FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.03.2024 klo 07:21:29 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 4 [5]
 
Kirjoittaja Aihe: JIPPO - RoPS 8.7 klo 18:30  (Luettu 3890 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Woland

Poissa Poissa


Vastaus #100 : 09.07.2007 klo 16:16:50

Viime kaudella olin oikeastaan yllättynyt, kuinka hyvin Rönkkö suoriutui. Kalle ei näytä huippu-urheilijalta, mutta silti helppoja ei juuri mennyt (toki muutama, mutta kenellepä ei?) ja pelin ohjaaminen oli vähintäänkin kohtuullista. Ulostulot olivat ongelma myös viime kaudella, mutteivat mitenkään pelottavissa määrin. Kaikkiaan siis Kallen viime kausi oli hyvä: ei enempää, ei vähempää.

Tällä kaudella olen nähnyt ainoastaan kolme peliä, joten puhun varsin vähäisellä tiedolla. Mutta etenkin harjoituspelissä Oulussa ja PK-35-pelissä Helsingissä ulostuloissa oli suuria ongelmia. Joko niitä ei ollut, ne olivat liian varovaisia tai sitten väärin arvioituja. Varsinkin Helsingin ottelun alussa voimakas tuuli sekoitti Kallen pasmat pahasti.

Mikä on siis tilanne? Vaikea sanoa. Itse uskon Kalleen, enkä näe uuden maalivahdin hankintaa tälle kesälle mitenkään tarpeellisena. Eri asia on, jos otteet ovatkin jatkuvasti heikkoja, mutta silloinkin mahdollinen hankinta olisi todennäköisesti huonompi kuin Rönkkö (vanhat osumaprosentit kesken kauden tulleissa vahvistuksissa huomioiden). Toki ihmisillä on oikeus ja jopa velvollisuus kritisoida Rönkköä, jos syytä on, kunhan pilkkakirveitä ei tuoda otteluihin. Itse kuitenkin olisin varsin pettynyt, jos seurajohto juoksisi uuden vahdin perässä.
Gunner

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Nuolen pääkirjoitusta


Vastaus #101 : 09.07.2007 klo 16:18:53

Joko löytyisi videonpätkää?
POW

Poissa Poissa


Vastaus #102 : 09.07.2007 klo 16:42:56

Lainaus
Taistellakseen liiganoususta RoPS tarvitsee paremman maalivahdin. Jos se on joidenkin fanien mielestä liian kovasti sanottu, niin olkoon

Missään nimessä ei ole liian kovasti sanottua, jokaisella on omat mielipiteensä... Saman seuran värejä tässä fanitellaan kuitenki Tuoppi Toivottavasti voin myöhemmin sanoa olleeni oikeassa tässä asiassa niin asiat olisi edenneet seuran pelaajien ja fanien toivomalla tavalla ja RoPS keikkuisi divarin kärjessä ;)
Teppo Tulppu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RoPS vuodesta 1985, ManU vuodesta 1986, Suomi.


Vastaus #103 : 09.07.2007 klo 16:53:36

Viime kaudella olin oikeastaan yllättynyt, kuinka hyvin Rönkkö suoriutui. Kalle ei näytä huippu-urheilijalta, mutta silti helppoja ei juuri mennyt (toki muutama, mutta kenellepä ei?) ja pelin ohjaaminen oli vähintäänkin kohtuullista. Ulostulot olivat ongelma myös viime kaudella, mutteivat mitenkään pelottavissa määrin. Kaikkiaan siis Kallen viime kausi oli hyvä: ei enempää, ei vähempää.

Tällä kaudella olen nähnyt ainoastaan kolme peliä, joten puhun varsin vähäisellä tiedolla. Mutta etenkin harjoituspelissä Oulussa ja PK-35-pelissä Helsingissä ulostuloissa oli suuria ongelmia. Joko niitä ei ollut, ne olivat liian varovaisia tai sitten väärin arvioituja. Varsinkin Helsingin ottelun alussa voimakas tuuli sekoitti Kallen pasmat pahasti.

Mikä on siis tilanne? Vaikea sanoa. Itse uskon Kalleen, enkä näe uuden maalivahdin hankintaa tälle kesälle mitenkään tarpeellisena. Eri asia on, jos otteet ovatkin jatkuvasti heikkoja, mutta silloinkin mahdollinen hankinta olisi todennäköisesti huonompi kuin Rönkkö (vanhat osumaprosentit kesken kauden tulleissa vahvistuksissa huomioiden). Toki ihmisillä on oikeus ja jopa velvollisuus kritisoida Rönkköä, jos syytä on, kunhan pilkkakirveitä ei tuoda otteluihin. Itse kuitenkin olisin varsin pettynyt, jos seurajohto juoksisi uuden vahdin perässä.

Viime kaudella Kalle onnistui hyvin. Nyt on mennyt paljon huonommin. Woland esittää yllä varsin oikeaan osuvaa analysointia Kallen heikkouksista. Siksi ihmettelenkin, miksei uutta maalivahtia pitäsi etsiä? Lisäksi sinänsä ansiokas viestisi sisältää mielestäni melkoisen ristiriidan. Jos Sinun mukaasi maalivahdilla on jatkuvia ongelmia ulostulojen kanssa, keskityspalloissa, (lisäksi jalalla pelaamisessa jne.) niin miten voit samalla uskoa häneen?
Pettymys on tuotettava: Seurajohto juoksee uuden maalivahdin perässä.
Kuitenkin, kuten olen sanonut, ei voi olla ollenkaan varma saadaanko sellaista koko kesänä Rovaniemelle.
Olen nimimerkki POW:n kanssa ehdottomasti samaa mieltä siitä, että kentällä pelaavalle maalivahdille on annettava täysi tuki ja pilkkakirveitä ei Keskarilla heitellä. Arvostelen Kallea täällä foorumilla, mutta en isoon ääneen vakiopaikallani aurinkokatsomossa ottelun tuoksinassa. Vieruskaverin kanssa kuiskaillen se lienee sallittua ;)
ATR

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RoPS


Vastaus #104 : 09.07.2007 klo 18:28:30

...sen verran voin sanoa, että uutta maalivahtia haetaan varmasti. Nimiäkin on ollut esillä, mutta niistä en viitsi puhua. Kalle korvataan uudella, jos korvaava vaihtoehto löytyy. Jos Kalle pelaa ykkösmaalivahtina kauden loppuun, se johtuu vain siitä, että sopivaa ei Rovaniemelle löytynyt/saatu...Taistellakseen liiganoususta RoPS tarvitsee paremman maalivahdin. Jos se on joidenkin fanien mielestä liian kovasti sanottu, niin olkoon.

Eihän se liian kovasti ole sanottu. Mutta tilannehan on se, että jos Rönkkö parantaa tasoaan, niin hän voi itsekin vielä olla riittävän hyvä liigapaikkaa tavoittelevan joukkueen maalivahdiksi. Jos sitten ei, niin toivottavasti korvaaja on selkeästi parempi. Turha vaihtaa vaihtamisen vuoksi. Loppujen lopuksi sen henkilön nimellä ei ole juurikaan väliä, kuka RoPSin tolppien välissä seisoo, kunhan joukkue pärjää, vai mitä?
Ylliksen Mummo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Chelsea FC (´95), RoPS (´85)


Vastaus #105 : 09.07.2007 klo 18:43:10

Hälyyttäkää se Lakotieva äkkiä RoPS:n maalinsuulle!
Prometheuksen tuli

Poissa Poissa


Vastaus #106 : 09.07.2007 klo 18:59:02

Tästähän tulikin Rönkkö-topic. Olen itse nähnyt Kallea useamman vuoden aikana pelaamassa Roissa ja Cemissä ja olen aina hämmästellyt sitä, että hän on isoksi mieheksi yllättävän epävarma keskityspalloissa ja oman maaliedustan putsaamisessa. Saattaa vaikuttaa hieman kankealta, mutta pääsee kyllä tarvittaessa nopeasti alas vaikeisiinkin palloihin.

Hyvänä päivänä ihan kelvollinen divarimaalivahti, mutta saattaa olla jo aika ajanut ohi  ???
Woland

Poissa Poissa


Vastaus #107 : 10.07.2007 klo 10:28:33

Lisäksi sinänsä ansiokas viestisi sisältää mielestäni melkoisen ristiriidan. Jos Sinun mukaasi maalivahdilla on jatkuvia ongelmia ulostulojen kanssa, keskityspalloissa, (lisäksi jalalla pelaamisessa jne.) niin miten voit samalla uskoa häneen?

Joo, olin hiukan epäselvä. Tarkoitin siis sanoa, että viime kauden Kalle on ehdottomasti riittävän hyvä liiganousua tavoittelevalle joukkueelle. Tällä kaudella en ole nähnyt tarpeeksi otteluita, jotta pystyisin sanomaan, onko Kallen suoritustaso pudonnut. Uskon siis, että Kallella on kykyä toimia Ykkösen kärkijoukkueen maalivahtina. Voi sitten olla, että ne kyvyt eivät tällä kaudella tule kentälle asti ja meillä on maalivahtiongelma.
Lortto

Poissa Poissa


Vastaus #108 : 10.07.2007 klo 11:07:02

Nyt on tuo JIPPO-RoPS peli nähtävissä Jipon sivuilla. Tuossa on suora linkki: http://www.jippo.fi/index.php?option=com_zoom&Itemid=162&page=view&catid=53&PageNo=1&key=3&hit=1

Tuon koosteen perusteella ei voi välttämättä sanoa sitä, mitä minä näin siellä kentällä. Kiinnitin huomioni nimenomaan tuohon Rönkön hitaaseen ja kömpelöön liikkumiseen ja siinä yhdessä ulostulossa, missä Rönkkö purki pallon jalallaan, tuntui siltä, että mitä tahansa olisi voinut tapahtua. Tuossa koosteessa näkyy yhdessä tilanteessa nimenomaan Rönkön hitaus kun Anttilainen ehtii vielä suhteellisen helppoon palloon ennen maalivahtia ja ohjaa sen valitettavasti vain sivuverkkoon. Toki pari torjuntaakin hänelle kertyi, joista toinen ihan hyvä koppi ja toinen suhteellisen helppo sylkeminen.
Kutvonen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valioliiga-RoPS


Vastaus #109 : 10.07.2007 klo 13:00:04

Hyvä maalivideo, tai oikeammin ottelukooste sillä tuossahan oli mukavasti tavaraa maalien lisäksi. Mestarillinen suoritus tuo Zeddyn tasoitusmaali ja Mweetwan tuuletus oman maalinsa jälkeen todella upeaa nähtävää. Hyvää työtä Ylos
vaihtopenkin vasenlaita

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RoPS


Vastaus #110 : 10.07.2007 klo 14:00:46

Ketterä kaveri tuo Mweetwa nuinkin isoksi mieheksi  Ylos Ja itse maalihan oli nätti veivaus ja maalivahti on ulkona.
ATR

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RoPS


Vastaus #111 : 10.07.2007 klo 14:40:19

Hieno kooste. Ylos

En tuon perusteella sanoisi, että Rönkkö olisi ollut kauhean epävarma. Mutta toki enemmän otteluita paikanpäällä nähneet ovat voineet saada paremman käsityksen asiasta.
Prometheuksen tuli

Poissa Poissa


Vastaus #112 : 10.07.2007 klo 15:29:25

Ketterä kaveri tuo Mweetwa nuinkin isoksi mieheksi  Ylos Ja itse maalihan oli nätti veivaus ja maalivahti on ulkona.

Iso  Ylos Jipon vaihtopelaajalle, joka katsoo silmät ymmyrkäisenä Mweetwan voltteja ja alkaa sitten hiljalleen itse venyttelemään.

Ei tuon pätkän perusteella Rönkkö tosiaankaan huonolta vaikuttanut.
Elmslie Ender

Poissa Poissa


Vastaus #113 : 10.07.2007 klo 17:24:22

Tuossa koosteessa näkyy yhdessä tilanteessa nimenomaan Rönkön hitaus kun Anttilainen ehtii vielä suhteellisen helppoon palloon ennen maalivahtia ja ohjaa sen valitettavasti vain sivuverkkoon.

Vastaantulohan oli hyvä, sillä Anttilainen pakotettiin nopeaan ratkaisuun ja mahdollisuudet maalintekoon jäivät pieneksi. Nopeampi maalivahti olisi toki voinut estää koko vedon.
Lortto

Poissa Poissa


Vastaus #114 : 10.07.2007 klo 17:34:35

Vastaantulohan oli hyvä, sillä Anttilainen pakotettiin nopeaan ratkaisuun ja mahdollisuudet maalintekoon jäivät pieneksi. Nopeampi maalivahti olisi toki voinut estää koko vedon.

Niin. Tämäpä siinä oli. Yleensä ykkösen veskat hakevat tuollaisen syötön pois niin että estävät koko tilanteen, kun taas nyt siitä tuli vaarallinen tilanne. Anttilaisellahan olisi ollut tuossa mahdollisuus ottaa pallo myös haltuun ja yrittää syöttää takaviistoon. Nyt hän pyrki omaan ratkaisuun, joka valitettavasti meni sivuverkkoon.

 
Sivuja: 1 ... 4 [5]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa