FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
26.04.2024 klo 01:05:32 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 5 [6]
 
Kirjoittaja Aihe: GBK-KuPS Su 8.7.2007  (Luettu 4566 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Gennadi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1924


Vastaus #125 : 09.07.2007 klo 22:18:19

Jaa-a,mitäpäs tähänkin nyt sanoisi. Taidan jättää nyt kommentoimatta sen suuremmin. Minulla on jo selvä mielikuva siittä kuka oli BB ja se jääköön minun asiakseni. Jos joku nyt tästä haluaa lisätietoa,laittakoob sitten YV:nä suoraan minulle.
Raian

Poissa Poissa


Vastaus #126 : 09.07.2007 klo 22:21:39

Just tästä. Huumoria ei tajuta. En jaksa ottaa futista ihan noin vakavasti. Mun puistohuutelut menee täysin kännin piikkiin. Hyvä kun edes muistan kirjoittelua.

En minä otteluissa hiljaa ole. Vaikka en minuuttien mittaisia lauluja heitäkkään, niin hienot suoritukset noteeraan. Aurinkokatsomosta yritän antaa positiivista palautetta omille.

Ei tainnut Gennadi tietää, että koko BB on matkassa. Tämän uhon jälkeen on itseäkin alkanut kiinnostamaan naama.
BB

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS


Vastaus #127 : 09.07.2007 klo 22:28:06

Ei tainnut Gennadi tietää, että koko BB on matkassa. Tämän uhon jälkeen on itseäkin alkanut kiinnostamaan naama.
Eiköhän Gennadi tiennyt, että matsissa oon, kun siitä, että peliin tulen niin kirjotin heti topicin ekalle sivulle. Jos Gennadi laitat yv:n niin voin sen sulle jopa kertoa osuiko oikeeseen Ylos
Mitähän tämä minun uhoilu muuten on mistä raiani sanot?
Gennadi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1924


Vastaus #128 : 09.07.2007 klo 22:31:40

Eiköhän Gennadi tiennyt, että matsissa oon, kun siitä, että peliin tulen niin kirjotin heti topicin ekalle sivulle. Jos Gennadi laitat yv:n niin voin sen sulle jopa kertoa osuiko oikeeseen Ylos
Mitähän tämä minun uhoilu muuten on mistä raiani sanot?

YV:tä tuli,ehkä hieman eri aiheesta mutta eiköhän asia selviä vielä kun ilta on niin nuori ::) Ja olihan se oma vikani kun en tullut kysymään,mutta eipä asia juolahtanut kyllä oikeen mieleenkään koko pelin aikana,tuli näin pelin jälkeen vain mieleen ja siksi kysyin.
BB

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS


Vastaus #129 : 09.07.2007 klo 22:33:48

Juu huomasinkin heti viestin kirjottamisen jälkeen, että yv jo kerennyt tulla. Vastauskin lähti takaisin. Ylos

 
Sivuja: 1 ... 5 [6]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa