uuh/uhh
|
|
|
|
Satanen
Poissa
Suosikkijoukkue: Official FF2 Marble League Fantasy Champion (2020)
|
|
Vastaus #14 : 29.06.2007 klo 00:28:59 |
|
tää nyt ei o sanonta tai mitään mutta foorumille tullut ja aika hassu : "Kyl mä luulen et jos Shearer lopettaa niin Lua Luasta ja näistä voi kasvaa saappaat täyttäviä top strikereita kunhan ne saa muutaman huippumatsin vyönsä alle. Tosin joku huippu signing hyökkäykseen kesällä ei varmaan olis mikään ihan lousy decision Magpieseiltä. Luulen kyllä että Allullakin on vielä hyviä vuosia jäljellä, kun hän on jättänyt internationalsit nuoremmille ja keskittyy ainoastaan seurapeleihin. Keskikenttäkin vaatis ehkä pieniä strengthen-toimenpiteitä. Joku complete midfielder -tyyppinen allround pelaaja vois tulla in guestion. Maalivahtiosastokin kaipiais jonkun vakavasti otettavan second choicen back upiksi. Nythän Gay Shiven on ehkä liiankin selkee first choice. Toisaalta Magpieseillla on vielä aika iso vuori kiivettävänä että todella voidaan haastaa ManU ja Gunnersit. Niillähän ei ole ollut mikään season of the decade tänä vuonna. Mut en tiedä, ehkä jo ens vuonna. Jos pre-season menee ilman suurempia injury worrieseja ja päästään summer transfereissa plussan puolelle, niin ehkä jo ens kaudella..." repesin
|
|
|
|
ozku
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Honka
|
|
Vastaus #15 : 29.06.2007 klo 00:39:55 |
|
E- EoM M- Mitjataaah?!?!?!?!
|
|
|
|
Pietro Coscelli
Poissa
Suosikkijoukkue: AS Roma, Arsenal, Bayern München ja HJK
|
|
Vastaus #16 : 29.06.2007 klo 08:48:07 |
|
repesin
joku on tainnut pelata liikaa FMää
|
|
|
|
Khalervos Kendopoulos
Poissa
Suosikkijoukkue: Kreikan jääkiekkoliiton puheenjohtajan kabinetti
|
|
Vastaus #17 : 29.06.2007 klo 09:18:10 |
|
E = En o Antsa
|
|
|
|
Vilhelmus
Paikalla
Suosikkijoukkue: Keikyän yritys
|
|
Vastaus #18 : 29.06.2007 klo 09:19:34 |
|
Tarkoitus olisi kerätä kaikki FF letkautukset ja mukahauskuudet samaan ketjuun että uudet kuningasideanimimerkit tietävät mistä lypsää hyvää läppää. Abiturientin keksinnölle " "
|
|
|
|
Kärkipotku-Messias
Poissa
Suosikkijoukkue: BB-Mia
|
|
Vastaus #19 : 29.06.2007 klo 10:15:49 |
|
Eikös nämä "letkautukset" ole ennemminkin tuon yleisen keskustelun juttu, kuin tämän jalkapallokulttuurin.
|
|
|
|
JMR
Poissa
|
|
Vastaus #20 : 29.06.2007 klo 11:35:38 |
|
V - Vilkkuva Timo Jutila
|
|
|
|
Zaroza
Poissa
Suosikkijoukkue: Tomasz Sajdak
|
|
Vastaus #21 : 29.06.2007 klo 13:11:43 |
|
What you think the next happen now?
|
|
|
|
Roger Kuitti
Poissa
Suosikkijoukkue: Pateniemen Vesa & Åshöjdens BK
|
|
Vastaus #22 : 29.06.2007 klo 13:32:17 |
|
Nämä sanontojen ja sanojen listaamiset ovat yhtä tyhjän kanssa, jos näihin ei samalla liitetä taustatietoa siittä mistä/milloin/miten ne ovat syntyneet.
|
|
|
|
ozku
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Honka
|
|
Vastaus #23 : 29.06.2007 klo 13:49:00 |
|
Riittää jos kerrotaan vaan mitä sana tarkoittaa. Aloittelevan voorumistin on helppo lunttailla sanakirjasta
|
|
|
|
Benny Pronssijalka
Poissa
Suosikkijoukkue: Super Tele, SVHK & Super-Vesku maalivahtina
|
|
Vastaus #24 : 29.06.2007 klo 16:51:05 |
|
varmaan 300 vastaavaa topikkia ykkösellä.... Jee maali huom oikea oppisesti neljä palloa Mielestäni se oli kolme palloa.
|
|
|
|
|
|